CALZADO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

CALZADO  SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Odmówienie reklamacji

Kupiłam w sklepie Calzado podczas transmisji internetowej brytfankę, która jak się okazało nie spełnia jednak moich oczekiwań. Otrzymałam produkt w innym kolorze niż prosiłam. Wyglądał troszkę inaczej niż na transmisji. Oczekiwałam ciężkiej, żeliwnej brytfanki. Okazała się bardzo lekka i moim zdaniem po prostu beznadziejna. Zgodnie z prawem chciałam ją więc zwrócić w ciągu 14 dni, podałam przyczynę aczkolwiek według prawa nie musiałam podawać przyczyny (odesłałam ją zaraz po trzech dniach od otrzymania przesyłki). Przesyłkę wysłałam na mój koszt w innym opakowaniu, niż została ona do mnie nadana. Niestety opakowanie uszkodziłam niechcący podczas otwierania paczki, a wnusia karton wyrzuciła. Musiałam przecież paczkę otworzyć, aby sprawdzić jak brytfanka wygląda, czy jest ona zgodna z opisem. Odesłałam w nieoryginalnym opakowaniu.. Prosiłam firmę Calzado o wymianę na inny towar w tej samej cenie, aby nie robić problemów ze zwotem pieniędzy, a gdyby jednak nie było możliwości wymiany towaru np. na buty to wtedy chciałam zwrotu pieniędzy. Niestety firma odmówiła mi złożenia reklamacji Z POWODU BRAKU ORYGINALNEGO OPAKOWANIA, a z tego co wyczytałam w prawach konsumenta jasno wynika, że nie ma takiego wymogu zwracania towaru w oryginalnym pudełku. Wiele razy odsyłałam produkty zakupione w innych sklepach w nieoryginalnym opakowaniu, ponieważ klient ma do tego prawo. Firma Calzado nie chce mi zwrócić pieniędzy za tę brytfankę, mało tego... kazała mi zamówić kuriera z powrotem do nich po odbiór brytfanki i ponowne dostarczenie jej do mnie. Oczekuję od firmy Calzado zwrotu pieniędzy za tę brytfannę w wysokości 171 złotych.(czytaj więcej)