TD SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

TD SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Otwarta

Nieuczciwa praktyka

Pisałem do właściciela parkingu td Dzień dobry Chciałbym zgłosić reklamację otrzymanego mandatu za nieprawidłowe i nieuzasadnione parkowanie na terenie parkingu pod biedronką. W dniu dzisiejszym tj. 07.11.2023 zaparkowałem zrobić zakupy, wyszedłem z samochodu i wszedłem do sklepu o ok 17.33, po czym zorientowałem się, że zapomniałem wydrukować bilet (ponieważ robię w tej biedronce zakupy sporadycznie). Wyszedłem z biedronki i zauważyłem Panią wkładającą bilet za wycieraczkę. Podszedłem do Pani i powiedziałem, że zapomniałem wydrukować bilet i właśnie szedłem to zrobić - nie było mnie ok 2 min. Zapytałem Panią co mogę z tym zrobić i Pani powiedziała abym opisał zaistniałą sytuację w odwołaniu. Docelowo zrobiłem zakupy o godzinie 17:34, więc od zaparkowanie do wyjazdu minęło zaledwie 9 min. W załączeniu przedstawiłem kopię paragonu i zdjęcie wezwania. Poprosiłem na anulowanie opłaty pisząc. Z uwagi na to, że nie parkowałem na parkingu w innym celu niż zrobienie zakupów, oraz w oparciu o fakt, że zamierzałem wydrukować bilet parkingowy proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Sytuacja taka nie miała miejsca poprzednio i nie będzie miała w przyszłości w razie konieczności kontaktu telefonicznego Pisałem kilkukrotnie aby firma przesłała mi regulamin parkingu. Odpisali mi raz, że mogę sobie zrobić zdjęcie tablicy przy sklepie. Spotkałem kilka osób pod sklepem Biedronka i w wielu przypadkach odwołania są odrzucane, nawet w przypadku jak bilet został wydrukowany i przez przypadek schowany do kieszeni. W każdym przypadku odpisują, że nie został wypełniony punkt 4.1 i 4.4 Regulaminu. Odpisałem ostatecznie, że spodziewałem się takiej odpowiedzi od Państwa. Nie bez powodu na Waszej stronie w opiniach jest napisane, że pracownicy mają jak najwięcej przynieść mandatów - inaczej są zwalniani. Ja nie uchylałem się spełnienia warunku prawidłowego parkowani, po prostu nie daliście mi szansy. Od zaparkowania do próby wydrukowania biletu minęło zaledwie - ok 2 min, każdy ma prawo wrócić się do biletomatu i wydrukować bilet ( jesteśmy tylko ludźmi). Pani z waszej firmy czeka tylko aby ktoś wszedł do sklepu i zaraz drukuje wezwanie - jest to wsze celowe działanie zarobkowe. Całość parkowania trwała ok 10 min i w tym czasie również zrobiłem zakupy nie czuje się winny zaistniałej sprawy, lecz mam podejrzenie naciągania mnie na koszty. Proszę o pomoc lub wskazanie abym uiścił mandat – nie chciałbym zalegać z płatnościami gdziekolwiek. Pozdrawiam (czytaj więcej)