Stone Skirts Anna Szczygielska - brak zwrotu środkDnia 2 czerwca 2024 r. złożyłam w sklepie internetowym Stone Skirts zamówienie o numerze #1500022210 o wartości 626,40 PLN. Płatności dokonałam kartą (za pośrednictwem PayPal) przy składaniu zamówienia.
Po upływie 20 dni, tj. 22 czerwca 2024 r., z uwagi na brak realizacji zamówienia, wysłałam do firmy mailowe zapytanie o status realizacji zamówienia. W dniu 24 czerwca 2024 r. otrzymałam odpowiedź, że paczka zostanie wysłana w ciągu maksymalnie 8 dni roboczych. Jednakże po kolejnych 9 dniach, tj. 5 lipca 2024 r., ponownie skontaktowałam się z firmą, ponieważ zamówienie nadal nie zostało zrealizowane. Otrzymałam odpowiedź w dniu 8 lipca 2024 r., że realizacja zamówienia znów się przedłuży. Zaproponowano mi możliwość anulacji zamówienia, na co przystałam tego samego dnia, żądając jednocześnie zwrotu środków.
Zgodnie z uzyskanymi informacjami, zwrot środków miał nastąpić w ciągu 14 dni roboczych. Jednakże po upływie 15 dni, tj. 23 lipca 2024 r., ponownie wysłałam zapytanie o status zwrotu. W odpowiedzi otrzymałam jedynie przeprosiny oraz zapewnienie o zleceniu zwrotu środków. Od tego momentu regularnie kontaktowałam się mailowo z firmą, lecz za każdym razem otrzymywałam wyłącznie ogólne zapewnienia, że zwrot został wysłany, jednak nigdy nie otrzymałam zwrotu środków, ani potwierdzenia jego zlecenia (jeśli zwrot miał nastąpić za pośrednictwem PayPal) .
Dnia 5 sierpnia 2024 r. wysłałam firmie wezwanie do zwrotu środków w terminie do 9 sierpnia 2024 r. (tj. 4 dni robocze). Otrzymałam natychmiastową odpowiedź, w której poinformowano mnie, że płatność jest w oczekiwaniu oraz że została złożona reklamacja do firmy płatniczej. Poproszono mnie także o podanie numeru konta, co uczyniłam. Mimo tego, zwrot środków do dnia dzisiejszego nie nastąpił.
Podczas trwania korespondencji z firmą, odkryłam w internecie wiele negatywnych opinii na temat firmy „Stone Skirts”, w tym grupę na Facebooku pt. „Oszukane przez Stone Skirts”. Wskazuje to na to, że nie jestem jedyną osobą poszkodowaną przez tę firmę, a scenariusz działań, z jakimi się spotkałam, jest typowy. Firma, pomimo nieuczciwych praktyk, organizuje promocje i wyprzedaże oraz usuwa negatywne komentarze, które mogłyby ostrzec innych klientów (spotkało to również mnie).
Uważam, że dalsza korespondencja z firmą nie ma sensu, ponieważ firma nadal zwodzi mnie i unika zwrotu należnych mi środków.
W związku z powyższym, proszę o interwencję w tej sprawie i pomoc w odzyskaniu należnych mi środków.
Załączam kopię korespondencji z firmą.
Brak dostawy Od ponad 2 miesięcy brak przesyłki. Ciągle ta sama śpiewka, przepraszamy, sprawdzamy.,.. kiedy poprosiłam o zwrot pieniędzy to otrzymałam informację że nie ma takiej możliwości. Że tylko zwrot towaru. Ale jak niby mam zwrócić coś czego nie dostałam.
Zamówiłam buty wrotki. Już mi nie będą potrzebne. Oczekuję zwrotu pieniędzy. Moje dziecko zbierało je na te buty samodzielnie i chce aby odzyskało chociaż pieniądze
Brak zwrotu pieniędzy W dniu 11.07. 2024 dokonałam zwrotu części zamówienia, na stronie internetowej widnieje status ,, przyjęte do zwrotu '', niestety nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, chociaż minął już prawie miesiąc, na e-maile nikt nie odpowiada a telefonu nie odbierają. Oczekuję zwrotu pieniędzy za odesłane produkty
zwrot pieniędzy 8 lipca kupiłam przez Internet sukienki, które odesłałam zgodnie z regulaminem. Paczkę firma otrzymała 17 lipca. uznano mój zwrot. Wg regulaminu sklepu, w ciągu 14 dni powinnam dostać zwrot pieniędzy, czyli max do 31 lipca. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy.
