Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-09-12 godz: 09:48Publiczna
Otwarta
Brak dostawy towaru Dzień dobry, złożyłam zamówienie 03.09 na koszulkę. Do dnia dzisiejszego nie ma żadnej odpowiedzi, żadnej informacji o nadaniu przesyłki, a dziś upłynął termin nadania zgodnie z ich regulaminem. Po za jedną automatyczną odpowiedzą w skrócie " jak będzie to będzie", brak kontaktu. Brak towaru i brak odpowiedzi, koszulka kosztowała ponad 137 złotych wraz z dostawą.Czejs na nią córka, która jest ( z niewiadomych przyczyn) fanką. Nie zgadzam się na budowanie popularności i biznesu na przez takie traktowanie klientów. Jest to skandal i brak zasad. Boję się, że jest to wyłudzenie. Bardzo proszę o pomoc w uzyskaniu informacji na temat zamówionego towaru i czy zamierzają się wywiązać z umowy czy jest to zwykłe oszustwo.
2025-09-12 godz: 06:14Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy Zamówienie złożone 24 maja br. Na 330 zł do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu gotówki. Sprawa będzie kierowana do sądu!!!
2025-09-11 godz: 11:28Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 5719 [zmienione przez moderatora]Witam przed urlopem kupiłem u nich kartę do tunezji ktora miala byc aktywna od 29.08 do 28.09.25rja i znajomi łączna kwota 750 zł po przylocie żadna karta nie działa brak kontaktu po powrocie dzwonie by zgłosić reklamację i by oddali pieniadze [usunięte przez moderatora] nie chce oddać kasy mimo ze chcieliśmy im to odesłać w całości. Nie polecam strony sprawa zgłoszona na policję. I przestrzegam mimo rzekomo dobrych opini pisanych przez Turków.
2025-09-11 godz: 11:06Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniedzyZakupiłam 5 sierpnia dres 7 sierpnia otrzymałam towar i 7 zrobiłam zwrot.8 sierpnia towar otrzymali spowrotem zwrot.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu .Pisałam majle przypominające o zwrocie .Dostałam majla zwrotnego ze przepraszają i zwrot odtrzymam .Do dnia dzisiejszego zwrotu nie dostałam.Zakup był robiony za pomocą peypo.
Valetta [zmodyfikowane przez moderatora]Zamówiłam 5 kompletów piżam. Przyszły po 2 tygodniach zupełnie niezgodne z opisem, zdjęciami, rozmiarem i jakością. Poprosiłam grzecznie o zwrot. Dowiedziałam się że każda z 4 rzeczy ma być odesłana osobno i za każdą zapłacę 15zł za kuriera przez nich ogarniętego. Ostatnia rzecz co jest hitem ma być odesłana na własny koszt do Chin a koszt odesłania przewyższa grubo koszt samej piżamy. [usunięte przez moderatora] Niestety nikt jeszcze nie zgłosił tej firmy do odpowiednich instytucji.
2025-09-10 godz: 11:12Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlA.P.
Nr zamówienia 195705Witam kupiłam sukienke 28 lipiec. Niestety sukienka nie spełniła moich oczekiwań 1 sierpnia odeslalam zwrot.do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniążków. Pisma codziennie mailowe zbywanie mnie. Minęlo już ponad miesiąc a MAJĄ 14 DNI. NA zwrot. Zwrot podatku nr. R/MOD/2025/08/01/55381. Powinien być zwrot z odsetkami od firmy. [dane usunięte przez moderatora]
2025-09-10 godz: 10:56Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzyDnia 18.06.2025 złożyłam zamówienie w sklepie stone skirts, dotarło do mnie z opóźnieniem dnia 03.07.25. 16.07.25 sklep przyjął zgłoszenie zwrotu, 25.07.25 odebrał paczkę ze zwracanym towarem. Do dnia dzisiejszego (9.10.25) nie otrzymałam zwrotu środków, pomomo wielu maili przypominających, w tym wezwania do zwrotu środków, które sklep potwierdził że otrzymał. Oczekuję natychmiastowego zwrotu nleżnych mi środków w kwocie 363,19 zł.
2025-09-10 godz: 09:38Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.M.
Zwrot pieniędzyWitam, 27 mają odesłałam buty ponieważ był nieodpowiedni rozmiar. Otrzymałam wiadomość że przesyłka dotarła i pieniądze zostaną mi zwrócone , niestety tak się nie stało. Wielokrotnie wysyłałam wiadomości z prośbą o wyjaśnienie sprawy ale bez skutecznie. Prośbę o pomoc w sprawie odzyskania pieniędzy.
2025-09-10 godz: 09:15Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.K.
DoOBI
Brak zwrotu środkówZakup dokonano 23.07. Były dwie próby doręczenia, które ze względu na moją nieobecność nie były skuteczne. Nie miałam możliwości przekierowania przesyłki, gdyż wysyłający podał tylko moje imię i nazwisko i adres. Ale tego dowiedziałam się od DPD po wielu wykonanych telefonach. Do przekierowania w aplikacji potrzebny był numer telefonu lub e-mail. Udało mi się zdobyć nr telefonu do kuriera, dzwoniłam, pisałam nic to nie dało. Towar wrócił do nadawcy 27.08. Do dziś nie ma zwrotu środków. Osoba z infolinii twierdzi, że jest błąd natury systemowej i nie mogą zaksięgować zwrotu towaru mimo, że jest na magazynie. Oczekuję na szybki zwrot pieniędzy z odsetkami ustawowymi. [dane usunięte przez moderatora]
2025-09-10 godz: 08:58Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlW.M.
Realizacja zamówienia Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym na 4 koszulki. Na stronie dodatkowo była informacja, że przy zamówieniu powyżej 600 złotych dostanę jeszcze dodatkowo jeden produkt gratis. Przyszły mi tylko 3 koszulki, czyli brakuje jednej zakupionej oraz dodatkowego gratisowego produktu. Próbowałam kontaktować się ze sklepem poprzez e-mail, stronę internetową, intragram, SMS - niestety wszystkie próby bez odzewu. Nie dostałam ani produktu, ani zwrotu kosztów. Zamówienie zostało opłacone i złożone 15 sierpnia 2025 r.