Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-02-26 godz: 17:16Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków pieniężnych po odesłaniu towarDokonałam zwrotu zakupionego towaru w terminie. Sprzedający nie odniósł się do zwrotu. Termin zwrotu środków za zakupione towary upłynął, jednak ja nie otrzymałam pieniędzy za zwrócony produkt. Próba kontaktu mailowego nie powiodła się, ponieważ sprzedający nie odpowiada na maile. Kontakt telefoniczny niemożliwy, ponieważ nr podany na stronie nie odpowiada. Żądam zwrotu pieniędzy za zwrócony towar.
2025-02-26 godz: 13:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.D.
Zamówienie nr 87267Zamówiłam 3 rzeczy, 29 listopada 2024r odebrałam paczkę. Odesłałam, ponieważ w spodenkach był zepsuty zamek, a po wielu próbach kontaktu telefonicznego i e-mailowego nie było odzewu, więc wszystko odesłałam na adres podany przez sprzedawcę. Zwrot mój doszedł do nich 11 grudnia, nawet dostałam potwierdzenie na @. Do tej pory nie dostałam zwrotu gotówki! Bez kontaktu jakiegokolwiek z drugiej strony.
2025-02-26 godz: 13:35Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środków w regulaminowym terminieFirma wysłała potwierdzenie przyjęcia zwrotu zamówienia 6.02.2025. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie: 279,50 za zamówiony dres oraz kosztów dostarczenia zamówienia do mnie 15,99, ponieważ były najtańsze, razem 295,49, co określa regulamin firmy: W przypadku odstąpienia od umowy STONE SKIRTS niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez STONE SKIRTS , STONE SKIRTS nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 21.02.2025 firma w kontakcie mailowym napisała, że ma opóźnienia w realizacji zwrotów, ale po moich ponagleniach mailowych i pytaniach o przewidywaną datę zwrotu, nie odpowiada na maile. Kontakt jest utrudniony, ponieważ telefon jest podany jedynie w regulaminie, nie można się dodzwonić i zapytać o sprawę, ponieważ abonent jest bez przerwy niedostępny.
2025-02-26 godz: 13:18Publiczna
Rozwiązana
formularz zwrotu /prośba o przesłanie na ten mailZazwyczaj firmy przesyłają formularz zwrotu z zakupionym towarem, córka zakupiła na waszej stronie bluzę za 379,99 zł , która ma stanowczo za długie rękawy. Chcemy zwrócić tą bluzę i zamówić rozmiar mniejszą. Córka oprócz potwierdzenia transakcji nie dostała żadnego innego maila z Państwa strony. Dlatego proszę o odpowiedz zwrotną na mojego maila, z załącznikiem formularza zwrotu. Dziękuję [dane usunięte przez moderatora].
2025-02-26 godz: 09:49Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu pieniędzy za zwrócony produkt W dniu 9 stycznia odebrałam przesyłkę z towarem który kosztował 120 zł wersja który nie spełnił moich oczekiwań . odesłałam przesyłkę którą firma 20 stycznia otrzymała od kuriera dzwoniłam. 5 luty, 11 luty otrzymywałam za każdym razem informacja że zwrot otrzymam mam czekać na informacje z działu zwrotu jednak do dnia dzisiejszego telefonu ani zwrotu nie otrzymałam.
2025-02-26 godz: 08:15Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przy sprzedaży ubrańZamówiłam w sklepie Olaroka Fashion bluzkę w kolorze "wino". Po kilku dniach przeslano mi zamiast niej kurtkę. Napisalam z informacją o błędnej wysylce ale w firmie nikt nie odpisuje na maile (biuro@olaroka.fashion) nie odbiera telefonów i nie odpisuje na smsy. Napisalam o tym pod ich postem na FB. Wtedy ktos odezwal sie do mnie na messengerze. Po kilku monitach uzyskalam etykietę do odeslania błędnej przesylki, a Panstwo mieli przeslać zamówioną bluzkę. Odesłalam a firma wysłała do mnie coś co wygladalo jak brązowy rulon. Nie bylo to moje zamówienie. Napisałam, że to niepoważne traktowanie, poprosilam o etykietę do odeslania tego produktu i natychmiastowy zwrot pieniedzy. Od tej chwili Państwo z firmy zamilkli - nie umozliwiają zwrotu towaru i nie zwracają pieniędzy. Po krotkich poszukiwaniach w internecie pod haslem "Olaroka Fashion" znalazlam na profilu "Bezpieczny sklep" wpisy kilkudziesieciu osob [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]w podobny sposob przez te firmę. Oczekuję zwrotu pieniedzy, ale po przeczytaniu wpisów innych obawiam sie, że takie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi to staly sposób działania tej firmy.
