Nie dostarczono zamówieniaZamówiono i opłacono na podstawie faktury proforma ozonator 40 g - 2 grudnia 2024 roku. Po wielokrotnych nieskutecznych próbach kontaktu z firmą (Pani [dane usunięte przez moderatora] B7 nie odbiera telefonów i nie odpisuje na emaile) do dnia 23 grudnia ozonator nadal nie dotarł. W moim odczuciu jest to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]- świadome działanie na niekorzyść innych osób. Firma [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]- należy na nią uważać. Pani [dane usunięte przez moderatora] - jeżeli nie ma zamówionego ozonatora powinna o tym poinformować i zwrócić kupującemu pieniądze.
Zwrot pieniędzy Dnia 11 grudnia została dostarczona przez pocztę polską zwrot na adres sklepu La Sagil. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnego kontaktu z daną firmą.
Jeżeli minie 14 dni,a sprawa zwrotu towaru nie zostanie zweryfikowana sprawa trafia na policję.
zwrot pieniędzy Klocki zamówione i opłacone 4 grudnia 2024. Następnego dnia otrzymałem nr przesyłki lecz nie widnieje w żadnej znanej mi firmie kurierskiej. Ja wybrałam dostawę poprzez DPD. Po 9 dniach i dalszym braku nr przesyłki postanowiłem odstąpić od umowy wysyłając stosowny dokument. W odpowiedzi dostałem wiadomość że nie mogę cofnąć zamówienia gdyż jest w transporcie. Po 18 dniach od zakupu wciąż nie otrzymałem nr przesyłki ani zwrotu pieniędzy. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniądzy.
DostawaDzień dobry,
dnia 16.12.2024 zamówiłam ze strony pilkomania.pl prezent dla mojej siostry w postaci klocków Stitch. Wybrałam dostawę kurierem InPost i po bodajże dwóch dniach status przesyłki uległ zmianie na "status: przesyłka wysłana, przesyłka: gotowa do wysyłki". Jest to dla mnie niejasny opis, na stronie jest napisane o wysyłce w przeciągu 24h. Napisałam maila odnośnie mojego problemu i poprosiłam o sprostowanie sytuacji, niestety brak odpowiedzi jak do tej pory. Byłabym wdzięczna za pomoc w uzyskaniu chociażby pieniędzy z powrotem. Zastanawiam się, dlaczego ich strona jeszcze funkcjonuje skoro jak się okazuje są [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Dodatkowo otrzymałam ten sam numer przesyłki co każdy, z końcówką 250, a taki numer jest za krótki na aplikację InPostu, aby śledzić paczkę.
Sprawa nr 3722 [tytuł zmieniony przez moderatora]Dzień dobry. W dniu 16.12.2024 dokonałam zakupu klocki lego stich, dostałam informację w dniu 18.12.2024 ,iż towar został wysłany, jednak jak się okazuje że czas oczekiwania jest dłuższy niż opisany na stronie że wysyłka jest w 24h. O opłacie celno-skarbiwej sklep nie informuje przy składaniu zamówienia. Brak kontaktu ze sprzedającym, informacje, nie ma takiego numeru,śledzenie przesyłki, informacja o błędzie przesyłki. Wzwiazku z brakiem informacji o przesyłce oraz braku poinformowania konieczności dodatkowych opłat odstępuje od umowy i proszę o anulowanie transakcji i zwrot całości środków pieniężnych( płatność przez tpay). W przypadku niemożności cofnięcia zamówienia,gdy przy dostawie będzie konieczność dostawy dopłaty (cło) zostanie poinformowany Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Krajowa Administracja Skarbowa. Prosiłaby o szybko odpowiedź oraz zwrot pieniędzy. Dziękuję bardzo.
Lustro stojące Curve 40 x 170 cm Kare DesignDzień dobry .
Zakupiłem w sklepie internetowym Norr.pl 26.02.2024 lustro za kwotę 1590 zl .
Do dnia dzisiejszego tj.21.12.2024 towar nie został wysłany, na maile nikt nie odpowiada i na telefony również .
Wielokrotnie dzwoniłem do firmy, pisałem maile , najpierw dostałem informacje ze są opóźnienia od dostawcy późnej kontakt całkowicie się urwał.
Oczekuje od firmy zwroty wpłaconych pieniędzy.
