Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-05-19 godz: 16:31Publiczna
Otwarta
Brak przesyłkiZakupiłam w dniu 13.05.2025 buty zamówienie opłaciłem otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze wysyłka w przygotowaniu do dzisiaj brak jakiejkolwiek informacji po wysłaniu Emila strona jest nieaktywna witryna krakownowak.pl jest nieosiągalna zostałam oszukana
2025-05-19 godz: 14:57Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zwrócone dresyDzień dobry. Nie mogę odzyskać swoich pieniędzy od firmy:„Stone Skirts Anna Szczygielska” [dane usunięte przez moderatora]. 02.04.2025r.zwrociłam nw. produkty: Wróć Re: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500064198 Nowsza wiadomość Starsza wiadomość Odp: Re: Re: Twój zwrot został przyjęty #1500064198 Stone Skirts Customer [dane usunięte przez moderatora] do mnie 16 maj 2025 Bezpieczeństwo: Szyfrowanie TLS Dzień dobry, Jak najbardziej zwrot zostanie wykonany w wyznaczonym terminie. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts pt., 16 maj 2025 o 15:25 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Dzisiaj jest 16.05. Zapewniano mnie ze 16.05 otrzymam zwrot środków za zwrócone dresy. Jak nie otrzymam ich do końca dnia będę zgłaszała tą sprawę dalej. Dnia 08 maja 2025 14:31 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Proszę Państwa trochę długo trwa ten zwrot pieniędzy za zwrócone dresy. Proszę pilnie jak najszybciej o zwrot. Nie mam czasu pisać ciągłych e-maili. Pozdrawiam Dnia 23 kwietnia 2025 09:06 Stone Skirts Customer Service [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przede wszystkim bardzo przepraszamy za opóźnienie w realizacji zwrotu. Doskonale rozumiemy, że oczekiwanie na zwrot środków może być frustrujące, dlatego chcemy zapewnić Panią, że jesteśmy świadomi sytuacji i intensywnie pracujemy nad jej rozwiązaniem. Obecnie z uwagi na zwiększoną liczbę zwrotów czas ich przetwarzania jest nieco wydłużony, co niestety wpłynęło również na Pani sprawę. Pragniemy jednak zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zwrot środków na Pani konto. Bardzo cenimy Pani cierpliwość i wyrozumiałość w tej sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z tego opóźnienia. Jeżeli miałaby Pani dodatkowe pytania lub wątpliwości, jesteśmy do dyspozycji i chętnie pomożemy. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora] Stone Skirts wt., 22 kwi 2025 o 17:56 [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): Dzień dobry. Jeszcze nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie o nr 1500064198. 02.04.2025r. Zwrot dresów dotarł do Państwa. Proszę o wyjaśnienie. Dziękuję i pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora] Dnia 02 kwietnia 2025 10:01 STONE SKIRTS [dane usunięte przez moderatora] napisał(a): STONE SKIRTS Zamówienie #1500064198 Twój zwrot został zarejestrowany w naszym magazynie. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność. Wyświetl swoje zamówienie Pozycje do zwrotu Cristin Black - komplet welurowy × 1 M/L -zł239,00 Cornelia Kakao - komplet dresowy g320× 1 XS/S -zł239,00 zł478,00PLN Proszę o pomoc nie moge odzyskać swoich pieniedzy
2025-05-19 godz: 10:32Publiczna
Rozwiązana
Odmowa wykonania zwrotuW dniu 13.05.25 zamówiłam ze strony deskorolka elektryczną za kwotę 479,99 i dodatkowo 19,99zl przesyłka. Zapłaciłam z góry. Otrzymałam emaile potwierdzające realizację i SMS, że towar został wysłany. Na stronie właściciel obiecuje realizację zamówienia w 24h I obietnica ta nie została spełniona, dodatkowo otrzymałam email z kodem śledzenia który jest błędny. Wtedy zaczęłam czytać opinie o tym sklepie i zorientowałam się o ich przekrętach. Wysłałam wiele emaili z żądaniem zwrotu I odstąpieniem od umowy ale za każdym razem otrzymuje odpowiedź że nie zrobią zwrotu bo rzekomo towar jest wysłany i aby otrzymać spowrotem moje środki mogę zrobić zwrot gdy otrzymam zamówienie. Ze względu na przekroczony termin realizacji zamówienie, towar ten nie jest mi już potrzebny i chce otrzymać zwrot.
