- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Euro-Net Sp. z o.o.

W dniu 14.11 około godziny 21:00 odebrałem zamówiony przez internet (przez konto klienta sklepu RTV EURO AGD) komputer. Okazało się, że nie działa, w ogóle się nie uruchamia. Sklep był czynny do 22:00, więc wróciłem ze sprzętem następnego dnia po otwarciu o 10:00, aby dokonać jego wymiany. Okazało się, że to niemożliwe, zaś opis na wszystkich stoiskach, że "możesz zrealizować zwrot lub wymianę w ciągu 14 dni / lub 30 dni, jeśli masz konto klienta" (zdjęcie w załączeniu) nie dotyczy sytuacji, kiedy opakowanie zostało już otwarte. Przyjęto sprzęt do naprawy, wydano zgłoszenie reklamacyjne (wbrew opisowi przez nikogo nie podpisane, ode mnie też nie oczekiwano żadnego pokwitowania) i powiedziano, że odezwą się za 3 tygodnie, aby ewentualnie zwrócić ten sam komputer po naprawie. Zamówiłem komputer skuszony reklamą, ponieważ mój poprzedni zepsuł się po 15 latach. W efekcie nie mam ani komputera, ani pieniędzy, a i tak muszę od kupić kolejny nowy, bo nie mogę działać bez komputera przez 3 tygodnie. Po 3 tygodniach zapewne dostanę ten sam, który od początku się psuł. Czy naprawdę w RTV EURO AGD rękojmia przestaje działać od momentu otwarcia opakowania?(czytaj więcej)