- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
KWIATOWA PRZESYŁKA R.CHWAŚCIŃSKI S.BARAŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Chciałabym zgłosić nieuczciwe praktyki stosowane przez kwiaciarnię Kwiatowa Przesyłka, R. Chwaściński, S. Barański Sp. K. Dnia 28.08.2025 zamówiłam bukiet kwiatów za kwotę 179 zł (płatność została dokonana BLIK-iem). W opisie oferty był to średni bukiet, natomiast otrzymany produkt był znacznie mniejszy i swoim wyglądem odpowiadał raczej bukietowi w cenie 50–80 zł. Dodatkowo większość kwiatów była już zwiędła – białe kwiaty są brązowe co jednoznacznie wskazuje, że były stare i nieświeże. Z informacji znalezionych na Facebooku wynika, że nie jestem jedyną poszkodowaną osobą – istnieje grupa konsumentów, którzy również zostali oszukani w podobny sposób. Jak mogę skutecznie domagać się zwrotu środków (czy wystarczy wskazanie mojego numeru rachunku bankowego, skoro płatność była dokonana BLIK-iem)? Jakie dalsze kroki mogę podjąć, aby odzyskać pieniądze i zgłosić tę praktykę jako naruszenie praw konsumenta? Z góry dziękuję za pomoc/ Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora] (czytaj więcej)
Zamówiła kwiaty na pogrzeb bukiet z 13 róż z szarfą pogrzebową,otrzymał totalnie inny bukiet było 5 starych róż i trochę polnych kwiatów oraz szarfą pogrzebową a dokładniej biała zwykła wstążka napisana markerem bardzo niechlujnie co w całości wyglądał bardzo źle naprawa było mi wstyd przed całą rodziną ,napisałam do firm o zwrot pieniędzy ponieważ musiał kupić nowe kwiaty , odpowiedzi była że mogę dostać 10 procent zwroty ,za kwiaty zapłaciłam 209 zł ,czyli dostałaby 20 zł co wydaje się niesprawiedliwe nie zgodził się , drugi email to 15 procent , również się nie zgodziła ponieważ uważam że powinni oddać cały koszt po tygodniu pani odpisał że jak odeśle kwiaty to otrzymam cały zwrot ,w jaki sposób mam to zrobić gdyż to są kwiaty i logiczne że po kilku dniach zmieniaj swój wygląd ,proszę o pomoc z góry dziękuję (czytaj więcej)
Zamówiłem kwiaty dokładnie tulipany 12 lutego do mojej narzeczonej miały dotrzeć 14 lutego i dotarły tylko okazało się że z 30 tulipanów tylko 3 były rozkwitnięte reszta to same łodygi i nierozwinięte kwiaty próbowałem sie kontaktować z firmą odpisali mi że tak czasami się zdarza że oni NATO wpływu nie mają i mogą mi dać rabat na kolejne zakupy ale takie rozwiązanie mojej reklamacji mnie nie satysfakcjonuje czuje się i jestem oszukany bo w ofercie nic nie pisało że kwiaty mogą być nierozwinięte tylko na zdjęciach był piękny bukiet żądam od firmy zwrotu pieniędzy za te kwiaty bo nie otrzymałem produktu za który zapłaciłem (czytaj więcej)
Zamówiłam 50 czerwonych róż na sesję zdjęciową z tej strony . Zapłaciłam 840 zł .Na zdjęciu prezentowany bukiet był przepiękny , okrągły , a róże duże z dużymi okrągłymi pąkami . Co dostałam ? Kwiaty które wyglądały jak z biedronki za 20 zł . Bukiecik mały a kwiaty bardzo odbiegały od tych które oferowali . Musiałam iść do kwiaciarni i wydać dodatkowe pieniądze . Dostałam dużo lepszy bukiet , 39 róż za 530 zł . Mam zdjęcia tych kwiatów które dostałam to jakaś porażka . Biorą 840 zł za bukiety warte w Biedronce max 30 zł . Totalne oszustwo . Oczywiście reklamacji nie uznali . Chore pieniądze wydane w błoto . Zaproponowali zwrot 10 % kwoty ale to są śmieszne pieniądze w porównaniu do tych które wydałam . Oczekuje zwrotu całej kwoty , ewentualnie kwoty którą musiałam wydać dodatkowo w kwiaciarni za nowe kwiaty . Z poważaniem (czytaj więcej)