ZWROTKupiłam kostium ze strony Anna Kraków. Strona wyświetliła mi się na YT, A nazwa sugerowała, że jest to firma z Krakowa. Kostium był za mały i chciałam go odesłać. Niestety nie ma adresu do zwrotu a firma nie chce zwrócić pieniędzy. Czuje się oszukana i zmanipulowana. Oczekuję zwrotu pieniędzy.
Zwrot pieniędzy Zrobiłam zamówieni 04.02.24 na stronie Stone Skirts . 08.04.24 wysłałam do nich maila z zapytaniem o swoje zamówienie . Dostałam taką odpowiedz :
Dzień dobry Pani A,
Dziękuję za wiadomość. Zgodnie z informacją podaną na stronie termin realizacji Pani zamówienia to do 14 dni roboczych. Jesteśmy producentem naszych ubrań, dlatego termin odszycia jest indywidualny dla każdego modelu.
Będę wdzięczna za wyrozumiałość i cierpliwość- my ze swojej strony dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować zamówienie.
Gdy przesyłka zostanie nadana - otrzyma Pani automatyczne powiadomienie mailowe.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam i życzę udanego dnia.
[dane usunięte przez moderatora] -Stone Skirts .
Po upływie 14 dni , żadnej wiadomości i mojego zamówienia . 26.02.24 Napisałam kolejnego maila ze już minęło 14 dni , czy mogłabym się dowiedzieć jaki jest status mojego zamówienia .
27.03.24 dostałam kolejny mail z przeprosinami :
Dzień dobry Pani A,
Dziękuję za wiadomość. Niestety Pani zamówienie ma opóźnienie w realizacji, za co najmocniej przepraszamy. Wszystkie zamówienia wysyłane są chronologicznie, według daty. Niestety żadne z zamówień nie może zostać wysłane poza kolejnością. Przepraszamy, że przez tak długi czas nie otrzymała Pani zamówienia mimo obietnic, robiliśmy wszystko co w naszej mocy, aby każdą klientkę obsłużyć jak najlepiej. Wysyłka Pani zamówienia odbędzie się maksymalnie do końca trzeciego tygodnia marca.
Bardzo nam zależy, aby mogła Pani cieszyć się naszym produktem i zapewniam, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby wysłać zamówienie najszybciej, jak tylko jest to możliwe.
Raz jeszcze, z całego serca najmocniej przepraszamy.
Zrozumiemy, jeśli zechce Pani zrezygnować ze złożonego, aktualnego zamówienia, jednak będzie nam niezmiernie miło, gdy pozwoli nam Pani na dalszą realizację.
Podziękowałam im za odpowiedz i poprosiłam o zwrot pieniędzy , wysłałam dane No i czekam .
28.02.24 Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora],
Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności.
Pozdrawiam,
17.03.24 napisałam kolejnego maila z pytaniem kiedy bedą zwrócone moje pieniądze?
18.03.24. Dzień dobry Pani O,
Przekazuję zgłoszenie do Księgowości. Do dnia jutrzejszego przelew zwrotny zostanie zrealizowany.
Pozdrawiam,
19.03.24 napisałam ze nie odnotowalam obiecującego rozlewu , ze już minęły wszystkie terminy i rządze natychmiastowego przelewu .
20.03.24 kolejny mail z przeprosinami
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość. Najmocniej Panią przepraszamy za zwłokę - byliśmy przekonani, że środki dotarły na Pani konto, jednak po tej wiadomości dokładnie sprawdziliśmy wykonane zwroty i kilka z nich z niewiadomych nam przyczyn nie zostało zatwierdzonych przez bank - w tym Pani :(
Zwrot zostanie ponownie zlecony w dniu dzisiejszym.
W przypadku dalszych pytań służę pomocą.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
[dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts
Wkurzyło mnie, ze tylko odciągają termin wysłania moich pieniędzy . Wiec napisałam ze zgłoszę to . Na co dostałam odpowiedz ze
W dniu dzisiejszym środki zostaną zwrócone.
Pozdrawiam,
I to było 20.03.24 w dniu 21.03.24 dostałam kolejnego maila , ze przyznano zwrot kosztów , No dziś już jest 25.03.24
I do tej pory nie mam obiecującego przelewu .
Oczekuje natychmiastowego przelewu.
Zwrot towaruZamówiłam dwa swetry. Jak się okazało, poza nazwą "sweter", nie mają one wiele wspólnego ani z ich zdjęciami, ani z opisami. W przesyłce nie było formularza zwrotu, o którym jest mowa na stronie sklepu. Chcę zwrócić oba artykuły, ale na każdego maila otrzymuję taką samą odpowiedź: propozycję rabatu przy następnych zakupach i straszenie kosztami zwrotu przesyłki.
