dostarczono nie ten towarzamówiono glukometr firmy Omron , a otrzymałem PULSE Oximeter
Opóźnienie realizacji zamówienia Dzień dobry,
Złożyłam zamówienie na stronie z-miłości.pl gdzie czas realizacji zamówienia wynosił 5 dni roboczych, skuszona szybkim czasem realizacji uznałam, że złożę zamówienie. Zamówienie złożyłam dnia 15.12.2023 u do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnych informacji dotyczących zamówienia. Firma nie odpowiada na maile, nie można się skontaktować w sposób normalny - wszystko realizowane przez bota. Brak jakichkolwiek informacji zmusza mnie do zwrócenia się do państwa o pomoc. Nie ukrywam, że obawiam się co do wymienionej firmy, znalazłam bardzo dużo osób, które zostały oszukane i mają niestety podobną sytuację.
Oczekuję od państwa wpłynięcia na firmę, aby zrealizowała moje zamówienie zgodnie z czasem realizacji, który widniał na stronie lub zwrotu kosztów poniesionych do tej pory.
Brak zwrotu pieniędzy za bilety na odwołany koncerZarezerwowałem 2 bilety na Koncert Muzyki Filmowej z utworami Jamesa Hornera
22.10.2023 godz. 19:30
Warszawa, COS Torwar, ul. Łazienkowska 6A
sprzedający: Trinity Media Entertainment Development, NIP: 524-223-66-54
Koncert odwołano. Przesunięto datę koncertu na 6.12.2024. Dostałem wybór czy data mnie interesuje czy chcę zwrócić bilety. Dokonałem zwrotu. Do tej pory nieotrzymałem zwrotu mimo wielu kontatktów mailowych i telefonicznych
Odstąpienia od zamówienia Dzień dobry,12 listopada 2023 było złożone zamówienie i opłacone na kwotę 5125,50 Autoklaw medyczny kl B SUN 18 l . Do czasu obecnego nie dostaliśmy ani towaru ani zwrot pieniędzy. Kontakt z pracownikami hurtowni jest bez sensu,bo mylą oczy i karmią obiecankami a zero efektu. Złożyliśmy reklamację i odstąpienie od umowy 5 stycznia 2024 roku i znowu porażka, odpisują że reklamacja nie jest uznawana. Wymagam od firmy Santai zwrotu pieniędzy.
Pseudo darmową subskrypcjaDobry wieczór. Pisze w sprawie firmy/strony ON THAT ASS. Chciałbym powiedzieć że proponują ludziom darmowe bokserki a okazuje się że poźniej po miesiącu próbują pobierać z konta bankowego kwotę 49,00 PLN. Mi na szczęście nie pobrali dlatego że w czasie przeniosłem pieniądze z konta na inne. Dało by radę coś z tym zrobić? Bo konta nie da się usunąć i nie chce żeby ciągle pobierali mi z konta pieniądze.
Brak zamówionego towaru i zwrotu środkow Witam
Dnia 23.11.2023 przelalem 327,06zł za zamowienie online z wysylka do Niemiec.
Mimo próśb telefonicznych oraz mailowych do dzis nie otrzymalem zamówionych lekarstw ani zwrotu srodków.
Pozdrawiam
M. K.
Brak realizacji zamówienia 17 listopada 2023 r. zakupiłem w sklepie internetowym para-casa.pl lampę. Sprzedający nie wysłał produktu oraz nie wysłał informacji o opóźnieniu. 29 listopada po przypomnieniu e-mailowym obiecał wysyłkę w tym samym tygodniu. Gdy to się nie stało, poprosiłem o wysyłkę do 11 grudnia lub zwrot pieniędzy. Sprzedawca 12 grudnia poprosił o numer konta do zwrotu (płatność odbyła się poprzez Przelewy24, więc powinien go mieć). Po przesłaniu urwał się kontakt.
Oczekuję od firmy zwrotu środków.
odstąpienie od umowy - brak zwrotu środkówW dniu 11 grudnia 2023 r zakupiłam na platformie ALLEGRO od sprzedawcy SmA_Panasonic Golarkę 3w1 trymer 2 nasadki za kwotę 399,00 zł przez pomyłkę, miał to być tylko trymer, produkt otrzymałam w opakowaniu z lekko odklejoną folią – ślady wcześniejszego otwierania opakowania.
