Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-06-18 godz: 11:19Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzy za nie otrzymany towar15V.25r zamówiłam i wpłaciłam na podane konto bankowe 3.125zł za telefon Samsung galaxy S24 Ultra.19V własciciel potwierdził wpłatę i otrzymałam wiadomośc że rozpoczęta została realizacja zamówienia.To tej pory brak zamówienia ani pieniędzy tylko wymówki i obietnice że jestem na liscie zwrotu pięniędzy na podane przy zamówieniu moje konto.Ządam kotegorycznie zwrotu pieniędzy za niezrealizowane od miesiaca zamówienie.[dane usunięte przez moderatora]
2025-06-18 godz: 07:19Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu gotówki za niewysłany towarW dniu 13.05.2025 złożyłam zamówienie przez stronę drzewka-owocowe.pl na kwotę 73,70zł. Towar miał zostać wysłany w ciągu 10-14 dni roboczych- do dnia dzisiejszego go nie otrzymałam. Wysłałam maila z prośbą o zwrot gotówki, ponieważ nie chcę już czekać na zamówienie. Niestety nie dostałam odpowiedzi na dwa maile, telefon podany na stronie nie odpowiada.
2025-06-18 godz: 06:27Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.C.
Brak zwrotu środków Witam chcialam zakupić hamak zamówienie zostało anulowane a środki zabrane z konta pisałam e-maila to dostałam odp ze środki zostaną zwrócone po 10 dniach poczym termin juz minął napisałam znowu to otrzymałam wiadomość ze zoatanie zwrócony tak szybko jak to bd możliwe i tyle koniec odzewu nw juz jak mam sobie z tym poradzić dlatego piszę do was o pomoc bo to jest ponad 200zl
2025-06-17 godz: 20:19Publiczna
Zamknięta
ZWROT PIENIĘDZYDnia 30.07.2024 r zamówiłam sukienki na kwotę 939,97 zł. Dostałam informację, że zwrot został przyjęty a do tej pory pieniędzy brak. Dziesiątki maili, pismo nic nie pomogło...Dostałam dwa razy informację, że zwrot został zlecony na moje konto lecz nie zostało to zrealizowane. Po raz kolejny upraszam się o zwrot pieniędzy! To bardzo nieprofesjonalne z Państwa strony.
2025-06-17 godz: 14:34Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.L.
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy po upływie 14 dniDzień dobry. Mija już prawie miesiąc odkąd odesłałem kurtkę i odstąpiłem od umowy i do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Wymieniam korespondencję mailową oto jedna z nich aby pokazać z czym się mierzę: "[dane usunięte przez moderatora] 30 May 2025 at 16:19 Dzień dobry Panie [dane usunięte przez moderatora], dziękuję za wiadomość, chętnie pomogę. Ze względu, ze w poprzednim zgłoszeniu kontaktował się Pan w języku polskim, udzielę Panu odpowiedzi w danym języku. Po weryfikacji przelewu uprzejmie informuję, że automatyczny przelew nie zaksięgował się poprawnie za co bardzo przepraszam. W zaistniałej sytuacji ponowiłam zwrot ręcznie. Księgowanie standardowo trwa do 3 dni kalendarzowych, jednak aktualnie księgowość ma opóźnienia i zwroty realizowane będą od dnia 02.06, zatem środki wpłyną na Pana konto najpóźniej do dnia 05.06 włącznie. W razie pytań zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]" Oczywiście nie zrobiono tego przelewu i po tym czasie kontaktowałem się kilkukrotnie i nawet telefonicznie to poprzez rozmowę telefoniczną pani konsultantka zachowywała się tak jak by miała gdzieś co ja do niej mówię więc w tym samym dniu napisałem maila z upomnieniem i ponownie otrzymałem wiadomość że mają problemy techniczne i mam czekać... Ile mogę czekać jak mija miesiąc a oni w kółko odpisują oraz mówią to samo. Proszę o pomoc. Z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]
2025-06-17 godz: 12:19Publiczna
Zamknięta
Odrzucony zwrot W dniu 29.05 zamówiłam na stronie pakuten.pl ubrania. Odzież jakości słabej. Jedna rzecz przyszła z plamą. 2/3 rzeczy zgłosiłam zwrot, odesłałam. Dostałam odpowiedź że nie przyjmują zwrotu uplamionej rzeczy. Tylko że to w takim stanie do mnie przyszło, rzeczy są z metkami. To nie jest żadne zabrudzenie tylko plama , jakby odbarwienie materiału. Państwo jeszcze żądają ode mnie pieniędzy aby odesłać towar do mnie z powrotem. Jestem rozczarowana, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, niestety nie jestem influencerką, nie nagrywam gdy otwieram paczki ale widocznie powinnam zacząć.
