Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-07-29 godz: 06:55Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.P.
Nadpłata za biletKupiłem na stronie https://mticket.pl/pl bilet na mecz Ukraina-Francja. Płatnością pośredniczyła firma Whitepay - https://whitepay.com/pl. Walutą płatności były kryptowaluty - Bitcoin. Zapłaciłem więcej, biorąc pod uwagę sugerowaną opłatę sieciową. Zamiast 80 zł, zapłaciłem ponad 120 zł (w załączeniu). Pytałem Whitepay o zwrot różnicy, skierowali mnie do firmy Mticket. Firma sprzedająca bilety napisała: "Sprawdziliśmy Państwa płatność i otrzymaliśmy jedynie 80 złotych. Potwierdzenie załączamy do tej wiadomości. Możliwe, że Państwa serwis kryptowalutowy naliczył dodatkową prowizję lub zastosowano inny kurs walutowy w momencie płatności." Dostałem potwierdzenie, że otrzymali 80 zł (w załączeniu). Firma Whitepay nie chce zwrócić różnicy, gdyż jak to określają, jest to zbyt niska kwota do zwrotu. Prosiłem o zapis regulaminu, gdzie jest u nich taki zapis, ale oczywiście nie dostałem takiej informacji. Proszę o pomoc. Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-28 godz: 22:57Publiczna
Zamknięta
RekojmiaWitam. Posiadam model telefonu s24 zakupiony 1.5roku temu od lutego tego roku telefon był 2x na gwarancji . Brak wibracji . Brak zasięgu. Nieczyta sim. Bateria uszkodzona 2x. Aktualnie wrocil z naprawy i gdzie był problem z bluetooth oraz bateria i innymi rzeczami ktore wyelimonwali zostal problem z bluetooth oni twierdzą ze jest ok. A mi telefon nie potrafi się z zegarkiem połączyć raz dziala bluetooth raz nie. I .co mogę w tej sytuacji zrobić 3x go dać na gwarancji czy mogę prosić o wymianę na nowy
2025-07-28 godz: 14:08Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Brak towaru i pieniędzy Dnia 30 czerwca 2025 roku odebrałam przesyłkę z zamówieniem złożonym w sklepie internetowym ZARA. Zamówienie obejmowało 36 produktów, z których dostarczono jedynie 8 sztuk. Brakowało aż 28 artykułów, o łącznej wartości ok. 1500 zł. W dniu odbioru przesyłki, tj. 30 czerwca, skontaktowałam się telefonicznie z infolinią ZARA. Podałam numery produktów, które otrzymałam, oraz zgłosiłam brak pozostałych zamówionych towarów. Od tego momentu wielokrotnie kontaktowałam się z infolinią ZARA, jednak do dziś sprawa nie została rozwiązana. Nie uzyskałam żadnej konkretnej informacji na temat przewidywanego czasu rozpatrzenia zgłoszenia. Jestem wciąż zbywana i nie otrzymuję rzeczowych odpowiedzi. Dnia 24 lipca 2025 poprosiłam o przesłanie pisemnej (mailowej) informacji na temat statusu mojego zgłoszenia – do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Uważam takie postępowanie za niedopuszczalne. Oczekuję od ZARA niezwłocznego zwrotu kwoty ok. 1500 zł za niewysłane produkty oraz rzetelnego wyjaśnienia całej sytuacji.
2025-07-28 godz: 10:13Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 5452 [zmienione przez moderatora]Dnia 01.07.2025 złożyłem zamówienie i zapłaciłem za nie poprzez BLIK na stronie Camoshop.pl. Do dnia dzisiejszego (28.07.2025) nie otrzymałem przesyłki, a sklep nie odpowiada na żadne wiadomości. Przypadki takie jak mój są liczne – sklep unika kontaktu, nie realizuje zamówień i nie zwraca pieniędzy. Jest wiele skarg w Internecie na temat tej firmy (Trustpilot, Konsumersi.pl, Opiniak). Wzywam do interwencji w imieniu konsumenta i dodania tej firmy do czarnej listy [usunięte przez moderatora], celem ostrzeżenia innych. Posiadam potwierdzenie zamówienia, potwierdzenie płatności oraz zrzuty ekranu prób kontaktu.
