FOTEL WISZĄCY OGRODOWY KOSZ KOKON PODWÓJNY CZARNYDnia 17 lipca 2024 r. zamówiłam kokon ogrodowy o wartości 499 zł. Całkowita wartość zamówienia 559 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. W żaden sposób nie mogę skontaktować się z powyższą firmą. Bardzo proszę o dostarczenie zamówionego towaru lub zwrot kosztów.
Kokon ogrodowyZamówiłam kokon 14 maja. Opłaciłam i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Pisałam dzwoniłam wysyłałam pisma i nic. Ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Koszt to 499zl. Oszustwo . Czekam na zwrot pieniędzy.
Zwrot pieniędzyDnia 18 lipca zamówiłam w sklepie Birkenstock.com klapki które kosztowały 425 zł. Tego samego dnia otrzymałam e-mail z potwierdzeniem zamowienia. Dnia 19 lipca otrzymałam wiadomosc że moje zamowienie zostało wysłane i terminu dostawy mogę się spodziewać w przeciągu 2-3 dni. 22 lipca dostałam email z linkiem do śledzenia przesyłki i informacją "Śledzenie przesyłki zostanie aktywowane, gdy Twoje zamówienie dotrze do centrum paczkowego DHL".Przez kilka dni wchodziłam w otrzymani link jednak żadne postępy w dostawie nie były widoczne. Postanowiłam zadzwonić na infolinię, Dowiedziałam się że moje zamowienie zostało wysłane 19 lipca I muszę cierpliwie czekać. Po upływie kolejnych dni postanowiłam zadzwonić kolejny raz, poinformowano mnie ze skoro buty do mnie jeszcze nie dotarły to najprawdopodobniej zostały zgubione. Zażądałam zwroty gotówki. Powiedziano mi że pieniądze wrócę na moje konto w poniedziałek 29 lipca Poproszono dodatkowo o wysłanie w ten dzień maila przypominającego o zwrot, gdy to zrobiłam wiadomość została zablokowana. Postanowiłam zadzwonić po raz kolejny, zapewniono mnie ze pieniądze zostaną zwrócone do piątku- 2 sierpnia. Niestety tak się nie stało. 5 sierpnia skontaktowałam się po raz kolejny z ową firmą, niestety po raz kolejny zostałam zbyta i poinformowana że pieniądze powinny wrócić w ciągu kolejnych 8 dni. Obawiam sie że może być to próba oszustwa dlatego chcę podjąć jakieś działania za wczasu.
Wymiana towauProszę o wymianę biustonoszy z rom. S na M
Pozdrawiam [dane usunięte przez moderatora]
Nie otrzymałam towaruDokonałam wpłaty i nie otrzymałam towaru.Nikt nie odbiera telefonu.Proszę o zwrot pieniędzy.
brak mozliwosci zwrotuProdukt totalnie niezgodny z opisem - generalnie badziewie. Bez żadnych metek więc nawet nie można sprawdzić składu. Brak adresu do zwrotu. Brak kontaktu ze strony sklepu.
Zmiana numeru bez zgodyWitam. Od 3 czerwca mam podpisana umowę z play. Otrzymałam numer [dane usunięte przez moderatora] po osobie która była przez dziesiątki osób poszukiwana. Mój przelew poszedł na jej konto w innym banku. Zgłosiłam chęć zmiany nr po wcześniejszej mojej zgodzie na inny numer. Play przyznał mi rację podał 4 numery które miały być dla mnie zarezerwowane. Okazały się zajęte. Do tej pory nie mam możliwości podania zmienionego beż mojej zgody numeru instytucjom, szkoła,sądom, pracodawcą. Straciłam 4 możliwości zmiany zatrudnienia, kontakt z osobami , przychodniami, szkołami,bankami, nie mam normalnego numeru. Play odsyła mnie z infolini do salonu. W salonie mnie wyśmiali ze Play chce mieć spokój. Zaproponowałam by dano mi mój nr z którego na kartę korzystam na ten abonament też nie ma możliwości. Nie mam jak korzystać z numeru. Jestem osobą która nie zapamięta tego numeru który bez mojej zgody zmieniono. Od 16 lipca rozpatrują kolejne reklamację, nagranie mam jak poniżają mnie pracownicy Zabrze platan. Chcę tylko mieć normalny numer! Straciłam pracę, dostęp do bankowości, urzędów....
brak dostawy towaru15.07.2024 kupiłam i zapłaciłam za łóżko, którego do tej pory nie dostałam. Po 14 dniach wysłałam odstąpienie od umowy, jednakże nikt nie odpisał na moją wiadomość. Nie mam kontaktu z właścicielka sklepu [dane usunięte przez moderatora] Jeśli nie dostanę zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie podejmę wszystkie możliwe kroki prawne
Brak zwrotu pieniędzyCzekałam na zamówienie 1,5 miesiąca (zamówienie złożone dn. 27 maja 2024). Sukienki źle leżały, więc je zwróciłam. Teraz czekam na zwrot pieniędzy od 20 dni, pomimo zapewnień mailowych o zleceniu zwrotu do działu księgowości. Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy w wysokości 400,80 zł.
Po opiniach innych klientów, które niestety przeczytałam już po zakupie, zastanawiam się jakim cudem ta firma jeszcze funkcjonuje.
Brak odpowiedzi na listy, brak adresu do zwrotuZamówiłam i opłaciłam zakup 2 sukienek na kwotę 308 zł. Od razu po zamówieniu wysłałam list, że rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot pieniędzy. Nie otrzymałam odpowiedzi. Dziś odebrałam przesyłkę - rozmiar jest nieodpowiedni, już o jakości materiału nie wspomnę. Nie otrzymałam paragonu czy też faktury. Chcę zwrócić produkt ale nie mogę otworzyć strony i uzyskać jakichkolwiek informacji. Wysłałm kolejny list na adres annakrakowbutik@gmail.com - cisza