Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-07 godz: 05:52Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo internetowe Dzień dobry, firma Pupilexpert posiada sklep internetowy zakupiłam u nich karmę wartości około 160zl dla psa. Zapłaciłam z góry. Przesyłka miała dotrzeć do 2 dni. Niestety nie dotarła po tygodniu napisałam mail dostałam odpowiedź że wysyłka będzie za kilka dni bo niestety nie ma tego towaru na magazynie, sprzedali mi coś czego nie mieli. Po 10 daniach napisałam że jeśli do 2 dni nie otrzymam potwierdzenia nadania to rezygnuję z zakupów i domagam się zwrotu pieniędzy. Dostałam maila że przekazują zwrot do księgowości. To był 23.01.2024r. I od tej chwili kontakt mail urywa się firma nie reaguje nie odpowiada. Pieniędzy nie oddali. Mają infolinię która jest fikcyjna. Zawsze jest się 10tym w kolejce a po godzinie oczekiwania pierwszym i wtedy rozłącza się połączenie. Nie ma z nim żadnego kontaktu. Wszystkie maile posiadam. Oczekuję natychmiast zwrotu pieniędzy.
2024-02-07 godz: 00:53Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 801 [tytuł zmieniony przez moderatora]Ah jak trudno jest odpisywać na maile. W tym przypadku szanowny pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]jawnie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi oferując atrakcyjną cenę za projektor ścienny, następnie pobiera pieniądze i już nie raczy wysłać produktu. BA! Nie raczy nawet odczytywać wysyłanych wiadomości czy to na maila, czy to do „obsługi klienta” ze strony, a nawet na tiktoku, gdzie tak pięknie się reklamuje. Zakupialam ten nieszczęsny projektor, moje pieniądze rozpłynęły się tak samo jak pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. W międzyczasie szanowny [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]zaczął na gwałt wprowadzać zmiany w regulaminie swojego „sklepu” (mam na to dowody ;*). A kiedy postanowiłam wysłać maila na kontakt do odstąpienia od umowy na drugi dzień okazało się, że mail ten został usunięty. Zachęcam do kontaktu wszystkie poszkodowane osoby, w grupie siła. Ja już moje zawiadomienie włącznie z masą dowodów dostarczyłam do prokuratury. A szanowny pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]może chociaż tutaj raczyłby dać znak życia, a firma oddała [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mi i wielu innym poszkodowanym pieniądze. Sprawa również nagłaśniana jest w różnych social mediach. Pozdrawiam cieplutko ;*
2024-02-06 godz: 18:19Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlŁ.A.
Rezygnacja z zakupu i zwrot kosztówDnia 10 grudnia 2023r złożyłam zamówienie (nr.zamówienia #8257, status płatności: zapłacone, stan realizacji: niezralizowane) i jak do tej pory do mnie nie dotarło. Płatność odbyła sią pomocą PayPo . Oczywiście zapłaciłam pierwszą ratę w PayPo ale również zgłosiłam że nie otrzymałam towaru. A PayPo żeby anulować pobieranie pieniążków chcą anulowanie zamówienia a to jest nieosiągalne. Proszę o pomoc.
2024-02-06 godz: 11:51Publiczna
Rozwiązana
Gdzie jest moje zamówienie??Panie [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], Pan wchodzi w interakcje w komentarzach mówiąc, że został Pan pomówiony? Dobre żarty. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Pan masę ludzi. Tworzy pan co chwile nowe strony internetowe aby dalej praktykować swoją [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]politykę. Zamówienie opłaciłam w listopadzie. Nie odpowiedział Pan na żadnego maila w sprawie zamówienia! zapłaciłam 300 zł i nawet nie otrzymałam dokumentu zapłaty! Pana zapisy w regulaminie są niezgodne z prawem! I Pan mówi, że to są pomówienia? Zwykły [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]z Pana. Spełniłam warunki umowy, dopłaciłam do zamówienia dodatkową stówę i co? Nic! Ma Pan w [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] klientów i bawi się Pan za nasze pieniądze. Przestrzegam przed zamawianiem czegokolwiek od Pana [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-02-06 godz: 11:48Publiczna
Rozwiązana
BRAK ZWROTU ŚRODKÓW POMIMO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.Dnia 24/12/2023r. , poprzez stronę internetową defi-home.pl złożyłam zamówienie na : Konsola do gier PRO . Dnia 29/12/2023 r. odebrałam przesyłkę , jednak nie spelniła moich oczekiwań i oryginalny nieuszkodzony produkt , odesłałam do firmy dnia 3.01.2024 r , na adres który został mi podany przez firmę w e-mailu ( treść w załączniku ) . Numer przesyłki kurierskiej zwrotu : 520000016905552090368006 . Paczka została doręczona dzień później tj . 4.01.2024r. , do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu srodków . Firma w dniu wczorajszym tj , 05.02.2024r , napisała , ze wogóle jednak nie dostała tej przesyłki co jest nieprawdą . Chciałabym odzyskać zwrot środków za oddany w pełni nowy produkt. Jednak firma kompletnie nie spełnia wymogów co do praw konsumentów.