Brak dostarczenia zamówionego produktuDokonałam zakupu klocków LEGO w dniu 14.12.2024 r. Dostałam informację po 1 dniu, że towar został wysłany. Jednak jak się okazuje czas oczekiwania na przesyłkę to od 5-15 dni roboczych, co dopiero widnieje w regulaminie. O opłacie celno-skarbowej sklep nie informuje przy składaniu zamówienia, nigdzie nie ma takiej informacji. Brak kontaktu ze sprzedającym informacja, że nie ma takiego numeru, śledzenie przesyłki informacja o błędzie przesyłki
W związku z tak długim czasem oczekiwania na przesyłkę i braku poinformowania o konieczności dodatkowej opłaty odstępuję od umowy i proszę o anulowanie transakcji i zwrot całości środków pieniężnych ( płatność przez tpay) . W przypadku niemożności cofnięcia zamówienia, gdy przy dostawie będzie konieczność dopłaty (cło), zostanie poinformowany Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Krajowa Administracja Skarbowa. Oczekuje szybkiej odpowiedzi i zwrotu pieniędzy.
Rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzy W dniu 17.12.2024 złożyłem zamówienie 17672- klocki lego. Niezwłocznie wykonałem przelew poprzez Tpay. Wybrałem celowo droższa opcje wysyłki, tj. wysyłkę kurierem inpost, ponieważ tylko oni gwarantują teraz wysyłkę na następny dzień roboczy od nadania.
18.12.2024 otrzymałem meila jak również sms-a, że zamówienie zostało wysłane.
Jakież było moje zdziwienie gdy 20.12.2024 przyjechał do mnie kurier inpost ale paczki z zamówieniem z Państwa sklepu nie miał. Po sprawdzeniu numeru listu który otrzymałem od Państwa okazało się, że jest on nieprawidłowy "3047156867625250". Inpost ma dłuższe numery listów. Po sprawdzeniu numeru w internecie okazało się, że wszyscy albo przynajmniej większość Państwa klientów otrzymuje ten sam fejkowy numer. Numer telefonu podany na stronie jest niedostępny. Wysłałem sms na numer z którego otrzymałem informację o wysyłce, jak również na meila. Nie otrzymałem odpowiedzi.
Podczas składania zamówienia nie było informacji o tym że paczka będzie wysłana z Chin! Nie bylo tez informacji, ze może byc wymagana doplata z tytułu oplaty celnej. Jest to [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]
Zamawiając na Państwa stronie wymagałem aby wysyłka była wysłana w ciągu 24 godzin od chwili zamówienia, jak również aby była wysłana przewoźnikiem którego wybrałem i za którego zapłaciłem.
W zwiazku z niewywiazaniem się Panstwa z umowy, odstępuje od niej. Nie chce zamówionego produktu jak równiez żądam natychmiastowego zwrotu środków pieniężnych poprzez tpay.
Odstąpienie od umowy sprzedaży, rezygnacja z zakupDzień dobry,
Dnia 19.12.2024 r. dokonałam zakupu klocków LEGO, dziś dostałam informację, że paczka jest wysłana. Jednak jak się okazuje czas oczekiwania to nie są 24h tak jak napisane było w e-mailu, a od 5-15 dni roboczych co dopiero widnieje w regulaminie i jest niezwykle mylące. Oprócz tego dowiedziałam się o konieczności uiszczenia opłaty celnej, o której nie było mowy podczas składania przeze mnie zamówienia. Wiem, już że klocki, które miały być prezentem nie przyjdą na czas. W związku ze zbyt długim czasem oczekiwania na przesyłkę, a także kosztami, o których nie było mowy informuje o odstąpieniu od umowy sprzedaży i proszę o anulowanie transakcji oraz zwrot całości pieniędzy (za pośrednictwem tpay była dokonana płatność). Numer zamówienie to 18163. W przypadku niemożności cofnięcia zamówienia, gdy przy dostawie będzie potrzeba dopłaty (cło) lub zamówiony towar okaże się podróbką (tak jak pisał jeden z klientów) zostanie poinformowany Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Krajowa Administracja Skarbowa. Proszę o szybką odpowiedź i zwrot pieniędzy.
Zwrot środków Dzień dobry.
Ze względu na długi okres oczekiwania na przesyłkę i na cło które trzeba będzie zapłacić, tych informacji nie podaje sprzedawca na stronie chcę aby sprzedawca oddał mi pieniądze za zakup towaru.