Wojas

Wojas

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-09-22 godz: 16:38
Od
avatar-urlV.K.
Publiczna
Otwarta

Zwrot obuwia

Szanowni Państwo, W dniu 22.09.2025 r. ok. godz. 17:30 udałam się do Państwa sklepu w celu zwrócenia obuwia zakupionego 16.09.2025 r. Zostałam jednak potraktowana w sposób, który uważam za skandaliczny i niedopuszczalny. Pracownica sklepu odmówiła przyjęcia zwrotu, twierdząc, że obuwie było noszone. Stanowczo podkreślam, że buty były jedynie przymierzone w domu – nie były nigdy użytkowane na zewnątrz. Obuwie jest czyste, bez jakichkolwiek śladów noszenia. To, co usłyszałam, odbieram jako bezpodstawną i obraźliwą insynuację. Nie wykluczam również, że sprzedano mi egzemplarz, który już wcześniej nosił ślady użytkowania. Dodatkowo, gdy poprosiłam o możliwość rozmowy z kierownikiem, poinformowano mnie, że „nie wiadomo, kiedy będzie obecny”. Zostałam obsłużona przez podobno zastępczynię kierownika, która na moją prośbę o podanie imienia i nazwiska odmówiła, powołując się na RODO. Uważam to za kuriozalne – pracownik występujący w imieniu firmy, obsługujący klienta w ramach obowiązków służbowych, nie może powoływać się na RODO w celu ukrycia swojej tożsamości. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak aroganckim i nieprofesjonalnym zachowaniem ze strony sprzedawcy. W związku z powyższym: 1. Domagam się przyjęcia zwrotu obuwia zgodnie z obowiązującym prawem. 2. Oczekuję pisemnych przeprosin za sposób potraktowania mnie w sklepie. 3. Proszę o wskazanie danych osoby, która mnie obsługiwała – imię i nazwisko są niezbędne, ponieważ reprezentuje ona firmę w oficjalnym kontakcie z klientem (pani o długich brązowych włosach z tatuażami na rękach ) Jeżeli sytuacja nie zostanie niezwłocznie rozwiązana, będę zmuszona skierować sprawę do Inspekcji Handlowej, UOKiK oraz Rzecznika Praw Konsumenta.(czytaj więcej)