W dniu 14 grudnia, następnego dnia po otrzymaniu zamówienia odstąpiłam od umowy dokonując zwrotu towaru – odesłałam do sprzedawcy w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Maszynkę otrzymałam w zwykłym kartonowym pudełku, nieszczelnym, bez plomby, tylko z malutką nalepką foliową taką samą jaka występuje w każdym innym produkcie jakie zamawiałam, np. bombki, ściereczki, odzież i wiele innych produktów. Po zakupie zostało otwarte zewnętrzne opakowanie w celu fizycznego obejrzenia zawartości, sprawdzenia jego kompletności, czy produkt znajduje się w środku opakowania. Żadne części produktu będące w folii w środku opakowania nie zostały otwarte, nie były testowane, golarka nie została użyta fizycznie do golenia, sprzedawca nie posiada żadnych dowodów używania produktu. Sprzedający odmówił zwrotu środków, powołując się na art. 38 ustawy o prawach konsumenta, twierdząc że jest to towar higieniczny. To opakowanie nie spełniało żadnych kryteriów środka higienicznego, pomimo że żadne części będące w folii nie zostały otwarte i użyte, sprzedający nie zwrócił mi środków za odesłany produkt.
W związku z nieuczciwym podejściu sprzedawcy do konsumenta złożyłam wniosek o zwrot środków do Allegro Protect, gwaranta bezpiecznego obrotu na tej platformie. Niestety także został odrzucony, pomimo że udowodniłam swoją rację poprzez przesłanie za pomocą e-mail obowiązujących przepisów zgodnie z nową dyrektywą, że samo rozpieczętowanie opakowania nie oznacza utraty prawa do zwrotu, a sprzedający uchylając się od zwrotu środków nie przestrzega obowiązujących przepisów, stosuje zakazane prawnie praktyki wykorzystując własną interpretację produktu higienicznego.
Pomimo że zostałam poszkodowana i poniosłam z tego tytułu straty finansowe, Allegro Protect nie zwróciło mi środków w ramach gwarantowanego bezpieczeństwa zakupów na platformie Allegro.
Chciałam zaznaczyć, że wcześniej zakupiłam podobny produkt od innego sprzedawcy na Allegro, również firmy Panasonic na prezent, produkt okazał się nie trafiony, również został otwarty w celu sprawdzenia kompletności zawartości, po odstąpieniu od umowy zwróciłam produkt sprzedawcy, nie było żadnych problemów ze zwrotem należności, sprzedawca od razu zwrócił środki na wskazane konto. Zasięgnęłam opinii w sklepie stacjonarnym w Słupsku, sprzedawca otworzył opakowanie, pokazał mi produkt, zapakował produkt ponownie, zakleił i odłożył na półkę.
Bardzo proszę o interwencję i pomoc w odzyskaniu środków z tytułu odstąpienia od umowy.
przesłany towar inny niż zamówionyZamówiła dwie pary jednakowych kapci , wybrałam rozmiar 42/43. Prezent świąteczny. Przysłane obuwie odpowiadają rozmiarowi40/41 - co odpowiada oznaczeniu na opakowaniu. Firma nie poczuwa sie do odbioru na swój koszt i zwrotu pieniędzy. Według firmy to ja mam na swój koszt dokonać zwrotu towaru. Buty muszę zwrócic nie dlatego że mi się nie podobaja tylko z powodu ŻE PRZYSŁANO MI TOWAR NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM. Mam juz dosyć wymiany maili - koło 10 - która nie prowadzi do rozwiązania problemu . Wymiana maili wygląda tak jakby osoba z którą koresponduje nie czytała moich wiadomości. Brak kontaktu telefonicznego. Problemy techniczne?
Opóźnienie, brak kontaktu, brak informacji Zamówiliśmy początkiem grudnia z narzeczoną zaproszenia na wesele. Czas realizacji? 3-5 dni roboczych, super. Udało nam się przebrnąć przez kreator, który swoją drogą jest straszny i niezbyt zoptymalizowany ale daliśmy radę. Zamówienia są drukowane zgodnie z listą gości, więc mieliśmy na uwadze, że realizacja zamówienia może się troszkę wydłużyć. Początkowo termin realizacji zamówienia to był 18 grudzień, później 22, następnie 26 (ciekawe jak chcieli to dostarczyć w święta). Tutaj zaczynają się absurdy, 29.12, 01.01 (znowu święto), 04.01, 06.01(ciekawe), aktualnie jakiś termin to jakiś 10 styczeń. Jesteśmy w kropce, nie wiemy w jakim stanie nasze zamówienia dotrą, o ile dotrą. Czy mamy szukać już może stacjonarnie jakiejś firmy, która mogłaby wydrukować dla nas zaproszenia, czy sprawę zgłaszać gdzieś dalej czy po prostu olać sprawę. Nie pomaga fakt praktycznie zerowego kontaktu od firmy, która nasze zlecenie ma wykonać. Kilka maili dziennie, pisanie na facebooku, instagramie, Infolinia to też jakiś żart, brak jakiejkolwiek informacji, kontaktu z człowiekiem tylko katarynka, która odsyła nas ciągle do początkowych opcji. Na stronie już nawet nie możemy chyba sprawdzić statusu zamówienia, pojawia nam się informacja "Brak danych do weryfikacji". Oczekuję konkretnej informacji, kiedy nasze zamówienie zostanie zrealizowane i realizacji tego zamówienia albo zwrotu pieniędzy.