2025-06-17 godz: 12:16Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za biletyBrak zwrotu za bilet w dn. 08.03.2023 r. zakupiłam bilety na festiwal Trapeton Summer Bash, który miał się odbyć w dniach: 14.07.2023 ─ 15.07.2023, miejsce: Plaża Stogi, ul. Wydmy 1, 80-656 GDAŃSK, Polska. Dnia 11 lipca 2023 r. Eventim wysłała e-mail z informacją, że festiwal jednak się nie odbędzie. Po wielu próbach kontaktu z Eventim (mailowo, poprzez formularz zwrotu, telefonicznie) do dnia dzisiejszego brak zwrotu środków. Bilety zostały odesłane wedle wytycznych do zwrotu środków. Oczekuję zwrotu pełnej wpłaconej kwoty za bilety.
2025-06-17 godz: 08:42Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.L.
Firma nie chce przyjąć zwrotu Szanowni Państwo, niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, dotyczącej zakupu towaru z zamówienia nr 50112. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.), jako konsument mam prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Towar został odesłany w terminie ustawowym, nie nosi śladów użytkowania, jest w stanie nienaruszonym oraz kompletnym, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w ustawie. Pragnę zaznaczyć, że mój pierwszy wniosek o odstąpienie od umowy został bezpodstawnie odrzucony przez Państwa firmę, argumentując, że produkt był używany. Obuwie zostało jedynie przymierzone w warunkach domowych, nie posiada żadnych śladów użytkowania co zostało udokumentowane przeze mnie na zdjęciach przed odesłaniem zamówienia. W związku z powyższym ponawiam prośbę o dokonanie zwrotu środków pieniężnych. Sklep nie chce przyjąć zwrotu pomimo tego że produkt jest w stanie nie naruszony.Obuwie było tylko przymierzone,mimo to próbują mi wmówić że są używane.w załączniku przesyłam zdjęcia
2025-06-16 godz: 15:16Publiczna
Zamknięta
Odrzucona reklamacjaW maju złożona została reklamacja na materac kontynentalny zakupiony w lutym 2024 r. W materacu powstały odkrztalcenia po bokach, zaś środek pozostał bez zmian. Oględziny mierzone przez pracowników metrówką i poziomicą wykazały iż są to wgłębienia na wysokość 2 cm a w karcie gwarancyjnej jest podobno zapis, że te materace mogą odkrztałcać się na wysokość 10 cm. Niestety ale wgłębienia czuć dopiero gdy się człowiek położy lub usiądze a nie przyłoży metrówkę i jest uciążliwe spanie na takim materacu. Dwa razy Agata Meble odrzuciło reklamację uznając za nieuzasadnioną. Próbowałam dojść do jakiegoś konsensusu jednak ta firma odrzuciła odwołanie do reklamacji. Oczekiwałabym wymiany ewentualnie zwrotu środków.
2025-06-16 godz: 14:34Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.S.
Brak towaru 3 czerwca złożyłam zamówienie na stronie firmy zamówiłam doniczkę możliwość płatności tylko przelewem zrobiłam przelew czas oczekiwania był do 5 dni roboczych dostałam Emila że wysyłka opóźni się 1 lub 2 dni dziś po 2 tygodniach chciałam zadzwonić do firmy numer nie odpowiada strona nie istnieje