Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-24 godz: 17:58Publiczna
Zamknięta
zwrot pieniędzy za zamówienie W dniu 16.12.2024 roku zakupiłam sklepie internetowym meble, które miały przyjechać w ciągu kilku dni. Niestety, do tej pory nie otrzymałam zamówienia, a kontakt z Państwem opierał się na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]informacjach. Otrzymywałam różne wyjaśnienia, takie jak inwentaryzacja, wysyłka towaru, czy informacja, że towar dojeżdża na magazyn, dojeżdża do miejsca odbioru. Złożyłam odstąpienie od umowy, które zostało przyjęte, jednak minęło już 14 dni na zwrot pieniędzy, a ja do tej pory ich nie otrzymałam. Wielokrotnie pisałam na adres e-mailowy, ale otrzymywałam jedynie kolejne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]informacje, że pieniądze są w bramce do przelewów, że przekazują sprawę do szefa z prośbą o przelanie, czy że przekazują do płatności. Co więcej, odpowiedzi są podpisywane bez imienia i nazwiska, co budzi moje wątpliwości co do rzetelności firmy. Zauważyłam również, że strona internetowa na Facebooku zniknęła, a negatywne opinie na stronie internetowej również zostały usunięte. Proszę o pilny kontakt w tej sprawie oraz o zwrot moich pieniędzy. Liczę na szybkie rozwiązanie tej sytuacji. Z poważaniem,
2025-02-24 godz: 17:30Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak towaru7lutego zapłaciłam 419zl .brak kontaktu. Po próbie kontaktu poprzez Państwa pomóoc otrzymałam od sprzedawcy emaila jedynie z info,że produkt będę miała do 2 dni. Minęło 8dni,nadal nie mam towaru. Próbowałam skontaktować się ponownie ze sprzedawca,ale nie odbiera tel, nie odpisuje na e-maile. Jeszcze raz proszę o pomoc. Tym razem chce zwrot pieniędzy. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]S.
2025-02-24 godz: 16:06Publiczna
Rozwiązana
rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzyZamówiłam 15 lutego Zestaw zabawka dla dzieci WIEŻA OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL na stronie pilkomania.pl za kwotę 179,98 zł Wysyłka miała zostać wysłana w ciągu 24 h. Otrzymałam 17 lutego sms, że przesyłka do mnie leci. W ciągu tygodnia nie mam możliwości śledzenia przesyłki, kontaktu telefonicznego z firmą lub jakiejkolwiek informacji na temat przesyłki. Podany nr przesyłki nie figuruje w bazie poczty polskiej. Oczekuję zwrotu kosztów
2025-02-24 godz: 16:04Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 4388 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zakupiłem telewizor 55"QLED /2024/. Zastrzeżenia budzi: 1. Brak czytelnej informacji, że telewizor nie odbiera kanałów o nr. wyższych niż 50. 2. Towar sprzedano 02.01. 2025 r. /wg faktury którą otrzymałem/ a zastosowano cenę z 30.12.2024 r. o 300 zł wyższą. 3. Telewizor objęty był Gwarancją Ceny. Znalazłem sklep który sprzedawał ten typ telewizora o kilkaset zł taniej ale reklamacji nie uwzględniono. Jak odkryłem później o 300 zł obniżyli cenę we własnym sklepie. 4. Uzyskanie informacji w tym sklepie jest bardzo utrudnione i czasochłonne. Na informację jaką kwotę mam wpłacić czekałem 2 dni. W tym czasie nie mogłem sprawdzić statusu swojego zamówienia bo warunkiem było opłacenie zakupu. 5. Jedyną przydatną informacją było, że mogę zrezygnować z zakupu lub nie przyjąć przesyłki z czego nie skorzystałem wychodząc na frajera. Od sklepu Samsung pl. nie oczekuję niczego. Zakupy produktów firmy Samsung można dokonywać u innych sprzedawców - będzie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Chciałbym żeby potencjalni klienci o tym wiedzieli.
2025-02-24 godz: 15:31Publiczna
Zamknięta
Sprzedawca anulował zamówienie i nie zwrócił pieniDzień dobry, 13 stycznia kupiłem 2 kołowrotki wędkarskie w sklepie internetowym infinitycarp.pl. Produkt jest dostępny pod tym linkiem: https://infinitycarp.pl/produkt/shimano-kolowrotek-sedona-fj-4000-xg/?srsltid=AfmBOopfaTcnpO2GVT6VYo7RNYXeHE6D5aBKLTmOzh4uQu9xPGG-k_E4wes Na stronie widniała informacja, że produkt zostanie dostarczony w ciągu 3 dni. Następnego dnia sprzedawca zadzwonił do mnie i poinformował, że czas dostawy wynosi ponad 100 dni. Zapytał, czy zdecyduję się czekać, czy wolę zwrot pieniędzy – poprosiłem o zwrot. Minęły ponad 2 tygodnie, ale zwrotu nadal nie otrzymałem. Napisałem wiadomość (korespondencja znajduje się w załącznikach) z prośbą o wyjaśnienie, na co otrzymałem odpowiedź, że pieniądze zostaną wkrótce zwrócone. Minął kolejny tydzień, ale zwrotu wciąż nie było. Ponownie napisałem wiadomość, lecz tym razem nie została dostarczona – mój adres e-mail został zablokowany. Następnie próbowałem skontaktować się telefonicznie, ale nikt nie odebrał. Sporządziłem „Wezwanie do zapłaty” (załączam dokument) i wysłałem je z innego adresu e-mail – tym razem wiadomość dotarła bez problemu, ale odpowiedzi nie otrzymałem. W związku z tym postanowiłem zwrócić się o pomoc do serwisu https://konsumersi.pl/.
