- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

evita.sklep.pl

Zamówienie złożone 11.09.2026 nie zostało zrealizowane do dzisiaj (tj. 06.11.2026), ani nie zostały zwrócone środki. Sklep przestał odpisywać, nie odbiera lub blokuje próby nawiązania kontaktu telefonicznego. 28.10.2026 złożyłem oświadczenie (zgodnie z Art. 543 $1 oraz $2 Kodeksu Cywilnego) o odstąpieniu od umowy sprzedaży, które spotkało się z kompletnym brakiem reakcji tej firmy. Problem okazuje się poważniejszy. Nie jest to odosobniony incydent. W internecie (facebook, trustpilot, opinie google, itd.) może znaleźć więcej poszkodowanych osób, które bezskutecznie próbują otrzymać zamówiony towar / odzyskać pieniądze / czy po prostu się skontaktować. (czytaj więcej)
Dnia 04 czerwca 2024 r dokonałam zakupów w sklepie internetowym, zielarskim Evita (https://evita.sklep.pl/) na kwotę 104.48 zł. 18 czerwca wysłałam ponaglającego maila, ponieważ do tej pory nie otrzymałam przesyłki. Telefon podany na stronie milczał. 18 czerwca dostałam maila o treści: 'z powodu nieoczekiwanych okoliczności, które sa od nas niezależne niestety nie jesteśmy w stanie dostarczyć zamówionego przez Pania suplementu diety. Chcielibysmy serdecznie przeprosić i zwrocic naleznosc na Pani konto'. Pieniądze nie zostały mi zwrócone do tej pory pomimo wysłanych kilku maili z upomnieniem oraz wykonaniu kilku telefonów ( większość połączeń telefonicznych pozostało nieodebranych). Uprzejmię proszę firmę Evita o zwrot moich pieniędzy. (czytaj więcej)