Nie otrzymałem zamówionych produktów Dobry wieczór! Dokladnie 24 .03.24 r zamówiłem kaw przez internetowy sklep do dzisiejszego dnia nie mam zakupionego towaru, gdy napisałem email odp ,że jest zamówienie w realizacji .proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
niezamawiany towarzamówiłam pokrowiec na siedzenie z ecko skóry do auta za 148 zł a dostałam jakis tani futrzak o wartosci 50zł oczekuje przesłania pokrowca jaki zamawiałam albo zwrotu pieniędzy
Nie mam mebli, ani pieniędzy Dnia 9 stycznia dokonałam zakupu łóżka dla córeczki na stronie meblehandmade.pl należącej do Pani Agnieszki Dyńdo. Niestety nie było możliwości płatności przy odbiorze dlatego odrazu z góry opłaciłam zamówienie na kwotę 1499zl. Kiedy termin w którym miałam otrzymać zamówienie zbliżał się, zaczęłam kontaktować się ze sklepem. Niestety ale moich telefonów nikt nie odbierał a na maile nikt nie odpisywał. Zaczęłam zatem wpisywać w google meblehandmade i natknęłam się na artykuły o ww sklepie. Na Facebooku została również utworzona grupa zrzeszająca oszukanych przez tą Panią do której należy około 480 osob. Odstapilam zatem od umowy oczekując zwrotu gotówki. Termin w którym powinny zostać mi zwrócone środki również już dawno minął.
Przestrzegam wszystkich przed dokonywaniem zakupu u tej Pani . Liczę że pieniądze otrzymam.
Odmowa zwrotu pieniędzyZakupiłam buty ortopedyczne, które okazały się wykonane z plastiku, bezkształtne, śmierdzące. Wysłałam dokument zwrotu w wymaganym terminie żadając podania adresu zwrotu towaru. Odmówiono mi, pisząc, że mogę dostać 50% voucher na zakup innych towarów. Nie zamierzam niczego więcej kupowac w tym sklepie. Żądam zwrotu pieniędzy.
Reklamacja Zamówiłam buty vapormaxy plus przyszly w ogóle inne 7 rozmiarów za duże i nie te co trzeba.
Budy LudwikaWitam, niestety też dałam się wrobić, a przykre ponieważ jestem emerytką z małym portfelem.
Dokonałam zakupy butów otrzymałam potwierdzenia zamówienia
Zorientowałam się ,że coś nie tak , jak nie mogłam w tymże niby sklepie znaleźć koszyka, czy mojego zamówienia.
Strona się nie otwiera się , nie ma takiej witryny
Chciałabym odzyskać wpłacone pieniądze lub dostać buty
Przykre, że tacy oszuści bezkarnie mogą żerować
zero kontaktu z firmą
Zamówienie nie dotarło do mnie W nawiązaniu do wcześniejszej wiadomości wysyłam pliki jakie dostałam linki ale nie do swojej przesyłki
Zamówienie nie dotarło do mnie Witam zamówiłam od tej firmy paczkę i wysłali mi link do śledzenia po kilku prośbach pisanych do firmy okazało się że paczka po 16 dniach dotarła do Polski ale nie do mnie ,dziś zadzwoniłam na pocztę i pani powiedziała mi że paczka do której ta firma podała mi link była nie do mnie bo się nawet nie zgadzały dane moje i pisałam do firmy że w takim razie proszę o zwrot gotówki za zamówiony towar którego nie otrzymałam ale oczywiście nikt teraz do mnie nie raczy odpisać proszę powiedzieć co zrobić w tym przypadku tym bardziej że po tym zaczęłam szukać jakiś informacji o tej firmie i są same negatywne
Nie mam pieniędzy , nie mam mebliWitam , dnia 9 stycznia br dokonałam zamówienia łóżka w sklepie p. Agnieszki Dyńdo meblehandmade. Do dnia dzisiejszego produkt nie został mi dostarczony a pieniądze nie zostały zwrócone.
Kontaktu ze sklepem brak. Wielokrotnie dzwoniłam , pisałam maile. Czuje się oszukana i wiem że nie jestem w tym jedyna. Na Facebooku jest specjalna grupa poświęcona oszustwom tej Pani do której należy już ponad 480 osób. Proszę być czujnym i nie dać się oszukać. !
Nie mam mebli i pieniędzyZłożyłam zamówienie dnia 25.01.2024r. w meblehandmade, z informacją, przy produkcie, że aktualny czas realizacji wynosi 21 roboczych. Opcja przelewu na stronie nie działała, otrzymałam więc wiadomość, aby wysłać przelew tradycyjny na nazwisko właścicielki sklepu - Agnieszka Dyńdo, który niezwłocznie wykonałam. Na pytania w obrębie płatności, uzyskałam sprawne odpowiedzi, natomiast, jeśli chodzi o kolejne pytania odnośnie realizacji, musiałam czekać dniami i ponaglać. Od 26 stycznia pytałam kiedy sklep zrealizuje moje zamówienie. Po kolejnym ponagleniu, 3 lutego otrzymałam odpowiedź, że czas realizacji wynosi 21 dni i deklarowana data wysyłki to 23 luty 2024r.
Nadszedł 23 luty, nie otrzymałam żadnej informacji od sklepu. Na drugi dzień (24 lutego) zaczęłam zadawać pytania, czy towar został wysłany. Wtedy też zorientowałam się, że strona już nie działa.
Zaczęłam szukać w internecie informacji na temat meblehandmade i trafiłam na ciekawą lekturę w google, m.in. artykuł w gazecie wyborczej a także znalazłam grupy na fb, na których wiele osób, podobnie do mnie, nie otrzymało towaru i starało się o zwrot pieniędzy.
Wysłałam odstąpienie od umowy 27 lutego e-mailem oraz na messenger, dodatkowo wysłałam je listem. Na moje pytania odnośnie zwrotu pieniędzy otrzymałam zdawkowe odpowiedzi – treść ustawy o zwrotach, nic konkretnego.
12 marca minął 14 dniowy termin dokonania zwrotu, lecz pieniądze nie zostały mi zwrócone.
Wysłałam też list polecony z odstąpieniem od umowy na adres wirtualnego biura sklepu. List został odebrany pod adresem w Katowicach (zgodnie z informacją w Ceidg) 12 marca. Od tego dnia minęło 14 dni, a ja wciąż nie odzyskałam pieniędzy.
W dniu dzisiejszym w porozumieniu z Rzecznikiem Praw Konsumenta, został wysłany list z wezwaniem do zapłaty.
Sprawa jest zgłoszona na policję.
Proszę o interwencję w tej sprawie.