2025-02-24 godz: 13:48Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Witam, zakupiłam towar w sklepie fasardi który następnie w całości zwróciłam. Dostałam maila z fakturą korygującą której numer podaje powyżej. Maila otrzymałam dnia 30.01.2025 niestety do dzisiejszego dnia nie otrzymałam pieniędzy na konto. Telefonu do firmy nigdzie nie ma a na maile wysłane ani przez stronę sklepu ani przez maila osobistego nikt nie odpowiada. Proszę o zwrot pieniędzy.
2025-02-24 godz: 12:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlŻ.T.
Brak wypłaty środków za zwrócony produktBrak wypłaty za zwrot R/Mod/2025/01/13/48425 przy zachowaniu terminu od 1.5 miesiaca
2025-02-24 godz: 12:33Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.J.
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka i brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry Zamówiłam suszarkę, która nie dość że przyszła uszkodzona to jeszcze nie jest oryginalnym produktem ze strony (brak loga) Podjęłam interwencję w firmie, ponieważ suszarka jest uszkodzona (słuchać że lata w niej jakaś część ) ponadto kartonik jest uszkodzony. Zostałam poproszona o nagranie filmu uszkodzeń i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam odpowiedzi. Nie mam możliwości odesłać paczki, gdyż nigdzie nie ma adresu zwrotnego. Paczka przyszła bezpośrednio z Chin mimo że zamawiałam u teoretycznie polskiego dostawcy W tekście o własne zdrowie i życie nie włączałam do pracy uszkodzonego produktu
2025-02-24 godz: 11:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.W.
Zwrot pieniędzyNr zamówienia 93364801 zamówienie na kwotę 183,99 zł według aplikacji InPost zwrot dotarł do sklepu dnia 20.02.2025 a gdy wchodzę w zwroty przez aplikację Breuninger widnieje tylko informacja o zgłoszeniu zwrotu dnia 17.02.2025. Czy ja w ogóle odzyskam swoje pieniądze?
2025-02-24 godz: 09:25Publiczna
Rozwiązana
Po anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będziPo anulowaniu zamówienia zwrot pieniędzy nie będzi. Witam, 18.01.2025 złożyłem zamówienie na 424 zł, sklep powiedział że zostanie wysłane w ciągu trzech dni ale tak się nie stało. 21.01.2025 wysłałem maila do "Pana" i powiedział że wyśle towar w ciągu 1-2 dni i nic się nie stało. 24.01.2025 gitara została wysłana, ale nie pasowała do dziecka i poprosili o wymianę na inną za dodatkową opłatą. 28.01.2025 sprzedawca odpisał, że może wymienić tylko na inną z dopłatą 69,99 zł. 29.01.2025 Odesłaliśmy gitarę na własny koszt na adres podany w mailu. 30.01.2025 Zapłaciliśmy dodatkowe 70 zł. za nową gitarę i powiedziano nam, że nowa gitara zostanie wysłana w ciągu 1-2 dni, ale nigdy nie została wysłana. Poprosiłem w e-mailu o przesłanie mi faktury za nową gitarę z trzyletnią gwarancją, ale również nic nie otrzymałem. Od 02.02.2025 do 11.02.2025 pisaliśmy na adres mailowy i dzwoniliśmy z pytaniem dlaczego nie wysyłacie gitary, na co otrzymywaliśmy odpowiedź, że czekamy na przesyłkę, problemy z logistyką. W dniu 11.02.2025 została wysłana przez sklep, a w dniu 12.02.2025 otrzymaliśmy ją, ale nie gitarę, którą zamówiliśmy. Natychmiast zadzwoniłem do "Pana" i powiedziałem mu, że to nie była gitara, którą zamówiliśmy. Poprosił nas, abyśmy otworzyli pudełko i zrobili zdjęcie otrzymanej gitary i wysłali je na jego adres e-mail w celu weryfikacji. Gitara wyglądała na wcześniej używaną, była uszkodzona. W rozmowie telefonicznej "Pan" powiedział, że gitara, którą zamówiłem, została również zwrócona przez inne osoby i była uszkodzona, więc nie wysłali jej do mnie. Postanowili wysłać mi zupełnie inną, a może będzie odpowiednia, nawet nie zapytali czy jej potrzebuję, czy jest dla mnie odpowiednia. Pan powiedział, że rzeczywiście zaszła pomyłka i jeśli chcemy gitarę, to musimy poczekać jeszcze 1-2 tygodnie. W dniu 12.02.2025 r. wysłałem na adres mailowy firmy biuro@dobreinstrumenty.pl wniosek o anulowanie zamówienia, wskazując numer faktury i kwotę do zwrotu. W dniu 14.02.2025 r. odesłał gitarę, a w dniu 17.02.2025 r. została ona odebrana przez sklep. W dniu 18.02.2025 r. zadzwoniłem do Pana w celu potwierdzenia odbioru gitary (Pan potwierdził odbiór gitary w sklepie) i poprosiłem o zwrot pieniędzy na wskazane wcześniej konto w kwocie 488,99 zł, kwota została zgłoszona wraz z dostawą i wysyłką do sklepu, gdyż Pan wysłał inną gitarę i nie było w tym mojej winy. W dniu 18.02.2025 zamówienie zostało anulowane przez firmę i w rozmowie telefonicznej z tym Panem obiecano zwrot pieniędzy w ciągu dwóch dni, ale znowu nic. W dniu 20.02.2025 napisałem kolejny list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy na konto i otrzymałem odpowiedź, że "Pan" jest na szkoleniu przez dwa dni i nie może dokonać zwrotu. W dniu 21.02.2025 nie czekałem na zwrot ani odpowiedź na moje pytanie, jak zwykle była cisza. Dlatego ponownie napisałem list na adres e-mail z prośbą o zwrot pieniędzy. 24.02.2025 cisza.