Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-03-27 godz: 16:30Publiczna
Rozwiązana
Problem ze zwrotem środków31 stycznia 2024 roku zamówiłam i opłaciłam komplet welurowy za 224,00 PLN. 15 lutego 2024 roku odebrałam Zamówienie z paczkomatu. 19 lutego nadałam przesyłkę zwrotną, z zamówieniem - spełniając przy tym wszystkie warunki zwrotu, paczka była w oryginalnym opakowaniu, dres również, paragon w środku wraz z formularzem zwrotu. Paczka dotarła do firmy 22 lutego 2024 roku. Czekałam na zwrot należności, jednak nie doczekałam się do teraz. 18 marca 2024 roku napisałam wiadomość mailową: Dzień dobry, 22.02.2024r. Otrzymali Państwo zwrot mojego zamówienia, kiedy mogę się spodziewać zwrotu środków na konto? D. Ś. Otrzymałam taką odpowiedź 19 marca 2024 roku: Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Przekazuję zgłoszenie do Księgowości. Do dnia jutrzejszego przelew zwrotny zostanie zrealizowany. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Zwrotu nadal brak, więc 25 marca 2024 roku napisałam kolejną wiadomość: Dzień dobry, Nadal czekam na zwrot środków … D.Ś. I tego samego dnia otrzymałam wiadomość: Dzień dobry, Dziękuję za wiadomość. W dniu dzisiejszym zwrot zostanie zlecony na konto i poprzez platformę, z której została dokonana płatność. Raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wynikłe niedogodności. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts Niestety nadal zwrotu nie otrzymałam. Po przeszukaniu internetu, okazało się że firma ma bardzo dużo złych opinii. Z obawy, o brak zwrotu pieniędzy zdecydowałam się na kontakt z Państwem, bardzo proszę o pomoc. Od firmy Stone Skirts Anna Szczygielska oczekuje natychmiastowego zwrotu srodków.
2024-03-27 godz: 09:46Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienieZamówienie nie zostało zrealizowane przez ponad 2 tygodnie od jego złożenia, w związku z czym zrezygnowałem z dalszej jego realizacji. Wystąpiłem o zwrot pieniędzy którego nie otrzymałem przez kolejne ponad 2 tygodnie. Miał być zrealizowany w poprzednim tygodniu wg deklaracji mailowej ale do tej pory nie otrzymałem zwrotu środków. Kontakt jedynie mailowy, telefon nie odpowiada.
2024-03-26 godz: 21:17Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.M.
Zwlekanie ze zwrotem pieniędzyPotwierdzenie o ubieganie się o zwrot pieniędzy z serwisu wysłałem do firmy media expert dnia 01.03.2024r. Następnie po 14 dniach kontaktowałem się telefonicznie i opiekun reklamacji miał skontaktować się ze mną w ciągu 2 dni roboczych i do tej pory nic ....
2024-03-26 godz: 08:34Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlE.P.
Zwrot pieniędzyWitam. Szkoda że informacji o przedsprzedaży nie ma nigdzie czytelnie podanej. Z uwagi na to iż nie miałam pojęcia że towar nie zostanie wysłany, oraz nie było nigdzie wcześniej informacji o konieczności uiszczenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów, nalegam o zwrot pieniędzy które przelałam na konto Pana [dane usunięte przez moderatora] dnia 23.03.2024.
2024-03-26 godz: 06:48Publiczna
Zamknięta
brak zapłaconej przesyłkiNa zapłacone zamówienie 2.02.2024 nie ma reakcji .Bzdurne odpowiedzi na telefony czy e-maile.Jawne oszukiwanie klienta,oczekuje przesyłki lub zwrotu pieniędzy.