2024-02-06 godz: 11:13Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlL.K.
Unikanie odszkodowaniaInPost w okresie świątecznym (Boże Narodzenie) 2023 r. uszkodził kilka przesyłek bardzo kosztownych, w Płocku, rzekomo ubezpieczonych, jedna wartości 1 200,00 zł, druga nawet 12 000,00 zł i właśnie dziś odrzucił moją reklamację i swoje zobowiązanie zwrotu kosztów za szkody wyrządzone rzekomo z powodu niespójności zdjęć, sęk w tym, że składając ją wypełniłem i uzupełniłem wszystko, czego wtedy zażądali, a po kilku tygodniach odezwali się, że muszę dosłać inne zdjęcia przesyłki, wyobrażacie sobie? miałem potłuczone szkło trzymać gdy mam tu trójkę małych dzieci i psa? - po miesiącu milczenia i w związku z tym przekonania, że wszystko mają co trzeba! Sprawa dotyczy jej tańszej przesyłki, ale i tak drogiej, ale czeka i ta droższa do rozpatrzenia, z tym że reklamację tam składa mój kontrahent, ale koszty ponnieść moge ja, jak nie uznaja reklamacji. Zawsze byłem ich lojalnym klientem, zamawiam dla siebie i kilku moich firm setki przesyłek, a tiu takie cośc i szkoda na tak duże pieniądze, to zniechęca mnie do wspólpracy, bardzo możliwe, ze juz nie przyjmę żadnej paczki i nie nadam za pośrednictwem tej firmy i będę prawde o nich mówił wszystkim. Załączam zdjęcia pism od inPost i protokół szkody, oraz zdjęcia, które wysyłałem na kolejne ich żądania, ostatnie to to ze zdjęciem naroznika bez folii - tak jak chcieli. To jest to samo opakowanie, kazali sami je zniszczyć rozbierać i usuwać strech!!!
2024-02-06 godz: 10:47Publiczna
Rozwiązana
brak dostarczenia towaruZamówiłem w Agata Meble kilka produktów. Okres oczekiwania to ponad miesiąc. W dniu dostawy tj. 25 stycznia poinformowano mnie (magazyn), że nie mają jednego z zamówionych przez mnie produktów (stolik kawowy) oraz, że towar dojedzie do mnie maksymalnie w ciągu dwóch tygodni. Dwa tygodnie mijają za 2 dni i nikt się nie kontaktuje w celu umówienia dostawy, więc zadzwoniłem. W dziale zamówienia twierdzą, że wszystko zostało dostarczone, w magazynie również- odsyłają do działu reklamacji (dodam, że posiadam protokół z dostawy w którym jest opisany brak stolika) Ogólnie nikt nic nie wie i mam czekać na rozpatrzenie reklamacji. Narracja sklepu jest taka, że wszystko otrzymałem i czego jeszcze chce.
2024-02-06 godz: 08:35Publiczna
Rozwiązana
Sprawa nr 792 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zwykły [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Wyslalempieniadze i zero kontaktu. Wysylalem wiadomosci na tik toku,e-maile ale Skasował adres email i nie można się skontaktować. Wysyłam dziś poczta odstąpienie od umowy bo te brednie o zatrzymaniu wpłaty częściowej są nie prawne. Żądam zwrotu wpłaconych pieniędzy na projektor.
