- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
UBER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
3.09.25 korzystałam z przejazdu,zostawiłam w aucie zawór pralki wartości 30 zł. Uber powiadomił mnie o tym,skontaktowałam sie z kierowcą, powiedziała ze za 15 min bedzie w pobliżu wiec mi podrzuci. Nikt mnie nie powiadomił, ze usługa jest płatna i ze bedzie przewyższać wartość przedmiotu. Pobrano z mojego konta 40 zl bez mojej zgody,wyraziłam sprzeciw ,powiedziedziano mi ze tak zachęcają kierowców do uczciwości, czyli klient płaci za ich system nagród. Bez informacji, powiadomienia, usługa ta przewyższyła wartości przedmiotu,gdybym wiedziała ze jest to płatna usługa, nie skorzystałabym. Mało tego chcialam z ta Panią wrócić do domu, zamawiając kolejny kurs,ale go odrzuciła, twierdząc ze nie opłaca jej sie za tak niska kwotę ze mną jechac. (czytaj więcej)
Dzień dobry, odbijam się od Uber Eats i jeżeli odpuszczę, to inni Klienci też będą [słowo usunięte przez moderatora]. Numer zamówienia to B3AE3 Problem dotyczy zamówienia z 28 lutego. Klasyczne zamówienie. Jednak nie zostało dostarczone. Pierwszy zbieg okoliczności, to brak w aplikacji możliwości śledzenia trasy kuriera. Kolejny - dostawca do mnie zadzwonił, jednak po odebraniu połączenia nastąpiło jego rozłączenie. Gdy ja dzwoniłem do dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie pod mój adres. Uber Eats odrzuca reklamację, bo kurier czekał 7 minut zgodnie z procedurami. Nie jest to prawdą, ponieważ ja czekałem pod blokiem a żona w mieszkaniu. Nie jest to słowo przeciwko słowu, bo blok ma monitoring. Uber Eats idzie w zaparte - był, czekał (nie wiemy gdzie), dzwonił (nie wiemy dlaczego po odebraniu połączenia nastąpiło rozłączenie) - reklamacja odrzucona. Pisząc z obsługą klienta Uber Eats nie uzyskałem odpowiedzi na pytania: 1) Dlaczego dostawca miał wyłączony lokalizator i nie było możliwe śledzenie jego trasy. 2) Dlaczego gdy dostawca dzwonił i odebrałem połączenie, natychmiast doszło do jego rozłączenia. 3) Dlaczego gdy dzwoniłem na podany nr dostawcy, odebrała osoba o innym imieniu i nic nie wiedziała o dostawie na ul. Polną. 4) W którym miejscu dostawca czekał 7 minut. 5) Dlaczego dostawca czekał a nie dostarczył zamówienia do mieszkania? Adres był prawidłowy. Domofony działały bez zarzutu. 6) Dlaczego Uber Eats nie chce obejrzeć nagrań z blokowego monitoringu (Spółdzielnia Mieszkaniowa udostępni - potwierdziłem)? Z poszanowaniem(czytaj więcej)
Jaka cena przejazdu była podana w aplikacji przed zamówieniem przejazdu?: 48 Jaka kwota została pobrana?: 173 zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej. W trakcie jazdy był zmieniony kod pocztowy bo ulicy Fabryczna 6 w Warszawie są 2. Ja rozumiem ze opłata mogła się zwiększyć ale nie o tyle. Za 123zl nawet najdroższa taksówka nie jeździ tą trasę. Uber zwykle kosztuje około 65 zł nie więcej. Proszę o pilny zwrot kosztów . zamówiłam przejazd za 48 złoty, a ściągnęło z konta 3 razy więcej.Prosiłam o pilny zwrot kosztów .Cena wiem ze może się zmienić , ale nie 124,56 plus 48,75, Zawsze zawsze zamawiam za 70, 173,31 to już przesada Proszę powrócić 100, bo zgadzałam się na 48 To jest kradzież dostałam odpowiedz po raz drugi :Cześć, przykro nam słyszeć, że trasa była wydłużona z powodu złego ustawienia punktu docelowego. Prosimy pamiętać, że ustalona z góry cena przejazdu jest ważna tylko dla trasy według wskazanych adresów. W przypadku zmiany lokalizacji punktu docelowego lub złego ustawienia opłata zostaje obliczona ponownie. Kierowca powinien otrzymać opłatę zgodnie z przebytym dystansem. Niestety w tym przypadku rachunek powinien pozostać bez zmian. Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, prosimy sprawdzić prawidłowość ustawionych adresów odbioru oraz punktu docelowego. W razie potrzeby możesz zmienić adres przesuwając pinezkę na mapie. Punkt docelowy może być zmieniony nawet w trakcie podróży. Dziękujemy za zrozumienie.(czytaj więcej)