- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Charlotte

Temat: Skarga do Rzecznika Praw Konsumenta – sklep Charlotte Butik / PayPo / zamówienie 172058 Szanowni Państwo, zwracam się z prośbą o pomoc i interwencję w sprawie sklepu Charlotte Butik, który – moim zdaniem – naruszył moje prawa jako konsumenta oraz doprowadził mnie do niezasadnego zadłużenia wobec usługi odroczonej płatności PayPo. W dniu 14.10.2025 r. złożyłam(em) zamówienie nr 172058 w sklepie Charlotte Butik, korzystając z płatności odroczonej PayPo. Po dokonaniu zakupu sklep poinformował mnie, że towar jest niedostępny i oczekują na dostawę. W kolejnych dniach otrzymywałam(em) sprzeczne lub zwodnicze informacje dotyczące terminu realizacji. Z powodu braku realizacji zamówienia zdecydowałam(em) się je anulować. Sklep przyjął anulację, jednak nie przekazał tej informacji do PayPo, przez co w systemie PayPo nadal widnieje zobowiązanie do zapłaty za towar, którego nigdy nie otrzymałam(em). Obecnie posiadam niesłusznie naliczone zobowiązanie, które naraża mnie na konsekwencje finansowe, mimo że transakcja została anulowana i w rzeczywistości nie doszło do jej realizacji. Proszę o podjęcie działań wyjaśniających oraz o pomoc w doprowadzeniu do anulowania tego zobowiązania w PayPo. Uważam, że działania sklepu mogą stanowić nieuczciwą praktykę rynkową, a nawet nosić znamiona wyłudzenia, poprzez pobieranie płatności za towar, którego nie posiadają i nie dostarczają. Proszę o informację o dalszych krokach oraz możliwej interwencji w tej sprawie. Z poważaniem Natalia Kacprzak(czytaj więcej)