Brak zwotu środków po odstapieniu od umowy30.12.23 zakupiłem wieżę ze sklepu internetowego I-Hurtownia. Za towar zapłaciłem 1150 zł blik. 08.01.24 Przysłano mi ja ponoć od dystrybutora z Hiszpanii. Karton był z wierzchu lekko uszkodzony ale wewnętrzny karton bez uszkodzeń. Wszystko zapakowane z styropianem. W środku okazało się ze pomiędzy dwoma nieuszkodzonymi głośnikami znajduje sie dosłownie zgnieciony sprzęt stereo. By takie uszkodzenia miały miejsce, musiałby ktoś wyjąć sprzęt i nadepnąć na niego. W środku opakowania takie wgniecenie nie byłoby możliwe gdyż w tej części uszkodzenia znajdowały się głośniki. Wygląda na to jak już byl tam taki wsadzony bo bez uszkodzeń zewnętrznych nie udałoby sie go tak uszkodzić. Z artykułu 43e ust 5 prosiłem o zwrot. 09.01.2024. Po 7 dniach kazali nadać paczkę na ich koszt powrotem do Hiszpani. Po kolejnych 10 dniach 25.01.24 śledzenie przesyłek towar ponoć dotarł do celu. Minęło już ponad 18 dni środków nadal nie widzę. Sam sklep odpowiada ze nic nie mogą zrobić bo sami nie dostali odszkodowania.
Reklamacja Zakupiony produkt okazał się wadliwy, nie działał zgodnie z opisem zamieszczonym na aukcji. Sprzedający uważa, że produkt u niego działa i nie chce zwrócić za niego pieniędzy. Do sprzedającego został wysłany film ukazujący, że długopis nie ładuje się i nie działa.
Brak zwrotu pieniędzy Złożyłam zamówienie w listopadzie i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Parokrotnie bot Alicja zapewniał mnie że firma robi wszystko żeby zrealizować zamówienie, ale mają opóźnienia ze względu na dużą ilość zamowień. Kilka razy prosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot środków.Niestety brak kontaktu ze strony Glammering, strona internetowa nie działa.
Podarte spodnieZamówiłam dres, dostałam podarte spodnie w pasie. Nie przymierzyłam ich nawet, od razu spakowalam i odesłałam. W formularzu zgłoszeniowym uwzglednilam ten fakt. Pani w mailu mi odpowiedziała, ze spodnie były pakowane pod okiem monitoringu i taka sytuacja nie miała miejsca. Ciekawe… poprosiłam o wysłanie tego monitoringu z dokładnego dnia pakowania. Spodnie są w takim miejscu podarte, ze to nie możliwe było by aby je moc podrzeć po ubraniu. Z drugiej strony co by to był za materiał. Ja spodni nie ubrałam. Pani wmawia Mi, ze przyszły do mnie całe. Po poproszenie o monitoring do dziś nie ma odpowiedzi. Żądam zwrotu kosztów
Zły towarDostarczony towar nie spełnia wymagań, jakie były oferowane na stronie. Dane obuwie jest za małe i mimo podania, że są ze skóry prawdziwej, dostarczony towar koło prawdziwej skóry nawet nie stał. Chciałbym dokonać zwrotu tego produktu, ale niestety nie mam informacji niezbędnych do dokonania danej czynności.
OszustwoZamówiłam ze strony "sweter najwyższej jakości z kaszmiru". Sweter bez metki, niezgodny z wybranym rozmiarem i na pewno nie kaszmirowy. Po napisania maila do annakrakowbutik@gmail.com dostałam odpowiedz ze zwrot jest możliwy na podany adres chiński. Od razu pomyślałam, że coś jest nie tak i znalazłam na tej stronie mnóstwo kobiet, które spotkało to samo. Niestety potwierdziło to moje wątpliwości, że zostałam oszukana. Gdzie szukać pomocy? Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Oczekuję zwrotu towaru na polski adres oraz zwrot pieniędzy.
