Słaby przesył internetuDzień dobry
Od 3 miesięcy mam problem z internetem w godzinach wieczornych. Przesył spada diametralnie , co powoduje rozłączanie się gry on-line. Wielokrotnie zgłaszałem usterkę do obsługi klienta. Zapewniano mnie że już powinna być poprawa internetu aby nie wyrzucało z rozgrywki ale nadal jest ten sam problem. Po kolejnym moim zgłoszeniu otrzymałem taka informację :
Dzień dobry,
kontaktuję się w sprawie zgłoszenia .
Spadki prędkości oraz utrata pakietów w godzinach wieczornych są spowodowane ogólną awarią. Trwają intensywne prace nad rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy za niedogodności.
Proszę mi powiedzieć czy jest szansa na to aby zerwać umowę z tym dostawcą nie płacąc kary umownej. Moim zdaniem jest to niewywiązanie się z umowy która widnieje na umowie a ja już mam dość użerania się z tą firmą.
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktu z firmąJako jedna z wielu osób oszukanych przez sklep internetowy z-milosci.pl, założyłam zamówienie do realizacji dnia 19.12.2023 - personalizowane zaproszenia ślubne.
Czas realizacji wynosił od 2-5 dni roboczych, a po złożeniu zamówienia wyświetliła się informacja, że dostawa jest planowana na 1.01.2024r.
Od czasu złożenia zamówienia, nie mam kontaktu z firmą. Nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonu a na infolinii jest automat poprzez który nie można uzyskać żadnych informacji.
Oczekuję zwrotu środków lub pilnej realizacji zamówienia.
Brak zamowieniaZamówienie złożone w marcu 2023 .. nutella, świece i herbaty na podziękowania dla gości... Zwodzona przez firmę długością realizacji projektu otrzymałam zamówienie po ilus tam wiadomościach do nich w DNIU SLUBU !!! czyli 14 kwietnia i to jeszcze nie kompletne ! Jednym kurierem doszły świece i bym kurierem nutelle a herbat do dzisiaj czyli do 4 stycznia 2024 nie dostałam...ani herbat ani zwrotu produktu ...
Brak kontaktu i zwrotu pieniędzy 11.12.23 złożyłam zamówienie na 100 szt . personalizowanych zaproszeń za 289 zł i aby przejść do kreatora trzeba z góry zapłacić za zamówienie. Kreator w ogóle nie działał więc odrazu skierowałam się z prośbą o pomoc w tej sprawie, ale niestety zero odzewu. Pisałam kilkukrotnie prosząc później o zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. Zaproszeń nie byłam w stanie przekazać do druku przez niedziałający kreator więc zamówienie nie zostało finalnie przekazane dalej do realizacji. Jest to jedno wielkie oszustwo. Zaufałam tej stronie ponieważ koleżanka, która zamawiała dwa lata temu zaproszenia była bardzo zadowolona z usługi więc z tego względu nie sprawdziłam niestety wcześniej opinii. Jest mnóstwo oszukanych klientów więc czekam aż firma zostanie pociągnięta do odpowiedzialności.
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie Na początku grudnia zamówiłam kilka niepersonalizowanych słodyczy ze strony zmiłości.pl
Były to głównie świąteczne krówki oraz czekolady. Zamówienie za blisko 300 zł. Kontaktowałam się wielokrotnie z firmą natomiast do dnia dzisiejszego pozostają "głusi" na moje maile z żądaniem zwrotu środków.
