- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Szymon Błoniarz Vision-Hub
Na stronie nie było nigdzie informacji że jest to rezerwacja produktu a nie zakup. Po dwóch mailach wysłanych do firmy z informacją że odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy brak odpowiedzi ze strony firmy. Oczekuję jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy lub zwrotu pieniędzy .(czytaj więcej)
Zwracam się z prośbą o zwrot pieniędzy za rezerwację produktu. Na główniej stronie firmy nie było wzmianki o tym że płacę za rezerwację, a nie za produkt. Jeśli jednak była to małym druczkiem nie widoczna na pierwszy rzut oka. Długo się zastanawiałam nad kupnem projektora, dlatego też odwiedzałam stronę kilka razy - ani razu nie wpadła mi oko informacja o rezerwacji. Uważam że jest to na tyle ważne, że powinno był grubym drukiem na stronie głównej. Czuje się po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Informacje nie zostały dokładnie przekazane kupującemu. Pisałam na e-mail firmy już dwa e-maile, nikt nie odpowiada. Nie mogę sobie pozwolić na projektor za prawie 600zł (149.99zl rezerwacja + 449.99zl projektor), nie chciałbym również stracić 150zl przez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmy.Prosiłabym o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Pozdrawiam.(czytaj więcej)
16.10 złożyłam zamówienie na projektor, który był w cenie promocyjnej za 149,99 zł, od razu przelałam pieniądze i dostałam na mailu potwierdzenie. Zamówienia jak reklamowano na stronie miały być wysłane szybko, w ciągu dwóch dni roboczych. Towaru po ponad miesiącu dalej nie otrzymałam, a ze sprzedawcą brak kontaktu (nie odbiera telefonu, na maile odpowiada automatyczny bot, a na tiktoku, na którym tak pięknie się reklamuje, usuwane są niewygodne komentarze, także nie ma nawet możliwości ostrzeżenia innych). Dowiedziałam się z automatycznie wygenerowanego maila, że sprzedawca zawarł w regulaminie, że cena promocyjna dotyczyła przedsprzedaży (nie było to jasno określone podczas zakupu). Co więcej, regulamin został zmieniony dnia 5 listopada, co sugerować może zmianę zasad po dokonaniu transakcji. Dodatkowo ze strony sprzedawcy usunięto większość informacji, a nawet nie ma formularza zwrotu, co utrudnia odzyskanie pieniędzy. (czytaj więcej)
Dnia 24.10.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.(czytaj więcej)
Dnia 04.11.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.(czytaj więcej)
Projektor zamówiony dnia 17 października - dzisiaj mamy 13 listopada. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji na temat wysyłki - na maile w celu rezygnacji z zamówienia nie dostałem żadnej odpowiedzi. Zapłaciłem z góry blikiem i zostałem bez pieniędzy oraz bez zakupionego produktu. (czytaj więcej)
Towar zamówiony. Nie doszedł już od 3 tygodni lecz widzę że inni czekają na przesyłkę już miesiącami. Z tego więc powodu żądam więc zwrotu pieniędzy. Jeśli pieniądze nie wrócą na moje konto osobiście skontaktuje się z UOKiK i przygotuje pozew w pańska stronę. Art. 543(1) kodeksu cywilnego - umowa o sprzedaży na odległość Art. 7 ustawy o prawach konsumenta - prawo od odstąpienia od umowy (kontaktowałem się z tobą mniej niż dwa tygodnie od zamówienia w sprawie anulacji) Art. 471 kodeksu cywilnego - odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy Art. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. To jedne z wielu praw jakie pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Widząc ilość ludzi która pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] zasłaniając się "przedsprzedażą" pozew zbiorowy również wchodzi w grę. Więc proszę głęboko przemyśleć sprawę tym bardziej że potencjalnie grozi panu do 8 lat pozbawienia wolności, koszty zamowień + dodatkowe roszczenia. Dziękuję.(czytaj więcej)
Zwykle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], większość osób została tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], pieniądze wpłacone, przedmiotu brak, żądam zwrotu środków na moje konto! (czytaj więcej)
Opłacone, brak kontaktu, brak dalszych kroków (czytaj więcej)
Brak kontaktu ze sprzedającym, chce otrzymać zwrot środków za zakupiony towar w dniu 28.10.2024(czytaj więcej)