Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-15 godz: 13:15Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlK.P.
Brak zwrotu środków za towar Nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócony towar. Firma brak zwrotu tłumaczy swoimi problemami finansowymi: Czytając opinie na temat tej firmy widać że osób poszkodowanych w ten sam sposób są dziesiątki...
2024-02-15 godz: 11:25Publiczna
Rozwiązana
Realizacja zamówieniaZamówienie opłacone 27.12.2023 r, brak kontaktu z firmą, 0 odpowiedzi na maile, oczekuję natychmiastowej wysyłki towaru lub zwrotu pieniędzy
2024-02-15 godz: 10:24Publiczna
Zamknięta
brak możliwości zwrotu/wymianyZakupiłem produkt w sklepie, który udaje jedynie sklep polski a jest to zwykły chińczyk. Na maile odpowiada automat przygotowanymi szablonami. Produkt okazał sie nieodpowiedni dla mnie - jest za mały i chciałem go wymienić na większy lub zwrócić. Sklep reklamuje się bezplatną dostawą i 30-dniowym zwrotem, pomimo tego nie dostałem takiej możliwości. Sklep początkowo napisał że mogę wymienić produkt a następnie zaproponował jedynie rabat w wys 30% na kolejne zakupy, po kolejnym mailu zaproponował rabat 50%. Ostatnia odpowiedz mówi ze nie mogą inaczej pomóc i żegnają. Nadal jestem zainteresowany wymianą rzeczy na większą lub przyjęcia zwrotu i oddania pieniędzy.
2024-02-15 godz: 10:18Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlI.P.
zwrot pieniędzy za odesłane spodnieW dniu 27.08.2023 zakupiłam spodnie wartość 66,23 zł + 13zł koszty dostawy. W dniu 11.09.2023 spodnie odesłałam do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. Kilkakrotnie pisałam o zwrot pieniędzy W dniu 06.10.2023 o 09:57, pisze: Szanowni Państwo, w dniu 11.09.2023 odesłałam do Państwa zakupione spodnie. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Z poważaniem Dnia 06 października 2023 13:54 sklep@karko.pl napisał(a): Dzień dobry, Dziękujemy bardzo za zgłoszenie. Zajmujemy się Twoją sprawą. Pozdrawiamy zespół KARKO W dniu 19.10.2023 o 07:38, pisze: Szanowni Państwo, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam jeszcze zwrotu pieniędzy. Z poważaniem Dnia 19 października 2023 11:10 Sklep KARKO <sklep@karko.pl> napisał(a): Dzień dobry, Bardzo przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na zwrot środków. Niezwłocznie zgłosimy interwencję do działu finansowego w celu przelewu środków na konto. Pozdrawiamy zespół KARKO W dniu 30.10.2023 o 10:04, pisze: Szanowni Państwo, bardzo długo trwa oczekiwanie na zwrot pieniędzy. W taki właśnie sposób zniechęcacie klientów do do zakupów w waszym sklepie. Jestem rozczarowana i na pewno nie zostawię tak tej sprawy. Z poważaniem Dnia 30 października 2023 12:23 sklep@karko.pl napisał(a): Dzień dobry, Dziękujemy bardzo za zgłoszenie. Zajmujemy się Twoją sprawą. Pozdrawiamy zespół KARKO W dniu 09.11.2023 o 09:24, pisze: Proszę o zwrot pieniędzy za spodnie, które odesłałam w dniu 11.09.2023. Dnia 09 listopada 2023 11:00 sklep@karko.pl napisał(a): Witam, Wszelkie informacje dotyczące zwrotów środków zostaną przekazane do działu finansowego. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy Na ostatnią wiadomość która wysłałam 14 listopada nie otrzymałam żadnej odpowiedzi Szanowni Państwo, wystarczająco długo czekam na zwrot pieniędzy. Obowiązujący termin to 14 dni. Ja czekam już 2 m-ce. Jeżeli do końca tygodnia nie otrzymam pieniędzy Sprawę kieruje na drogę sądową.