2025-05-19 godz: 10:06Publiczna
Otwarta
Brak wysyłki przedmiotuW dniu 08.05.2025 zakupiłem brelok kolekcjonerski poprzez sklep internetowy dostępny pod adresem illegal-night.com. Do dnia dzisiejszego tj. 19.05.2025 brak wysyłki przedmiotu, brak również informacji o opóźnieniu, po trzykrotnej próbie kontaktu poprzez wskazany adres e-mail, nie otrzymałem również żadnej odpowiedzi. W momencie zakupu na stronie widniała informacja, że zakupiony przedmiot zostanie wysłany maksymalnie w ciągu 48 godzin. Na chwilę obecną nie wiem, czy w ogóle otrzymam zakupiony przedmiot.
2025-05-19 godz: 09:26Publiczna
Otwarta
ReklamacjaWalizka została kupiona przez internet dnia 14.04.2025. Przy pierwszym użyciu (23.04.2025), przy podniesieniu walizki za rączkę, pękł zasówak (podarł się). Walizka nie była przeciążona, były w niej tylko ubrania. nie ważyła więcej niż 15 kg. Reklamacja złożina w sklepie została odrzucona. Oczekuję wymiany na towar wolny od wad lub zwrot pieniędzy.
2025-05-19 godz: 07:34Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy Kwota 499.98 Nr konta [dane usunięte przez moderatora] proszę o zwrot kosztów.
2025-05-19 godz: 07:20Publiczna
Otwarta
Brak kontaktu po zakupionym towarzeW dniu 13.05 kupiłam fotelik samochodowy , brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą! Dzwonie, piszę i nic. Przeczytałam że firma to [słowo usunięte przez moderatora] w związku z tym zrezygnowałam z zamówienia i proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy!
2025-05-19 godz: 04:23Publiczna
Otwarta
Odrzucona reklamacja Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o pomoc w sporze konsumenckim z firmą JP INVEST dotyczącym reklamacji laptopa Lenovo zakupionego dnia 11.10.2024 r. W dniu 28.04.2025 złożyłem reklamację z tytułu rękojmi, gdyż laptop uległ awarii w trakcie standardowego użytkowania – podczas podłączenia kabla HDMI. Sprzęt przestał działać. Kabel HDMI jest sprawny i używany z innymi urządzeniami bez problemów. Sprzedawca odrzucił reklamację, twierdząc, że awaria nastąpiła z powodu czynnika zewnętrznego, jednak nie przedstawił żadnej rzetelnej ekspertyzy technicznej. Wysłałem odwołanie, ale otrzymałem ogólną odpowiedź, że decyzja jest ostateczna. Proszę o pomoc w dochodzeniu moich praw jako konsumenta, zgodnie z art. 556 i 556² Kodeksu cywilnego. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2025-05-18 godz: 10:07Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlM.H.
Elyviane zwrot zakupionych produktówZamówiłam 3 produkty. Każdy dostałam oddzielną pocztą. Wszystkie są bardzo kiepskiej jakości, wyglądają jak najtańsza produkcja chińska. Na stronie sklepu nie ma formularza zwrotu. Poprosiłam o niego. Odpowiedzi wymijające, propozycja oddania mi 20% wartości. Produkty nie są nawet tego warte, choć kosztowały razem 518,33 zł. Za zwrot sklep liczy sobie po 90 zł od produktu i "grozi" zaginięciem. Dopiero po fakcie dodowiedziałam się, że sklep znajduje się nie w Ļolsce. w oststnim mailu proszę po raz 3 o przysłanie mi formularza zwrotnego i informuję, że sprawę przekażę do Urzędu ochrony Konsumentów. Oczekuję pełnego zwrotu towaru i otzrymania zwrotu zapłącoej kwoty.
2025-05-17 godz: 11:48Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlS.O.
Nieprawidłowy produktTowar inny niż zamówiony. Po zgloszonej reklamacji ugodniłam ze sprzedawca, ze odeślę koszulę po powrocie z urlopu, ponieważ zaraz po zakupie wyjechałam na prawie 3 tyg i fizycznie nie mialam, jak nadac paczki. Tymczasem podczas wyjazdu, sprzedawca zakończył moja reklamację z powodu nie odeslania przeze mnie koszuli w ciagu 2 tygodni!!!! Bylo to niezgodne z naszymi ustaleniami. Próby wyjaśnienia ze sprzedawcą, ze inne byly nasze ustalenia, niczego nie dały. Dysponuje wszelkimi screenami przebiegu tej sytuacji.