Reklamacja Zakupilem pralkę Beko w outlecie media expert poprzez internet tj. Stronę internetową w/w firmy. Ba steibje były zdjęcia uszkodzeń ale nie oddawały w pełni uszkodzeń pralki. Juz w domu okazało się że pralka jest niezdolna do pracy. Oś pionowa i pozioma pralki nie zgadza się. Boję się włączyć ją do prądu. Hest zdeformowana widać że po upadku z dużej wysokości.Reklamacja nie została uwzględniona.
Sprawa nr 1010 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam towar w listopadzie, od tamtej pory zaczął się problem, na meile nie odpowiadali, pisałam na każdy możliwy jaki tylko znalazłam, nagle po 2 miesiącach dostaje meila że przedsprzedaż zakończona, zapłać resztę wkrótce dostaniesz informacje o realizacji zamówienia, do dzisiaj brak towaru, odpisali raz na meila że przepraszają za opóźnienie, ale nie jest to z ich winy ble ble ble.. Po 4 miesiącach brak towaru, zwrotu pieniędzy oraz kontaktu, porażka totalna, co chwilę zmieniają adresy stron i [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]ludzi
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie 58852Dnia 15.02.2024 złożyłem zamówienie w sklepie internetowym ctbike na 4 szt.opon Kenda K1082 KOAST 27,5X1.75 .Kwota do zapłaty 189,95zł.Dnia 16.02.2024 otrzymałem wiadomość email że tych opon sklep nie ma na stanie i anulowałem zamówienie i zażądałem zwrotu gotówki na konto z którego wpłaciłem pieniądze.Do dnia 26.02 2024 brak zwrotu gotówki oraz brak kontaktu telefonicznego oraz email.Oczekuję zwrotu gotówki w trybie natychmiastowym. Przeczytałem wiele negatywnych opinii o tym sklepie i problemie ze zwrotem pieniędzy.
Brak realizacji zamówienia Dnia 14 .02.2024 dokonałam zakupu w firmie megasafet.com i zamówienie zostało Opłacone blik . Do tej pory żadnego odzewu
To był ostatni wpis w statusie zamówienia
19 Luty 00:32 - Zamowienie zostanie odebrane dzis przez kuriera
Witaj,
Twoje zamowienie zostanie dzis odebrane przez kuriera
1x: Finish Ultimate kapsułki do zmywarki Lemon 100 szt
1x: Płyn do płukania Coccolino 4x1,4 l
1x: Sól do zmywarek SOMAT 1.5 kg
1x: Vizir Professional proszek 9,1kg do białego (140 prań)
Pozdrawiamy,
I ani zamówienia oraz brak kontaktu
brak zwrotu środków za zwrot trzech produktówSytuacja dotyczy mojego zwrotu do Zary o nr 468879520, który to został nadany 18.01.2024 r. o godz. 21:09 w sklepie Żabka ul. Piłsudskiego 20/1 49-300 Brzeg, ID przesyłki P001809163293 ( dowód nadania przesyłam w załączniku). Przesyłkę nadałam kurierem DPD poprzez etykietę zwrotna otrzymaną od firmy Zara.
W zwrocie tym, czyli w 1 przesyłce nadałam produkty z pięciu różnych zamówień. W sumie było 8 szt. zwracanego towaru. Zara oddała mi pieniądze tylko za 5 szt. towaru twierdząc, że nie odnotowała zwrotu trzech produktów tj. legginsów i klapek z zamówienia nr 53569543260 oraz spódnicy z zamówienia nr 53573044312.
Zwrot o którym piszę został doręczony dnia 22.01.2024 r. o godz. 18:28 i odebrany przez pracownika Zary o inicjałach CK.
Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, gdyż firma Zara po ponownej weryfikacji i wielokrotnych telefonach i e-mailach ode mnie nadal twierdzi, ze nie odnotowała tych 3 produktów na swoim magazynie i nie chce mi zwrócić za nie towaru.
Nadmienię tylko, że przez podobną sytuację przechodziłam z tą samą firmą w listopadzie. Wtedy tez nie chcieli mi oddać pieniędzy za 2 produkty, które rzekomo do nich nie doszły, jednak po wielu moich interwencjach i skargach w końcu się znalazły. Jak widać firma Zara nie ogarnia swojego bałaganu na magazynie ze zwrotami. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie, bo nie mam ani swoich pieniędzy, ani towaru, a firma Zara twierdzi, że nie otrzymała tych 3 produktów, które na 100% były w paczce zwrotnej razem z innymi produktami.
