Szymon Błoniarz Vision-Hub

Szymon Błoniarz Vision-Hub

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-12-04 godz: 18:34
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot

Na stronie nie było nigdzie informacji że jest to rezerwacja produktu a nie zakup. Po dwóch mailach wysłanych do firmy z informacją że odstępuje od umowy i proszę o zwrot pieniędzy brak odpowiedzi ze strony firmy. Oczekuję jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy lub zwrotu pieniędzy .(czytaj więcej)

2024-11-28 godz: 17:18
Od
avatar-urlE.K.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

Zwracam się z prośbą o zwrot pieniędzy za rezerwację produktu. Na główniej stronie firmy nie było wzmianki o tym że płacę za rezerwację, a nie za produkt. Jeśli jednak była to małym druczkiem nie widoczna na pierwszy rzut oka. Długo się zastanawiałam nad kupnem projektora, dlatego też odwiedzałam stronę kilka razy - ani razu nie wpadła mi oko informacja o rezerwacji. Uważam że jest to na tyle ważne, że powinno był grubym drukiem na stronie głównej. Czuje się po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Informacje nie zostały dokładnie przekazane kupującemu. Pisałam na e-mail firmy już dwa e-maile, nikt nie odpowiada. Nie mogę sobie pozwolić na projektor za prawie 600zł (149.99zl rezerwacja + 449.99zl projektor), nie chciałbym również stracić 150zl przez [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]firmy.Prosiłabym o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Pozdrawiam.(czytaj więcej)

2024-11-22 godz: 16:03
Od
avatar-urlA.K.
Publiczna
Zamknięta

Niezrealizowane zamówienie

16.10 złożyłam zamówienie na projektor, który był w cenie promocyjnej za 149,99 zł, od razu przelałam pieniądze i dostałam na mailu potwierdzenie. Zamówienia jak reklamowano na stronie miały być wysłane szybko, w ciągu dwóch dni roboczych. Towaru po ponad miesiącu dalej nie otrzymałam, a ze sprzedawcą brak kontaktu (nie odbiera telefonu, na maile odpowiada automatyczny bot, a na tiktoku, na którym tak pięknie się reklamuje, usuwane są niewygodne komentarze, także nie ma nawet możliwości ostrzeżenia innych). Dowiedziałam się z automatycznie wygenerowanego maila, że sprzedawca zawarł w regulaminie, że cena promocyjna dotyczyła przedsprzedaży (nie było to jasno określone podczas zakupu). Co więcej, regulamin został zmieniony dnia 5 listopada, co sugerować może zmianę zasad po dokonaniu transakcji. Dodatkowo ze strony sprzedawcy usunięto większość informacji, a nawet nie ma formularza zwrotu, co utrudnia odzyskanie pieniędzy. (czytaj więcej)

2024-11-21 godz: 14:01
Od
avatar-urlM.Ż.
Publiczna
Zamknięta

Brak otrzymania zamówionego produktu

Dnia 24.10.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.(czytaj więcej)

2024-11-16 godz: 20:20
Od
avatar-urlM.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak wysyłki oraz kontaktu

Dnia 04.11.2024 dokonałem zakupu projektora przy którym widniała informacja „kup teraz” za cenę 149.99. Po dokonaniu płatności okazało się że projektor został jedynie zarezerwowany a cena to 449.99. Na każdą wiadomość mailową odpisuje bot nie zależnie od treści pisanej przeze mnie wiadomości. Wysłałem również wiadomość o rezygnacji i zażądałem zwrotu pieniędzy na co również odpowiedział bot taką samą treścią jak na wcześniejsze wiadomości. Oczekuję rozwiązania które sprawi że sprzedawca zwróci moje pieniądze.(czytaj więcej)

2024-11-13 godz: 11:15
Od
avatar-urlJ.W.
Publiczna
Zamknięta

Brak otrzymania zamówionego produktu.

Projektor zamówiony dnia 17 października - dzisiaj mamy 13 listopada. Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji na temat wysyłki - na maile w celu rezygnacji z zamówienia nie dostałem żadnej odpowiedzi. Zapłaciłem z góry blikiem i zostałem bez pieniędzy oraz bez zakupionego produktu. (czytaj więcej)

2024-11-12 godz: 11:57
Od
avatar-urlD.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak towaru

Towar zamówiony. Nie doszedł już od 3 tygodni lecz widzę że inni czekają na przesyłkę już miesiącami. Z tego więc powodu żądam więc zwrotu pieniędzy. Jeśli pieniądze nie wrócą na moje konto osobiście skontaktuje się z UOKiK i przygotuje pozew w pańska stronę. Art. 543(1) kodeksu cywilnego - umowa o sprzedaży na odległość Art. 7 ustawy o prawach konsumenta - prawo od odstąpienia od umowy (kontaktowałem się z tobą mniej niż dwa tygodnie od zamówienia w sprawie anulacji) Art. 471 kodeksu cywilnego - odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy Art. 5 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. To jedne z wielu praw jakie pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]. Widząc ilość ludzi która pan [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] zasłaniając się "przedsprzedażą" pozew zbiorowy również wchodzi w grę. Więc proszę głęboko przemyśleć sprawę tym bardziej że potencjalnie grozi panu do 8 lat pozbawienia wolności, koszty zamowień + dodatkowe roszczenia. Dziękuję.(czytaj więcej)

2024-11-10 godz: 22:35
Od
avatar-urlD.U.
Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 3078 [UWAGA! Tytuł zmieniony przez moderatora]

Zwykle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], większość osób została tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], pieniądze wpłacone, przedmiotu brak, żądam zwrotu środków na moje konto! (czytaj więcej)

2024-11-05 godz: 15:47
Od
avatar-urlP.O.
Publiczna
Zamknięta

[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]sprzedaż

Opłacone, brak kontaktu, brak dalszych kroków (czytaj więcej)

2024-10-30 godz: 21:02
Od
avatar-urlM.M.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot środków za zakupiony towar

Brak kontaktu ze sprzedającym, chce otrzymać zwrot środków za zakupiony towar w dniu 28.10.2024(czytaj więcej)