Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-02-24 godz: 13:22Publiczna
Rozwiązana
Zwrot zamówienia Chce zwrócić zamówiony produkt który odebrałem 24/02/2024 przez internet (mam prawo konsumenta na zwrot w przeciągu 14 dni od odebrania produktu) na który została wystawiona faktura, lecz sprzedawca odmawia przyjęcia zwrotu. Poinformowałem o chęci zwrotu podczas rozmowy telefonicznej. Oczekuje przyjęcia zwrotu i zwróceniu kosztów.
2024-02-24 godz: 06:40Publiczna
Rozwiązana
Anulowanie zamówienia z powodu cenyDzień dobry, Zgłaszam do Państwa taka sprawę, opis sytuacji zamieszczam poniżej, wyraźnie czuje się oszukana a dostawca nie poczuwa się do winy. Kupilam poprzez serwis empik meble które były w promocji. Zamówienie zostało zaakceptowane, potwierdzono zawarcie umowy kupna sprzedaży. Meble które kupilam były oznaczone jako promocją stąd też zdecydowałam się na ich zakup.  Po paru dniach dostałam email że to JA ANULOWALAM ZAMOWIENIE co było absolutna nieprawda bo ja nadal chce otrzymać swoje zamówienie. Sprzedawca napisal że się pomylił w cenie i dlatego anulował. W mojej ocenie nic tu na pomyłkę nie wskazuje, produkty ktore kupilam byly oznaczone jako PROMOCJA. Dodatkowo powiem ze te produkty można kupić na stronie www na licytacjach w dużo niższych cenach niż stadarowe zatem nie jest ta promocją wyjątkiem. Kolejna kwestia jest taka że na stronie empik wystawili tylko część swoje asortymentu co tym bardziej wskazuje na promocję wybranych artykułów a wręcz na ich wyprzedaz zwłaszcza w tym okresie w którym wiele firm prowadzi kampanie promocyjne. Sprzedawca uchyla się od realizacji zamówienia mowoc że to błąd w cenie. Oczekuję realizacji mojego zamówienia bo w mojej ocenie to nie jest błąd.
2024-02-23 godz: 20:46Publiczna
Rozwiązana
Reklamacja zakupionego produktuZakupiłam w tym sklepie internetowym kamper lol za 189 zł. Zdjęcia przedmiotu na stronie były identyczne z oryginałem. Otrzymałam samochodzik, który jest 3 razy mniejszy, w ogóle nie przypomina kampera ze zdjęcia. Jest to jakiś produkt chiński. Uważam, że zostałam oszukana przez firmę. Chcę odzyskać moje pieniądze. Numeru kontaktowego brak. Piszę do nich, wysłałam zdjęcia tego co otrzymałam. Niby mam 14 dni na odesłanie towaru, ale jest tragiczny i nieprofesjonalny kontakt. Siedziba w Angli. Nie zamierzam ponosić kolejnych kosztów za wysyłkę towaru, bo skoro zostałam oszukana to mogą mi nawet po odesłaniu nie oddać pieniędzy. Na stronie sklepu w zwrotach jest napisane, ze wyślą etykietę zwrotną. Nie otrzymałam jej ani żadnej sensownej informacji, przypuszczam, że nie otrzymam jej przez 14 dni. Co zrobić w takiej sytuacji ? Nie chcę tego przedmiotu, jest okropny i nie przypomina tego ze zdjęcia, uważam, że firma oszukuje swoich klientow i nie jest to zwykła pomyłka.
2024-02-23 godz: 15:28Publiczna
Rozwiązana
brak towaru z zamówienia w dniu 31-12-2023 złożyłam zamówienie na stanik i dokonałam zapłaty za nie 84,48. Towaru nie otrzymałam .Pomimo licznych moich email o dostarczenie towaru lub zwrot pieniędzy otrzymałam tylko zwrotną odpowiedz z automatu . w załączeniu tylko część wysłanych e-maili . Z A
2024-02-23 godz: 11:34Publiczna
Rozwiązana
Zwrot prowizjiKorzystałam z usług firmy LM pay mediraty za usługi stomatologiczne, spłaciłam zybciej całość pożyczki i z tego tytulu powinnam otrzymać ponad 4tys zwrotu prowizji. Firma w umowie ma zapisane, że mają 14 dni roboczych na zwrot. Zgloszenie zostało przyjęte 31 stycznia do dnia dzisiejszego środki nie wpłynęły. Od ponad tygodnia proszę o wyjaśnienie dlaczego środki nie są wypłacone? Nie mogę uzyskać żadnej informacji mimo wielu telefonów i wysłanych wiadomości mailowych.
