- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Little Big Shop SABINA TROWSKA

15.11.2022r. kupiłam i opłaciłam zamówienie w sklepie internetowym Little Big Shop - akcesoria i zabawki dla niemowląt na kwotę 178,62 zł. Strona wygląda bardzo profesjonalnie, ceny zabawek kusząco niskie. Powinna zwrócić moją uwagę informacja o sierpniowych przecenach... no ale niestety, skusiłam się niskimi cenami. 17.11.2022r. zapoznałam się z opiniami o sklepie w internecie, wg których opłacone zamówienia nie były wysyłane, a kontakt ze sklepem - bez odzewu. wysłałam więc maila z informacją o wycofaniu zamówienia i żądaniem zwrotu pieniędzy. 12.11.2022 r. dalszy brak kontaktu (także telefonicznego) z firmą. Telefonicznie skontaktowałam się z Miejskim rzecznikiem konsumentów w Radomiu i od tego momentu kolejne maile wysyłałam także do jego wiadomości. Mail z informacją o wycofaniu zamówienia (zgodnie z regulaminem sklepu) i żądaniem zwrotu pieniędzy. 21.12.2022 r. wyglądający na automatycznie wysyłany mail ze sklepu o realizacji mojego zamówienia 22.12.2022 r. kolejny mail z informacją o wycofaniu zamówienia i żądaniem zwrotu środków. Dalszy brak kontaktu ze sklepem. 30.12.2023 r. (!) po roku wyglądający na automatycznie wysyłany mail ze sklepu o anulowaniu zamówienia. Brak zwrotu środków na konto. 30.12.2023 r. kolejny email ze sklepu wysłany automatycznie z informacją o realizacji zwrotu. Brak zwrotu środków na konto. 31.12.2023r. ponownie wysłany przez sklep ten sam mail o anulowaniu zamówienia. Brak zwrotu środków. 5.01.2024 r. mail do sklepu, o dalszym braku środków na moje konto. Zależy mi na odzyskaniu pieniędzy. Uczciwym byłoby zamknięcie strony internetowej tego sklepu, która, o zgrozo!, nadal funkcjonuje i zapewne oszukuje ludzi (ja zamawiałam blisko 2 lata temu!) [treść usunięta przez moderatora] Pozdrawiam, i szczerze liczę, że może Państwu uda się załatwić moją sprawę, która spisałam już na straty. (czytaj więcej)