Zła zawartość paczkiZamówiłam telefon przez jakąś stronę na Facebooku,ale niestety otrzymałam jakiś głośnik. Niestety okazało się że dałam się [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Napisałam do nich e-maila ale narazie cisza. Chciałabym odzyskać pieniądze i oddać im ten głośnik
Nie odpowiedni towarZamówilem na stronie internetowej tester diagnostyczny za 320 PLN,a otrzymałem tanią wkrętarkę na USB.próbowałem się dodzwonić ale automat odpowiadał że wszyscy konsultanci są zajęci proszę czekać i tak parę godzin w jeden dzień i parę godzin w drugi dzień.w przesyłce brak jakiegokolwiek dowodu zakupu oraz informacji gdzie można zwrócić towar.ovzekuje zwrotu pieniędzy lub prawidłowego towaru zgodnie z zamówieniem.
Zwrot pieniedzyChce zwrocic hajs,bo dowiedzialem sie ze to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]
Nie ma kontaktu zadnego z nimi,chce zwrocic pieniedzy i tyle
reklamacjaW dniu 17 grudnia 2024 zgłosiłam reklamacje Konsoli Sony PS5Slim zakupionej w dniu 20 maja w sklepie media expert. Do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi co dzieje się z moją reklamacją, brak informacji ze sklepu, telefonu, mimo, upływu ponad 55 dni. W obecnej sytuacji oczekuję zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
Sprawa ze sklepem stylnowy.plW internecie przeczytalem ze strona na ktorej zamówiłem to [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Napisałem do nich mase maili aby cofnęli moje zamówienie. Wciąż czekam na odzew. Dostalem od nich jedynie maila zebym dokonczyl zamowienie ktore dodalem do koszyka, lecz przelew juz poszedl blikiem. Teraz probuje sie do nich dodzwonic ale chyba zablokowali moj nr telefonu. Od firmy oczekuje zwrotu pieniędzy
Reklamacja uszkodzonej sofy Ikea BrissundReklamacja dotyczy sofy BRISSUND kupionej w sklepie Ikea dnia 13 lipca 2024, 16:41. Nr paragonu 9900188000800156240713. Uszkodzeniu uległo oparcie od strony szezlonga sofy, wyłamało się mocowanie. Kanapa była używana niecałe 6 kiedy wystąpiło uszkodzenie. Kanapa była użytkowana normalnie. Zgłosiłem reklamację dnia 11 stycznia 2025, która została odrzucona, byli serwisanci z Ikea i opisali uszkodzenia, sami powiedzieli na oględzinach że kanapa psuje się od samego patrzenia. Screen z maila z odmową w załączeniu. Potem odwołałem się w Ikea od tej decyzji i ponownie dostałem odmowę. Pismo z drugą odmową w załączeniu. Dodatkowo załączam zdjęcia uszkodzenia kanapy oraz protokół z oględzin serwisu Ikea. Oczekuję wymiany na inną kanapę z ew. dopłatą różnicy w cenie lub zwrot pieniędzy. Proszę o pomoc w sprawie.
Zwrot środków za zamowienieZamówiłam spodnie 6 stycznia 2025 r. Zapłaciłam 125.10zl blikiem. Towar miał być wysłany w ciągu 14 dni. 15 stycznia zapytałam za pomocą sms kiedy zostanie wysłany. Dostałam odp, że do piątku zostanie wysłany. Status zamówienia nie zmienił się na koncie klienta- zamówienie w realizacji. 22 stycznia ponownie napisałam prośbę o info kiedy wyślą zamówienie, tego samego dnia odpisali, że dzisiaj wyjdzie paczka. Paczka nigdy nie wyszła, a ja poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot kosztów. Niestety do dnia dzisiejszego to się nie wydarzyło. Oczekuję od firmy pilnego zwrotu kosztów za niezrealizowane zamówienie. Pełnej wpłaconej płatności przeze mnie kwoty.
Brak zwrotu za bilety TRINITY Media Entertainment 21.11.2024 wraz z żoną zakupiliśmy 3 bilety na "Koncert Muzyki Filmowej Junior - Olsztyn" Koncert miał odbyć się 16.02.2025 15:30 w Hali Urania. 20.01.2025 otrzymaliśmy informację że koncert nie odbędzie się w ww. terminie, wydarzenie przełożono na 22.11.2025. 24.01.2025 postanowilismy i przesłaliśmy mail że oczekujemy zwrotu pieniędzy(327 pln) za rezerwację. Od tego momentu nikt nie odpowiada na maile ani nie odbiera telefonu. Proszę o pomoc
Brak kontaktu po opłaceniu zamowieniaBrak kontaktu ze sprzedającym telefon nie aktywny zamówienie pomimo upływu terminu nadal nie zrealizowane.
zwrócony towarPodstawa mojego żądania wynika ze zwrotu towaru na adres IMAN WP.IMAN-PL.COM.
SOKOŁOWSKA 10 BRAMA 17 05-090 PUCHAŁY
zwrot dotyczył : nr. zamówienia: 230387297 data zamówienia: 26.10.2024 , Data odbioru towaru 29.10.2024 , towar przesłany przez firmę IMAN UL Sokołowska 4 05-090 WYPĘDY Numer faktury/paragonu brak dowodu zakupu w przesyłce
nazwa towaru DWUSTRONNA MYJKA MAGNETYCZNA DO OKIEN EASY WINDOW
ilość 1
Cena brutto 125 zł
Przyczyna zwrotu - towar niezgodny z zamówieniem, cena niezgodna z zamówieniem ,brak dokumentu zakupu w przesyłce , brak dokumentu zakupu email.
Przesyłka zawierająca zwracany towar została dostarczona do firmy Iman Sokołowska 10 brama 17 05-090 Puchały w dniu 07.11.2024 r potwierdzenie doręczenia przesyłki wielokrotnie przesyłałam na adres imanmanagerpl@gmail.com.
Przesłałam ostateczne wezwanie do zapłaty i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. kontakt tel. nie istnieje, email nie odpowiadają.
nie wystawiają paragonów.