Naprawa gwarancyjna zgłoszona jako płatna Dzień dobry,
Ok 27.12.2023 zgłosiłem na infolinię firmy whirlpool usterkę urządzenia zakupionego ok pół roku wcześnej. Następnie w dniu 10.01.2024 przybył serwis w celu weryfikacji. Wtedy okazało się, że infolinia przekazała moje zgłoszenie reklamacyjne jako naprawę odpłatną do serwisu, o czym poinformował mnie serwis podając kwotę naprawy 700 PLN. Gdy spytałem się serwisanta czemu przecież, zgłoszona suszarka do ubrań jest na gwarancji? Odpowiedz serwisanta potwierdziła, że jeśli jest gwarancją to naprawa będzie dokonana w ramach gwarancji. Niezwłocznie poinformowałem firmę whirlpool za pomocą infolinii o błędzie w rodzaju zgłoszenia przekazanego do serwisu i poprosiłem o wyjaśnienie. Dzwoniłem już do firmy 3 razy z prośbą o wyjaśnienie i poprawę rodzaju zgłoszonej naprawy. Do dnia dzisiejszego rodzaj zgłoszenia nie został zmieniony ani nie dostałem informacji w sprawie. Z informacji uzyskanych od sprzedawcy mam prawo przypuszczać , że nie jest to odosobniony przypadek a raczej celowa praktyka. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu sprawy i zobowiązanie firmy whirlpool do zmiany rodzaju zgłoszenia z płatnego na reklamacyjną. Serwis dokonujący weryfikacja od początku dostał zgłoszenie jako naprawę płatną a nie nawet do weryfikacji. Dziś mija miesiąc od zgłoszenia usterki i nadal nie wiadomo również kiedy usterka będzie usunięta i moje pytanie o błędny rodzaj zgłoszenia do serwisu pozostaje bez odpowiedzi a infolinia zrzuca moje połączenia podczas próby uzyskania informacji. Proszę o pomoc w uzyskaniu informacji oraz wyjaśnienie czemu moje zgłoszenie trafiło do serwisu jako płatne a nie gwarancyjne.
Pozdrawiam
ZWROT TOWARUW dniu 19.01.2024 zakupiłam ze strony inernetowej Beautifly drogi sprzęt do mezoterapii bezigłowej INTENSO AURA AGE DEFY GOLDEN. Po odebraniu oczywiście rozpakowałam , naładowałam dane urządzenie no i zaczęłam używać , ku mojemu zdziwieniu sprzęt jest niezgodny z opisem i słabo działa . Na stronie gdzie znajduje się reklama powyższego sprzętu jest dopisek "WYPRÓBUJ URZĄDZENIE PRZEZ 20 DNI GWARANCJA EFEKTU LUB GWARANCJA ZWROTU. Zgłosiłam meilem chęć dokonania zwrotu zgodnie ze swoimi prawami ale uzyskałam odpowiedź , że powinnam zwrócić towar zafoliowany w pudełku bez otwierania , więc jak go sprawdzić zgodnie z ich obietnicami???? Czuje się oszukana przez nich . Prosze o pomoc w możliwości dokonania zwrotu towaru niezgodnego z umową.
Niesprawny EkspressProszę o naprawę, lub wymianę ekspresu do kawy RAVEN EER001B, ponieważ po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310694046, została naprawiona gałka do spieniania kawy, mimo iż serwis napisał, że nic nie robił, bo ekspres jest sprawny, mimo naprawy tej wady, ekspres dalej nie nagrzewa się do temperatury, pary, a nawet parzenia kawy, przez co nie można spienić mleka, ani zaparzyć kawy, po reklamacji Numer zgłoszenia: 7310748061, serwis podtrzymuje, iż uważa ekspres za sprawny, nagrałem film, który pokazuje, iż ekspres dalej nie jest sprawny, załączyłem go na stronie w formularzu nowej reklamacji, oraz dołączyłem na płycie dołączonej do ekspresu Numer zgłoszenia: 7310820902, proszę o naprawę, bądź wymianę Ekspresu, i wyciągnięcie konsekwencji do nieuczciwego serwisu.
Uszkodzony klimatyzator OLEOLEReklamacja została odrzucona, ze względu na uszkodzenia fizyczne, które istniały już przy przyjęciu zamówienia 12 września, w którym to 1 raz reklamowałem produkt, ze względu iż nie działała sprężarka, ponieważ nie chłodził, była to reklamacja Numer zgłoszenia: 7310144150,
po czym odwołałem się od tej reklamacji w Numer zgłoszenia: 7310245715, która również została odrzucona, ponieważ towar został przekazany od razu od serwisu producenta, który również odrzucił reklamację, ze względu na uszkodzenia mechaniczne, które pogłębiały się, z każdą odsyłaną i nadawaną paczką. W dniu dzisiejszym opisuję sprawę, jeszcze raz i zgłaszam relamację Numer zgłoszenia: 7310821012 i żądam zwrotu pieniędzy, ze względu iż nie otrzymałem produktu działającego i zgodnego z opisem, zawartej umowy.