Ponowienie prośbyWitam, 9 lutego napisałam e-mail w związku z reklamacją, do tej pory zero odzewu (z resztą od kiedy zamówiłam produkt, czyli 20 stycznia, takiego odzewu nie ma). Rozumiem, że takich wiadomości jest mnóstwo, ale uczciwym byłoby skontaktować się z każdym z klientów w tej kwestii. Zwracam się kolejny raz z uprzejmą prośbą o zwrot pieniędzy (161,99 zł) i pozytywne rozpatrzenie sprawy.
Brak dostawy od 17 styczniaDnia 17 stycznia o godzinie 23:52 złożyłem zamówienie na ProjektOk 2.0 za 150.00 zł + wysyłkę 13.99 zł.
Dnia 20 stycznia dostałem potwierdzenie zamówienia.
1 lutego projektor nadal nie dotarł wiec wysłałem maila z zapytaniem o projektor.
Do dzisiaj (13 lutego) nie mam żadnej odpowiedzi.
Proszę o zwrot pieniędzy.
Wadliwy towarWitam.
Problem wygląda tak, zakupiłam na allegro od.electeo.pl smartwach Xiaomi watch 2 pro, był on prezentem na mikołaja. Gdy partner zaczął go użytkować w pierwszym dniu zegarek wyłączał się kilka razy, włączał się i wyłączał sam z siebie. Dzieje się tak do tej pory, dwa razy został odsyłany do electro na reklamacje do serwisu który stwierdzał brak wad. Zegarek wracał do mnie i problem nadal jest. W tym momencie dochodzi do tego fakt że potrafi się wyłączyć przy 40% baterii i włącza się dopiero przy 2/3 razie podłączenia pod ładowarkę, bateria się również bardzo nagrzewa. Toczę z nimi batalię od grudnia..chce zwrócić im sprzęt który jest niezgodny z opisem i chce dostać zwrot poniesionych kosztów. Nie chcą się na to zgodzić twierdząc iż serwis nie stwierdził wady. Posiadam filmy z zachowania zegarka, których h nawet nie chcą abym je wysłała. Dziś trafiłam na ich stronę z opiniami i okazuje się że taka praktyka w ich firmie to codzienność i jest więcej tak traktowanych klientów jak ja. Proszę pomóżcie mi załatwić ta sprawę, bo ja już nie wiem jak z nimi walczyć by odzyskać swoje pieniądze i oddać im towar.
reklamacjaKupiłem pokrowce samochodowe .Towar otrzymałem niezgodne z zamówieniem mało że kolor zupełnie inny to przeciwność tego jaka była oferta . To do niczego się nie nadaje .Badziew, kawałek szmaty
Oczekuję zwrotu pieniędzy .te szmaty oczywiście odeślę .Tylko gdzie?
Uszkodzony ekranZakupiony 13 grudnia 2022 r. Aparat Samsung Galaxy ZFlip4 po kilku miesiącach tj.lipiec 2024 został zgłoszony do reklamacji z tytułu uszkodzonego ekranu w miejscu składania,który się przetarł. Oprócz tego aparat się przegrzewał. Po naprawie za kilka miesięcy znowu powtórzyła się ta sama usterka tj 29.stycznia 2024 r został oddany do punku z prośbą o zwrot pieniędzy lub zamianę na inny model.
Odpowiedz Polkomtel w dniu 12 lutego jest negatywna że nie przysługuje pomimo dwukrotnej reklamacji. W tym czasie nie mogę korzystać z opłacanych wciąż usług jak np internet 5 G. Operator nie oferuje żadnej rekompensaty.
Proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy. Aparat jest wciąż na gwarancji i dodatkowo ubezpieczony. Dyskomfort z usuwaniem i wygrywaniem danych oraz niemożliwością korzystania z aparatu jest nie do przyjęcia.
Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot zamówienia Dzien dobry,
W listopadzie 2023 zwróciłam do sklepu CCC za pośrednictwem DHL dwie paczki, w których znajdowały się 3 pary butów.
Na stronie CCC jest informacja, że jeśli zwracam produkty na swój koszt to należy wysłać to na adres:
CCC S.A., /c/o eobuwie.pl S.A, ul. Nowy Kisielin - Naukowa 15, 66-002 Zielona Góra.
W załączniku wysyłam list przewozowy z tym właśnie adresem.
Sklep CCC twierdzi że paczki nie dostał, że została dostarczona do magazynu eobuwie, ten sklep także twierdzi że paczki nie dostał. DHL nie chce przyjąć reklamacji, Bo według nich paczka została dostarczona na adres na etykiecie.
