- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
UBER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dzień dobry, odbijam się od Uber Eats i jeżeli odpuszczę, to inni Klienci też będą [słowo usunięte przez moderatora]. Numer zamówienia to B3AE3 Problem dotyczy zamówienia z 28 lutego. Klasyczne zamówienie. Jednak nie zostało dostarczone. Pierwszy zbieg okoliczności, to brak w aplikacji możliwości śledzenia trasy kuriera. Kolejny - dostawca do mnie zadzwonił, jednak po odebraniu połączenia nastąpiło jego rozłączenie. Gdy ja dzwoniłem do dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie pod mój adres. Uber Eats odrzuca reklamację, bo kurier czekał 7 minut zgodnie z procedurami. Nie jest to prawdą, ponieważ ja czekałem pod blokiem a żona w mieszkaniu. Nie jest to słowo przeciwko słowu, bo blok ma monitoring. Uber Eats idzie w zaparte - był, czekał (nie wiemy gdzie), dzwonił (nie wiemy dlaczego po odebraniu połączenia nastąpiło rozłączenie) - reklamacja odrzucona. Pisząc z obsługą klienta Uber Eats nie uzyskałem odpowiedzi na pytania: 1) Dlaczego dostawca miał wyłączony lokalizator i nie było możliwe śledzenie jego trasy. 2) Dlaczego gdy dostawca dzwonił i odebrałem połączenie, natychmiast doszło do jego rozłączenia. 3) Dlaczego gdy dzwoniłem na podany nr dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie na ul. Polną. 4) W którym miejscu dostawca czekał 7 minut. 5) Dlaczego dostawca czekał a nie dostarczył zamówienia do mieszkania? Adres był prawidłowy. Domofony działały bez zarzutu. 6) Dlaczego Uber Eats nie chce obejrzeć nagrań z blokowego monitoringu (Spółdzielnia Mieszkaniowa udostępni - potwierdziłem)? Z poszanowaniem(czytaj więcej)
Jaka cena przejazdu była podana w aplikacji przed zamówieniem przejazdu?: 48 Jaka kwota została pobrana?: 173 zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej. W trakcie jazdy był zmieniony kod pocztowy bo ulicy Fabryczna 6 w Warszawie są 2. Ja rozumiem ze opłata mogła się zwiększyć ale nie o tyle. Za 123zl nawet najdroższa taksówka nie jeździ tą trasę. Uber zwykle kosztuje około 65 zł nie więcej. Proszę o pilny zwrot kosztów . zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej.Prosiłam o pilny zwrot kosztów .Cena wiem ze może się zmienić , ale nie 124,56 plus 48,75, Zawsze zawsze zamawiam za 70, 173,31 to już przesada Proszę powrócić 100, bo zgadzałam się na 48 To jest kradzież dostałam odpowiedz po raz drugi :Cześć, przykro nam słyszeć, że trasa była wydłużona z powodu złego ustawienia punktu docelowego. Prosimy pamiętać, że ustalona z góry cena przejazdu jest ważna tylko dla trasy według wskazanych adresów. W przypadku zmiany lokalizacji punktu docelowego lub złego ustawienia opłata zostaje obliczona ponownie. Kierowca powinien otrzymać opłatę zgodnie z przebytym dystansem. Niestety w tym przypadku rachunek powinien pozostać bez zmian. Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, prosimy sprawdzić prawidłowość ustawionych adresów odbioru oraz punktu docelowego. W razie potrzeby możesz zmienić adres przesuwając pinezkę na mapie. Punkt docelowy może być zmieniony nawet w trakcie podróży. Dziękujemy za zrozumienie.(czytaj więcej)