Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-13 godz: 10:55Publiczna
Rozwiązana
zwrot pieniędzy Przyczyną sprawy jest brak możliwości zwrotu do firmy (brak formularza zwrotu i adresu do zwrotu). Zakup nastąpił w firmie Anna Krakow. Brak kontaktu z firma, kilkakrotnie próbowałam ustalić gdzie mam odesłać zakupiony sweter, nie informacji z formy na jaki adres a na stronie nie ma formularza zwrotu gdzie forma odsyła do swojej strony, bądź że formularz powinien być w załączeniu otrzymanej paczki. Pozdrawiam
2024-02-13 godz: 10:53Publiczna
Rozwiązana
Brak usługWitam Play przejęło firmę UPC . W firmie UPC miałem możliwość korzystania z protokołu IPV4 dzieki czemu urządzenia które zakupiłem funkcjonowały właściwie. Po zmianie operatora na PLAY urządzenia które działały pod protokołem IPV4 zaczęły zachowywać się niestabilnie. Po długim procesie namierzyliśmy przyczynę takiego zachowania urządzeń i jest ta przyczyna stosowanie obligatoryjnie protokołu IPV6 w urządzeniach PLAY. W związku z tym że okres który PLAY zaproponował do rozwiązania umowy po przejęciu UPC wynosił 14 był za krótki do oceny czy nowy dostawca usług internetowych dostarcza taka sama usługe jak poprzedni dostawca. Przed zmianą dostawcy usług internetowych zostałem poinformowany o wszystkich różnicach i zmianach oferty, niestety nowy dostawca PLAY ukrył przede mną informację o zmianie statusu protokołu IPV4 na obligatoryjny protokołu IPV6. Nieświadomy w jaki bład wprowadził mnie nowy operator PLAY zaakceptowałem nowe warunki nie wnosząc dokumentu o rozwiązaniu umowy w określonym terminie. W świetle powyższego złożyłem reklamacje z wnioskiem o rozwiązanie umowy bez naliczania kar , której nie uwzględnił nowy operator. Zgodnie z Art. 568 KC stanowi bowiem, że sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat. prosze zatem o poradę lub interwencję w mojej sprawie. Z poważaniem
2024-02-13 godz: 10:18Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniedzyZlozylam zamowienie 2 stycznia 2024 na karme 10kg dla psa (RAW PALEO ADULT MEDIUM SIZE BEEF 10kg). 11 stycznia 2024 pisalam gdzie jest zamowienie bo nie bylo wyslane 11 stycznia 2024 pupil expert odpisal ze jutro (12 stycznia 2024) bedzie wyslana paczka Paczka nie byla wyslana, napisalam 12 stycznia 2024 ze chce zwrot srodkow. Pupil expert nie odpisal 15 stycznia 2024 napisalam ze chce anulowac zamowienie i chce zwrot srodkow 16 stycznia 2024 pupil expert odpisal ze anulowali zamowienie i zwrot srodkow bedzie trwalo do 14 dni 30 stycznia 2024 pisalam ze nadal nie bylo zwrowtu pieniedzy 30 stycznia 2024 pupil expert odpisal "Najmocniej Przepraszam za zaistniała sytuacje zgłoszona została interwencja w celu jak najszybszego zwrotu środków." Dzisiaj 13 lutego 2024 nadal nie ma zwrotu pieniedzy i pupilexpert nie odpisuje i nie odbiera telefonu. Chce zeby pupilexpert zwrocil mi 260.67 za orginalny zakup i zeby jescze mi dali odszkodowania 300zl za to ze musialam w ostani chwili kupic drosza karme dla psa
2024-02-13 godz: 09:40Publiczna
Rozwiązana
Oczekiwanie na przesyłkę Zamówiłem projektor, miesiąc temu do tego czasu firma unika kontaktu, nie jednokrotnie pisałem maila, nic nie działa po przeczytaniu regulaminu nie ma nic o nie wysyłaniu wysyłki od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy bądź wysłania produktu
2024-02-13 godz: 09:16Publiczna
Rozwiązana
. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]oddaj mi moje pieniądze! I co Panie . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]? Nadal będzie Pan przetrzymywał moje pieniądze? Przywłaszczył Pan sobie moją kasę! Od trzech miesięcy czekam na wysyłkę zamówienia. Jest Pan zwykłym . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]i . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. KIEDY OTRZYMAM MOJE ZAMÓWIENIE!???
