- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

ME M10 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakupiłam hulajnogę w systemie ratalnym w Łodzi przy ul. Parkowej. Zmuszona była zerwać umowę w dniu przyjazdu po odbioru produktu, ponieważ sprzedawca wprowadził mnie w błąd i zamówił hulajnogę o niewłaściwych parametrach. Pomimo błędu z winy ekspedienta zdecydowałam się ponownie zakupić właściwy towar. Podpisałam umowę ratalną i zamówiłam hulajnogę z dostawą do domu 3 dni później. Minął miesiąc hulajnogi nie otrzymałam. Początkowo dostawałam informację drogą mailową z przeprosinami za opóźnienia. Następnie brak kontaktu. Dzwoniłam, wysyłałam maile z zapytaniami- bez rozwiązania sprawy. Po skontaktowaniu się z rzecznikiem do spraw konsumenta wysłałam pismo o wezwanie do wydania rzeczy z wyznaczonym terminem. To nie pomogło wysłałam kolejne pismo o odstąpienie od umowy. Nie otrzymałam informacji od sklepu. Zmuszona byłam wpłacić pierwszą ratę nie posiadając produktu. Jestem bardzo rozczarowana podejściem do klienta, szczególnie brakiem kontaktu i wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Zgodnie z moją wcześniej podjetą decyzją chcę odstąpić od umowy i odzyskać pieniądze.(czytaj więcej)