Skarga dotycząca naruszenia praw konsumenta przez Szanowni Państwo,
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w sprawie naruszenia moich praw konsumenckich przez sklep internetowy www.elluredecor.com, z którym prowadzę korespondencję dotyczącą wadliwego produktu.
Zamówiony przeze mnie towar dotarł do mnie uszkodzony i całkowicie nie nadający się do użytku, co zostało udokumentowane zdjęciami oraz opisane w moich wiadomościach do sprzedawcy. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim (Ustawa o prawach konsumenta) oraz dyrektywą unijną 2011/83/UE, mam prawo domagać się pełnego zwrotu kosztów zakupu w przypadku, gdy towar jest wadliwy i niezgodny z umową.
Mimo moich wielokrotnych próśb o pełny zwrot należności, sprzedawca oferuje jedynie częściowy zwrot, tłumacząc się polityką sklepu, która – jak wiadomo – nie może stać ponad przepisami prawa konsumenckiego.
Proszę o wskazanie możliwych kroków prawnych lub interwencję w tej sprawie, ponieważ sprzedawca ignoruje moje uzasadnione żądania i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wynikających z prawa.
W załączniku mogę przesłać pełną korespondencję ze sprzedawcą oraz zdjęcia uszkodzonego produktu.
Z poważaniem,
[dane usunięte przez moderatora]
Zwrot moich pieniędzy
W dniu 19 marca dokonałam zamówienia na kwotę 248,10. Towar został wysłany 8 kwietnia (pomimo tego że wielokrotnie prosiłam o anulowanie zamówienia). Ostatecznie towar i tak musiałam zwrócić i sprzedający odebrał paczkę w dniu 14.04.2025. Na stronie sprzedającego jest informacja o zwrocie pieniędzy w terminie 14 dni. 14 dni minęło, na pytanie kiedy otrzymam zwrot pieniędzy nie ma odp. Zwrotu nie otrzymałam w wyznaczonym terminie. Oczekuję natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy.
sprawa nr 4980 [tytuł zmieniony przez moderatora]Towar zamówiony, pieniądze przelane i zero odzewu.
Zamówienie 17.04.2025Zamówiony towar 17.04.2025
Krótka marynarka La Milla [ - |
C1FB-615A6_20240820200710]
Kolor: czarny; Rozmiar: uni
1 szt. 260.10 zł
2 Spódnico-spodenki z rozporkiem La Milla [ - |
E2A5-35868_20250110002255]
Kolor: czarny; Rozmiar: XS
1 szt.125.10 zł
3 Paczkomaty InPost 30.41
Razem: 415.61
Firma dostała mejla , 24.04.2025 o treści następującej :
Dzień dobry, chciałam anulować zamówienie o numerze - 18354. Zamówione rzeczy były mi potrzebne na uroczystość która jest jutro. Paczka raczej nie dotrze do tego czasu także chce zrezygnować z zakupu.
Niestety nie dostałam żadnej odpowiedzi na mejla. Po wystawionym komentarzu na Facebooku , że zamówiłam towar i chciałam anulować zamówienie i zostałam oszukana dostałam W nocy z 23.04 na 24.04 czyli z czwartku na piątek dostałam sms że screen, że nic nie zgłaszałam. Jednak wiadomość mejlowa została wysłana z mojej strony tylko firma nie odpowiedziała na nią.
W piątek napisali , że przesyłka jest gotowa do wysłania i nie mogą jej anulować. Ja napisałam, że nie potrzebuje już tej przesyłki i zgłaszałam rezygnację z zakupu bo mam do tego prawo. I została wysłana informacja drogą mejlową o anulowaniu zamówienia.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta informuję, że odstępuję od umowy zawartej na odległość dotyczącej zamówienia nr 18354.
Oświadczenie o odstąpieniu zostało skutecznie złożone dnia 24 marca 2025 r.
W związku z tym umowa została rozwiązana, a sklep nie ma podstaw do realizacji zamówienia ani do wysyłki towaru.
Jeżeli mimo wszystko sklep mnie ignoruje pomimo zgłoszenia odstąpienia od zamówienia zgłaszam sprawę do UOKiK.
Od tej pory nic nie przyszło o przesyłce która niby była gotowa do wysyłki , informacji zwrotnej na ta wiadomość o rezygnacji jak i również zwrotu środków na konto klarna bo za pośrednictwem klarna płaciłam w razie konieczności zwrotu towaru i bezpieczeństwa środków.
