Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-06 godz: 20:27Publiczna
Zamknięta
ZWROT TOWARUPonieważ zarówno w przesyłce jak i w potwierdzeniu zamówienia nie otrzymałam załączonego formularza zwrotu o którym było mowa na Państwa stronie, wobec braku odpowiedzi na moje maile proszę o przesłanie formularza zwrotu oraz podanie danych umożliwiających zwrot zamówienia.
2024-08-06 godz: 19:38Publiczna
Zamknięta
brak zwrotu pieniędzyDokonałam terminowego zwrotu zakupionych sukienek, paczka ze zwrotem została odebrana przez firmę Stone Skirts w dniu 5.07.2024 r. (paczka nadana kurierem InPost). W dniu 29.07 napisałam z zapytaniem kiedy otrzymam należne mi środki, ponieważ regulaminowe 14 dni minęło. W odpowiedzi napisano, że przepraszają i przekazują zlecenie zwrotu do księgowości. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy. Wzywam do zapłaty kwoty 394,80 zł wynikającej z odstąpienia od umowy z odsetkami ustawowymi za opóźnienie od dnia 5.07.2024 r. (czyli dnia otrzymania zwrotu towarów po uprzednim otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy) do dnia zapłaty w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego pisma.
2024-08-06 godz: 17:48Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków za oddany towar Firma nie wykonuje zwrotu środków w ustawowym terminie - 14 dni od dnia otrzymania zwróconego zamówienia. Minął już ponad miesiąc oczekiwania na pieniądze. Wielokrotnie pisałam e-maile upominając się o zwrot gotówki, jednak bezskutecznie. Otrzymywałam jedynie marne obietnice, że sprawa została przekazana do księgowości. 26.06.2024 została wysłana wiadomość o zaakceptowaniu zwrotu Faktura korygująca została wystawiona 04.07.2024 Żądam wypłaty pieniędzy za zwrócony towar.
2024-08-06 godz: 15:52Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu poniesionych kosztow16 mają zamówiłam dwa wiszące fotele (kokony,),których do dnia dzisiejszego nie otrzymałam.Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedawcą.Brak zwrotu pieniędzy.Sprawa w dniu dzisiejszym zgłoszona na policję.
2024-08-06 godz: 15:47Publiczna
Zamknięta
problemy ze zwrotem towaru i zwrotem platnoscizamówiony towar nie odpowiada prezentowanemu na zdjęciu przy zakupie produkt jest zupełnie inny niż prezentowany na zdjęciu w przesyłce brak formularza zwrotu nie wiadomo gdzie dokonać zwrotu wysłałam e-maila zgodnie z informacją sprzedawcy cisza żadnej odpowiedzi oczekuję zwrotu pieniędzy za towar który nie odpowiada jego cenie i.j
2024-08-06 godz: 15:46Publiczna
Rozwiązana
Zamówienie projektora CineProWitam Dnia 25 lipca zamówiłem projektor na stronie - cine-pro.pl, odrazu opłaciłem 139,99 za projektor, 11.99 za przesyłkę ( która miała być rzekomo darmowa ) do paczkomatu, łącznie 151,98 zł, na co mam potwierdzenie. Po czym 26 lipca dostałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, i dalej cisza, po wysłaniu paru wiadomości z prośbą o informacje odnośnie mojego zamówienia, na adres podany na stronie - kontakt@cinepro.fun, też niestety żadnej odpowiedzi. Liczę na rozwiązanie tego problemu, może tutaj się uda, bo czuję się po prostu perfidnie oszukany, nie są to jakieś duże pieniądze, no ale jednak.
2024-08-06 godz: 14:46Publiczna
Zamknięta
Zasięg sieciChcę wyjaśnienie dlaczego jest słaby zasięg 4g LTE i dlaczego co miesiąc po parę złotych z konta T-Mobile mi znika mam bezpłatne usługi i tylko jeden płatny pakiet 39zl oczekuje zwrot nadpłaty doładowania konta
2024-08-06 godz: 13:17Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.N.
Zwrot pieniedzy 07.07.2024r. Kupilem sukienki w sklepie Catalina na laczna kwotę 1.525,00zł. Dokonalem ich zwrotu zgodnie z formularzem zwrotu ze strony sklepu odziezowego w dopuszczalnym terminie i wymogami formy. Firma Catalina odebrala zwrot 19.07.2024r. a 22.07.2024r. poinformowala mnie mailowo ze moj zwrot jest w trakcie przetwarzania. Na zwrot firma ma 14 dni. Nie otrzymalem zwrotu pieniedzy na konto. Firma nie odbiera telefonu podanego na swojej stronie , jest on niedostpeny wogóle, nie odpowiada na maile. Chce odzyskać swoje pieniądze. Towart mogłem zqrocic i tak zrobilem ale nie odzyskalem swoich pieniedzy.
2024-08-06 godz: 12:16Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu wpłaty za odesłane produkty27 czerwca 2024 r. zakupiłam trzy produkty w sklepie internetowym StyleKingButik, którego właścicielem jest [dane usunięte przez moderatora] (adres internetowy https://stylekingbutik.com/). Paczkę zwrotną zawierającą zwracane produkty, paragon oraz formularz odstąpienia od umowy wysłałam 6 lipca 2024 r. Sprzedający otrzymał paczkę 9 lipca 2024 r. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za odesłany towar tj. 419,97 zł.
2024-08-06 godz: 11:59Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu środków po zwróceniu zamówieniaWitam, zamówiłem w firmie JOY-BOX klocki dla dziecka za 498,98 zł, zrezygnowałem z zamówienia. Klocki i tak otrzymałem dopiero po 40 dniach. Skontaktowałem się z firmą, zrobiłem zwrot tak jak poprosili. Od tamtej pory są same problemy z kontaktem. firma JOY-BOX zrzuca winę na inną firmę i karzą się kontaktować z : reklamacjeecomm@gmail.com Jednak mail ten od kilku dni nie odpowiada, na początku przekazałem im wszystkie dane i numer konta do przelewu i kontakt się urwał. Mija już prawie miesiąc od zwrócenia towaru, a ja nadal nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniądze. Oczekuje zwrotu pełnej kwoty zakupu!