Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-08 godz: 23:41Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlI.J.
Pralka z ukrytą wadąZakupiliśmy pralkę firmy Samsung z funkcją automatycznego dozowania detergentu (autodose) pralka działa w 99%. Automatyczne dozowanie działa niepoprawnie, pobiera płyn do prania i płyn do płukania jednocześnie na praniu i płukaniu końcowym gdzie powinien być tylko płyn do płukania. Pralka zużywa płyn do płukania w kosmicznych ilościach i nie dopiera ciuchów. Media Expert wysłało zgłoszenie do firmy Samsung i serwis stwierdził że wszystko jest okej. Sprzęt nie dopiera ciuchów i zachodzi reakcja alergiczna na detergenty które nigdy nie sprawiały problemu. Było drugie zgłoszenie na rzecz wymiany sprzętu albo zwrotu pieniędzy za sprzęt, samsung i Media Expert olał sprawę. Zostaliśmy z pralką której nie da się używać. Oczekuję zwrotu pieniędzy za pralkę która nie spełnia oczekiwań które producent obiecał w opisach.
2024-02-08 godz: 15:42Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo towar niezgodny z opisem i brak paragonuZakupiłem Laser który miał mieć 8 linii A przyszedł który ma dwie towar słabej jakości i nie ma w ogóle paragonu oszuści wstrętni.
2024-02-08 godz: 14:28Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy Po wielu próbach kontaktu, które były ignorowane z waszej strony, domagam się zwrotu pieniędzy za produkt, którego mi nie dostarczono. pan to jeden wielki [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], próbujący [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora] od ludzi „promocyjną ceną”, gdy po paru miesiącach wysyła informacje, ze trzeba jednak zrobić dopłatę :) następnie już nigdy się nie odzywa. żałosne
2024-02-08 godz: 13:09Publiczna
Rozwiązana
Odstąpienie od umowy i zwrot środkówW dniu 11.12.2023 podpisałam umowę z pełnomocnikiem firmy na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej. Formą finansowania umowy miał być kredyt otrzymany w CREDIT AGRICOLE, AS INBANK oraz COFIDIS SA.Na zawartych umowach kredytowych firma Energia dla Przyszłości występowała jako pośrednik. Wg warunków współpracy stanowiących integralną część Umowy sprzedaży z firmą EDP występując jako Inwestor miałam prawo do odstąpienia od umowy zachowując termin 14 dni od dnia dostawy ostatniego elementu PV.(dostawa 19.12.2023) W dniu 28.12.2023 drogą elektroniczną zostało wysłane "Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy" a zgłoszenie do firmy EDP zostało przyjęte. W dniu 09.01.24 skontaktowałam się telefonicznie z firmą EDP w celu uzyskania informacji co do czynności i procesu realizacji rozwiązania umowy. Otrzymałam zapewnienie iż posiadają zgłoszenie i jako pośrednik kredytowy wystąpią do w/w banków o rozwiązanie umów. 26.01.2024 kolejny raz skontaktowałam się drogę elektroniczną z firmą EDP . W otrzymanej inf.zwrotnej państwo zapewniali mnie iż zgłoszenie zostało zarejestrowane a jeśli będzie ono wymagało dodatkowych czynności takich jak anulowanie kredytu to skontaktują się ze mną. Oczywiście kontaktu od firmy EDP nie było. W dniu 30.01 kolejny z mej strony kontakt tel., odpowiedz ta sama:" odstąpienie zarejestrowane, zgłoszenie wysłane do kredytodawców" W dniu 07.02 postanowiłam osobiście zadzwonić do banku i sprawdzić czy firma EDP występująca jako pełnomocnik zgłosiła fakt odstąpienia od umowy. Niestety żaden z banków nie został o takim fakcie poinformowany. Udzielono mi również informacji iż na podstawie umowy zawartej z COFIDIS SA zostały w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wypłacone środki które nie zostały przez firmę EDP zwrócone a o których firma ta mnie nie poinformowała a które to miała obowiązek zwrócić w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Z informacji tel, otrzymanej od konsultanta firmy EDP w dniu 08.02.2024 umowa z bankiem Cofidis została rozwiązana(został prawdopodobnie wysłany email przez dział finansowy w dniu 07.01 o godz 13:34) a środki ZOSTANĄ zwrócone w najbliższych dniach( terminu nie określono) Niestety nie mam żadnego potwierdzenia czy rzeczywiście takowa korespondencja została wysłana gdyż wg konsultanta korespondencja ta jest na" bazie partnerskiej" i nie mogę otrzymać jej kopii. Oczekuję od firmy EDP natychmiastowego zwrotu niesłusznie otrzymanego kredytu gdyż umowa nie została zrealizowana a warunki umowy zostały przez Wykonawcę naruszone, gdyż mieli oni obowiązek w terminie 14 dni od otrzymania odstąpienia od umowy zwrócić wszelkie płatności. Dodatkowo wzywam firmę EDP do zapłaty zadość uczynienia za składowanie oraz przetrzymywanie na terenie mojej posesji swoich materiałów które to mieli obowiązek odebrać.
