CCC

CCC

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-06-20 godz: 11:41
Od
avatar-urlK.S.
Do
Publiczna
Otwarta

Reklamacja obuwia

Witam, we wrześniu kupiłam buty loafersy firmy Lasocki w sklepie CCC w Jarosławiu. Niestety w dniu 11 czerwca zauważyłam, że podeszwa prawego buta całkiem się rozkleiła w czasie gdy szłam poczułam, że podeszwa się rusza. Buty nie nadają się do użytku, gdzie gwarancja na buty wynosi 2 lata, przez co rozumiem że powinny mi tyle służyć. Nosiłam je normalnie, nie robiłam w nich niczego nadzwyczajnego co mogłoby doprowadzić do ich rozklejenia. Pojechałam więc w ten sam dzień do sklepu zgłosić reklamację. Pani z obsługi powiedziała mi, że jest możliwość wymiany na nowe buty, zwrotu środków lub naprawy obuwia. Wybrałam opcję wymiany na nowe. Pani powiedziała, że mam czekać na SMSa. Po dwóch dniach czyli 13 czerwca przyszedł SMS, że reklamacji nie uwzględniono, nie została podana przyczyna dla której moja reklamacja nie została uwzględniona. Żadnego uzasadnienia! Po co więc ta firma deklaruje gwarancję obuwia na 2 lata, skoro nawet nie służyły mi przez rok?! A jak już coś się stało nie z mojej winy to piszą że reklamacja nieuwzględniona, ale dlaczego?- nie! Brak informacji! Bo tak najłatwiej napisać, jest im to na ręke. Brak zainteresowania, zero alternatywy. Skoro nie chcą wymienić obuwia na nowe to mogliby chociaż zaproponować naprawę! Oczekuję ustosunkowania się firmy CCC do deklarowanej przez nich dwu letniej gwarancji i rozpatrzenia mojej reklamacji pozytywnie oraz wymiany obuwia na nowe. Tak nie może być! W wielu sklepach przyjmują reklamację bez problemowo, tylko w CCC jest problem z takimi rzeczami, bo najlepiej zarobić, a jak coś się zepsuje to zrzucić odpowiedzialność... (czytaj więcej)

2024-09-20 godz: 10:58
Od
avatar-urlD.B.
Do
Publiczna
Zamknięta

Odmowa przyjecia zwrotu towaru

W dniu dzisiejszym chciałam zwrócić buty lub wymienić na większy rozmiar, w sklepie CCC we Wrocławiu, ul.Sucha 1, galeria Wroclavia. Sklep odmówił przyjęcia zwrotu ze wzgledu na brak pudełka. Posiadam metki, paragon, obuwie tylko przymierzone. Kierownik sklepu stwierdził, że tak majà w regulaminie -musi byc pudelko i to w stanie nienaruszonym. Co jest bzdurą, ponieważ buty zakupiłam on-line i przy otwieraniu paczki i tak się uszkodziło. Wiem, że to zapis niezgodny z prawem konsumenta.(czytaj więcej)

2024-02-13 godz: 14:51
Od
avatar-urlK.N.
Do
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot zamówienia

Dzien dobry, W listopadzie 2023 zwróciłam do sklepu CCC za pośrednictwem DHL dwie paczki, w których znajdowały się 3 pary butów. Na stronie CCC jest informacja, że jeśli zwracam produkty na swój koszt to należy wysłać to na adres: CCC S.A., /c/o eobuwie.pl S.A, ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra. W załączniku wysyłam list przewozowy z tym właśnie adresem. Sklep CCC twierdzi że paczki nie dostał, że została dostarczona do magazynu eobuwie, ten sklep także twierdzi że paczki nie dostał. DHL nie chce przyjąć reklamacji, Bo według nich paczka została dostarczona na adres na etykiecie. W paczce były buty o wartości 239,99 zł i CCC nie chce tego zwrócić. (czytaj więcej)

2023-12-28 godz: 14:12
Od
avatar-urlU.Ł.
Do
Publiczna
Rozwiązana

Buty

Witam kupiłam 30 listopada w sklepie CCC buty dziś zaniosłam na reklamacje i pani tych butów nie przyjęła w butach popękały zapietki i nie da się ich użytkować ponieważ obcierają.(czytaj więcej)