Po pierwszym monicie 30 lipca dostałam informację ze sklepu, że zwrot został uznany (nr R/Mod/2024/07/15/43400) i w ciągu kilku dni dostanę zwrot pieniędzy. Cisza..
nadesłany inny towarPo obejrzeniu reklamy w j. polskim postanowiłem zamówić ręczną spawarkę laserową Dewalt (3w1) spawanie+cięcie+usuwanie rdzy. Płatność za pobraniem 330zł.
InPost doręczył paczkę, którą odebrała żona. Okazało się, że w środku jest lutownica z podajnikiem drutu cynowego 60W. Kontaktowałem się meilowo jednak oferowano mi zwrot 30% i zatrzymanie zbytecznej mi lutownicy. Złożyłem reklamację w InPost, ale mogą tylko zablokować przekazanie środków na 5 dni. Najgorsze w tym, że nawet nie ma słowa przepraszam, jakby to była moja wina.
Brak zakupionego sprzętu Projektor ze strony zakupiony 20.06.2024 zapłacone przelewem ponad 150 zł, dziś mamy sierpień i brak dalszych informacji co z produktem. Jednym słowem Pan znalazł szybko sposób na zrobienie pieniędzy przez nieuczciwość
Łóżko hermesCzuje się oszukana przez tą firmę , ponieważ 17 lipca zamówiłam córce łóżko. za 1399zł i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam żadnych informacji na temat mojego zamówienia. Na nr tel. i e-mail nikt nie odpowiada. Napisałam złą opinię tej pani to dopiero pofatygowała się napisać e- maila strasząc mnie konsekwencjami jakie poniosę i sumą jaką będę musiała jej zapłacić ale zapomniała napisać co się dzieje z moim zamówieniem . Nie zaproponowała jak rozwiąże ten problem i czy wogóle kiedy kolwiek dostanę przedmikt za który wzięła pieniądze.W e-mailu napisałam, że żądam zwrotu moich pieniędzy ale ta pani oczywiście nie miała zamiaru odpisać ani odebrać telefonu . Oczekuje od tej firmy zwrotu moich pieniędzy ponieważ nie wywiązali się z zamówienia . I jak widać nie mają zamiaru !
Brak zwrotu pieniędzy Brak zwrotu pieniędzy z zamowienia które było częściowo zwrócone na kwotę 447 zł
Brak zwrotu środkówDnia 03 lipca 2024 roku dokonałam zakupu sukienek w sklepie.
Sukienki nie spełniły moich oczekiwań.
Odstąpiłam od umowy i dokonałam zwrotu towarów.
Dnia 18 lipca 2024 r otrzymałam od sprzedawcy e-mail o treści
" uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym Twój zwrot zamówienia o nr.: ZPL240703-00037096 został rozpatrzony pozytywnie.
Pragnę nadmienić, że przelew zwrotny na kwotę 448,20 zł zostanie zrealizowany do 14 dni."
Dnia 30 lipca 2024r otrzymałam fakturę korygująca do zamówienia.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków.
Firma nie odpowiada na wysyłane e-maile z prośbą o wyjaśnienie sytuacji nie odbiera równiez telefonów.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu środków.
Brak realizacji zamówienia i zwrotu pieniędzyW dniu 02.06.2024 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirt i dokonałam zapłaty.
Po 3 niedotrzymanych terminach dostawy i korespondencji mailowej ze sklepem, w dniu 21.07.2024 wysłałam rezygnację z zamówienia i prośbę o zwrot środków na moje konto (kwota: 544zł).
Otrzymałam informację, że otrzymam zwrot w ciągu 14 dni. W dniu 06.08. wysłałam znowu przypomnienie, że kwota nadal nie wróciła na moje konto. Po czym przyszedł mail że już przekazują zlecenie do Księgowości.
Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu.
Jeśli kwota nie trafi na moje konto zgłoszę sprawę organom ścigania w przyszłym tygodniu.