Wprowadzenie klienta w błąd Chciałbym założyć skargę na sklep internetowy Joy- Box
Sklep oferuje towar który jak jest opisane jest na stanie , i wysyłka następuje w ciągu 24 h. Po czym po zapłacie przychodzi mail iż na paczkę trzeba oczekiwać od 20 do 55 dni.
Napisałam do sprzedającego ponieważ brak nawet numeru telefonu , więc napisałam mail iż chce zrezygnować z zakupu ponieważ to jest prezent i nie mogę czekać 55 dni a w opsie było iż w 24 h.
Po czym Pan poinformował mnie iż mają na dole regulamin gdzie pisze że towar jest wysyłany w ciągu 24 h ale z magazynu w Chinach . Uważam iż jest to nie doinformowanie klienta i z automatu wprowadza w błąd .
Do tego zamówienia powyżej 300 zł , wysyłka miała być gratis a zapłaciłam za nią i nie mają ochoty tego zwrócić .
Dramat firma . uważam iż to jawne oszukiwanie ludzi i do tego nie chcą zwrócić płatności internetowej .
nieuczciwa praktyka handlowadostałem tandetny wyrób ,gorszy niż z chińskiego sklepu internetowego .[treść usunięta przez moderatora]
.niech KTOŚ ZROBI Z TYM POŻĄDEK
Brak zwrotu środków po zwrocie Zamówiłam sukienkę, spodenki i koszulkę. Niestety koszulka przyszła brudna, z włosami zapracowanymi pod nadrukiem, odesłałam ją. Czekałam na zwrot środków, po 14 dniach dostałam maila, że mają małe problemy i do 31.08 otrzymam przelew. Nic nie otrzymałam a na maile nie odpisują
Przysłaliście nie ten towar, odesłałem go z powrotDzień dobry, zamówiłem towar w MediaExpert, zamiast słuchawek otrzymałem klawiaturę. Skontaktowałem się z Państwem za pomocą poczty elektronicznej i uzgodniliśmy zwrot niewłaściwego towaru oraz wysyłkę moich słuchawek. Minął tydzień, a nie otrzymałem odpowiedzi na moje e-maile.
Reklamacja RMA101728443
Zwrot towaru Inpostem -> https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000757493636016704578
Zwrot środków/odstąpienie od umowy Witam, Pan[dane usunięte przez moderatora] w poprzednim zgłoszeniu odpisał „proponuję usunięcie sprawy i czekanie na odpowiedź na mailu”.
Rzetelnie do tego podszedłem z racji że jestem chętny do ugody i oznaczyłem zgłoszenie jako „sprawa załatwiona”
Niestety, sprawa wcale nie jest załatwiona i nawet nikt nie raczył się na maila odezwać.
Czego by pan sobie nie myślał, to jest pan zwyczajnie nieprofesjonalny. To nie sztuka coś sprzedać ale też jakoś się dogadać i zająć takimi sprawami sumiennie
Liczę że tym razem zabierze się pan za to zgłoszenie
Pozdrawiam
BRAK ZWROTU PIENIĘDZY ZA ODDANE ZAMÓWIENIEDnia 31.07.2024r. przesłałam do sklepu Reserved formularz zwrotu (zwrot numer 116620056).
Zwrot został dostarczony do sklepu dnia
5 sierpnia 2024r.
Numer przesyłki zwrotnej - IN POST - 600000687483000023084516.
Wielokrotnie próbowałam skontaktować się z konsultantem drogą mailową. Przesłałam również wszystkie informacje, o które proszono w informacji zwrotnej (która zresztą za każdym razem wyglądała tak samo).
Bez skutku.
Po 45 minutowym czasie oczekiwania na połączenie udało mi się uzyskać dostęp do konsultantki [dane usunięte przez moderatora]. Po rozmowie z konsultantką dnia 26.08.2024 r otrzymałam informację ze sprawa zostanie załatwiona w przeciągu góra 5 dni. Poniżej mail który otrzymałam 27.08.2024r.
"Dzień dobry,
bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta,
uprzejmie informujemy, że sprawa zostałą skierowana do Działu Zwrotów w celu dalszej weryfikacji.
Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na informację zwrtotną 1-5 dni roboczych.
Przepraszamy za niedogodności.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
Miłego dnia,
[dane usunięte przez moderatora]"
Do teraz nie mam żadnej informacji ani nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w kwocie153,97 zł.
Zwrot ma nadal status nowy.
Podałam wszelkie niezbędne informacje i mailowo i telefonicznie już wiele dni temu.
Dokonałam zwrotu dwóch sukienek z zamówienia nr 142175143
Cały czas jestem odsyłana przez jakiegoś robota chyba bo w kółko przysyła mi to samo, że maja 14 dni na zwrot pieniędzy.
Indeksy sukienek: 9910O-07X-M-1, 9910O-09X-M-1.
Oczekuję zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie wraz z kosztami przesyłki oraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie liczonymi od dnia następującego po upływie 14-dni od odstąpienia od umowy do dnia zapłaty środków, które powinny mi zostać zwrócone.
Zwrot pieniędzy Witam
Nie mogę odzyskać pieniędzy za zwrócony asortyment do sklepu , sprawa już toczy się od 19.07. w sierpniu otrzymałam meila zwrotnego od firmy celem podania danych do przelewu - taki wysłałam
Mamy wrzesień pieniędzy za zwrócony towar nie otrzymałam
Oczekuje jak najszybszego zwrotu pieniędzy na konto z należnymi odsetkami + koszty przesyłki jakie poniosłam
Proszę o pomoc w rozpatrzeniu sprawy
Brak zwrotu środkówTowar zwrócony, zwrot zaakceptowany, FV korekta i informacja o zwrocie środków z 12 lipca. Jest 5 września i brak zwrotu środków. Podejmowano próby kontaktu mailowego i telefoniczne. Bezskutecznie.
Brak kontaktu z firmą20.08.2024 zamówiłem koszulkę od firmy Szafa Medyka, do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówienia, nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Numer podany na stronie internetowej firmy nie istnieje. Oczekuję od firmy zwrotu kosztów transakcji oraz rekompensaty za problem związany z zamówieniem.
Brak zwrotu pieniędzy po odstąpieniu od umowy W dniu 02.08.2024r. Wysłałem odstąpienie od umowy kupna produktu, które według regulaminu powinno być uznane. Następnie dopiero 19.08. Dostałem odpowiedź od tej firmy, że zostało zaakceptowane.( lecz musiałem się o to oprosić i ciągle pisać czy został zwrot zaakceptowany). Dzisiaj jest 05.09.2024r. A zwrotu pieniędzy jak nie było tak nie ma. Proszę o zwrot środków na konto.