W paczce były buty o wartości 239,99 zł i CCC nie chce tego zwrócić.
Otrzymałem niechcianą przesyłkę Otrzymałem niechcianą przesyłkę nr 523000012590708093902166 za którą zapłaciłem 235 zł lecz takiego towaru nie zamawiałem i taki towar nie jest mnie potrzebny. Brak faktury lub paragonu oraz innej dokumentacji zakupowej. (oszustwo podatkowe) Proszę gdzie mogę oddać towar i otrzymać zwrot pieniędzy. Jest to CAR Diagnostik K 310. Kurier nie pozwolił otworzyć paczki w celu weryfikacji przed otrzymaniem pieniędzy za przesyłkę.
Problem ze zwrotem produktów-Allegro Witam sprawa wygląda następująca. Po zakupie na Allegro i dostarczeniu mi produktu Postanowiłem skorzystać z prawa zwrotu i odesłałem go w czasie krótszym niż 14 dni od chwili wykonania zakupu. W tym momencie zaistniał problem ponieważ sklep Gmoto Paweł Cebulak Odmówił mi zwrotu środków zasłaniając się powodem iż produkt jest uszkodzony. Poinformowałem sklep Gmoto Iż w taki stanie go otrzymałem. Gmoto zasłaniało się drobnymi rysami na produktach( były to dwa tłoki). Oraz koniecznością wysłania tłoków na reklamacje do producenta. Producent stwierdził że produkt jest ok i nie posiadają wad ukrytych i nadają się do użytku. Niestety czas dokonania reklamacji zajął o wiele dłużej niż 14 dni. I teraz Gmoto Odmawia przyjęcia zwrotu ponieważ czas na zwrot minął- z powodu iż sami go przeciągali,i przetrzymywali produkt oraz wysłali do producenta na oględziny.’Myślę że byli świadomi czasu wykonania reklamacji i celowo przytrzymaj to i tak długo aż czas na zwrot minie. W chwili obecnej odmawiają przyjęcia zwrotu który do nich wysłałem ponownie.(mimo iż pierwszy zwrot odbył się w czasie 14’stu dni od chwili zakupu) Niestety sklep nie zwrócił ani środków ani ów produktu który im odesłałem. Proszę o pomoc z nieuczciwym sprzedawcą.
W razie potrzeby proszę o kontakt telefoniczny
W rozmowie telefonicznej mogę dokładniej opisać tą dość skomplikowaną i rozległą sytuacje.
Pozdrawiam
zwrot pieniędzy Przyczyną sprawy jest brak możliwości zwrotu do firmy (brak formularza zwrotu i adresu do zwrotu).
Zakup nastąpił w firmie Anna Krakow. Brak kontaktu z firma, kilkakrotnie próbowałam ustalić gdzie mam odesłać zakupiony sweter, nie informacji z formy na jaki adres a na stronie nie ma formularza zwrotu gdzie forma odsyła do swojej strony, bądź że formularz powinien być w załączeniu otrzymanej paczki.
Pozdrawiam
Brak usługWitam
Play przejęło firmę UPC . W firmie UPC miałem możliwość korzystania z protokołu IPV4 dzieki czemu urządzenia które zakupiłem funkcjonowały właściwie. Po zmianie operatora na PLAY urządzenia które działały pod protokołem IPV4 zaczęły zachowywać się niestabilnie. Po długim procesie namierzyliśmy przyczynę takiego zachowania urządzeń i jest ta przyczyna stosowanie obligatoryjnie protokołu IPV6 w urządzeniach PLAY. W związku z tym że okres który PLAY zaproponował do rozwiązania umowy po przejęciu UPC wynosił 14 był za krótki do oceny czy nowy dostawca usług internetowych dostarcza taka sama usługe jak poprzedni dostawca. Przed zmianą dostawcy usług internetowych zostałem poinformowany o wszystkich różnicach i zmianach oferty, niestety nowy dostawca PLAY ukrył przede mną informację o zmianie statusu protokołu IPV4 na obligatoryjny protokołu IPV6. Nieświadomy w jaki bład wprowadził mnie nowy operator PLAY zaakceptowałem nowe warunki nie wnosząc dokumentu o rozwiązaniu umowy w określonym terminie. W świetle powyższego złożyłem reklamacje z wnioskiem o rozwiązanie umowy bez naliczania kar , której nie uwzględnił nowy operator. Zgodnie z Art. 568 KC stanowi bowiem, że sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat. prosze zatem o poradę lub interwencję w mojej sprawie. Z poważaniem