Żądam więc od firmy flotech wyjaśnienia sprawy i zwrotu środków inaczej sprawa ląduje na policji [słowa usunięte przez moderatora]. A jest więcej poszkodowanych.
[słowo usunięte przez moderatora] firma Tisbud z Nowego Sącza Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o zainteresowanie się sprawą dotyczącą kursu zawodowego organizowanego przez firmę Tisbud.
Firma ta oferowała szkolenie na wysokim poziomie, jednak rzeczywistość okazała się zupełnie inna – kurs był przeprowadzony w sposób nieprofesjonalny, poziom merytoryczny był bardzo niski, a warunki przedstawione w ofercie nie zostały spełnione.
Pomimo licznych prób rozwiązania sprawy polubownie, a także interwencji Inspekcji Handlowej, firma nie uwzględniła mojej reklamacji i nie podjęła żadnych działań naprawczych.
W mojej opinii działania firmy mogą wprowadzać klientów w błąd oraz narażać ich na straty finansowe i czasowe.
Posiadam dokumenty potwierdzające przebieg sprawy, które jestem gotów udostępnić.
Proszę o rozważenie nagłośnienia tej sprawy, aby ostrzec innych konsumentów przed podobnymi praktykami.
Z poważaniem
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dnia 14.03 zgłosiłam zwrot towaru i odesłałam go firma kurierska DHL. Zwrot został dostarczony i potwierdzony. Do tej pory brak zwrotu pieniędzy. Kontaktowałam się wielokrotnie z firmą, unikają kontaktu lub odpisują że oddzwonią.
ZAWIADOMIENIE [słowa usunięte przez moderatora]Dzień dobry,
zdecydowałam się na zakup kursu na stronie „prawdziwyfacet.pl”. kurs został zakupiony 18.04., już pierwszego dnia napisałam zgłoszenie, że jest pozbawiony treści (7 e-booków), które zostały obiecane. nikt nie odpowiedział na mojego maila. postanowiłam zatem skorzystać z 30-dniowej gwarancji satysfakcji i od kilku dni wysyłam zgłoszenia w tej sprawie. dziś dostałam odpowiedź, którą przekazuję poniżej. regulamin sklepu opisuje kwestie rezygnacji, natomiast nie opisuje w jaki sposób ma zostać to zgłoszone - bez odpowiedzi na maila nie miałabym tej wiedzy. w załączniku załączam też „uczciwe” podejście sprzedającego, który obiecuje 30 dniową gwarancję, a na maila odpisuje „nie mam takiego obowiązku, ale jak już to proszę wysłać list rezygnacyjny pocztą polską”. w żadnym regulaminie nie jest to zawarte + udostępnione treści są niezgodne z opisem kursu. kurs jest zupełnie wybrakowany i nie ma nic wspólnego z prezentowanym opisem.
bardzo proszę o pomoc w tej kwestii
z wyrazami szacunku
Brak zamówionego towaruOd listopada 2024 roku brak zamówionego towaru, brak kontaktu, brak zwrotu pieniędzy.
Nieotrzymane zamówienieZamówiłem buty 18.04.2025 firma nadała numer przesyłki od tamtej pory brak kontaktu na emeil nie odpisują
Brak kontaktu ze sprzedającym- reklamacja Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie mojego zamówienia złożonego online na stronie zelonda.pl. Niestety, zakupiony produkt okazał się niezgodny z opisem zawartym na stronie internetowej. W szczególności rozmiar produktu jest zawyżony, a materiał nie odpowiada temu, co zostało przedstawione w opisie. Ponadto, przedmiot nie przypomina produktu, który był wystawiony na stronie.
Zgodnie z regulaminem zakupów, aby dokonać reklamacji lub zwrotu, należy skontaktować się z firmą drogą mailową. Niestety, moje próby kontaktu nie przyniosły rezultatu, gdyż nie otrzymałem odpowiedzi na wysłane wiadomości. Kontakt telefoniczny z firmą również nie jest możliwy, telefony nie są odbierane.
W związku z powyższym, uprzejmie proszę o pomoc w dokonaniu zwrotu towaru oraz otrzymaniu zwrotu pieniędzy po dokonaniu zwrotu produktów.
Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie.