Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-12 godz: 08:04Publiczna
Zamknięta
Brak możliwości zwrotu towaruZamówiłem koszulę i spodnie. Po otrzymaniu okazało się,że jakość towaru jest byle jaka. Zgmlosiłem chęć zwrotu,otrzymałem kilkapropozycji rabatów na następne zamówienie. Kiedy odmówiłem,otrzymałem informację,że nie przysługuje mi zwrot. Firma nie odpisuje na kolejne maile. [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-12 godz: 07:56Publiczna
Zamknięta
Skarga na brak odbioru energii z mikroinstalacji Witam, jestem właścicielką mikro instalacji na Podlasiu pod Białymstokiem. Została zamontowana na moim domu w roku 2021, a od 2022 oficjalnie działa. Instalacja ma moc 10 kW, więc jest dość duża. Została zamontowana z myślą utrzymaniu min. temperatury w zimę +5*C i dostarczaniu energii elektrycznej. Niestety energia z instalacji jest odbierana w minimalnym stopniu: kiedy nasłonecznienie jest największe wyświetla się co chwila ERROR, co oznacza, że praktycznie większość energii nie jest odbierana. Pisałam już do Państwa w tej sprawie (e-mail z dnia 19 lipca 2023). Zastało przez Państwa wysłane zapytanie do (pismo PRK.732.131.2023). PGE odpowiedziała (pismo z dnia 8 sierpnia 2023 kod paskowy PGE244213438KW_23) wypisując androny o błędzie licznika, który mogę sobie sprawdzić jak będę chciała. Nie znam się ma elektryce, instalacjach, napięciach i natężeniach i u umowie z PGE nie ma mowy, że powinna się znać. Jest za to mowa (paragraf 1 pkt 1. ust. a), że zobowiązują się do odbiory wyprodukowanej przeze mnie energii. Firma która zamontowała instalacje umyła ręce, mówiąc, że to nie ich sprawa. PGE w ogóle ma klientów w 4 literach (do okienka w Białymstoku, gdybym chciała stać, to muszę czekać ok 20 godz.). Z roku na rok produkcja energii (mam aplikacje o nazwie Solarman) jest coraz mniejsza a faktury za prąd, który wciska mi PGE coraz większe (ostatnie półrocze to ok. 2300, a muszę dodać, że jesteśmy tu z mężem w wakacje i na święta). Bardzo Państwa proszę o pomoc, bo za chwilę nie będę w tanie płacić tych faktur, a PGE ciągle grozi mi, że wyłączy w ogóle energię. To absurd mam własną , z której nie mogę korzystać bo sieć jest niewydolna i musze kupować ich energie za grube tysiące i jeszcze opłacać tą niewydolna sieć! Z góry dziękuję i pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora]
2024-08-12 godz: 06:24Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Po długim oczekiwaniu na produkt, który był zamówiony dla dziecka dnia 2.08.2024 r. - łóżko tapicerowane rozkładane Hermes i braku kontaktu z państwa strony, proszę o zwrot pieniędzy za zamówienie. Jeżeli nie wywiążą się państwo ze zwrotu kwoty, sprawę zgłaszam na policję, do Państwowej Inspekcji Pracy oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
2024-08-12 godz: 06:19Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlW.D.
Zwrot pieniędzy za zwrócony towarTowar, który zamówiłam nie spełniał moich oczekiwań więc odesłałam go w terminie 14 dni od jego otrzymania. W tym momencie zaczął się problem. Bardzo utrudniony kontakt ze sprzedającą. Gdy już się skontaktowałam że sklepem zostałam zapewniona, że środki pieniężne zostaną zwrócone na konto. Do tak pory nie otrzymałam zwrotu. Kontakt ze sprzedającą urwał się natychmiastowo. Myślę, że nie jest to jedyna taka sytuacja tego sklepu.
2024-08-12 godz: 00:26Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu gotówkiPo uznanym zwrocie z dnia 19.07 i otrzymaniu faktury korygującej, nadal nie zostały zwrócę pieniądze na konto z ktorego płaciłam za odesłane zakupy. Brak odpowiedzi na maile wielokrotnie wysyłane. Brak kontaktu telefonicznego. Oczekuję od Fasardi natychmiastowego zwrotu gotowki na konto jak wspomniane wyzej.
2024-08-11 godz: 19:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlD.K.
