Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-25 godz: 14:33Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za nierealizowane zamówienieW dniu 23.12.2024 złożyłem wymienione w tytule zamówienie na kwotę 1198 zł. Sklep kilkukrotnie przekładał realizację zamówienia. Finalnie 27.01.2025 złożyłem dyspozycje anulowania zamówienia ze względu na długi czas realizacji. Następnego dnia poinformowano mnie że w przeciągu 14 dni zostanie zrealizowany zwrot środków pieniężnych. Do dziś nie otrzymałem zwrotu a kontakt z sklepem się urwał - nie odpowiadają na maile oraz nie odbierają telefonu.
2025-02-25 godz: 13:27Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzy za bubelW dniu 21.02.2025r.odesłałam paczkę o nr. podanym wyżej jako zwrot z umową odstąpienia od umowy sprzedaży szczotki samoprostującej do włosów. Towar był zepsuty , opakowanie stare , porozrywane a szczotka okazała się MEGA BUBLEM!!! podałam w umowie odstąpienioa swój numer konta i prośbę o jak najszybszy zwrot pieniędzy. Adres odbioru towaru toi Soul Path Solutions ul. Sokołowska 1 C 05-090 Wypędy. Mój zwrot został odebrany 23.01.2025r. godz. 1343. Do dnia dzisiejszego nie mogę odzyskać moich pieniędzy. Telefon podany na strpnie odbiera [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z akcentem wschodnim , który traktuje klienta jak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], nie udzieli informacji, zbywa i rozłącza rozmowę. Na adres email wysyłałam kilkakrotnie prośbę o zwrot moich pieniędzy. W dalszym ciągu cisza. [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Wysyłają buble, uszkodzony towar a doprosić się o zwrot swoich pieniędzy jest bez szans! Zrobiłam wszystko co klient mógł zrobić. Po otrzymaniu przesyłki zaraz odesłałam towar, dołączyłam pismo o odstąpieniu od umowy , podałam swój numer rachunku i dołączyłam wniosek o zwrot pieniędzy! Nic nie zostało do dnia dzisiejszego zrobione. Firma mnie lekceważy i ignoruje. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy za bubel wraz z należnymi odsetkami za zwłokę oraz przeproszenia za tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]traktowanie mnie
2025-02-25 godz: 12:05Publiczna
Zamknięta
Reklamacja, ew. wadliwy regulaminW dn. 15.02.2025 poprzez platformę internetową ERLI zakupiłem jałowe kompresy medyczne. Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem. Paczkę zwróciłem. Firma obiecuje zwrot kosztów zamówienia, natomiast nie chce pokryć poniesionych przeze mnie kosztów przesyłki zwrotnej powołując się na regulamin. Albo więc źle interpretują regulamin, albo regulamin jest niezgodny z prawem. Chyba nie może tak być aby ewidentna pomyłka firmy, lub jej celowe działanie, narażała klienta na koszty. W załączeniu kopia korespondencji reklamacyjnej z firmą ERLI
2025-02-25 godz: 11:50Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za odesłany towarW grudniu 2024 r. zamówiłam w ww. sklepie ubrania, które nie spełniły moich oczekiwań. Odesłałam je w wymaganym terminie i otrzymałam potwierdzenie procesowania zwrotu (na początku stycznia). Od tego czasu nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Sklep zapewnia, że zrealizuje zwrot w kolejnych terminach, ale tak się jednak nie dzieje. Mailowe monity, ani wezwania do zapłaty nie przynoszą żadnego skutku, poza kolejnymi pustymi zapewnieniami o zwrocie w innym terminie.
2025-02-25 godz: 11:37Publiczna
Zamknięta
brak dostawy węgla i zwrotu zapłatyPo interwencji na portalu Konsumersi otrzymałem zwrot pieniędzy (1300zł.) za niezrealizowaną i anulowaną przez sprzedawcę umowę internetową. Zgodnie z regulaminem Sprzedawcy w pkt.III ust.14 w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego art. 493-495 w szczególności dotyczy obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta. Interweniowałem, ponieważ w mojej ocenie sprzedawca był [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora](niezrealizowane kilkukrotnie terminy dostawy) oraz brak realizacji zwrotu opłaty.
2025-02-25 godz: 10:14Publiczna
Zamknięta
Błędny opis przedmiotu Zakupiłam na aukcji wkłady do długopisu 3D jednak z opisu nie wynikało że są to wkłady do konkretnego modelu długopisów opis był nieprecyzyjny i podane parametry w ogłoszeniu również. Sprzedawca uważa że ma rację i nic w sprawie zwrotu nie chce zrobić. Oczekuje zwrotu pieniędzy ponieważ wkłady nie pasują do mojego długopisu bo są za grube.
2025-02-25 godz: 09:11Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam zamówionej i opłaconej przesyłkiW dniu 17.02 2025 zamówiłam i opłaciłam marynarkę . Wysyłka miała być w ciągu 5 dni. Do dnia 25. 02.2025 nie otrzymałam paczki . Brak kontaktu ze sprzedawcą . Odrzuca wszystkie połączenia. Kontakt tylko sms na które brak odpowiedzi Po licznych próbach uzyskania informacji złożyłam rezygnację , odstępuje od umowy i domagam się niezwłocznego zwrotu pięniędzy na konto z którego zostały wysłane.
2025-02-25 godz: 08:22Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotów kosztów/ brak odbioru zderzakaZderzak i maska malowane chyba lakierem z piaskiem. Do tego pełno zacieków. Reklamacja uznana ale od miesiąca brak odbioru towaru. Nieudolna próba wmówienia że to wina kuriera. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta i do prawnika. Unikać firmy szerokim łukiem. Firma występuje pod kilkoma profilami masterparts.pl karoseriawkolorze.pl
2025-02-24 godz: 20:16Publiczna
Zamknięta
Brak naprawy sprzętu Została zgłoszona usterka sprzętu whirpool suszarka do ubrań do firmy , pomimo upływu 30 dni roboczych żadnej informacji na temat terminu naprawy. Sprzęt dalej nie działa (nie suszy ubrań i bardzo głośno buczy podczas pracy)nie została podjęta jego naprawa . Infolinia zbywa , że ciągle czekają na części i otwierają nowe zlecenia aby wydłużać czas oczekiwania. Oczekuję od firmy rekompensaty w postaci wymiany na nowy lub naprawy na cito obecnego sprzętu.
2025-02-24 godz: 20:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.K.
NORR - nie wysyła towaru i nie oddaje pieniędzyZamówiłem stolik kawowy na stronie norr.pl. Firma na początku nie odpowiadała na zapytania o status zamówienia przez ponad miesiąc. Później po zrezygnowaniu przeze mnie z zmówienia, po około 20 minutach napisali, że nie będą mogli go zrealizować. Po trzech tygodniach środki nie zostały zwrócone. W internecie jest opisanych mnóstwo podobnych przypadków związanych z tą firmą. Niestety nikt się tym nie zajmuje, a jestem przekonany, że powinna się tym zająć jakaś instytucja centralna. Zgłosiłem już ich przypadek do UOKiK.