2024-02-06 godz: 07:09Publiczna
Rozwiązana
Reklamacji błędnie zamontowanych drzwi w mieszkaniSprawa ciągnie się od września i pomijając absurdalną obsługę i realizacje zamówienia, zmuszona jestem pisać do Państwa w sprawie nie przyjętej reklamacji przez firmę Komfort, która nie przyjęła naszej reklamacji i dodatkowo wmawia nam, że wszystko zostało "podpisane" i zaakceptowane podczas pomiaru. A mianowicie po długim oczekiwaniu w końcu nastał moment montażu pary drzwi w mieszkaniu. Drzwi do łazienki zostały zamontowane prawidło, natomiast drzwi do sypialni otwierają się w złą stronę, przez błędnie zamówioną ościeżnicę. Podczas pomiaru otworów przez pana współpracującego z Komfortem, mój podwykonawca musiał użyczyć mu przyrządu do pomiaru, gdyż pan przyszedł tylko z notesikiem, i ołówkiem. Następnie nasz podwykonawca będący cały czas obecnym podczas pomiaru, na podłodze (jeszcze na wylewce) narysował panu od Komfortu w którą stronę mają się otwierać drzwi. Zrobił to gdyż jednocześnie poproszony przez nas sprawdzał nam na jaki metraż łóżka możemy sobie pozwolić tak, aby drzwi i łóżko ze sobą nie kolidowały. Pan robiący pomiar, jak się dowiedzieliśmy po zakończonym pomiarze wysłał do Komfortu zamówienie tzn. wymiary ościeżnicy i drzwi oraz sposób otwierania drzwi ( czy na prawo, czy na lewo). Niestety z partnerem nie zostaliśmy dołączeni do tego maila, a szkoda bo od razu zwrócilibyśmy uwagę na to, że został błędnie wskazany sposób otwierania drzwi. Podczas montażu drzwi wyszło, że ościeżnica jest podajże prawa, a powinna być lewa. Drzwi można montować obustronnie, więc kwestia ościeżnicy, aby ją wymienić. Za radą Pani z Komfortu złożyliśmy reklamację opisując całą sytuację. Niestety zostaliśmy poinformowani, że reklamacja została odrzucona, gdyż zamówienie zostało zrealizowane poprawnie i pan od pomiaru rzekomo ma na to papier, którego nikt nigdy nie widział. Wmawiane nam jest, że nasz podwykonawca otrzymał od pana z pomiaru papier z informacją o zamówieniu i rzekomo go podpisał. Niestety nikt tego papieru nie chce nam pokazać, a nasz podwykonawca czuje się pomawiany, gdyż nic nikomu nie podpisywał. Odwołałam się do odrzuconej reklamacji i odczekałam 2 tyg na odpowiedź, która w tym czasie powinna przyjść (wg regulaminu Komfortu) natomiast nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Maila wysłałam zarówno bezpośrednio do Komfortu oraz na maila, z którego otrzymałam informację o odrzuceniu reklamacji. Bardzo proszę o interwencję, ponieważ uważamy, że reklamacja powinna zostać przyjęta, a ościeżnica zamówiona nowa oraz zamontowana na koszt firmy, która popełniła błąd.
2024-02-05 godz: 22:31Publiczna
Rozwiązana
OszustwoSweter miał być 100% kaszmir. Jest to jakiś sztuczny akryl. Zdjęcie niezgodne z towarem który otrzymałam. Brak metek oraz wewnętrznej metki że składem. Zamawiają szajs z Chin do Polski po czym otwierają paczkę, zrywają metki i spowrotem zaklejają paczkę. Widac to po tym jak paczka została ponownie zaklejona przezroczysta taśma oraz została naklejona druga etykieta na tą pierwszą Hongkong -Polska potem Polska-moj adres. Gdy piszę żeby zwrócić towar w ogóle nie odpowiadaja tylko kopiuj -wklej to samo do wszystkich namawiając żeby nie zwracac towaru. PS.Gdy zamówiłam towar przyszedł mail również kopiuj wklej że musieli zamknac firmę i "przenieśc ja do garażu gdzie ciężko wysyłać towar, bo . mało miejsca"a dlatego późno przesyłka do "Państwa przyjdzie" bo trzeba długo poczekać aż z Chin ten szajs wam dojdzie. Oczekuje od firmy zwrotu należności oraz przez nich pokrycia kosztów przesyłki dlatego że to perfidne oszustwo jak już pisałam wcześniej towar kompletnie nie zgodny z opisem i zdjęciem że zdjęciem dodatkowo z wadami fabrycznymi.