LUNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

LUNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

problem z firmą LUNA BUTIK z Warszawy

26.08 2025r. zamówiłam w firmie Luna Butik dwie sukienki - zamówienie #5331, a 03.092025r. marynarkę i sweter. - zamówienie #6545. Oba zamówienia zostały przeze mnie opłacone blikiem i otrzymałam je do dnia 16.09.2025r. Niestety zamówione produkty nie odpowiadały opisowi na stronie internetowej. Sukienka z bawełny i lnu okazała się w 55% z poliestru, druga ma skład 100% poliestru. Elegancka marynarka z podszewką jest kawałkiem brzydkiego poliestrowego materiału w kształcie nieprzypominającym produktu ze zdjęcia. Nie ma podszewki i wygląda tandetnie. Sweter z domieszką wełny merynosa nie ma żadnej metki, trudno stwierdzić z czego jest wykonany. Brzydko się wywija na dole. Za wszystkie ubrania zapłaciłam w sumie 609,82zł. Kiedy chciałam je odesłać firma najpierw nie chciała podać adresu zwrotu, a następnie dostałam informację, że odradzają zwrot, gdyż adres znajduje się w Chinach, a paczki często giną, natomiast koszt przesyłki, który miałabym ponieść przekroczyłby koszt ubrań. Ostatecznie zaproponowano mi 20% zwrotu poniesionych kosztów zakupów i możliwość zatrzymania ubrań. Kiedy poinformowałam firmę, że jeśli nie umożliwią mi zwrotu ubrań na adres w Polsce i nie zwrócą 100% kosztów zakupu skierują sprawę do UOKIK i na policję, dostałam następującą odpowiedź: "Sprawdziłem to i niestety nie możemy znaleźć Twojego zamówienia na podstawie podanego numeru zamówienia i pełnego imienia i nazwiska. Pamiętaj, że nasze numery zamówień składają się z 4 cyfr i zawsze zaczynają się od cyfry „1”." Czuję się oszukana, gdyż firma reklamowała się jako butik z Warszawy z piętnastoletnią tradycją, założony przez mamę i córkę. Nie kupuję ubrań od chińskich sprzedawców i gdybym wiedziała, że jest to chińska odzież na pewno nie zdecydowałaby się na zakup. Ubrania są brzydkie i niezgodne z opisem i wyglądem na zdjęciach. Od firmy LUNA BUTIK oczekuję zwrotu 100% poniesionych kosztów. Ubrania mogę odesłać tylko na adres w Polsce, lub na koszt sklepu.(czytaj więcej)