Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-27 godz: 13:57Publiczna
Zamknięta
Dostawa internetu Problem dotyczy dostawy internetu przez Polsat Box. Internet za który płacę ponad 100zł nie działa,na infolinii tylko słyszę żeby sobie sam w ustawieniach zmieniał nadajniki(co jest niepoważne ze strony dostawcy)lub wymieniał routery na nowe.Wymieniłem już trzy i nic się nie zmienia.Na infolinii słysze też tylko że ,,u nich jest wszystko ok,, a tak nie jest. Pożyczyłem niedawno router z plusa 5G i wszystko działa tak jak powinno,na sprzęcie Polsatu nie działa. Poprosiłem o wymianę sprzętu na 5G i otrzymałem dwa razy odmowę,umowy też nie mogę zerwać ponieważ straszą mnie kara umowną.(rachunki płace na bieżąco a internetu nie mam,i nie jest to moja wina,płace za usługe której nie mam) Jak mogę rozwiazać ten problem? Oczekuje wymiany routera na 5G lub zerwania umowy nie z mojej winy tylko dostawcy ponieważ nie wywiązuje się z umowy.
2024-02-27 godz: 12:52Publiczna
Zamknięta
zwrot kosztów na mocy art 32 pk, odmowaDzień dobry, chciałem ubiegać się o zwrot kosztów subskrybcji której nie planowałem odnowić ale spotkałem się z odmową "Bo nasz regulamin..." Co jakiś zakichany regulamin ma do prawa? liczę na to że uda się w miarę szybko rozwiązać spór. liczę na zwrot środków na moje konto - nic więcej. Pozdrawiam!
2024-02-27 godz: 11:35Publiczna
Zamknięta
Sprawa zamówienia oferty Witam! Zamówiłem we wtorek 20 lutego 2024 roku usługę Multiroom i obiecywane było że będzie w ciągu trzech dni kurier dostarczy umowę i dekoder dodatkowy ale się tak nie stało i walczę aż do dzisiejszego dnia To jest dla mnie bardzo chore że tak traktują klienta . Aż tyle czekać na załatwienie sprawy Ja nie raz mam doczynienia z firmą Orange bo zawsze są problemy z usługami tego operatora sieci Każdy konsultant mówi co innego i wprowadza w błąd A to mnie bardzo wkurza Proszę zająć się tą sprawą
2024-02-27 godz: 11:14Publiczna
Zamknięta
ADW dniu 8.02 dokonałam zakupu łóżka dziecięcego na stronie internetowej meblehandmade.pl Tego samego dnia zapłaciłam za nie przelewem na r-k bankowy podany w mailu (sklep Twoje Meblehandmade Agnieszka Dyńdo PL81 1090 1825 0000 0001 5327 6772 Tytuł przelewu numer zamówienia 75018 Całkowita wartość zamówienia: 1 299,00 zł), gdyż miałam problem z płatnością PayPal. 13.02 ,wchodząc na swoje konto ,nadal widniała informacja o konieczności opłacenia za zamówiony towar Próbowałam skontaktować się telefonicznie (do dziś telefon jest nieaktywny) oraz mailowo, nie było żadnej odpowiedzi. W dniu 15.02 wysłałam na maila oraz messengera oswiadczenie o odstapieniu od umowy. Jedyną odpowiedź jaką otrzymałam z firmy było: "Art. 32 O prawach konsumenta Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświad- czenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy." W chwili obecnej strona meblehandmade.pl jest już zablokowana. Sprawa została w dniu dzisiejszym również zgłoszona przeze mnie na policję Wiem, że jest mnóstwo osób oszukanych przez panią A D. Proszę o interwencję w mojej sprawie.
2024-02-27 godz: 09:44Publiczna
Zamknięta
Odrzucona reklamacjaW dniu 21.02.2024 r. złożyłam reklamację materaca, powód reklamacji: dwie wybite sprężyny. Producent na materace daje 15 lat gwarancji, materac zakupiony w styczniu 2018 r. Do formularza reklamacyjnego załączyłam zdjęcia według wymagań: materac w pokrowcu i bez z widocznym bokiem dłuższym i krótszym, zdjęcia łóżka i stelaża oraz ze zmieżonym miarką rozmiarem wystających sprężynn . Reklamacja została odrzucona z powodu domniemanego nieużywania maty ochronnej lub topmateraca. Sklep stwierdził to bez żadnych podstaw i dowodów i jest to niezgodne z prawdą. Po złożeniu odwołania sklep podtrzymuje swoją decyzję. Czuję się pokrzywodzona ich decyzją, bo została wydana niezgodnie z prawdą a argumentacja jest sporym nadużyciem. Ich decyzja nie jest ekspercką opinią wydaną przez fachowca i została wydana jedynie na podstawie przypuszczeń. Zaznaczam, że reklamowałam wybite sprężyny. Uprzejmie proszę o interwencję.
