- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
happykoala
Zamówiłam buty 14 kwietnia, codziennie od tamtej pory przychodzi mi wiadomość, że problemy logistyczne albo za dużo zamówień i nie są w stanie mi wywalać butów. I tak jest codziennie dostaję kod przeprosinowy 5% lub 10% rabatu. Ja nie potrzebuję tego rabatu. Przyszło, że kurier nadał numer przesyłki GLS ale nadal nie została przekazana. Zaraz mija miesiąc. Kontakt z tą firmą telefoniczny, e-mail lub na fb tragedia, automatyczna sekretarka i nic więcej. Oczekuję wysłania butów albo zwrotu pieniędzy (czytaj więcej)
Buty zapadły się po dwóch tygodniach, (nie chodziłam w nich na codzień) z firmą mimo prób kontaktu nie można się porozumieć w sprawie reklamacji. Uznają jedynie uszkodzenie przy przesyłce. Cały czas jakby odpisywał automat. Chciałabym aby uznali reklamację i najlepiej zwrócili pieniądze gdyż wiem że nie tylko ja mam ten problem (czytaj więcej)
Zamówiła dwie pary jednakowych kapci , wybrałam rozmiar 42/43. Prezent świąteczny. Przysłane obuwie odpowiadają rozmiarowi40/41 - co odpowiada oznaczeniu na opakowaniu. Firma nie poczuwa sie do odbioru na swój koszt i zwrotu pieniędzy. Według firmy to ja mam na swój koszt dokonać zwrotu towaru. Buty muszę zwrócic nie dlatego że mi się nie podobaja tylko z powodu ŻE PRZYSŁANO MI TOWAR NIEZGODNY Z ZAMÓWIENIEM. Mam juz dosyć wymiany maili - koło 10 - która nie prowadzi do rozwiązania problemu . Wymiana maili wygląda tak jakby osoba z którą koresponduje nie czytała moich wiadomości. Brak kontaktu telefonicznego. Problemy techniczne?(czytaj więcej)