Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-07 godz: 17:21Publiczna
Rozwiązana
towar niezgodny z opisemZamówiony sweter damski (w ogłoszeniu nazywany "dzianinową koszulą klimatyzacyjną z okrągłym dekoltem") nie odpowiada ani jakościowo, ani wizualnie opisowi i zdjęciom zamieszczonym na stronie internetowej. W paczce brak faktury, informacji o sprzedawcy, poza naklejką InPost na paczce. Chcę oddać produkt i otrzymać zwrot pieniędzy (zapłaciłam gotówką przy odbiorze), ale brakuje formularza zwrotu oraz jakichkolwiek wskazówek do kontaktu ze sprzedawcą. Jak to osiągnąć?
2024-02-07 godz: 14:20Publiczna
Rozwiązana
Zawyżanie oprocentowania kredytuWitam serdecznie przed wzrostem inflacji moja rata kredytu wynosiła około 870 zł przy najwyższej inflacji podnieśli do ponad 1100 przy spadku inflacji o ponad połowę zmniejszyli mi ratę o jakieś 80 zł przy dzisiejszym zachowaniu slup procentowych znowu podnieśli o ponad 6 zł próbowałem wyjaśnić ale stoją przy swoim proszę o pomoc
2024-02-07 godz: 13:47Publiczna
Rozwiązana
Towar chce zwrócić ,nie spelnia moich oczekiwań.Chce zwrocić towar gdyz nie spelnia moich oczekiwań. Brak w paczce formularza zwrotnego. Chce odeslać towar i zwrot pieniedzy.
2024-02-07 godz: 13:09Publiczna
Otwarta
Reklamacja26 listopada 2023 zamówione zostało podświetlone lustro. Przesyłka odebrana w paczkomacie kompletnie zniszczona. Całe lustro pobite. Nie wiem czy mogłaby to być wina przewoźnika, ponieważ było wciśnięte na siłę. Czy wina dostawcy, bo źle zapakował bądź wysłał nieodpowiednią formą dostawy. W każdym bądź razie obie te instytucję odwróciły się od problemu, ignorując bądź odpowiadając odmową na reklamację. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Pani, która prowadzi moją sprawę w sklepie Santi, nie odpowiada na maile. Oczekuję, aby sprzedawca zwrócił mi pieniądze za wadliwy towar. Do wiadomości dołączam zdjęcia towaru podczas wyciągania z paczkomatu.
2024-02-07 godz: 13:01Publiczna
Rozwiązana
Dostarczenie telefonu z ukrytą wadąW dniu 20.09.2023 podpisałem umowę na zakup dwóch telefonów Samsung A34 oraz dokupiłem usługę serwisową, po prawie trzech miesiącach podczas ładowania jeden z telefonów uszkodził się - zadzwonił telefon, próbowałem go odebrać i zauważyłem pęknięty ekran. Niezwłocznie postanowiłem skorzystać z zakupionej usługi Serwis Urządzenia które zostało mi doradzone jako najlepsza opcja zabezpieczenia telefonu przed uszkodzeniem. Po niedługim czasie otrzymałem decyzję z serwisu próbującą wymusić na mnie dopłatę za "uszkodzenie płyty głównej", serwis argumentowałto faktem że urządzenie gubi zasięg - w zasadzie mogłoby się to zgadzać, telefon od początku miewał problemy z zasięgiem aczkolwiek korzystam z usługi wifi calling która skutecznie przeciwdziała takim problemom (mieszkam w miejscu gdzie żaden z operatorów nie zapewnia wystarczająco dobrego zasięgu więc przywykłem do problemów z zasięgiem), napisałem w tej sprawie reklamację wskazując że to firma Play odpowiada za uszkodzoną płytę główną - telefon dotarł do mnie już z tym problemem. Okazało się, że firma która miała zapewnić naprawę urządzenia zmieniła swoją decyzję i tym razem stwierdziła, że telefon się losowo wyłącza - nie jest to prawdą, nawet pęknięty telefon jeszcze działał, mogłem odbierać połączenia za pomocą słuchawek bluetooth, mogłem nim robić zdjęcia - wyświetlacz nie reagował na dotyk i był pęknięty w jednym miejscu, poza tym telefon był w idealnym stanie co wyklucza mój błąd w zakresie posługiwania się urządzniem. Play oczywiście problemu nie widzi, nie raczył odpowiedzieć w ciągu 14 dni na pismo zawierające reklamację z tytiłu rękojmi, usuwając w miedzyczasie zgłoszenia z aplikacji Play24. Po złożeniu pisma w sprawie zgłoszenia się odnalazły aczkolwiek Play dalej nie poczuwa się do winy zrzucając odpowiedzialnośc na firmę zewnętrzną (tu trzeba zaznaczyć że całośc umowy jest podpisana z firmą Play, natomiast firma twierdzi inaczej i że to