- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Aboutyou

Witam, dnia 22 października br otrzymałam paczkę z moim zamówieniem i następnego dnia zostało nadane do zwrotu. Korzystałam z ich etykiety zwrotnej którą otrzymałam wraz z przesyłką i według informacji na stronie przewoźnika paczka została przez nich odebrana 24 października. Od tego czasu prowadzę z tą firmą nieudolną korespondencję mailową. Nazywam ją nieudolną, gdyż podobno firma miała problemy techniczne i jedyne co mi odsyłali większość czasu to automatyczna wiadomość wygenerowana przez bita. Kontakt z kimś z obsługi klienta pojawił się dopiero 20 listopada. Dostałam wtedy informację, że muszę uzupełnić dane bankowe na ich stronie co oczywiście odrazu zrobiłam. 3 dni później ponowiłam kontakt, gdyż po rozmowie z czatbotem dowiedziałam się że moje zamówienie według nich nie zostało zwrócone a było niby anulowane. Skontaktowałam się 23 listopada znowu do nich napisałam i dostałam wiadomość zwrotną, że wszystko jest w porządku i zwrot pieniędzy otrzymam do 11 dni. Wczoraj tj. 5 grudnia dostałam od nich ponownie maila, że muszę im podać jeszcze adres rozliczeniowy i numer klienta. Oczywiście pomimo tego że upłynęło 11 dni, a wszystkie wymagane dane im przesłałam zwrotu pieniędzy nie dostałam. Jedyne co od nich otrzymałam to ponownie tą samą wiadomość co 20 listopada o uzupełnieniu numer IBAN na ich stronie. Oczekuję zwrotu moich pieniędzy.(czytaj więcej)