2024-02-27 godz: 09:43Publiczna
Zamknięta
reklamacja zegara w piecyku elektrycznymSprawa dotyczy niedokładności pracy zegara wbudowanego w piekarnik firmy KERNAU. Zegar późni się ok. 1 minutę na dobę. Myślę , że w dzisiejszych czasach przy obecnym poziomie technologicznym takie coś to lekka przesada - chiński zegarek za 5 złotych jest dokładniejszy a ten piekarnik kosztował 1700 złotych. Serwis tłumaczy że producent w instrukcji napisał , że "późnienie czy spieszenie zegara nie jest wadą i jest zależne od parametrów sieci energetycznej do której podłączony jest piekarnik". Czyli jakby zegar późnił się lub spieszył o 5 lub 10 minut na dobę to też nie byłaby to wada. nie wiem jak rozwiązać ten problem i proszę o pomoc.
2024-02-27 godz: 08:13Publiczna
Zamknięta
Zwrot i odstąpienie od umowyKupiłem nowy komputer na gwarancji. Ponieważ komputer otrzymałem uszkodzony, w pierwszej kolejności zgłosiłem reklamację z żądaniem wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy. Zamiast tego Sprzedawca bez żadnej informacji wykonał naprawę gwarancyjną i nadal bez informacji odesłał komputer po dwóch tygodniach. Z protokołu naprawy okazało się, że komputer nie jest nowy, że był już 4 razy w naprawie oraz że gwarancja nie jest na rok, a na miesiąc co potwierdziłem w serwisie producenta. W związku z tym ponownie zgłosiłem niezgodność towaru i w związku z tym zwrot. Sprzedawca mimo to odrzuca moje odstąpienie od umowy i mimo pisemnej informacji od producenta twierdzi, że komputer jest nowy i na gwarancji. Na swoje słowa nie przedstawił żadnego dokumentu. Komputer jest zwrócony do sprzedawcy. Wg. producenta komputer był 4 razy naprawiany i gwarancja skoczyła się 13 lutego. Sprzedawca zaprzecza. Ponadto w serwie HP dostałem informacje, że ten Sprzedawca jest partnerem sprzedającym urządzenia typu "refurbished", a nie nowe. A zakupu urządzeń dokonuje u dystrybutora HP. Poprosiłem o przedstawienie dokumentu zakupu u dystrybutora HP, który mógłby wskazać stan komputera w dniu zakupu przez firmę Premium-Tech oraz stan gwarancji. Od tego czasu brak odpowiedzi od Sprzedawcy.
2024-02-27 godz: 08:02Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlK.P.
OszustwoOszustwo otrzymałam przesyłkę której nie zamawiałam jeszcze nic przesyłkę otrzymałam wczoraj chciałabym odzyskać pieniądze szmat nie wyślę bo nic nie odzyskam najpierw kasa a później zwrot
2024-02-27 godz: 07:09Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.S.
Odstąpienie od umowy zakupu biurka.Zamówiłem biurko w Firmie ERGONOME GROUP SP. Z O.O., w dniu 12.01.2024. Biurko miało być u mnie w przeciągu 10 dni. Po kontakcie z Firmą dostałem informacje, że Firma ma problemy z kompletowaniem biurka. Biurka miało być dostępne dla Mnie na koniec Lutego, obecnie nie wiadomo czy będzie dostępne na koniec Marca 2024 roku, W dniu 25.02.2024 zgodnie z regulaminem wysłałem e - mailem odstąpienie od umowy. Do tej pory nie mam informacji rozpatrzenia Mojego zgłoszenia. Proszą o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2024-02-27 godz: 06:14Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.D.
Reklamacja Zakupilem pralkę Beko w outlecie media expert poprzez internet tj. Stronę internetową w/w firmy. Ba steibje były zdjęcia uszkodzeń ale nie oddawały w pełni uszkodzeń pralki. Juz w domu okazało się że pralka jest niezdolna do pracy. Oś pionowa i pozioma pralki nie zgadza się. Boję się włączyć ją do prądu. Hest zdeformowana widać że po upadku z dużej wysokości.Reklamacja nie została uwzględniona.