ROBERT BOSCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ROBERT BOSCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Bosch Indego- odrzucona reklamacja

Po kilku miesiącach prawidłowej pracy kosiarki automatycznej BOSCH Indego S 500, na jej wyświetlaczu pojawił się komunikat: "Błąd wewnętrzny 1156 Akumulator nie jest obsługiwany". Zgłosiłem usterkę do serwisu producenta i wysłałem urządzenie pod wskazany adres z prośbą o naprawę lub wymianę na urządzenie wolne od wad. Po około tygodniu otrzymałem odpowiedź że kosiarka została zalana wodą, naprawa jest nieopłacalna i serwis proponuje zakup nowego urządzenia. Po prośbę o wyjaśnienie jak urządzenie przeznaczone do pracy zewnętrznej (również w deszczu) mogło zostać uszkodzone przez zalanie, otrzymałem odpowiedź, że zalanie nastąpiło w wyniku dostania się do urządzenia wody pod ciśnieniem (najechanie na działający zraszacz, zanurzenie w zbiorniku z wodą lub mycie myjkąciśnieniową lub wężem z wodą). Żadna z tych sytuacji absolutnie nie miała miejsca- kosiarka była czyszczona suchą ścierką (zgodnie z instrukcją obsługi), zraszacze pracują w nocy a kosiarka pracowała w dzień, w odstępie co najmniej 3 godzin od zakończenia pracy zraszaczy, zanurzenie w zbiorniku z wodą tym bardziej nie miało miejsca. W związku z powyższym zakładam, że urządzenie jest w jakiś sposób wadliwe i nie spełnia zadń, do których jest przeznaczone pomimo użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi. Pomimo tego serwis odmawia wymiany urządzenia i winą za awarię obarcza użytkownika. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy. Załączam całą korespondencję mailową z serwisem.(czytaj więcej)