Oczekuję umożliwienia zwrotu obu artykułów i odzyskania pieniędzy.
Nie otrzymanie przesyłki Witam…
Zakupiłam 2 tygodnie temu projektor ze strony. Po 2 tygodniach dalej przesyłka jest w realizacji, a właściciel nie odpowiada na jakiekolwiek e-maile… jestem już bezsilna, nie wiem co zrobić.
Oczekuję zwrotu pieniędzy albo wysłania przesyłki.
ReklamacjaZamówiłam 3 koszule i kurtkę (zamówienie AK5391 - 2 koszule i kurtkę i zamówienie AK5392 - koszulę) , koszule okazały się za małe. Kurtka przypomina tylko trochę tą ze zdjęcia, również jest za mała (zamówiłem xl, a to jakaś s, albo m jest) W dostarczonej przesyłce brak formularza zwrotu o którym zamieszczono informację na stronie internetowej. Utrudniony kontakt. Chcę zamienić koszule na 2xl, może będą pasowały, a kurtkę zwrócić bo do niczego się nie nadaje. Po wysłaniu maila na wskazany adres otrzymałam formułę informacyjną, zawierającą propozycję zniżki na następny zakup. W dalszym ciągu nie wiem gdzie odesłać towar oraz czy otrzymam zwrot pieniędzy. Pomijam już kwestię niezgodności towaru z opisem.
ErgonomeZamówiłem biurko 5 sierpnia 2023. Po tygodniu zostałem poinformowany o restrukturyzacji i firma notorycznie przeciągała termin dostawy, w grudniu odstąpiłem od umowy oraz dostałem fakturę korygującą 7 grudnia 2023.
Do tej pory nie otrzymałem zwrotu cały czas wymówka a teraz, firma daje czas do końca Maja natomiast nie można wierzyć w ich zapewnienia poza tym 14 dni ustawowe minęło.
Dostałem nie to co zamówiłemW dniu 26-02-2024 zakupiłem Makita Summer 50% rabatu promocyjnego 216 częściowy zestaw narzędzi. Cena 260zł. Przesyłka przyszła z innym kompletem chińskie tandeta. wysłałem z powrotem na adres nadawcy.HK jacklun information CO LIMITED Czerniakowska11. Warszawa00-453. In post zwrócił mi przesyłkę informując że pod tym adresem nie ma takiej firmy. Dzwoniłem na nr tel.534-400-453. Nikt nie odpowiada .Nr przesyłki in-post 523000012591129095791415. Ja odesłałem przesyłkę która wróciła z powrotem. Proszę o załatwienie mojego zgłoszenia. Na jaki adres mam odesłać paczkę. Proszę o zwrot za zakup i zwrot za przesyłkę.
AK 5115Zakupiłam w tej firmie 2 swetry i komplet sweter ze spodniami. W opisie ubrania miały byc z kaszmiru a są w 100% z akrylu - swetry a komplet z 35% poliester i 65% bawełna. W przesyłce brak formularza zwrotu. Przesyłkę odebrałam 15.03.2024r. i od tego dnia próbuję skontaktować się z firmą na podany adres e-mail. Jednak brak jakiejkolwiek reakcji ze strony firmy. W przesyłanych wiadomościach jednoznacznie piszę że odstępuję od kupna tych ubrań ze względu na ich skład różniący się z opisu na stronią a rzeczywistością oraz żądam zwrotu pieniędzy.
Zwrot zapłaty i brak możliwości kontaktuZamówiłam sweter, okazał się za mały. W dostarczonej przesyłce brak formularza zwrotu o którym zamieszczono informację na stronie internetowej. Brak możliwości kontaktu. Po wysłaniu maila na wskazany adres otrzymałam formułę informacyjną, zawierającą prośbę o zdjęcie zamówionego towaru. Po wysłaniu zdjęcia cisza. W dalszym ciągu nie wiem gdzie odesłać towar oraz czy otrzymam zwrot pieniędzy. Pomijam już kwestię niezgodności towaru z opisem, otrzymany sweter nawet nie stał koło kaszmiru.
Brak otrzymania projektora po mimo uiszczenia oplaW grudniu dokonałam zakupu projektora miał być to prezent po mimo dokonania wpłaty 99zl za projektor oraz opłaty wysyłki 11 zł nie otrzymałam nr do śledzenia wysyłki o czym mnie zapewniono w emailu .Napisałam więc wiadomość i dostałam odp że to była przedpłata i mam dokonać wpłaty kolejnej 100 co uczyniłam .Miałam zatem dostać nr do śledzenia wysyłki .Mamy środek marca a nr dalej brak i projektora też . Kontakt się zatem urwał