Zwrot zakupionego produktu Witam zakupiłem produkt , zostały do mnie wysłane zupełnie inne produkty , kiedy próbuję się skontaktować przez maila w jaki sposób mam dokonać zwrotu firma nie odpisuje .
Braku zwrotu środków po odesłaniu zamówienia Zwrot zamówienia zostało dostarczone do firmy w dniu 29.07.2024 r. Od tego czasu pomimo wielu maili i zapewnienia zwrócenia środków nie zostały one zwrócone.
Proszę o zwrot moich pieniędzy.
Brak zwrotu pieniedzyW dniu 01.08.24 zamówiłam sukienkę u sprzedawcy, kwota 139,99zl plus przesyłka.. mogłam zamówić tylko za pobraniem. Do otrzymaniu paczki napisałam @ ze towar ki nie odpowiada I chce go zwrócić a na koncie na stronie sprzedawcy nie dało się tego zrobić bo był komunikat że zamówienie jest pakowane. Wtedy dostałam od powiedz na @ zeby nadać paczkę na jaki adres i dołączyć odręczny druk odstąpienia i dane do zwrotu to środki zostaną zwrócone. Był to jedyny @ na jaki dostałam odpowiedz..paczkę zwrotną nadałam w dniu 06.08.24 czekałam 14 dni i nadal firma nic nie odpisuje na @, numer podany na stronie nie jest aktywny więc zadzwonić nie mogę. Zwrotu nie mam na koncie do dnia dzisiejszego.
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 17 lipca zamawiałam u sprzedawcy buty do gry w piłkę. Po zamówieniu zmieniłam zdanie i wysłałam @ żeby nie realizowali zamówienia tylko oddali mi pieniądze. Pracownik z którym rozmawiałam poinformował mnie ze paczka już będzie do odbioru bo nikt @ nie odczytał. Poinstruował mnie żeby nie odbierać przesyłki, wróci ona do sklepu i zostaną mi zwrócone pieniądze 329zl..Tłumacząc że jak odbiorę to muszę sama odesłać i są to dodatkowe koszty. Tak zrobiłam. W dniu 22 lipca 2024 minął termin odbioru paczki i wróciła ona do nadawcy. Po kilka dniach jak nie miałam zwrotu pieniędzy zaczęłam dzwonić do firmy, pisać @
Cały czas mnie podczas rozmów zbywano że Pan jest Pracownikiem że to szef zleca itp. Że dużo pracy może się gdzieś zapodziało. Po kilku wysłanych @ dostałam w dniu 27.08.24 od firmy odpowiedz żeby podac dane do zwrotu i kwotę i zlecą przelew. Do dnia dzisiejszego czyli 5.09.24 nie mam pieniędzy na koncie. Mimo dzwonienia nikt nie odbiera moich telefonów. Pisania @ tez nikt nie odpisuje o zwrot pieniędzy.
Zwrot pieniędzy za odesłany artykułZamówiłam spodenki 27.07.2024 r, sklep przysłał mi zły model, po napisaniu kilkunastu e-maili i kilkudziesięciu telefonów, dowiedziałam się że mam odesłać spodenki i sklep zwróci mi pieniądze za spodenki i wysyłkę (ponieważ pomyłka wyszła z ich strony ) 177 zł oraz pokrywa koszt przesyłki zwrotnej 17 zł. Spodenki odesłałam 7.08, brak kontaktu ze strony sklepu, jedyny e-mail jaki dostałam z pytaniem kiedy otrzymam zwrot pieniędzy był 21.08.2024 że w tym tygodniu, do dziś dnia nie mam środków na koncie.
Wprowadzenie klienta w błąd Chciałbym założyć skargę na sklep internetowy Joy- Box
Sklep oferuje towar który jak jest opisane jest na stanie , i wysyłka następuje w ciągu 24 h. Po czym po zapłacie przychodzi mail iż na paczkę trzeba oczekiwać od 20 do 55 dni.
Napisałam do sprzedającego ponieważ brak nawet numeru telefonu , więc napisałam mail iż chce zrezygnować z zakupu ponieważ to jest prezent i nie mogę czekać 55 dni a w opsie było iż w 24 h.
Po czym Pan poinformował mnie iż mają na dole regulamin gdzie pisze że towar jest wysyłany w ciągu 24 h ale z magazynu w Chinach . Uważam iż jest to nie doinformowanie klienta i z automatu wprowadza w błąd .
Do tego zamówienia powyżej 300 zł , wysyłka miała być gratis a zapłaciłam za nią i nie mają ochoty tego zwrócić .
Dramat firma . uważam iż to jawne oszukiwanie ludzi i do tego nie chcą zwrócić płatności internetowej .
nieuczciwa praktyka handlowadostałem tandetny wyrób ,gorszy niż z chińskiego sklepu internetowego .[treść usunięta przez moderatora]
.niech KTOŚ ZROBI Z TYM POŻĄDEK
Brak zwrotu środków po zwrocie Zamówiłam sukienkę, spodenki i koszulkę. Niestety koszulka przyszła brudna, z włosami zapracowanymi pod nadrukiem, odesłałam ją. Czekałam na zwrot środków, po 14 dniach dostałam maila, że mają małe problemy i do 31.08 otrzymam przelew. Nic nie otrzymałam a na maile nie odpisują
Przysłaliście nie ten towar, odesłałem go z powrotDzień dobry, zamówiłem towar w MediaExpert, zamiast słuchawek otrzymałem klawiaturę. Skontaktowałem się z Państwem za pomocą poczty elektronicznej i uzgodniliśmy zwrot niewłaściwego towaru oraz wysyłkę moich słuchawek. Minął tydzień, a nie otrzymałem odpowiedzi na moje e-maile.
Reklamacja RMA101728443
Zwrot towaru Inpostem -> https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000757493636016704578
Zwrot środków/odstąpienie od umowy Witam, Pan[dane usunięte przez moderatora] w poprzednim zgłoszeniu odpisał „proponuję usunięcie sprawy i czekanie na odpowiedź na mailu”.
Rzetelnie do tego podszedłem z racji że jestem chętny do ugody i oznaczyłem zgłoszenie jako „sprawa załatwiona”
Niestety, sprawa wcale nie jest załatwiona i nawet nikt nie raczył się na maila odezwać.
Czego by pan sobie nie myślał, to jest pan zwyczajnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. To nie sztuka coś sprzedać ale też jakoś się dogadać i zająć takimi sprawami sumiennie
Liczę że tym razem zabierze się pan za to zgłoszenie
Pozdrawiam