Otrzymałam towar nie taki jaki oczekiwałam Otrzymałam towar nie taki jaki zamawiałam złej jakości byle jaki . Żadnego kontaktu do firmy wysłana wiadomość e-mail i zero odpowiedzi.Czekam na zwrot 150 zł
ZwrotPo odesłaniu zamówienia otrzymałam maila dnia 31/07/2024 , ze
zwrot został pozytywnie rozpatrzony, i ze w ciągu 14 dni otrzymam zwrot gotówki na konto, do dnia dzisiejszego 19/11/2024 po wielu próbach kontaktu z firmą Karko nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Firma Karko proponuje kolejny towar zamiast zwrotu gotówki, co mnie nie interesuje.
Produkt inny niż w ofercieDzień dobry,
Zamówiłem kurtkę, w ofercie to była ocieplana kurtka a przyszła niskiej jakości bluza, zupełnie inna niż na zdjęciach. Chciałem zwrócić kurtkę i odzyskać pieniądze ale pomimo wysłania kilku maili o podanie adresu zwrotnego, nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Chcę odesłać kurtkę i odzyskać pieniądze.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar5 października 2024 roku zamówiłam Miękki biustonosz z fiszbinami TRIUMPH Wild Peony Florale W01 kolor PEBBLE GREY x1 szt. Po otrzymaniu towaru i przymiarce postanowiłam go zwrócić, co nastąpiło 10 października br. O fakcie tym poinformowałam sklep e-mailem dołączając do niego Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 21 października br. otrzymałam ze sklepu 3 e-maile dot. potwierdzenia przyjęcia zwrotu, pozytywnie rozpatrzonego zwrotu i zatwierdzenia zwrotu kwoty 320,00 zł dla zwrotu towaru nr 1334. Do dnia dzisiejszego, tj. 19 listopada br. zwrotu pieniędzy nie otrzymałam, pomimo wysłania e-maila z upomnieniem (29 października), wezwania do zwrotu (5 listopada) i próby wykonania telefonu na podany numer (nagranie się na sekretarce).
Brak zwrotu środkówW dniu 24 października mój zwrot został dostarczony do firmy. Powodem był za duży rozmiar. Po ponad 14 dniach zdecydowałam się zadzwonić do tej firmy, jednak nikt nie odbierał. Napisałam maila i otrzymałam wiadomość, że muszą wszystko sprawdzić. Usiłuję się dodzwonić, jednak w dalszym ciągu nikt nie odbiera. Zero kontaktu.
Brak zwrotu środkówDokonałam zwrotu niepasującego towaru. Przesyłka została odebrana 23 października, a ja do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pisałam maila, dzwoniłam - cisza….
brak zwrotu środkówW dniu 18.09.2024r. zakupiłam komplet dresowy i T-shirt od firmy Stone Skirt, zamówienie po licznych mailach i zapytaniach otrzymałam dopiero 30.10.2024r. Jakość kompletnie beznadziejna, odesłałam zatem produkty w dniu. 31.10.2024r. Paczka ze zwracanym towarem dotarła do firmy Stone Skirts w dniu 4.11.2024r. Po licznych ponagleniach mailowych nie otrzymałam zwrotu środków do dnia dzisiejszego. Telefon podany do kontaktu jest nieosiągalny. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ze zwrotem środków 368,79 zł. W załączeniu potwierdzeni zapłaty za zamówienie oraz potwierdzenie wysyłki paczki zwrotnej.
Sprawa nr 3200 [tytuł zmieniony przez moderatora]7.10.2024 opłaciłam zamówienie na kwotę 297,39 zł, którego do tej pory nie otrzymałam.
28.10.2024, po 3 tygodniach bez żadnej przesyłki i żadnej informacji napisałam z pytaniem o moją przesyłkę - bez odzewu.
30.10.2024 ponownie napisałam z pytaniem o moją przesyłkę - bez odzewu.
4.11.2024 napisałam ponownie zdenerwowana i otrzymałam odpowiedz, że muszę poczekać jeszcze 10 dni.
14.11.2024 napisałam ponownie z pytaniem jaki jest status mojej przesyłki - bez odzewu.
18.11.2024 napisałam ponownie z tym samym pytaniem - brak odzewu.
zaczęłam szukać informacji w Internecie i trafiłam na wielu poszkodowanych oraz informację, że to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] i że ludzie zgłaszają tą firmę na policję i do Państwa.
Oczekuję szybkiego zwrotu pieniędzy.
Dziekuję
Nie wywiązanie się z umowy Od 12 października 2024 r. do teraz nie otrzymałam ani zamówionego towaru ani zwrotu pieniędzy w kwocie 237, 99 zł, mimo kilkukrotnych monitów oraz następnie ostrzeżeń, że sprawę skieruje do organów ścigania i UOKiK. Oczekuję pilnego zwrotu całości wpłaconych środków.
Brak zwrotu pieniędzy od 30 dniZwrot zamówienia został dostarczony dnia 17.10.2024r., po 14 dniach przypomniałam się o zwrot pieniędzy - ok. 580zł. Dostałam informację, że ponaglą księgowość, napisałam ponownie po kilku dniach - zero odzewu. Kolejne wezwanie do zapłaty wysłałam 13.11., dostałam informację, że zwrot będzie do piątku 15.11 - tak się nie stało. Oczekuję od firmy jak najszybszego zwrotu pieniędzy.