Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-01-06 godz: 18:46Publiczna
Rozwiązana
brak otrzymania zamówieniaW grudniu w firmie b2wed złożyłam zamówienie. Jednak do dnia dzisiejszego brak jest jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Nie można się dodzwonić, nie odpisują na maile, zero kontaktu przez portale społecznościowe. Zależy mi na szybkim zrealizowaniu zamówienia luz zwrocie pieniędzy. Proszę o interwencję bo to nie firma tylko banda oszustów
2024-01-06 godz: 18:26Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Zakupiłam klocki od firmy Zabawkowo Fun dnia 17.11.2023 nr zakupu 43727 na kwotę 159,98zł.Identyfikator transakcji 47934.Do tej pory firma nie wysłała zamówienia ani nie zwróciła kosztów zakupu,kontakt z firmą jest ograniczony ( tylko mailowo ) firma nie odpowiada na maile. Po przeszukaniu informacji na temat tej pseudo firmy znalazłam wiele więcej poszkodowanych osób.Firma jest zarejestrowana na FUNLAND Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36/112B 02-785Warszawa.Oczekuje zwrotu pieniędzy. Pozdrawiam
2024-01-06 godz: 17:41Publiczna
Rozwiązana
Zwrot towaru bez paragonuDnia 05.01.2024r. zakupiłam baterie w sklepie Pepco w Lubinie ul. Ścinawska, 3 opakowania okazało się, że kupiłam nie te baterie i tego samego dnia mąż pojechał je zwrócić, niestety nie miał paragonu, ale chciał podać informację z konta bo płacił kartą, ale Pani poinformowała, że nie ma takiej możliwości (powiedziała, że tylko na podstawie paragonu). Kwota niby nie wielka bo 12zł, ale wiem, że powinna to uwzględnić i zgłaszam to dla innych.
2024-01-06 godz: 10:25Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.W.
Oszustwo subskrypcji Przyczyny tego są zbyt wysokie koszty, nie poinformowanie klienta o zmienia płatności, ceny oraz subskrybcji z próbnej na najdroższą jaką mają (Expert). Chciałem stworzyć CV na stronie CV Maker lecz po dokonaniu płatności strona wyrzuciła mi błąd i nie mogłem pobrać CV po dokonaniu płatności 5 złoty za tydzień więc przerzuciłem się na inną stronę która działa i wymagała 7 złoty za 14 dni z poinformowaniem o następnej zapłacie którą mogłem anulowaćp. Strona też mnie nie poinformowała że subskrybcja automatycznie zamienia się w 80 złoty za miesiąc. Taka cena jest nie dopuszczalna oraz po kilku próbach anulowania strona oddawała mi błąd mówiący że nie mogę anulować. Potem dostałem Email z informacją, że moja subskrypcja została anulowana lecz dalej domagają się zapłaty za usługę której nie korzystałem bo była zepsuta. Zgłosiłem to na ich e-mail lecz do teraz nie dostałem odpowiedzi a przeglądając opinie oraz forum na temat tej strony ludzie mówią że mieli bardzo podobną sytuację lecz nie oddali im pieniędzy tłumacząc się że jest to wina klienta. Domagam się natychmiastowego zwrotu pieniędzy od firmy oraz unieważnienia subskrypcji za 80 złoty.