z firmą DIgital Care mam wyjaśniać wszelkie problemy). Jest to jawne działanie na szkodę klienta i próba zmycia odpowiedzialności - firma Digital Care nie naprawi telefonu bez dopłaty bo jest uskodzona płyta główna, firma Play nie naprawi płyty głółwnej bo nie widizeli telefonu (mimo że teleofn znajduje się podobno w autoryzowanym serwisie i to z niego powinni zaczerpnąć informację jak wygląda sprawa telefonu, co się z nim dzieje i jak wygląda usterka). W sprawie inteweniuje również rzecznik praw konsumenta a ja rozważam proces cywilny przeciwko firmie Play, nie może być tak że duży operator stosuje kruczki w umowach aby świadczyć usługę wybiórczej naprawy (uszkodzenie płyty głównej dyskwalifikuje bezpłatną naprawę, serwis może taką usterkę stwierdzić w przypadku każdego urządzenia bo skąd niby klient ma mieć możliwosć weryfikacji stanu rzeczy) tym samym pobierając co miesiąc opłatę 20zł (są też droższe wersje usługi za ok. 30zł/msc), tym samym klient płaci dodatkowy abonament za usługę z której nie jest w stanie korzystać a operator na spółkę z zewnętrzną firmą kasują sobie kokosy
2024-02-07 godz: 12:40Publiczna
Zamknięta
Odmowa przyjęcia zwrotu zakupów Witam. Dnia 26/01/2024 o godzinie 18:42 zakupiłam dwie piżamki dziecięce na prezent niestety okazało sie że prezent został zdublowany tak więc następnego dnia rano chciałam zwrócić dokonanego, nienaruszonego zakupu. Od kierowniczki sklepu dostałam informację że nie przyjmują zwrotów na piżamki i że to ich regulamin. Zapytałam dlaczego nie widnieje informacja w zadanym miejscu w sklepie zwłaszcza w tym w którym jest eksponowany dany towar że nie podlega on zwrotowi Na co kierowniczka powiedziała że regulamin o tym mówi jak zapytałam co mam zrobić kazała mi złożyć wniosek o uwzględnienie zwrotu przez infolinię, co uczyniłam od razu po wyjściu ze sklepu. W dniu 6/02 otrzymałam telefon z biura obsługi klienta informacjach że nie przyjmują zwrotów na piżamy tak więc zapytałam gdzie widnieje taka informacja Pan poinformował mnie że w regulaminie gdyż zapytałam gdzie jest regulamin odparł że na stronie internetowej Oczekuję że firma przyjmie zwrot nienaruszonego towaru
2024-02-07 godz: 11:23Publiczna
Rozwiązana
Odstąpienie od umowy zawartej na odległośćChciałbym odstąpić od umowy zawartej na odległość i odzyskać pieniądze które zapłaciłem za produkt którego nie ma. Wielokrotne próby nawiązania kontaktu mailowo kończą sie niepowodzeniem. Zero kontaktu z właścicielem firmy Projektok.pl
2024-02-07 godz: 10:24Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniądzeNie polecam tego sklepu. Złożyłem zamówienie 23.12.2023 i chciałem je natychmiast anulować, ale sprzedawca stwierdził, że to niemożliwe, powiedział, że jak towar dotrze, to mogę go zwrócić, ok. Zamówienie dotarło 17.01.2024 i wydałem zwrot towaru 20.01.2024. Na zwrot pieniędzy czekam od 24 stycznia 2024, codziennie obiecują, ale pieniędzy nie ma. A zamawianie zestawu Lego nie ma nic wspólnego z tym, co jest podane na stronie internetowej
2024-02-07 godz: 08:55Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu płatności za oddany towarPo otrzymaniu zamówionego towaru, rozmyśliłam się i odstąpiłąm od umowy - 25-09-2023 r. Przesłany towar spakowałam i odesłałam do firmy, zgodnie z informacją na stronie o zwrotach - http://sklep.centrumzdrowotne.pl/. Po upływie 14 dni zwrotu płatności za zwrócony towar nie otrzymałam, po kolejnym wezwaniu do zwrotu pieniędzy otrzymałam zapewnienie, że przelew jest w drodze. Od listopada nie ma zwrotu płatności. Meile z wezwaniami nie działają, zamiast tego dzwonią konsultanci z kolejną wspaniałą promocją. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy na konto.
2024-02-07 godz: 08:31Publiczna
Rozwiązana
ReklamacjaJest to nr. przesyłki InPost .Dostałem produkt "laska składana z krzesłem" uszkodzony!!. W jaki sposób ją odesłać do firmy HK jacklun information CO LIMITED z Woli Bykowskiej 33 i oczywiście odzyskać pieniądze.