Zwrot środków za 3 pary spodniZwróciłam 3 pary zakupionych u Państwa spodni. 24 marca otrzymałam potwierdzenie odbioru mojego zwrotu u Państwa. Wysłałam zapytania o termin zwrotu środków, jednak do dziś brak odpowiedzi. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy???
Brak zwrotu pieniędzy od odstapionej umowy!!!W dniu 13.01.2025 r. Na stronie u-meblowane zachęcona szybką realizacja zamówienia w terminie 7 dni zamowilam stół okrągły rozkładany z obręczą loft marmur. Dokonałam płatności przelewem kwoty 1.949 zl. Oczekiwałam na zamówienie. Po przekroczonym terminie na dostawę stolu nawiązałam kontakt mailowy z Panem [dane usunięte przez moderatora], który zapewniał ze towar został wysłany, że stół jest na palecie u przewoźnika i nie wie, dlaczego przewoznik jeszcze nie doreczyl przesylki.Cierpliwie czekałam aż do dnia 17 marca 2025 r. Zażądałam zwrotu pieniędzy. Pan [dane usunięte przez moderatora] zaproponował odstąpienie od umowy i z tym dniem odstąpiłam od umowy nakazując zwrot pieniędzy w nieprzekraczjacym terminie 14 dni. 31 marca 2025 r. Minął termin oddania pieniedzy. W między czasie Pan [dane usunięte przez moderatora] znowu zapewniał i obiecywał że zwróci pieniądze i na tym się zakończyło. Do dnia dzisiejszego nie odbiera ode mnie telefonu. Mailowo jedynie zapewnia, a pieniędzy jak nie miałam tak nadal nie mam. Czuję się [słowo usunięte przez moderatora]!+! Sprawa będzie skierowana na postępowanie sądowe!!! A koszty postępowania poniesie Pan [dane usunięte przez moderatora]!.
Zwrot pieniędzy Zamówienie 19334.W zamówieniu zabawka OBSERWACYJNA baza ze zjeżdżalnią PSI PATROL + 6 szt. FIGUREK | 169,99 zł - 1 szt. Przewidywany termin wysyłki: 1 dzień roboczy
Płatność: Tpay.com
Dostawa: Przesyłka Kurierska Pocztex
Koszt dostawy: 19,99 zł
Całkowita wartość zamówienia: 189,98 zł Przesyłka do dnia dzisiejszego nie doszła.Nie mogę sprawdzić statusu przesyłki bonie mogę wejść na konto sklepu.Cały czas dostaję informację że źle hasło.Nie zajmowałam się tą przesyłką bo nie byłam w kraju.Oczkuje zwrot pieniędzy Firma informowała mnie że zapłaciła Do dzisiaj nie wpłaciła O sprawie poinformowałam policje
Sprawa 4774 [tytuł zmieniony przez moderatora]Witam zamawiałem u Państwa Paczkę o wartości 145 zl, a zawartość paczki nie przekracza nawet 20 zl.
Żądam zwrotu pieniędzy i podania adresu zwrotu tego padziewia. W załączniku przesyłam co wysłaliście mi za te 145 zł chce odzyskać swoje pieniądze
Na etykiecie jest numer przesyłki i to co jest w kartonie.
Piotr
serwis AGD – brak wymiany części i odmo [zmodyfikowany przez moderatora]Dnia 18.03.2025 zleciłem naprawę pralki fachowcom Dmitrij od firmy Th EcoService . Ustaliliśmy, że wymienią pompę odpływową i za tę usługę zapłaciłem 350 zł (potwierdzenie przelewu Blik w załączniku).
Po ich wizycie problem z pralką nie został rozwiązany. W związku z tym skontaktowałem się z innym serwisem AGD, który potwierdził, że pompa w ogóle nie została wymieniona.
Zażądałem zwrotu pieniędzy, ale fachowcy odmówili. W mojej ocenie jest to nieuczciwa praktyka rynkowa oraz naruszenie praw konsumenta.
W związku z powyższym proszę o pomoc w odzyskaniu należnej kwoty.
