Dostawa internetu Problem dotyczy dostawy internetu przez Polsat Box.
Internet za który płacę ponad 100zł nie działa,na infolinii tylko słyszę żeby sobie sam w ustawieniach zmieniał nadajniki(co jest niepoważne ze strony dostawcy)lub wymieniał routery na nowe.Wymieniłem już trzy i nic się nie zmienia.Na infolinii słysze też tylko że ,,u nich jest wszystko ok,, a tak nie jest.
Pożyczyłem niedawno router z plusa 5G i wszystko działa tak jak powinno,na sprzęcie Polsatu nie działa.
Poprosiłem o wymianę sprzętu na 5G i otrzymałem dwa razy odmowę,umowy też nie mogę zerwać ponieważ straszą mnie kara umowną.(rachunki płace na bieżąco a internetu nie mam,i nie jest to moja wina,płace za usługe której nie mam)
Jak mogę rozwiazać ten problem?
Oczekuje wymiany routera na 5G lub zerwania umowy nie z mojej winy tylko dostawcy ponieważ nie wywiązuje się z umowy.
zwrot kosztów na mocy art 32 pk, odmowaDzień dobry, chciałem ubiegać się o zwrot kosztów subskrybcji której nie planowałem odnowić ale spotkałem się z odmową "Bo nasz regulamin..." Co jakiś zakichany regulamin ma do prawa? liczę na to że uda się w miarę szybko rozwiązać spór. liczę na zwrot środków na moje konto - nic więcej. Pozdrawiam!
Sprawa zamówienia oferty Witam!
Zamówiłem we wtorek 20 lutego 2024 roku usługę Multiroom i obiecywane było że będzie w ciągu trzech dni kurier dostarczy umowę i dekoder dodatkowy ale się tak nie stało i walczę aż do dzisiejszego dnia
To jest dla mnie bardzo chore że tak traktują klienta . Aż tyle czekać na załatwienie sprawy
Ja nie raz mam doczynienia z firmą Orange bo zawsze są problemy z usługami tego operatora sieci
Każdy konsultant mówi co innego i wprowadza w błąd
A to mnie bardzo wkurza
Proszę zająć się tą sprawą
ADW dniu 8.02 dokonałam zakupu łóżka dziecięcego na stronie internetowej meblehandmade.pl
Tego samego dnia zapłaciłam za nie przelewem na r-k bankowy podany w mailu (sklep Twoje Meblehandmade Agnieszka Dyńdo
PL81 1090 1825 0000 0001 5327 6772
Tytuł przelewu numer zamówienia 75018
Całkowita wartość zamówienia: 1 299,00 zł), gdyż miałam problem z płatnością PayPal.
13.02 ,wchodząc na swoje konto ,nadal widniała informacja o konieczności opłacenia za zamówiony towar
Próbowałam skontaktować się telefonicznie (do dziś telefon jest nieaktywny) oraz mailowo, nie było żadnej odpowiedzi.
W dniu 15.02 wysłałam na maila oraz messengera oswiadczenie o odstapieniu od umowy.
Jedyną odpowiedź jaką otrzymałam z firmy było: "Art. 32 O prawach konsumenta Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświad- czenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy."
W chwili obecnej strona meblehandmade.pl jest już zablokowana.
Sprawa została w dniu dzisiejszym również zgłoszona przeze mnie na policję
Wiem, że jest mnóstwo osób oszukanych przez panią A D.
Proszę o interwencję w mojej sprawie.
Odrzucona reklamacjaW dniu 21.02.2024 r. złożyłam reklamację materaca, powód reklamacji: dwie wybite sprężyny. Producent na materace daje 15 lat gwarancji, materac zakupiony w styczniu 2018 r. Do formularza reklamacyjnego załączyłam zdjęcia według wymagań: materac w pokrowcu i bez z widocznym bokiem dłuższym i krótszym, zdjęcia łóżka i stelaża oraz ze zmieżonym miarką rozmiarem wystających sprężynn . Reklamacja została odrzucona z powodu domniemanego nieużywania maty ochronnej lub topmateraca. Sklep stwierdził to bez żadnych podstaw i dowodów i jest to niezgodne z prawdą. Po złożeniu odwołania sklep podtrzymuje swoją decyzję. Czuję się pokrzywodzona ich decyzją, bo została wydana niezgodnie z prawdą a argumentacja jest sporym nadużyciem. Ich decyzja nie jest ekspercką opinią wydaną przez fachowca i została wydana jedynie na podstawie przypuszczeń. Zaznaczam, że reklamowałam wybite sprężyny. Uprzejmie proszę o interwencję.
