Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-03 godz: 11:54Publiczna
Otwarta
Zwrot kosztów Zamówiłam rzęsy magnetyczne z tej firmy sugerując się reklamami, przyznaję-nie zapoznałam się wcześniej z opiniami w sieci. Mianowicie firma reklamuje że rzęsy będą trwałe na 300 użyć. Na jednych rzęsach po kilku próbach założenia odpadł magnesik. Więc chce od firmy zwrot pieniążków za produkt który mi nie pasuje a drugi jest uszkodzony. Firma nie chce zwrócić kosztów za 2 produkty gdyż był używany. Tylko gdybym ich nie próbowała założyć to nie posiadałabym wiedzy czy dany produkt mi odpowiada. Rzęsy się ześlizgują, oraz nie pokrywają całej szerokości naturalnych rzęs co wygląda źle. Zatem po co mi produkt który nie spełnia moich oczekiwań? Proszę o pomoc.
2025-09-03 godz: 10:48Publiczna
Otwarta
kociol niezgodny z umowa wadliwa instalacja COFitma AC sielsia zamontowala kocilol MPM zamiast Camen jaki byl w umowie. Kociol nie spelnia wymogow instalacji budynku, jest zle dobrany, . Instalacja co buforow jest nieprawidlowo podlaczona i jeden z buforow wogole nie dziala. Zamontowana instalacja elektryczna kotlowni nie spelnia podstawowych przepisow BHP. Na prosby o poprawienie instalacji CO firma nie odpowiada. Prezes odrzuca polaczenia. Na pisemne wezwanie do usuniecia usterki nie ma odpowiedzi. Oczekuje od firmy tylko porpawienia przylacza drugiego bufora aby byl podlaczony szeregowo tak jak powinien aby prawidlowo pracowal.
Reklamacja podłączenia instalacji W związku z niewłaściwym podłączeniem instalacji zamokła i zmurszała mi ściana. Mimo wielokrotnego zwracania się do Developera nie zajął się tym. Wielokrotnie prosiłem SMS/mailowo w okresie gwarancji/renkojmi ale bezskutecznie. Chce wystąpić do Sądu i wysłałem kilka miesięcy temu reklamację oficjalnie by firma odniosła się do tego. Do dzisiaj nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chyba to nie jest zgodne z prawem. Oczekuję wyegzekwowania naprawy ściany
2025-09-03 godz: 08:50Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlR.K.
Brak zwrotu kosztów odwołanej wycieczki Dzień dobry. Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w wyegzekwowaniu zwrotu kosztów wycieczki, którą zarezerwowałam wraz z koleżanką w biurze podróży Venua Tours. Wycieczka miała odbyć się 7.09.2025 jednak 29.08.2025 po godzinie 1:00 w nocy dostałyśmy informacje, że biuro odwołuje wycieczkę z powodu małej liczby zainteresowanych. Rano po godzinie oddzwaniania się na infolinię, usłyszałam że dostanę zwrot kosztów na konto w najbliższy poniedziałek lub wtorek, ponieważ zwroty zostają wysłane w weekend. We wtorek tj. 2.09.2025 dzwoniąc na infolinię usłyszałam, że "dzień się jeszcze nie skończy ł." Nadal nie odzyskałyśmy środków ani nie dostałam potwierdzenia przelewu o które prosiłam. Zależy mi i koleżance bardzo na szybkim zwrocie, ponieważ mamy wypisane urlopy w pracy i nie stać nas na wykupienie kolejnej wycieczki. Dodam jeszcze, że rozmowy na infolinii są nagrywane. Codziennie jest mi obiecany zwrot i nie dotrzymują słowa .
