Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-12 godz: 16:58Publiczna
Rozwiązana
Ponowienie postanowieńWitam, pisałem już wczoraj na e-mail reklamacyjny i tutaj na tym portalu. Obiecaliście, że wkrótce odpiszecie, jednakże minął okrągły dzień i zero reakcji. Ja żądam jedynie 161.99 PLN i koniec sprawy, niezależnie od regulaminu, albowiem przysługują mi pewne prawa konsumenta, które dają możliwość odstąpienia od umowy. W przeciwnym razie poruszę wszędzie sprawę, nagłaśnię ją i zgłoszę do odpowiednich organów i zostaniecie pociągnieci do odpowiedzialności. Jak tylko oddacie moje pieniądze NATYCHMIAST ZAPOMINAM O WSZYSTKIM. Nie jestem tu, ażeby się kłócić tylko doprowadzić do porozumienia firma-konsument. Obopólne warunki są podstawą dobrej współpracy. Oddacie pieniądze to usunę wszystkie posty. Proszę tu odpowiedzieć. Pozdrawiam
2024-02-12 godz: 14:59Publiczna
Rozwiązana
Zwrot Chce zrobić zwrot towaru, bo jest niezgodny z zamówieniem.
2024-02-12 godz: 13:58Publiczna
Rozwiązana
sukienkiKupiłam 2 sukienki za 149 zł za pobraniem. Towar dostarczył kurier dpd. Nie otrzymałam ,ani faktury, ani formularza zwrotu. Chciałabym zrobić zwrot i odzyskać pieniądze. Niestety nie mam możliwości. sukienki są okropne, niewarte tej ceny.
2024-02-12 godz: 11:27Publiczna
Rozwiązana
Zakupy Towar niezgodny z zamówieniem jakość tragiczna
2024-02-12 godz: 08:29Publiczna
Rozwiązana
BRAK KONTAKTUSKLEP WYSŁAŁ TOWAR NIEZGODNY Z OPISEM TERAZ NIE ODBIERA TELEFONU KOMPLETNIE !!!!!!NIE ODPISUJE NA MAILE I NIE PODEJMUJE TEMATU ZWROTU TOWARU. NA ICH STRONIE W FORMULARZU POJAWIA SIĘ ŻE PRZYJĘLI INFO A JEST KOMPLETNA NIEMOŻNOŚĆ KONTAKTU
2024-02-11 godz: 18:43Publiczna
Rozwiązana
Brak możliwości rezygnacji Salon ogłasza promocje trzeba oczywiście z góry zapłacić. Zapłaciłam 699 zł ciężko było się umówić po czym jak niby się umówiłam to panie nie miały mnie w grafiku i nie można było skorzystać tak czy tak. Z powodów zdrowotnych muszę zrezygnować i od pół roku polubownie salon nie chce mi zwrócić pieniedzy. Nie wiem ile telefonów i wiadomości wysłałam do salonu i zero jakiekolwiek efektu proszę o wstarcie.
2024-02-11 godz: 16:13Publiczna
Rozwiązana
Oszustwo Anna Krakow ButikDostałam golf nie zgodny z opisem. Nie kaszmir, jakość fatalna. Jest to jakiś sztuczny akryl. Brak metek oraz wewnętrznej metki że składem. Wielokrotnie pisałam do Firmy Anna Krakow Butik o wysłanie formulażu zwrotu i adresu na jaki mogę zwrócić towar.Firma nie chce przyjąć zwrotu informując ,że były to rzeczy przecenione i zwrotów nie przyjmują Uważam ,że jest to jawne oszustwo , bo wiedzą ,że wysyłają towar inny niż pokazują z taką pewnością że nie przyjmą zwrotu.Chcę jak najszybciej odzyskac kasę i zapomnieć o tej firmie. nie spodziewałam się, że zostanę tak nieuczciwie potraktowana!!!!!!!.
2024-02-11 godz: 15:57Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlS.C.
Odmowa wypłaty odszkodowania Witam, w dniu 07.09.2023 zgłosiłem szkodę do firmy Allianz. Szkoda dotyczyła rozszczelnienia się zbiornika ekologicznego na szambo. Wysłałem potrzebną dokumentacje po wykonaniu prac budowlanych przez firmę zewnętrzną „EcoSTB”. Szkoda była zgłoszona po wykonaniu prac i zakończeniu napraw. Firma samą usługę i nowe szambo wyceniła na kwotę 8800zł, plus dodatkowo koszty jakie ja poniosłem, między innymi demontaż płotu i uszkodzona nawierzchnia działki po wykonaniu usługi. W kosztach tych również nie było zawarte piach jakim musiałem dysponować oraz wywóz starego szamba. Stare szambo zakwalifikowane było jako odpad biologiczny i natychmiast musiało zostać wywiezione. Nie było możliwości , ażeby ktoś zweryfikował resztki szamba odnośnie jego uszkodzenia. Szambo zostało wyrwane z nawierzchni i wyciągane drobnymi kawałkami z ziemi. Po wysłaniu wniosku do firmy Allianz, sam musiałem wydzwaniać i dopytywać się o status spawy. Osoba prowadząca moją sprawę ani razu nie skontaktowała się ze mną telefonicznie aby sprostować lub dowiedzieć się czegokolwiek. Nikt nie zaproponował, że przyjedzie na miejsce zweryfikować moją szkodę jak to jest w większości tego typu firm. Otrzymałem tylko dokumentacje, że to ja muszę dostarczyć konieczne do wypłaty odszkodowania dokumenty jak „opinia eksperta / biegłego / serwisu zawierająca określenie przyczyny rozszczelnienia się zbiornika szamba ekologicznego .”. Dostarczyłem taka dokumentację, lecz została ona napisana przez firmę, która montowała nowy zbiornik. Oni sami nie byli w stanie w 100% stwierdzić przyczyny uszkodzenia,. Dostawałem tylko wiadomości e-mail, że nie należy mi się mimo wszystko wyplata odszkodowania. Moja sprawa została zamknięta przez firmę Allianz mimo odwołania i odmowa wypłaty odszkodowania. Oczekuje wypłaty minimum środków poniesionych tj 8800zł , lub całkowitych w kwocie 12000zł . Nadmieniam, iż w regulaminie firmy Allianz 2.1 pkt 87 Finansowanie działań po szkodzie 87.1 „poszukiwanie i usunięcie przyczyn powstania awarii w instalacjach wodno - kanalizacyjnych i układach grzewczych w miejscu ubezpieczenia. ”
2024-02-11 godz: 08:30Publiczna
Rozwiązana
Brak zamowienia7 stycznia 2024 r zrobiłam zamówienie w sklepie, do dzisiaj go nie otrzymałam. Pisałam do firmy dwa razy z prośbą o zwrot pieniędzy, nie dostałam również odpowiedzi. Strona internetowa przestała działać.
2024-02-10 godz: 21:39Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu płatności i wysłania produktuZamowilem produkty za 140zl nie dostalem jej po 2 tygodnaich zadzwonilem i okazalo sie ze jest zwrot a jednak niby kurier doreczyl ,dziwne jest to ze nci nei otrzymalem nawet mailowo ze otrzymam zwrot po ktory dzwonilem po miesiacu bo miala zostac wyslana jeszcze raz paczka ani produktow ani pieneidzy , nieprzyjemna bardzo firma