2024-02-15 godz: 09:23Publiczna
Zamknięta
Nie uczciwy sprzedawcaDnia 28.12.2023r przedłużałam umowę w salonie Play ul. Opieńskiego1 60-685 Poznań.Pan Aleksander Frączak poinformował mnie że otrzymam kartę do tableta bo jest taka promocja. Powiedziałam mu że nie posiadam tableta i nie chcę tej karty , na co on powiedział że musi mi to dać że to nie zmieni moich rachunków , że zapłacę około 9zł za aktywacje i to wszystko. Dnia 09.01.2024 otrzymałam rachunek na 136,11zł. Do tej pory płaciłam 79,95zł. Zgłosiłam reklamację nr 294048382 otrzymałam odmowę i zgłosiłam ponowną reklamację nr294659160 i ponowna odmowa. Czuję się oszukana i narażona na koszt yponad 40zł miesięcznie przez dwa lata za coś czego nie potrzebuję i wyraźni to powiedziałam sprzedawcy
2024-02-14 godz: 20:11Publiczna
Rozwiązana
Problem z dostawą paczek Kurier nie dostarcza paczek na wskazany adres. Mimo wielu telefonów i złożonych skarg, kurier wciąż nie dostarcza przesyłek. Firma DHL wysyła maile do przełożonego i na tym kończy sprawa. Kurier działa celowo i z premedytacją. Oczekuję wyegzekwowania stosownej kary i rekompensaty za czas oczekiwania na kuriera i samodzielny odbiór paczki ( czasem znajduje się dość daleko od miejsca zamieszkania ) w momencie kiedy oczekuję na niego a on się nie pojawia.
2024-02-14 godz: 18:33Publiczna
Rozwiązana
Stosowanie praktyk monopolistycznychUsługi telewizyjne (w dużej części) dostępne wyłącznie w sieci Play. W przypadku zmiany miejsca pobytu brak możliwości korzystania z usług tv jeżeli dostępna jest inna sieć, nawet wtedy gdy posiadam stacjonarną sieć w Play. To powinno być inaczej rozwiązane jak choćby w Netflix.Niestety już w reulaminie oferty szczegółowej Telewizja Max 13 programów jest dostępna jedynie w sieci Play. Zgłaszałem ten problem w biurze obsługi klienta ale bez skutku. Uważam , że skoro wykupiłem pakiet usług tv a nawet sieć stacjonarną w Play to dostęp do wszystkich opłacanych programów powinien być zagwarantowany.
2024-02-14 godz: 15:59Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlV.V.
Złe praktyki sklepu internetowego Nianio.plNiestety dana firma posiada ukryte koszta związane z cłem, przedłużają przesyłki, informują o zwrotach pieniędzy przekierowując na inne maile które tych zwrotów nie realizują. Ukrywają regulamin w nie widocznych miejscach na stronie a potem na niego się powołują. Przy składaniu zamówienia nie było o nim mowy. Reklamacja miałby być załatwiona, ale po 14 dniach tylko dostosowali zawartość strony tak aby był poprawny, nie jest jednak dalej jasny/zrozumiały ("To na Kliencie ciążą obowiązki podatkowe należne tytułem dokonania importu.") więc finalnie i tak nie wiadomo o co chodzi. Jest to celowe wprowadzanie w błąd.
2024-02-14 godz: 12:38Publiczna
Rozwiązana
Ubezpieczenie orangeDzień dobry. Piszę z zapytaniem. Około 5 miesięcy temu zepsuł mi się telefon który był ubezpieczony, chciałam go wysłać do naprawy do serwisu Orange jednak serwis odmówił naprawy ponieważ w dniu wzięcia telefonu na raty okazało się, że został ubezpieczony telefon wart ok. 400zł. W salonie Orange w dniu zakupu doradca klienta dał jasno do zrozumienia, że od dnia zakupu to nowy telefon wart ok. 6000zł zostaje ubezpieczony jednak kiedy zostałam zmuszona oddać telefon do naprawy okazało się, że to stary telefon został ubezpieczony. W regulaminie Orange jest informacja, że zostaje ubezpieczony ten telefon w którym znajduje się karta i taki też przyszedł sms jednak jako osoba starsza nie odczytuje smsow codziennie bo ich zazwyczaj nie dostaję. Z drugiej strony zostałam w salonie pokierowana tak, że nie muszę nic robić bo nowy telefon jest już ubezpieczony. Orange odmawia pomocy lub zmienienia ubezpieczenia. Uważam, że jest to oszustwo ponieważ mój stary telefon jest wart ok 400 zł a ubezpieczenie wyniosło 900. Czy mam jakieś szanse na to aby Orange zmieniło to ubezpieczenie?
2024-02-14 godz: 12:34Publiczna
Rozwiązana
Zwrot pieniędzy16.01.2024 zmówiłem w pupilexpert leki i smakołyki dla psa - za zamówienie zapłaciłem z góry. Po bezowocnym pczekiwaniu na przesyłkę w dniu 26.01. anulowałem zamówienie podczas rozmowy z konsultantką na infolinii. Mija 20 dni a ja nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy a firma nie raczy odpowiadać na moje maile. Oczekuję natychmiastowego zwrotu kasy wraz z odsetkami.