2025-09-03 godz: 08:40Publiczna
Otwarta
Nieuzasadniona długa naprawa zasilaczaDnia 17.07.2025 kupiłem zasilacz do komputera. Dnia 31.07.2025 odesłałem go na naprawę gwarancyjną do serwisu przez salon przy ulicy Kolejowej. Do tej pory nie mam żadnych informacji na jego temat. W salonie otrzymałem odpowiedź, że nadal znajduje się w serwisie. Na tej podstawie żądam rozwiązania umowy sprzedaży oraz zwrotu pełnej kwoty na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność. Skarga odrzucona. Załączam fakturę zakupu, zdjęcie zlecenia serwisowego oraz zrzuty ekranu z korespondencji dotyczącej tej reklamacji
2025-09-02 godz: 22:52Publiczna
Otwarta
Brak towaru i pieniędzyZamówienie z 14 lipca, opłacone, od tego czasu dostaje tylko kolejne ostateczne terminy dostawy, napisalem gdy minął ostatni że skoro nie są w stanie zrealizować proszę o zwrot pieniędzy... dostałem nowy termin realizacji ... w październiku. Oczekuje natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2025-09-02 godz: 14:05Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.S.
problem ze zwrotem - brak wplaty za zwrócony towarDzień dobry, Dnia 30/07/25 została przyjęta paczka ze zwrotem u nadawcy. Po terminie 14 dni nie było żadnej wiadomości o odrzuceniu zwrotu czy zwrotu środków. Pierwsza wiadomość w tej sprawie bezpośrednio została nawiązana z mojej strony dnia 20/08/25 dopiero wtedy dostałam potwierdzenie przyjęcia zwrotu z odpowiedzią - "Dzień dobry, dziękuję za wiadomość w sprawie zwrotu, w ciągu 2 dni będzie zwrot przetwarzany." Kolejna wiadomość o braku zwrotu była w dniu 27/08/25 z prośbą o wyjaśnienie sprawy jak i przesłanie potwierdzenia przelewu z odpowiedzią - "Dzień dobry w ciągu 2 dni roboczych przelew będzie zrealizowany. Niestety muszę wrócić do papierowego formularza zwrotu, ponieważ osoba otwierająca paczkę nie zaznaczyła w systemie online zwrotów kwoty zwrotu. Bardzo przepraszam za powstałą sytuację." Na dzień dzisiejszy (02/09/25) zwrot środków w wysokości 468 zł nadal nie został zrealizowany. Proszę o pilne wyjaśnienie sytuacji i niezwłoczne przetworzenie zwrotu.
2025-09-02 godz: 12:20Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.R.
Nieuzanana reklamacjaDzień dobry, dnia 31 lipca złożyłam reklamację do zakupionego w dniu 30.01.2025. obuwia za kwotę 1499. Sklep odrzucił reklamację dnia 13 sierpnia (uzasadnienie jak w załączniku). 14 sierpnia złożyłam odwołanie do odrzuconej reklamacji (jak w załączniku). W związku z brakiem odpowiedzi ponowiłam kontakt mailowy ze sklepem 1 sierpnia (jak w załączniku). Nadal brak odpowiedzi na odwołanie a przesłane uzasadnienie odrzucenia reklamacji jest bezzasadne. Oczekuję zwrotu pieniędzy za wadliwy produkt.
2025-09-02 godz: 12:09Publiczna
Otwarta
Źle wykonana usługa Zamówiłam reklamę szyld, vouchery i wizytówki. Pan po ponagleniach wkoncu wykonał mi wizytówki i vouchery. Po pół roku wysłał mi szyld ale złoto było popękane i poza tym nie był zrobiony jak w projekcie. Po rozmowach pan stwierdził że mogę sobie go zostawić przyznam mi rację że złoto było popękane i upalone od lasera i zrobi mi drugi szyld. Minął łącznie rok a szyldu nie otrzymałam. Pan nie odbiera tel ode mnie. Oczekuję zwrotu przelewu za szyld. W załączniku kilka rozmów.
2025-09-02 godz: 11:55Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.R.
REKLAMACJA Dzień dobry, złożyłam reklamację na obuwie dziecięce zakupione poprzez zalando w dniu 23.09.2024. Zgodnie z instrukcją obuwie zostało odesłane do zalando a reklamacja została odrzucona bez podania konkretnej przyczyny. Mimo licznych odwołań, zalando przesyła odpowiedź mailową na zasadzie "kopiuj wklej" a wadliwe obuwie zostało zwrócone do mnie. Przykładowe maile w odpowiedzi od zalando w załączeniu. Oczekuje zwrotu pieniędzy za wadliwe obuwie.