2024-02-08 godz: 11:07Publiczna
Rozwiązana
zwrotZamówiona sukienka o wartości 139 zł nie spełnia oczekiwań, nie można przełożyć głowy, bo za wąski jest otwór poza tym jest strasznie pognieciona, nadmieniam, że jest plisowana więc jak uprasować? i jest za duża. Oczywiście nie ma formularza zwrotu Proszę o pomoc w zwrocie towaru i odzyskaniu zapłaconej gotówki za przesyłkę przy odbiorze towaru
2024-02-08 godz: 10:14Publiczna
Rozwiązana
Pupilexpert - brak zwrotu poniesionych kosztówjestem zmuszona zglosic nieuczciwy sklep Pupilexpert (Leopolda Okulickiego 10/34, 03-984 Warszawa, NIP: 1132515813, REGON: 147186210; adres e-mail: sklep@pupilexpert.p) 16 stycznia 2024 zamowilam i zaplacilam z gory za karme dla psa za 299.53 zł brutto (Zamówienie nr 21283/2024) , przesylka miala byc wyslana w ciagu 24h co sie oczywiscie nie stalo. Karma nie dotarla do mnie przez ponad tydzien od jej oplacenia, wiec 24 stycznia 2024 zrezygonowalam z dostawy, gdyz mialam powazne watpliwosci kiedy i czy w ogole dojdzie. Do dnia dzisiejszego tj 8.02.2024 sklep nie zwrocil mi poniesionych kosztow.
2024-02-08 godz: 05:20Publiczna
Rozwiązana
Realizacja zamówienia Dzień dobry, Ostrzegam przed zakupem w sklepie internetowym Veronica Zbiranska Warsaw. Zamówienie złożone 19.01.2024r. do dzisiaj nie dotarło. Na stronie napisane dostawa do 10 dni roboczych, w rzeczywistości paczka wysłana z Chin, status cały czas w tranzycie. Telefonu brak. Utrudniony kontakt mailowy, niestety tylko z bootem.
2024-02-07 godz: 23:04Publiczna
Rozwiązana
Zwrot gotówki Chęć zwrotu gotówki za produkt który nawet nie był dostarczony. Ogólnie firma jest jednym wielkim [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Masa ludzi [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Firma zapewne nic nie będzie miała zamiar z tym zrobić
2024-02-07 godz: 21:22Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Otrzymałam produkty w paczce bez formularza zwrotu. Swetry, które kupiłam nie odpowiadają pod żadnym względem jakości jaką pokazują zdjęcia i opisowi. Jest to szajs, sztuczna dzianina, bubel. Chcę dokonać zwrotu, więc napisałam do nich na podawany na stronie adres mailowy i ciągle przysyłają mi gotowe odpowiedzi. Prawdopodobnie tworzone przez sztuczną inteligencję. Nie ma normalnego kontaktu. Zwodzą i wciskają voucher na kolejne zakupy w ich sklepie. Prosiłam kilkakrotnie o przysłanie formularza zwrotu i dane do wysyłki, ale dalej nic. Piszą że towarów promocyjnych nie można zwracać, ale u nich wszystko jest na promocji. To jest jawne OSZUSTWO!!! Podają termin dostawy 1-3 dni, a szedł prawie 2 tygodnie. Wtedy dopiero zorientowałam się że jest to z Chin. Nie kupiłabym, gdybym wiedziała.
2024-02-07 godz: 20:27Publiczna
Rozwiązana
Zwrot towaruZamówiona bluza męska o wartości 140 zł jest totalnym oszustwem ( sztuczny materiał z zupełnie inną faktura jak na zdjęciu ) Oczywiście nie ma formularza zwrotu Proszę o pomoc w zwrocie towaru i odzyskaniu zapłaconej gotówki za przesyłkę przy odbiorze towaru