- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

9451972201

Dzień dobry Mam taki problem, kupiłem na odległość w sklepie internetowym ,,Morele.net Sp. z o.o." smartfona i po dwóch dniach zgłosiłem odstąpienie od umowy i dn. 7-12-2023r. odesłałem im ten telefon Pocztą Polską i na stronie Poczty jest potwierdzenie dostarczenia w dn. 8-12-2023r (zał. plik). W trakcie korespondencji e-mailowej sklep twierdzi ,że nie otrzymał przesyłki, natomiast Poczta twierdzi że przesyłka była odebrana przez uprawnionego ich pracownika do odbioru przesyłek i ma na to dowód w swojej dokumentacji elektronicznej ( widziałem na własne oczy) datę i czytelny podpis tego pracownika i o tym fakcie powiadomiłem ich e-mailem. Czyli ewidentnie odebrali przesyłkę i z jakiś powodów nie zwracają mi pieniędzy i z uporem maniaka twierdzą że nie otrzymali zwrotu. Jestem zdeterminowany i w ostateczności sprawę skieruję do Sądu. (czytaj więcej)