Z poważaniem
reklamacja | KODY RABATOWEZamówiłam kuchnie za ponad 20tyś złotych w okresie promocji gdzie za każde wydane 1000zł było 100zł zwrotu w postaci vouchera. To była JEDYNA MOŻLIWOŚĆ, żebym u Państwa kupiła cokolwiek, gdyż opinie nie pozostawiają niczego sobie - jak widać niebezpodstawnie. Pracownik sklepu stacjonarnego (bo u niego zamawiałam kuchnie) poinformował mnie JASNO że kody będą ważne DO KOŃCA MARCA. Jak się okazało nie były, w związku z tym zostałam wprowadzona w błąd co skutkowało realną stratą finansową (prawie 2000zł). Zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, wprowadzanie konsumenta w błąd poprzez podawanie nieprawdziwych informacji dotyczących warunków promocji, może zostać uznane za nieuczciwą praktykę rynkową. Pan [dane usunięte przez moderatora] który zajął się moją sprawą chyba nie do końca wie w jakim dziale pracuje i totalnie nie zna się na prawie. Może zamiast zwalać winę na konsumenta, weźcie odpowiedzialność za to co mówią Wasi pracownicy. Może czas nagrywać rozmowy? Oczekuje rekompensaty MOICH voucherów, w przeciwnym razie będę zmuszona do zgłoszenia tej sprawy wyższym instancją.
niezrealizowane zamówienie28 marca otrzymałam wiadomość, zgodnie z którą "zamówienie zostało przekazane do realizacji". Kontakt z firmą jest niemożliwy na drodze telefonicznej i mailowej. Upraszam się o zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie.
brak kasy za zwrotDnia Dniu 03.03.2025 odebrali przesyłkę z zamówienia nr 138415. Do dnia dzisiejszego nie zarejestrowałam zwrotu środków ani żadnej innej informacji. Po napisaniu maila dnia 24.03.2025r. z prośbą o sprawdzenie otrzymałam zwrotną informację, że w ciągu dwóch dni zwrot pieniędzy na konto zostanie zrealizowany i że aktualnie jest w trakcie przetwarzania. Termin na zwrot środków minął 17.04.
Brak zwrotu środków po odstąpieniu od umowyChciałem kupić od firmy LOUD mikser cyfrowy Zoom L-20 za kwotę 2800zł. Po opłaceniu wystawionej dnia 5.03.2025 faktury czekałem 2 tygodnie na wysyłkę towaru, kilkukrotnie dopytując od spodziewany czas wysyłki. Za każdym razem dostawałem mało konkretną odpowiedź. Gdy kolejna próba ustalenia terminu dostarczenia towaru zakończyła się fiaskiem, dnia 18.03.2025, czyli 14 dnia od opłacenia faktury odstąpiłem od umowy kupna, żądając jednocześnie niezwłocznego zwrotu środków. Otrzymałem fakturę korygującą, na której widniał nieznany mi numer konta, a gdy domagałem się poprawy faktury, otrzymałem zapewnienie że wszystko jest w porządku i że otrzymam zwrot środków na swoje konto, z którego dokonałem przelewu za oryginalną fakturę. Znów minęło 14 dni od odstąpienia od umowy, a ja wciąż nie otrzymałem zwrotu środków. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy na moje konto.
Reklamacja, uszkodzony towar 0000094845/0000110087Witam
Nie stety ale musimy zgłosić reklamację zakupionej szafy sza dalate DQLS82411-M267w sklepie komfort Ostroda . Zakupionej dnia 1.03.2025. Oczywiście szafa była zamówiona i mieliśmy czekać na dostawę od producenta . Zamówiliśmy transport który nie mało kosztował bo zapłaciliśmy 119 zł. Sama szafa też nie była tania kosztowała 1859 zł. Przewoźnik przywozl szafe w 7 kartonach . Rozpakowaliśmy kartony i okazało się że dużo elementów od szafy było obszczerbionych , szczególnie rogi , oraz odpadała okleina . Prosimy o wymianę szafy , bądź zwrot pieniędzy wraz z dostawą. Nie jesteśmy zadowoleni z jakości wykonania tego mebla. W załączniku zdjęcia uszkodzeń po otworzeniu kartonów i numery kartonów. Reklamacji mi nie uwzglednili i znowu musze czekać.