2024-02-13 godz: 07:37Publiczna
Rozwiązana
ZWROTZakupiony sweter okazał się inny niż ten prezentowany na stronie butiku Anna Krakow. Sweter bez metek wew. Po próbie dokonania zwrotu bark odpowiedzi. Firma nie udostępnia formularza zwrotnego, nie podaje adresu do zwrotu. Na swojej stronie podaje iż zwrotu można dokonać do 30 dni. Przy zapytaniu o zwrot, trzeba udokumentować zdjęciami dlaczego chcę dokonać zwrotu, co kłóci się z prawem konsumenta. Oczekuję dokonania zwrotu. Chcę odesłać im sweter i otrzymać zwrot pieniędzy.
2024-02-12 godz: 20:09Publiczna
Rozwiązana
brak możliwości zwrotu towaru, brak paragonu za zaNie otrzymałam potwierdzenia zamówienia, czyli nie mam jego numeru, ani paragonu,towar w złym rozmiarze, nie mam możliwości zwrotu bo te dane trzeba, a ja mam tylko numer przesyłki, jak mam ten towar zwrócić
2024-02-12 godz: 18:45Publiczna
Rozwiązana
Problem z odzyskaniem pieniędzy Witam mam problem z firmą proline oddałem do nich sprzęt na gwarancję, po 3 tyg. skontaktowałem się z nimi jak wygląda moja sprawa a oni odpisali mi tak : Na maila z zamówienia w naszym sklepie przesłano fakturę korygującą , producent nie naprawia tych zasilaczy a my też nie mamy cos dać więc forma rozliczenia taka a nie inna. Na ich stronie dalej jest w ofercie ten zasilacz, a oni niby zwrócili pieniądze osobie od której odkupiłem zasilacz, zgłosiłem im że kto inny jest na rachunku a oni odpisali : Dla nas klientem jest ten kto kupił towar, proszę o kontakt z tą osobą Ale to ja reklamowałem towar i podawałem moje dane, teraz nie mam ani sprzętu ani pieniędzy, co mogę teraz zrobić zostałem zmuszony do zakupu nowego sprzętu. Pozdrawiam.
2024-02-12 godz: 18:24Publiczna
Rozwiązana
Towar niezgodny z opisemTowar opisany zupełnie inaczej, przyszło zupełnie coś innego, nie warte swojej ceny. Proszę o informację, jak mogę zwrócić zakupiony "płaszcz".
2024-02-12 godz: 18:03Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.Ś.
WYNAJEM AUTAZa pomocą aplikacji Booking.com zarezerwowałem samochód na wakacje na 13 dni od 26 stycznia od 14:00 do 07 lutego do 19:00. Z uwagi na opóznienie lotu po odbiór auta stawiłem się o godzinę 19:45. Wielokrotnie starałem się dodzwonić do firmy wynajmukącej o godzinę 15:49 bezskutecznie. Wysłałem oostatecznie wiadomość informującą o opóźnieniu. Gdy dotarłem na miejsce poinformowano mnie , ze z uwagi na moje opóźnienie samochód został wydany komuś innemu , a dla mnie nie mogą nic zaproponować. Rezerwacja była opłacona i potwierdzona , a firma z uwagi na overbooking nie dostarczyla usługi. Nie chcą również zwrócic pieniędzy za uslugę która nie została wykonana. Posiadam wszystkie dokumenty, potwierdzenia wykonanych telefonów nieodebranych i wysłanej wiadomości informującej o opóźnionym locie. Dodatkowo poniosłem dużo wyższe koszty wynajmując na szybko samochód na lotnisku wydając dodatkowo 1900 zł. proszę o pomoc w tej kwestii ponieważ kontakt z korporacja jest bardzo utrudniony.