Brak dostawy towaru Dzień dobry, złożyłam zamówienie 03.09 na koszulkę. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi, żadnej informacji o nadaniu przesyłki, a dziś upłynął termin nadania zgodnie z ich regulaminem. Po za jedną automatyczną odpowiedzą w skrócie " jak będzie to będzie", brak kontaktu. Brak towaru i brak odpowiedzi, koszulka kosztowała ponad 137 złotych wraz z dostawą.Czejs na nią córka, która jest ( z niewiadomych przyczyn) fanką. Nie zgadzam się na budowanie popularności i biznesu na przez takie traktowanie klientów. Jest to skandal i brak zasad. Boję się, że jest to wyłudzenie. Bardzo proszę o pomoc w uzyskaniu informacji na temat zamówionego towaru i czy zamierzają się wywiązać z umowy czy jest to zwykłe oszustwo.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone 24 maja br. Na 330 zł do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki. Sprawa będzie kierowana do sądu!!!
Sprawa nr 5719 [zmienione przez moderatora]Witam przed urlopem kupiłem u nich kartę do tunezji ktora miala byc aktywna od 29.08 do 28.09.25rja i znajomi łączna kwota 750 zł po przylocie żadna karta nie działa brak kontaktu po powrocie dzwonie by zgłosić reklamację i by oddali pieniadze
[usunięte przez moderatora] nie chce oddać kasy mimo ze chcieliśmy im to odesłać w całości.
Nie polecam strony sprawa zgłoszona na policję. I przestrzegam mimo rzekomo dobrych opini pisanych przez Turków.
Brak zwrotu pieniedzyZakupiłam 5 sierpnia dres 7 sierpnia otrzymałam towar i 7 zrobiłam zwrot.8 sierpnia towar otrzymali spowrotem zwrot.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu .Pisałam majle przypominające o zwrocie .Dostałam majla zwrotnego ze przepraszają i zwrot odtrzymam .Do dnia dzisiejszego zwrotu nie dostałam.Zakup był robiony za pomocą peypo.
Valetta [zmodyfikowane przez moderatora]Zamówiłam 5 kompletów piżam. Przyszły po 2 tygodniach zupełnie niezgodne z opisem, zdjęciami, rozmiarem i jakością. Poprosiłam grzecznie o zwrot. Dowiedziałam się że każda z 4 rzeczy ma być odesłana osobno i za każdą zapłacę 15zł za kuriera przez nich ogarniętego. Ostatnia rzecz co jest hitem ma być odesłana na własny koszt do Chin a koszt odesłania przewyższa grubo koszt samej piżamy. [usunięte przez moderatora] Niestety nikt jeszcze nie zgłosił tej firmy do odpowiednich instytucji.
Nr zamówienia 195705Witam kupiłam sukienke 28 lipiec. Niestety sukienka nie spełniła moich oczekiwań 1 sierpnia odeslalam zwrot.do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniążków. Pisma codziennie mailowe zbywanie mnie. Minęlo już ponad miesiąc a MAJĄ 14 DNI. NA zwrot.
Zwrot podatku nr. R/MOD/2025/08/01/55381.
Powinien być zwrot z odsetkami od firmy.
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu pieniędzyDnia 18.06.2025 złożyłam zamówienie w sklepie stone skirts, dotarło do mnie z opóźnieniem dnia 03.07.25.
16.07.25 sklep przyjął zgłoszenie zwrotu, 25.07.25 odebrał paczkę ze zwracanym towarem.
Do dnia dzisiejszego (9.10.25) nie otrzymałam zwrotu środków, pomomo wielu maili przypominających, w tym wezwania do zwrotu środków, które sklep potwierdził że otrzymał.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu nleżnych mi środków w kwocie 363,19 zł.
Zwrot pieniędzyWitam, 27 mają odesłałam buty ponieważ był nieodpowiedni rozmiar. Otrzymałam wiadomość że przesyłka dotarła i pieniądze zostaną mi zwrócone , niestety tak się nie stało. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale bez skutecznie. Prośbę o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy.
Brak zwrotu środkówZakup dokonano 23.07.
Były dwie próby doręczenia, które ze względu na moją nieobecność nie były skuteczne. Nie miałam możliwości przekierowania przesyłki, gdyż wysyłający podał tylko moje imię i nazwisko i adres. Ale tego dowiedziałam się od DPD po wielu wykonanych telefonach. Do przekierowania w aplikacji potrzebny był numer telefonu lub e-mail. Udało mi się zdobyć nr telefonu do kuriera, dzwoniłam, pisałam nic to nie dało. Towar wrócił do nadawcy 27.08. Do dziś nie ma zwrotu środków. Osoba z infolinii twierdzi, że jest błąd natury systemowej i nie mogą zaksięgować zwrotu towaru mimo, że jest na magazynie. Oczekuję na szybki zwrot pieniędzy z odsetkami ustawowymi.
[dane usunięte przez moderatora]
Realizacja zamówienia Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na 4 koszulki. Na stronie dodatkowo była informacja, że przy zamówieniu powyżej 600 złotych dostanę jeszcze dodatkowo jeden produkt gratis. Przyszły mi tylko 3 koszulki, czyli brakuje jednej zakupionej oraz dodatkowego gratisowego produktu. Próbowałam kontaktować się ze sklepem poprzez e-mail, stronę internetową, intragram, SMS - niestety wszystkie próby bez odzewu. Nie dostałam ani produktu, ani zwrotu kosztów. Zamówienie zostało opłacone i złożone 15 sierpnia 2025 r.