Pozdrawiam
ZWTOT TOWARU (BUTÓW sportowych)Dzień dobry,
Dnia 16 lutego 2024r. zamówiłam u Państwa buty sportowe (nr zamów. C20242176146010), które otrzymałam 23 lutego 2024r. Jednak otrzymany i opłacony produkt nie spełnia moich oczekiwań, co do wyglądu i jakości. Proszę o zwrot pieniędzy w kwocie 175 zł. Buty odesłałam dn. 26 luty 2024r.
Tel. kontaktowy:
Kupilam koszule I nie otrzymalam ubraniaDzien dobry kupilam koszule w butiku joanabutik.pl w tamtym tyg w poniedzialek, pisalam na mesengerze, czy moge prosić o szybka wysylke, Pani napisala zebym sprawdzila aplikacje inpost bo pewnie koszula zostala wyslana, sprawdzilam nie bylo nic nadane z tej firmy, zapytala sie mnie czy to ma byc koszula z kolnierzykiem czy bez odparlam, ze bez. Koszula nie zostala wyslana, a kontakt ze sklepem sie urwał. Prosze o wyjasnienie sprawy. Ani sladu po koszuli I po pieniadzach.
Brak zamówienia, brak zwrotu pieniędzy Złożyłem zamówienie 25 stycznia. Zgodnie z informacją na stronie internetowej sklepu powinno być realizowane zaraz po zaksięgowaniu płatności i dostarczone w ciągu 2-3 dni roboczych. Płatność Blik była natychmiastowa. Na dzień 26 lutego nie mam zamówienia ani żadnej informacji od sklepu odnośnie daty realizacji. Średnio raz na tydzień piszę maila do sklepu z pytaniem o zamówienie i zawsze dostaję tą samą odpowiedź - wyślemy w przyszłym tygodniu. Za czwartym razem poprosiłem o zwrot pieniędzy i tutaj sklep przestał odpowiadać. Sądzę, że zostałem oszukany.
Wprowadzenie w błąd przez konmsultanta PlayKonsultant wprowadził mnie w błąd ukrywając informację ile będę płacił za WSZYSTKIE usługi a skupił się wciskając mi nową usługę z poziomu 60zł miesięcznie na 215 zł miesięcznie. Informowałem konsultanta, że kwota 215zł za WSZYSTKIE usługi jest dla mnie już maksymalna jednak konsultant uparcie skupił się że to kwota za wszystkie moje usługi (tv1, tv2, światłowód).
Ostatecznie naciągnął mnie z kwoty ok 200zł /miesięcznie aż do kwoty 345zł miesięcznie wciskając telefon, który po okresie 2 lat używania starego mógł już mi przysługiwać w promocji, jak to się wyraził konsultant.
Po przesłuchaniu nagrań otrzymanych od Play uważam że zostałem oszukany przez konsultanta, ponieważ za wszystkie usługi miałem płacić nie więcej niż 215 zł a w nie przekazanym nagraniu od Play była moja wyrażona wola, że nie jestem w stanie płacić więcej niż 215 zł za WSZYSTKIE usługi a nie za usługi telekomunikacyjne. Nawet w otrzymanych nagraniach wyrażałem obawę czy przypadkiem to nie jest pomyłka, czy nie będę więcej płacił niż 215zł.
Dzwonienie do klienta w momencie gdy jestem w pracy, lub w samochodzie lub w pociągu jest kompletnie nie etyczne, ponieważ nie ma możliwości skupienia się nad ofertą i nie dosłyszałem, iż oferta dotyczy usług telekomunikacyjnych a nie wszystkich.
Poza tym nie zostałem poinformowany przez konsultanta co to są usługi telekomunikacyjne i co w skład tych usług wchodzi.
Chcę oddać wciśnięty telefon iPhone 13, ponieważ nie było moim celem odebranie go na tak wysokim poziomie cenowym z poziomu faktur ok 200 zł do 345 zł! Proszę podać adres do odesłania tego telefonu.
Oczekuję odbioru telefonu i powrotu do usług na poziomie 215 zł maksymalnie za wszystkie usługi i więcej nie wprowadzanie klientów w błąd.
Zamówienie nie dostarczone Pomimo kilku wiadomości do sklepu nie zostaje żadnych informacji o moim zamówieniu. Proszę o dostatecznie zamówienia albo zwrot pieniędzy na konto z którego były przelane