2024-01-06 godz: 10:25Publiczna
Rozwiązana
Nieuczciwe praktykiPrzestrzegam. Firma pojawia sie w social mediach pod roznymi nazwami. Ciuchy sprzedawane za niemale pieniadze. Przesylka dociera z Chin!! Z poucinanymi metkami. Jakosc w ogole nie odpowiada cenie zakupi. Na prosbe o formularz zwrotu- zero odpowiedzi. Do przesyłki nie dolaczony zaden paragon. Strona www mowi ze siedzibe ma w Krk i ze dba o jakosc a adres ma w Hong Kongu. Przestrzegam!!! Nie kupujcie!!! Szkoda stresu i Waszych pieniedzy
2024-01-05 godz: 17:41Publiczna
Rozwiązana
ReklamacjaW dniu 26.12.2023 zakupiłam w firmie Domneo Sp. z o.o. Brodzik akrylowy Schedpol. Brodzik został dostarczony przez kuriera w dniu 29.12.2023. Opakowanie nie było uszkodzone. W dniu 30.12.2023 brodzik został rozpakowany i niestety w dwóch miejscach, na przeciwległych rogach okazało się, że jest uszkodzony. Wysłałam mailowo informację do firmy Domneo z załączoną dokumentacją zdjęciową z zapytaniem jak możemy rozwiązać ten problem. Dostałam informację, że potrzebują protokół szkody od kuriera, ponieważ takie mają procedury. Zapytałam co dalej jeśli taki protokół uzyskam. Odpowiedziano mi, że albo nowy produkt albo zwrot środków. Napisałam, że jestem zainteresowana rabatem 40%. W odpowiedzi dostałam dosłownie "A więc jeśli Panią dobrze rozumiem, chce Pani zatrzymać ten brodzik, a w ramach reklamacji mamy obniżyć cenę do -40%?" Odpisałam, że tak i w kolejnej odpowiedzi otrzymałam informację "Prosimy zatem jeszcze o ten protokół szkody". Więc uznałam, że jeśli doślę im protokół to sprawa właśnie tak zostanie załatwiona. Zgodnie z tym przeświadczeniem skontaktowałam się z kurierem i uzyskałam ten protokół jednocześnie mając te informacje na mailu nie odwołałam firmy montującej brodzik i prysznic i zostało to wszystko zamontowane dnia 3.01.2024. Po wysłaniu protokołu szkody nagle dnia 4.01.2024 otrzymałam informację, że nie zgadzają się na obniżenie ceny tylko zwrot pieniędzy lub wymianę. Poczułam się oszukana, ponieważ ze wcześniejszych wiadomości mailowych wynikało, że się porozumieliśmy w kwestii reklamacji a tu nagle mam oddać uszkodzony brodzik co było już niemożliwe, ponieważ został on już zamontowany. W ostatecznej propozycji firmy dostałam informację, że mogą ewentualnie obniżyć mi cenę o 140zł czyli jedyne 15%. Nie zgadzam się z takim rozwiązaniem. Mam całą dokumentację mailową, którą mogę przedstawić. Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy
2024-01-05 godz: 17:06Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Oszustwo - swetry wysyłane są z Chin, nie mają nic wspólnego z tym jak wyglądają na zdjęciach. Składy to głównie poliester. Towaru nie ma jak zwrócić - sklep nie odpowiada na maile. Procedura zwrotu nie istnieje.
2024-01-05 godz: 14:51Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo, towar niezgodny z opisemNa portalu społecznościowym ukazała się reklama rodzimej (polskiej) firmy, która w cenie promocyjnej sprzedaje swój towar z racji likwidacji działalności. Opis bardzo ujmujący. Produkty opisane jako bardzo dobrej jakości swetry z kaszmiru, zdjęcia były tego potwierdzeniem. Co ważne była to akcja promocyjna a nie wyprzedaż (zwrócilam na to uwagę, bo w regulaminie było napisane, że rzeczy z wyprzedaży podlegają jedynie wymianie lub zamianie na voucher. Jak tylko dostałam potwierdzenie zakupu i nr przesyłki to już zrozumiałam jaką zrobiłam głupotę. Miałam jednak nadzieję, że towar przyjdzie zgodny z opisem co do składu materiału. Dziś otrzymałam plastikowy bdziew, kompletnie odbiegając od prezentowanych na piśmie i fotografii przez sprzedającego. Złożyłam drogą mailową na podany adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zwrot pieniędzy. Czekam na formularz zwrotny. Mam nadzieję, że się odezwą.
2024-01-05 godz: 12:46Publiczna
Zamknięta
Wadliwy sweterZakupiłam sweter z kaszmiru, który wygląda nie tak jak na zdjęciu- bardzo niestarannie pozszywany, rozpruty rękaw, brak metki z opisem składu. Sweter wygląda bardzo brzydko i to na pewno nie jest kaszmirowy sweter. Kontaktuję się mailowo, ale firma nie chce podać adresu, na który odesłać sweter. Podawali się jako upadającą rodzinna firma wyprzedająca drogie swetry po przecenie z 399 zł na 189 zł.
2024-01-05 godz: 12:10Publiczna
Rozwiązana
Tandeta Zamówiłam kaszmirowe swetry a przyszły swetry w składzie których jest 42% akrylu, 28 % nylonu 30 % poliestru. Kupiłam za prawie 600 zł swetry których wartość nie przekracza 100 zł. Koło kaszmiru nawet nie leżały Tyle zakupów robię w necie i jeszcze nigdy nikt mnie tak nie oszukał