2024-02-22 godz: 21:31Publiczna
Rozwiązana
Brak odzewu i zwrotu pieniędzy 06.01.2024 kupiłam kurtkę, którą odesłałam poprzez formularz zwrotu do firmy. Zwrot został przyjęty jednak na próżno czekałam na zwrot gotówki. Podjęłam kontakt z firmą która obiecała oddać pieniądze, jednak po miesiącu od odebrania zwrotu pieniędzy nadal brak, brak odzewu od właściciela. Oszustwo zostaje zgłoszone na policję i do UOKiK. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2024-02-22 godz: 20:12Publiczna
Rozwiązana
Rezygnacja z zamowienia po potwierdzeniu przesyłkiOtrzymałam od sprzedawcy treść vidaXL Europe B.V. Marykinglseystraat 1, 5928 SK Venlo, Holandia, NL820055220B01 Dotyczy zamówienia z dnia 18.02.2024 r., nr [40101876759905-A] (dalej: „Zamówienie”) Oświadczenie o uchyleniu się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu Działając w imieniu vidaXL Europe B.V. (dalej: „Sprzedawca”), sprzedającego na internetowej platformie handlowej dostępnej pod domeną internetową www.empik.com (dalej: „platforma handlowa”), na podstawie art. 84 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (dalej „k.c.”), niniejszym oświadczam, że Sprzedawca uchyla się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego pod wpływem błędu w dniu 18.02.2024r. dotyczącego potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, a tym samym sprzedaży produktu/produktów objętych zamówieniem, w liczbie sztuk wskazanych w Zamówieniu. W chwili składania ww. oświadczenia woli Sprzedawca działał pod wpływem błędu co do ceny produktu/produktów objętych Zamówieniem. Błędna cena sprzedaży produktu/produktów była aż o 70% niższa od ceny prawidłowej. Cena produktu/produktów wskazana na platformie handlowej w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości wskazywała na błąd i to na tyle rażący i oczywisty, że kupujący z łatwością mógł go zauważyć porównując oferty sprzedaży produktu/produktów u innych sprzedających lub oferty sprzedaży podobnych towarów dostępnych na rynku (wartość rynkowa produktu/produktów jest istotnie wyższa), a nawet bez dalszego sprawdzania, kierując się jedynie zasadami logiki i doświadczenia życiowego. Dodatkowo opisowi produktu/produktów nie towarzyszyła jakakolwiek informacja o przecenie, promocji lub wyprzedaży produktu/produktów. Błędna cena produktu/produktów była efektem błędu ludzkiego. Powyższe wskazuje, że błąd co do ceny produktu/produktów był istotny i oczywisty. Sprzedaż produktu/produktów po błędnej cenie nie była zamierzona przez Sprzedawcę i w oczywisty sposób naraża Sprzedawcę na stratę. Gdyby Sprzedawca nie działał pod wpływem błędu, nie umieściłby w informacji dotyczącej sprzedaży produktu/produktów treści narażającej go na powstanie szkody majątkowej. Gdyby Sprzedawca nie działał pod wpływem błędu, nie złożyłby oświadczenia woli dotyczącego potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji i sprzedaży produktu/produktów za wyżej wskazaną błędną cenę, która rażąco odbiega od wartości rynkowej. Z poważaniem, vidaXL Europe B.V. Nie zgadzam się z anulacja ponieważ zamówię je zostało potwierdzone wiec umowa między mną a sprzedającym się zawiązała. Napisałam w e-mail : Witam, zakup został potwierdzony i przygotowany do wysyłki. Czyli umowa między mną a sprzedawca się zawiązała. Proszę wywiązać się z umowy na podstawie Na podstawie art. 543 Kodeku Cywilnego: towar wystawiony na sprzedaż wraz z oznaczeniem ceny uznaje się za ofertę sprzedaży Nie wiedziałam ze jest błąd cenowy. Widoczna wina po Państwa stronie, wprowadzenie mnie w błąd. Oczekuje ze zrealizują państwo moje zamówienie zgodnie zgodnie z umowa. W załączeniu przesyłam PRINT screen z aplikacji z numerem przesyłki. Pozdrawiam Ale nadal brak odpowiedzi ze strony sprzedającego. Empik udzielił mi informacji ze została sprawa zgłoszona gdzieś wyżej. Ale tez brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Zamówienie nadal widnieje ze jest w realizacji aczkolwiek pieniądze zostały zwrócone nie wiadomo na jakiej podstawie. Zgłosiłam sprawę również do rzecznika praw konsumenta. Mam nadzieje ze pomoże. I sprawa się rozwiąże
2024-02-22 godz: 15:59Publiczna
Rozwiązana
płaszczpłaszcz nie w tym kolorze miał być zielony o jest szary i nie wygląda jak na zdjęciach wystają nie obcięte nitki jakość wykonania ma dużo do życzenia
2024-02-22 godz: 15:42Publiczna
Rozwiązana
KwiatyZamówiłem kwiaty dokładnie tulipany 12 lutego do mojej narzeczonej miały dotrzeć 14 lutego i dotarły tylko okazało się że z 30 tulipanów tylko 3 były rozkwitnięte reszta to same łodygi i nierozwinięte kwiaty próbowałem sie kontaktować z firmą odpisali mi że tak czasami się zdarza że oni NATO wpływu nie mają i mogą mi dać rabat na kolejne zakupy ale takie rozwiązanie mojej reklamacji mnie nie satysfakcjonuje czuje się i jestem oszukany bo w ofercie nic nie pisało że kwiaty mogą być nierozwinięte tylko na zdjęciach był piękny bukiet żądam od firmy zwrotu pieniędzy za te kwiaty bo nie otrzymałem produktu za który zapłaciłem
2024-02-22 godz: 11:30Publiczna
Rozwiązana
Brak towaru brak kontaktu brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam projektor ze strony wyświetlonej na tik toku. Został zrobiony przelew i potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Pisalam maile kilkukrotnie. Po czym mija trzeci tydzień. Brak informacji brak kontaktu brak produktu i pieniędzy. Oczekuję zwrotu pieniędzy bo te strony to podobno [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]