2025-07-28 godz: 05:15Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie T-shirt z nadrukiemZamówiłem w kwietniu 3 T-shirty. Obiecany termin realizacji 14 dni .Po upływie miesiąca otrzymałem od firmy przeprosiny i obietnicę z określoną datą majową iż koszulki do mnie dotrą.Po upływie daty majowej dostałem obietnicę dostawy w czerwcu a następnie w lipcu.Po ostatniej obietnicy postanowiłem zrezygnować z zamówienia.Pieniądze miały zostać zwrócone w ciągu 14 dni.Data zgłoszenia rezygnacji 4 lipiec.Po upłynieciu założonego terminu otrzymałem kolejną obietnicę że kiedyś oddadzą pieniądze.Widziałem w sieci iż poszkodowanych jest o wiele więcej. [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-27 godz: 14:25Publiczna
Zamknięta
Rosnące rachunki Co miesiąc płace inne rachunki. Nie zgadza się kwota abonamentu stałego która na fakturze jest widnieje 370.00zl a jak się podliczy samemu to wychodzi 350zl opłaty dodatkowe się zgadzają. Co miesiąc na fakturze jest inna kwota na górze przy "inne usługi" Pan na czacie chciał mi wmówić że te inne usługi to opłata za Play Now. Nie udało mu się mnie przekonać do swojej racji bo ja wiem że to jest wliczone w abonament za telewizję. Oczekuje prawdziwych i wyjaśnień tych dziwnych kwot i obniżenie mojego rachunku te dziwne kwoty które co miesiąc są podawane w "inne usługi"
2025-07-27 godz: 10:27Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy!W dniu 14.04 2025 zamowilam towary za łączną kwotę 1 522,37 zł Nr zamowienia: ISLULHWFK Sklep realizowal zamowienie miesiac i wyslał tylko część towarow ktore odebrałam 14.05 Towar zwrocilam jeszcze tego samego dnia łącznie z pisemnym odstąpiem od umowy zawartej na odległość oraz żądaniem zwrotu pieniędzy. Sklep odebral przesyłkę, jednak do tej pory nie zwrocono mi pieniędzy (26.07.2025). W czerwcu wyslalam do sklepu wezwanie do zwrotu pieniędzy. Niestety nie otrzymałam żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Sklep unika kontaktu oraz przetrzymuje pieniadze, ktore powinny zostać zwrocone. Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy za zamowienie od ktorego odstąpiłam.
2025-07-26 godz: 19:59Publiczna
Zamknięta
Zwrot zakupionego towaruZamówiłam suszarkę do włosów reklamowaną na faceboku. Gdy ją odebrałam stwierdziłam, że nie spełnia moich oczekiwań. Chciałam ja odesłać zgodnie z przysługujacym mi prawem. Zastosowałam się do postanowień zawartych w ' Polityce zwrotów firmy. Napisałam e-maila Niniejszym informuję o zamiarze zwrotu produktu zakupionego w sklepie HAIRTASTIQUE. Paczka została doręczona dziś , tj 22.07.2025 roku . Dane zamówienia: Numer zamówienia :#H31262PL [dane usunięte przez moderatora] Produkt jest nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Proszę o przesłanie instrukcji dotyczących zwrotu oraz adresu, na który mam odesłać paczkę. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] Czekałam 3 dni ponowiłam prośbę o podanie adresu, na który mam odesłać zakupiony towar . Otrzymałam NASTĘPUJACA ODPOWIEDŹ: Zgodnie z naszymi Warunkami Sprzedaży, które są dostępne publicznie przed dokonaniem zakupu, zwroty obsługiwane są wyłącznie przez nasze centrum logistyczne w Chinach. Każdy produkt zwracany do nas musi przejść obowiązkową dezynfekcję oraz kontrolę jakości, które odbywają się wyłącznie w naszym magazynie głównym. Zwrotu można dokonać w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki, na poniższy adres: Chunfeng Qin Room 2301, building 6, Block E, Yunxing Qianlong Shoufu, Liangqing District Nanning, Guangxi, Chiny Kod pocztowy: 530201 Telefon: +86 19195804506 Zgodnie z obowiązującym prawem, klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej, o ile produkt nie jest wadliwy. Nie oferujemy zwrotów pieniędzy bez fizycznego odesłania produktu. Jeśli mimo to zdecyduje się Pani na dalsze działania, oczywiście szanujemy Pani prawo. Z naszej strony działamy zgodnie z regulaminem oraz przepisami prawa. Pozdrawiamy, Zespół Hairtastique Odesłanie zakupionego towaru na ten adres jest wynosi ok 240 zł. Kupując artykuł zapoznając się z regulaminami obowiązwujacym w tej firmie nie ma nawet jednego słowa o siedzibie firmy w Chinach. Proszę o pomoc aby firma wskazała mi adres na terenie Polski gdzie mogę odesłać zakupiony towar i odzyskać za niego pieniądze, Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-26 godz: 17:13Publiczna
Rozwiązana
niewysłane zamówienieZłożyłam zamówienie, opłaciłam przelewem. Wielokrotnie upominałam się o wysyłkę, nigdy nie zostało wysłane.
2025-07-26 godz: 08:35Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za anulowaną przesyłkę Paczka zamòwiona w grudniu zeszłego roku. Paczka nie wysłana Zmiana zamówienia na inny towar. Paczka nie wysłana. Zmiana anulowano zakup Prośba o zwrot 240 zł Podanie nr konta Nie wywiązanie się z regulaminem sklepu na zwrot pieniędzy. Oczekuje zwrotu 240 zł