2025-03-13 godz: 14:52
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu środków za zwrot zamówienia

Dnia 17 lutego zamawiałam towar za 810 zł .Anulowałam zamówienie i towar został do Was zwrócony.Mam potwierdzenie z aplikacji DPD.Dnia 26 lutego dostałam maila z prośbą o podanie nr konta do przelewu zwrotnego.Niestety do dnia dzisiejszego pieniądze nie zostały zwrócone chociaż towar macie dawno u siebie .Pisałam maile,SMS oraz próbowałam się dodzwonić bez skutku Nie ma żadnego odezwu.Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy.W przeciwnym razie sprawa trafi na policję.


Wiadomości [5]

2025-03-14 godz: 09:51
Od
N.STRADA MARIUSZ KOCHANOWSKI

Witaj, wrócimy z informacją.

2025-03-17 godz: 10:07
Od
M.R.

Co w związku ze zwrotem moich pieniędzy,w dalszym ciągu nie mam żadnej informacji kiedy będzie przelew

2025-03-17 godz: 12:13
Od
M.R.

Za 2 dni mija termin spłaty z platformy Pay Po z której zostało opłacone zamówienie.Proszę zrobić przelew zwrotny albo na numer konta wskazany przeze mnie w mailu.Ile można czekać na zwrot środków.Macie niepoważne podejście do klienta.Liczę na jak najszybszy zwrot środków

2025-03-17 godz: 21:35
Od
N.STRADA MARIUSZ KOCHANOWSKI

Witaj, przepraszamy za wydłużony czas odpowiedzi w związku z dużą ilością transakcji. Przelew zwrotny został zrealizowany, pieniądze powinny być na Pani koncie. Prosimy o potwierdzenie i zamknięcie sprawy. Jeszcze raz przepraszamy za błędy transakcyjne, które niestety z powodów logistyczno - magazynowych zdarzają się. Pozdr.

2025-03-18 godz: 05:03
Od
M.R.

Witam.Przelew dotarł, pieniądze są na koncie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]