Wprowadzenie w błąd/Opóźnienie/Brak kontaktu17.12.2023 Zamówiłem zaproszenia ślubne, księgę gości oraz pudło na koperty. Przed zamówieniem termin realizacji jest określony jako "Przesyłka standardowa: 3 - 5 dni". Zamówienie opłaciłem oraz potwierdziłem że ma zostać przekazane do realizacji. Po złożeniu zamówienia termin realizacji zmienił się na 24.01.2024 na co nie miałem żadnego wpływu. Odrazu po złożeniu zamówienia dostałem informację że znaleziono błąd i że firma się ze mną skontaktuje, następnego dnia otrzymałem poprawione projekty które zaakceptowałem i oświadczyłem że mogą zostać przekazane do realizacji. Termin ponownie się wydłużył do 31.01.2024. Pisałem wiadomości poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej oraz e-mail o długim czasie realizacji nie zgadzajacym się z podanym przed zamówieniem. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje wiadomości. Do dnia dzisiejszego tj.04.01.2024 nie mam kontatu z firmą. Zamówienie wyświetla się jako przekazane do realizacji od czasu zatwierdzenia poprawionych projektów. Wiem że jestem jedną z setek osób oszukanych przez te firmę o czym dowiedziałem się dopiero po złożeniu zamówienia poprzez media społecznościowe. Od firmy oczekuje natychmiastowego zrealizowania oraz wysyłki mojego zamówienia.
Zamówienie Zamówiłam paczki(boxy) na święta. Najpierw nie odpisywali i nie wysłali paczek na czas. Następnie postraszyłam zgłoszeniem się na policję. Paczki doszły na umówiony „ piątek”. Po przyjściu paczki okazało się, że zamówienie nie jest kompletne. Z mojej pamięci wynika, że box, którego brakowało kosztował ~70 zł. Prosiłam o zwrot gotówki za produkt, który nie doszedł. Niestety nie poczuwali się ani do rekompensaty ani też do zwrotu gotówki. Okradli mnie najzwyczajniej w świecie i są winni mi pieniądze. Nie ma z nimi żadnego kontaktu, nie wzrusza ich policja, prokuratura, nadal nie dostalam pieniędzy mimo, że w dniu otrzymania opóźnionej paczki podałam w mailu numer konta do zwrotu. Oczekuję zwrotu gotówki za zamówione produkty i najlepiej dodatkowej rekompensaty za zaistniałą sytuację. Na fb jest utworzona grupa oszukanych osób.
Zwrot pieniędzy za nie dostarczone opłacone z góryMaxi Zoo to sklep internetowy sprzedający jedzenie i akcesoria dla zwierzat.
27 listopada 2023r zamówiłam jedzenie dla swojego psa. Opłaciłam poprzez P24. Zamówienie nagle zostało przekierowane spowrotem do nadawcy. Okazało się że opakowanie zostało uszkodzone podczas transportu.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za oplacone a niedostarczone zamowienie. Fv korygująca otrzymałam na email. Dzwonie i piszę upominając się o swoje pieniądze. Pani A obsługująca moje zgloszenie drogą email, przekłada termin zwrotu pieniedzy notorycznie, zrzucając winę na dział księgowości. Na infolinii również jestem zbywana przez Panią M oraz A.
ŻENADA. Oddajcie mi moje pieniądze!
Firma nie wywiązała się z zamówienia. Zakupiłem od firmy powyżej grzałkę gazową przyszedł po dwóch tygodniach uszkodzony nie nadający się do użytku nie było mnie w momencie odbioru przesyłki gdybym to zobaczył przy odbiorze zwróciłbym ją jeszcze tego samego dnia po dniu wysłałem zwrot z reklamacją towaru wysłałem zdjęcie szkody uszkodzeń na maila oraz fakturę zakupionego sprzętu do tej pory nie odzyskałem ani pieniędzy ani sprzentu. Firma nie odbiera telefonu A jak odbiera pan który znajduje się na infolinii twierdzi że sprawy reklama reklamacji proszę kierować na maila i się rozłącza ta firma nie powinna w ogóle znajdować się w formie jakichkolwiek sprzedaży czegokolwiek bo nie ma żadnych kompetencji
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieW dniu 12.12.2023 dokonałem zakupu biżuterii w sklepie internetowym niezwyklaokazja.pl Dwa dni później po zorientowaniu się, że realizacja zamówienia nie spełnia moich oczekiwań zgłosiłem do sklepu informację, że anuluję zamówienie i oczekuję na zwrot środków. Sklep poprosił o numer konta do zwrotu środków, numer konta przesłałem i od tej pory nie mam żadnego kontaktu ze sklepem. Nie odpisują na maile, ani na żadne inne wiadomości, telefon również nie odpowiada.