THESHOEBOX

THESHOEBOX

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2025-12-15 godz: 11:24
Od
avatar-urlW.J.
Publiczna
Otwarta

Brak zamówienia, brak zwrotu, słaby kontakt.

23 października napisałam do sklepu o dostępności konkretnego modelu butów, dostałam odpowiedź, że buty są dostępne, a czas oczekiwania na nie wynosi 4/5 dni roboczych jeżeli złożę zamówienie tego same dnia. Zamówienie złożyłam 24 października i od razu je opłaciłam, kwota wynosiła ponad 800 złotych. 3 listopada (poniedziałek) pierwszy raz napisałam do sklepu kiedy mogę się spodziewać wysyłki, dostałam informację, że buty są bardzo trudno dostępne jednak pod koniec przyszłego tygodnia będą dostępne i zostaną wysłane w następny poniedziałek. 12 listopada znów zapytałam o moje zamówienie ponieważ nie dostałam żadnej informacji, 13 listopada dostałam kolejną odpowiedź w uspokajającym tonie, że "buty są już prawie gotowe do wysyłki". 17 listopada napisałam do sklepu o rezygnacji z zamówienia ponieważ nadal nie zostało wysłane, a ja nie byłam o niczym informowana tylko zwodzona. Dostałam odpowiedź, że buty zostaną do mnie wysłane jeszcze tego samego tygodnia i jest to tylko kwestia paru dni, zgodziłam się i upewniłam, że buty zostaną wysłane w konkretnych dniach, niestety 22 listopada po wyznaczonym kolejnym terminie wysyłki, nie otrzymałam ani informacji, ani zamówienia więc definitywnie poinformowałam o tym, że domagam się zwrotu moich środków i anulacji zamówienia, podając od razu wszystkie informacji do zwrotu, dopiero dwa dni później 24 listopada, dostałam kolejnego pięknego maila, że dostanę buty szybciej niż pieniądze i, że teraz to już naprawdę są gotowe do wysyłki, odpisałam, że chcę zwrotu pieniędzy co podkreślałam już we wcześniejszym mailu. 24 listopada moja prośba o zwrot została przyjęta, a ja dostałam informację, że potwierdzenie anulacji zamówienia dostanę na następny dzień, nie dostałam go przez dwa następne dni więc upomniałam się mailowo. 26 listopada dostałam odpowiedź, że potwierdzenia przyjdzie za 2-3 godziny, ale jest już zarejestrowane. Czekałam następne 5 dni, znowu upomniałam się o potwierdzenie (tj. 1 grudnia), ponieważ straciłam całkowite zaufanie do sklepu, po moim mailu dostałam potwierdzenie. 8 grudnia minął już termin w którym miałam odzyskać swoje środki za zamówienie, które nawet do mnie nie dotarło, ale sklep nadal nie wypłacił mi pieniędzy. Sklep odpisał, że mają opóźnienia, ale mam być spokojna bo środki dotrą do mnie bez problemu już jutro. 10 grudnia nadal nie otrzymałam zwrotu, ani żadnych odpowiedzi na moje kolejne maile. Postanowiłam zadzwonić na podany na stronie numer, nikt nie odbierał, ale dostałam sms-a, że osoba po drugiej stronie nie może rozmawiać i pytanie jak może pomóc, opisałam problem i napisałam wprost, że chcę zwrotu pieniędzy, dostałam kolejną świetną odpowiedź, że dzisiaj ktoś na pewno odpowie na moje wiadomości i sytuacja zostanie rozwiązana, a następnie maila o problemach technicznych przez które zwrot otrzymam dopiero w czwartek albo piątek, poprosiłam o natychmiastowy zwrot otrzymałam odpowiedź, że sesje w banku są już zamknięte, kończąc minęły od tego czasy 4 dni, pieniędzy nie ma i kontakt się urwał. Chciałabym przestrzec przed zakupem w tym sklepie, nigdy wcześniej nie miałam takiej sytuacji i tak negatywnych doświadczeń, tyle stresu i traktowania mnie w taki sposób. Niestety nie wszystkie zrzuty ekranu zmieszczą się w załączonym pliku ponieważ tyle to już trwa.(czytaj więcej)