reklamacja zegara w piecyku elektrycznymSprawa dotyczy niedokładności pracy zegara wbudowanego w piekarnik firmy KERNAU. Zegar późni się ok. 1 minutę na dobę. Myślę , że w dzisiejszych czasach przy obecnym poziomie technologicznym takie coś to lekka przesada - chiński zegarek za 5 złotych jest dokładniejszy a ten piekarnik kosztował 1700 złotych. Serwis tłumaczy że producent w instrukcji napisał , że "późnienie czy spieszenie zegara nie jest wadą i jest zależne od parametrów sieci energetycznej do której podłączony jest piekarnik". Czyli jakby zegar późnił się lub spieszył o 5 lub 10 minut na dobę to też nie byłaby to wada. nie wiem jak rozwiązać ten problem i proszę o pomoc.
Zwrot i odstąpienie od umowyKupiłem nowy komputer na gwarancji.
Ponieważ komputer otrzymałem uszkodzony, w pierwszej kolejności zgłosiłem reklamację z żądaniem wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy. Zamiast tego Sprzedawca bez żadnej informacji wykonał naprawę gwarancyjną i nadal bez informacji odesłał komputer po dwóch tygodniach.
Z protokołu naprawy okazało się, że komputer nie jest nowy, że był już 4 razy w naprawie oraz że gwarancja nie jest na rok, a na miesiąc co potwierdziłem w serwisie producenta. W związku z tym ponownie zgłosiłem niezgodność towaru i w związku z tym zwrot.
Sprzedawca mimo to odrzuca moje odstąpienie od umowy i mimo pisemnej informacji od producenta twierdzi, że komputer jest nowy i na gwarancji. Na swoje słowa nie przedstawił żadnego dokumentu.
Komputer jest zwrócony do sprzedawcy.
Wg. producenta komputer był 4 razy naprawiany i gwarancja skoczyła się 13 lutego.
Sprzedawca zaprzecza.
Ponadto w serwie HP dostałem informacje, że ten Sprzedawca jest partnerem sprzedającym urządzenia typu "refurbished", a nie nowe. A zakupu urządzeń dokonuje u dystrybutora HP.
Poprosiłem o przedstawienie dokumentu zakupu u dystrybutora HP, który mógłby wskazać stan komputera w dniu zakupu przez firmę Premium-Tech oraz stan gwarancji.
Od tego czasu brak odpowiedzi od Sprzedawcy.
OszustwoOszustwo otrzymałam przesyłkę której nie zamawiałam jeszcze nic przesyłkę otrzymałam wczoraj chciałabym odzyskać pieniądze szmat nie wyślę bo nic nie odzyskam najpierw kasa a później zwrot
Odstąpienie od umowy zakupu biurka.Zamówiłem biurko w Firmie ERGONOME GROUP SP. Z O.O., w dniu 12.01.2024. Biurko miało być u mnie w przeciągu 10 dni. Po kontakcie z Firmą dostałem informacje, że Firma ma problemy z kompletowaniem biurka. Biurka miało być dostępne dla Mnie na koniec Lutego, obecnie nie wiadomo czy będzie dostępne na koniec Marca 2024 roku, W dniu 25.02.2024 zgodnie z regulaminem wysłałem e - mailem odstąpienie od umowy. Do tej pory nie mam informacji rozpatrzenia Mojego zgłoszenia. Proszą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
Reklamacja Zakupilem pralkę Beko w outlecie media expert poprzez internet tj. Stronę internetową w/w firmy. Ba steibje były zdjęcia uszkodzeń ale nie oddawały w pełni uszkodzeń pralki. Juz w domu okazało się że pralka jest niezdolna do pracy. Oś pionowa i pozioma pralki nie zgadza się. Boję się włączyć ją do prądu. Hest zdeformowana widać że po upadku z dużej wysokości.Reklamacja nie została uwzględniona.