Uszkodzony sterownik mimo naprawyUsługa została zamówiona poprzez ich stronę internetową elektrobip.pl, sterownik silnika od Samochodu Opel Astra H został wysłany na specjalne dane adresowe. Firma po miesiącu oczekiwania wysłała fakturę do zapłacenia. Koszt naprawy to 1250zł. Oczekiwanie na nadanie sterownika było szybsze. Po otrzymaniu "gotowego, naprawionego" sterownika, zaczęto sprawdzać jego sprawność, poprzez podłączenie go do samochodu i odczekanie mniej więcej godziny na to, aż sterownik się wygrzeje. Po godzinie od uruchomienia silnika samochód miał takie same objawy jak przed naprawą. Z tego względu odczytane zostały wszystkie jego błędy, które potwierdzały, iż sterownik dalej jest uszkodzony. Sterownik tego samego dnia, od otrzymania został odesłany na gwarancję. W pudełku wraz z sterownikiem została także włożona kartka z informacją gwarancyjną i paragonem, gdyż taki wymóg był od firmy, inaczej nie przyjęli by sterownika i zostałby odesłany (wszelkie informacje o tym znajdują się na stronie firmowej elektro-bip.pl w zakładce reklamacja) Po 10 dniach oczekiwania, otrzymałem informację przez konsultanta elektro-bip, iż sterownik został przez nich odebrany i chcą uzyskać ode mnie informacje co mają zrobić z tym sterownikiem. 1) Sterownik zdiagnozować, ale jeśli okaże się że sterownik jest dobry, ponoszę koszt w wysokości 600zł (mimo, że na karcie gwarancyjnej Wysokość takowej opłaty wynosiłaby 400zł) 2) Zakupuję od firmy sterownik Używany, już na miejscu dobrze sprawdzony, Ja uznając, iż firma jest niekompetentną w swojej dziedzinie (ciągły brak kontaktu z infolinią, 3 godziny na infolini dziennie, strach przed kolejnym niekompetentną naprawą sterownika i bardzo długim oczekiwaniem na informacje i naprawę sterownika), zdecydowałem o zwrocie tego sterownika i oddanie wszystkich kosztów poniesionych przez nieudolną naprawę. Informacje w.w zostały mi przedstawione drugi raz, po czym zostało to opisane w systemie. Poinformowano mnie, że sterownik zostanie odesłany. Mija tydzień, więc wykonuje połączenie telefoniczne do siedziby elektro-bip, gdzie odebrał Pan konsultant, który wytłumaczył mi dlaczego koszt diagnozy takiego sterownika jest taki wysoki i przyjął do wiadomości iż sterownik chce spowrotem, przekazał także, że paczka ze sterownikiem zostanie nadana w najbliższy dzień roboczy (był piatek) W Poniedziałek i kolejne dni brak jakiegokolwiek nadania i brak jakiejkolwiek informacji co dzieje się z moim sterownikiem. Od ponad 2 miesięcy (zaraz minie 3 miesiac) nie jestem w stanie odzyskać sterownika i jakichkolwiek pieniędzy. Kolejne wydzwanianie i kolejne zapytania doprowadzają tylko do zbędnych komentarzy pracowników infolini i zbywania klienta. Jeśli chcesz zostać ich klientem, odbiorą w ciągu 3 minut. Niestety sprawa wygląda zupełnie inaczej, kiedy dzwonisz w sprawie zapytania o przesyłkę lub o jakiekolwiek informacje o naprawie, wtedy nikt nic nie wie, konsultanci chcą wtedy konsultować sprawę z elektromechanikami na miejscu, a klientowi mówią, że oddzwonią w najbliższym czasie, gdzie nigdy taka sytuacja nie nastąpi. Od elektrobip chce tylko dwóch rzeczy, mojego sterownika i oddania moich pieniędzy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że narzucają swoje wartości wygórowane bardzo wysoko, a ja jako klient muszę się do tego dostosować. Bardzo zła praktyka firmo elekteo-bip
2024-08-11 godz: 18:09Publiczna
Zamknięta
Sprzedaż podróbek W zeszłym roku firma Hurewicza 4youprint sprzedała dysk SSD SAMSUNG 990 Pro 1TB za 319 zł. Okazało się, że w nazwie firmy na opakowaniu dysku brakowało litery S. Dopiero po uszkodzeniu dysku sprawdziłem, że to po prostu chińska podróbka oryginalnego dysku. W ramach gwarancji gwarantowanej w ofercie sprzedawcy chciałem złożyć reklamację na ten dysk. Allegro nie wspiera konsumenta, ale zaprasza do dyskusji, w wyniku której zostałem okradziony na kwotę 319 zł.
2024-08-11 godz: 08:33Publiczna
Zamknięta
SKLEP -OSZUST, UWAŻAJCIEw TERMINIE 12 DNI ODSTĄPIŁAM OD UMOWY.SKLEP NIE PODAŁ ADRESU ZWROTNEGO ,POD KTORY MOGŁABYM ZWRÓCIC TOWAR, DOMAGAM SIĘ ZWROTU 143,10 ZŁ.SKLEP ODPOWIADA NIE NA TEMAT, TYPOWI OSZUŚCI.mOGĘ PRZESŁAC CAŁA KORESPONDENCJĘ Z TYM OSZUKAŃCZYM PODMIOTEM
2024-08-10 godz: 14:57Publiczna
Zamknięta
zwrot Chciałam zwrócić towar z zamówienie bo okazał się podróbką chińską i nie jest zgodny z oferta. Niestety brak kontaktu z firmą i brak formularza zwrotu w przesyłce uniemożliwia zwrot zamówienia. Wysłałam email do przedsiębiorcy niestety żadnego odzewu z jego strony. Chcę zwrócić towar z zamówienia i odzyskać pieniądze za towar.
2024-08-09 godz: 16:54Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.W.
Brak zwrotu pieniędzy Zamówiłam u Państwa 3 sukienki które nie podobały mi się po przymiarce więc odesłałam. Od 19 czerwca czekam na zwrot pieniędzy na kwotę ok 930zl. Wysylam maile firma odpisuje ze mieli problemy finansowe że pieniądze w przyszłym tygodniu zostaną zwrócone.. nie odbierają.. zwodzą cały czas.. oczekuje aby mi oddali pieniądze!