2025-02-26 godz: 08:13Publiczna
Zamknięta
Brak otrzymania zamówienia 25 stycznia zakupiłam w tej firmie przez internet pościele dla moich dzieci, pomimo wielokrotnych ponaglenie i zapytań o datę wysyłki zostałam zwodzi a że już wysłali i nadal nie otrzymałam towaru. Nikt nie odbiera pisanego na stronie telefonu, a jak napisałam sms to otrzymałam informację że jest to osoba głucho niema. To wygląda na [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-02-26 godz: 07:46Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środków - zamówienie #100097922W dniu 7.02.2025 zwróciłam zakupioną kurtkę w sklepie internetowym jemiol.com (nr zam. #100097922 wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, 10.02.2025 towar został dostarczony do sklepu, czyli minęło już 14 dni na zwrot środków, ja nie otrzymałam do dzisiaj tj. 26.02 przelewu. Kontaktowałam się kilkukrotnie telefonicznie i na czacie sklepu, wysyłałam e-maile gdzie zapewniano mnie, że w ciągu 14 dni otrzymam zwrot środków. Jako klient zrobiłam co mogłam. Oczekuję zwrotu środków tj. 2105,60 zł
2025-02-26 godz: 07:29Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez GlovoDnia 4 lutego zamówiłem przez aplikację Glovo 3 porcje pierogów z cebulką. Dostałem tylko jedną porcję taką jaką zamówiłem i 2 porcje bez cebulki. Niestety dwie osoby nie zjadły tych pierogów suchych, bo nie takie było zamówienie i musiałem je wyrzucić. Pomijając fakt, że przez tą aplikację nie idzie złożyć reklamacji tylko trzeba napisać maila i czekać 3 dni na odpowiedź tak też zrobiłem. Niestety w aplikacji jest błąd i wysłali do restauracji, że ja chcę jedne pierogi z cebulką i 2 bez. Dlatego restauracja zrobiła dokładnie to co Glovo jej przekazało. Niestety Glovo nie chce wziąć odpowiedzialności za swój błąd i nie chcą mi zwrócić pieniędzy za złe zamówienie. Nie idzie się z nimi w żaden sposób dogadać ich propozycja zwrotu w postaci 4,5 zł jest co najmniej żenująca i obrażająca. Żądam od nich pełnego zwrotu za dwie porcje pierogów i nie chcą tego zwrócić twierdząc, że to ja źle złożyłem, zamówienie mimo iż im wysyłałem dowód zrzutu z aplikacji, że błąd jest po ich stronie. Dalej nie możemy dojść do porozumienia. Uważam, że zostałem przez nich [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]na 45 zł minus 4,5 zł, to w dalszym ciągu powinni mi oddać 40,50 zł i tego zwrotu oczekuję od nich. w załącznikach załączam dyskusję z emaila plus zrzuty ekranu z mojej aplikacji i co wyświetliło się w restauracji.
2025-02-25 godz: 15:35Publiczna
Zamknięta
Brak rzeczowej reakcji na wiadomosci wysyłane do sZamówienie złożone w dniu 01.02.2025. Od poczatku lutego jestem zwodzona, że moje zamówienie jest już w drodze, przy czym ostatnio dostałam wiadomość, że zaszła jakaś pomyłka i zamówienie w drodze nie jest. Link do śledzenia paczki nie działa (paczka o danym numerze nie istnieje). Wymiana maili ze sklepem jest nierzeczowa, mimo kilkukrotnego oświadczenia, że odstępuje od umowy i zadam zwrotu pieniędzy, do chwili obecnej nie otrzymałam zwrotu swoich pieniędzy. Każą mi pisać na jakieś kolejne maile, których w regulaminie sklepu (w zakładce dot. Zwrotu/reklamacji) nie ma - regulamin kieruje na głównego maila sklepu.