2024-03-25 godz: 22:03Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu środków Firma nie zrealizowała zamówienia z dnia 14.02.2024r. w terminie wynikającym z regulaminu sklepu 14 dni roboczych. Brak jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu, w odpowiedzi na mojego maila z 6.03.2024r. o status realizacji zamówienia, otrzymałam informację, że zamówienie nie zostało zrealizowane i mogę poczekać jeszcze kilka dni, bądź je anulować. 7.03.2024 anulowałam zamówienie, 8.03 otrzymałam potwierdzenie ze sklepu, że zamówienie zostało anulowane i przekazano zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni, do tej pory środki nie zostały mi zwrócone. Oczekuję natychmiastowego zwrotu śroków. NIE POLECAM WSPÓŁPRACY
2024-03-25 godz: 18:28Publiczna
Zamknięta
Sprzedający ukrył termin dostawy Dnia 20 marca zamówiłam produkt ze sklepu snoopy. Wszystko pięknie opisane, cena przystępna i co najważniejsze szybka realizacja, w ciągu 24 godzin. Co skłoniło mnie do zamówienia zabawki, która miała być prezentem na Wielkanoc. Nigdzie na stronie produktu żadnej informacji, że czas oczekiwania na przesyłkę do 45 dni i że produkt idzie z Chin! W piątek dostałam informację, że produkt został wysłany, w mailu brak informacji w jakim czasie dojdzie produkt, jedynie że obsługuje Pocztą Polska. W poniedziałek coś mnie tchnęło żeby to dokładnie sprawdzić, zależało mi aby produkt doszedł do 29.03! Nic z tego, po wnikliwym sprawdzeniu okazało się że produkt dojdzie do 45 dni.. Kilka maili do firmy o zwrot środków i anulowanie zamówienia. Niestety nikt nie odpisuje. Uważam, że zostałam perfidnie oszukana. Chciałabym anulować moje zamówienie i odzyskać pieniądze, przeznaczone na prezent dla córki..
2024-03-25 godz: 17:37Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu za niezrealizowane zamówienie Dotyczy zakupu dokonanego przez syna [dane usunięte przez moderatora]: 14.02.2024 r- zakup gitary o wartości 720,99 zł -przez internet 24.02- informacja mailowa, że sklep nie dysponuje towarem; negocjacje, propozycja innego towaru 26.02.2024 r.- ostateczna rezygnacja z zakupu i wyraźnie wyrażona chęć otrzymania zwrotu pieniędzy. Oczekiwanie na zwrot- do 14.03.2024 r. 15.03.2024r.- mail i wezwanie do zwrotu, na który regulaminowo i zgodnie z KC ma 14 dni od daty rezygnacji z transakcji 18.03 inf ze sklepu cytuję:"Witaj, przepraszamy. Zamówienie nie zostało anulowane, błąd ludzki. Juz to zrobiliśmy. Prosimy o numer konta do przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć." 19.03- po rozmowie telefonicznej: ponowne opisanie całej sytuacji i podanie danych do przelewu. 19.03.2024 , godz. 22.30 cytuję za sklepem: [dane usunięte przez moderatora] Witaj, przepraszamy. W ciagu 1-2 dni roboczych przelew zostanie rozliczony i zaksiegowany. Prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad poprawa jakości. violamuzyczny.pl 25.03. 2024 r- brak zwrotu pieniędzy za zakup niezrealizowany z winy sklepu, gdyż sprzedał towar, którego nie posiadał na stanie. Oczekuję, ze sprawa zakończy się zwrotem pieniędzy.
2024-03-25 godz: 17:22Publiczna
Zamknięta
OczustwoZamówiłam torbę, nie dość że nie jest dobra jakościowo to śmierdzi. Paczkę chciałam odesłać niestety nie ma ani formularza zwrotu ani wiadomości zwrotnej od sprzedawcy. Wysyłałam wiele wiadomości na ktore odpowiada bot. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
2024-03-25 godz: 16:43Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu kosztów wysyłkiOtrzymałem instrument inny niż zamawiałem. Sprzedawca poinformował mnie, że nie posiada na stanie instrumentu zgodnego z umową, w związku z czym zgłosiłem reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową; w zgłoszeniu reklamacji poprosiłem o zwrot pieniędzy i kosztu przesyłki zwrotnej - zgodnie z art. 43e ust. 6 ustawy o prawach konsumenta, z racji że sprzedawca nie chciał zorganizować odbioru towaru. Upłynęło ponad 30 dni, a sprzedawca nie odniósł się do reklamacji. Dopiero po zapytaniu otrzymałem zwrot pieniędzy za produkt, ale bez kosztu wysyłki zwrotnej. Do monitu wysłanego ponad tydzień temu sprzedawca nie odniósł się. Oczekuję zwrotu poniesionego przeze mnie kosztu wysyłki instrumentu Pocztą Polską w wysokości 29,90 zł.