Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-01 godz: 09:45Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.S.
KURIER [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]RZEKOMA ODMOWA PRZYJĘCIA IPR13046582 Kurier stwierdził, że pod moim adresem ktoś zadecydował o odmowie przyjęcia owej paczki. Wtedy nikt nie znajdował się w mieszkaniu. Rozmawiałem z kurierem, kolejnego dnia, który stwierdził, że paczka zostanie dostarczona po 12. Oddzwoniłem ok 12 i stwierdził że ze mną nie rozmawiał, i jakiś błąd sprawił że rozpoczeła się procedura zwrotu. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że jeśli paczka rozpoczyna procedurę zwrotu już nie może do mnie wrócić. Nie zostałem jakkolwiek poinformowany o rozpatrzeniu reklamacji. Moja reklamacja została odrzucona, ponadto nie otrzymałem informacji w terminie o rozpatrzeniu owej reklamacji tj. 30 dni. Z pewnością ktoś o zdrowych zmysłach spędza swój wolny czas mozolnie wybierając ok 10 produktów specjalistycznych z Aliexpress z Chin, oczekując około 2-3 tygodni licząc się z brakiem jakiekolwiek rekompensowania w przypadku nie odebrania paczki wydając około 400 zł i rezygnując z jej odebrania bo nie. Nie ma tam jakiejkolwiek informacji o tym kto i jak odmówił odebrania, godziny odwiedzin przez kuriera ani nawet pokwitowania czy potwierdzenia. Oczekuję rekompensaty pełnej kwoty za utracony i odesłany towar do CHIN
2024-09-30 godz: 18:39Publiczna
Rozwiązana
Zakup projektoraZakupiłem projektor 23.09.2024 Na stronie widnieje informacja, że wysyłka jest w 24h a do dnia dzisiejszego nie otrzymałem paczki. Kontakt mailowy utrudniony - dostałem tylko jedną wiadomość, że to przedsprzedaż i mam czekać. Zrezygnowałem więc z danej umowy i poprosiłem o zwrot pieniędzy - bezskutecznie. Proszę o informację kiedy otrzymam zwrot pieniędzy - nie chcę mieć już z tą „firmą” nic wspólnego.
2024-09-30 godz: 18:20Publiczna
Rozwiązana
ważność voucheraVoucher był zakupiony za 900zł w czerwcu 2023r. W lewym dolnym rogu jest informacja o ważności vouchera przez kolejne 36 miesięcy od daty zakupu i 24 miesiące ważności w formie karty podarunkowej w wysokości zapłaconych środków. W prawym dolnym rogu jest informacja o ważności vouchera do 29 czerwca 2024. Załączam skan vouchera. chciałem dziś zrealizować voucher, ale powiadomiono mnie, że voucher stracił ważność. Zgodnie z art. 385 par. 2 Kodeksu cywilnego wzorzec umowy powinien być sformułowany jednoznacznie i w sposób zrozumiały. Postanowienia niejednoznaczne tłumaczy się na korzyść konsumenta. Powołując się na powyższy przepis proszę o honorowania vouchera lub zwrot jego równowartości tytułem odszkodowania.
2024-09-30 godz: 15:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlR.L.
Odzyskanie pieniędzy - zamówienie 58591Witam, Dnia 21.09.2024 zakupiłem buty w firmie ZALBUT - Arturo Vicci. Zgodnie z regulaminem tej firmy są zobowiązani zrealizować zamówienie od 1 do 5 dni roboczych. Realizacja nie nastąpiła. Wielokrotnie próbowałem się z tą firmą skontaktować telefonicznie oraz mailowo. Bezskutecznie. Zero odpowiedzi na każdą z form kontaktu. W międzyczasie poczytałem o tej firmie w internecie i widzę, że bardzo dużo osób ma z nimi podobne doświadczenia. W związku z tym zwracam się do Państwa o pomoc w sprawie odzyskania swoich pieniążków, które to firma ZALBUT uważa za swoje nie realizując zamówienia. Jest to po prostu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
2024-09-30 godz: 14:42Publiczna
Rozwiązana
Od
avatar-urlM.C.
Brak zwrotu za anulowane zamowienieZamówienie zostało złożone w czerwcu, ze względu na brak produktu dostawa się przedłużała, aż po dwóch miesiącach wnioskowałam o anulowane zamówienia z którego firma się nie wywiązała, dokładnie 3 września bieżącego roku zamówienie zostało anulowane, do dnia dzisiejszego firma nie zwróciła pieniędzy, od kilkunastu dni dostaje informację od konsultantów, że jutro przelew dojdzie i że jest w realizacji, przelewu nie było i nie ma, dlatego oczekuję zwrotu wszystkich poniesionych kosztów.
2024-09-30 godz: 13:57Publiczna
Zamknięta
Vision hubWitam zamówiłam projektor z vision hub 25 września i do tej pory nie dostałam informacji o jego wysłaniu. Pytam w nie jednym mailu o moje zamówienie i do tej pory nie dostałam odpowiedzi . Zamówienie jest opłacone i zaczyna mnie to irytować . Kiedy zostanie ono wysłane?
2024-09-30 godz: 12:37Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.O.
Brak zwrotu środków za towarZa pomocą platformy Ovoko.pl zakupiłem przedmiot, otrzymałem go dnia 26 sierpnia, tego ssamego dnia odesłałem go do sprzedawcy. Sprzedawca potwierdził platformie otrzymanie zwrotu 29 sierpnia. Od tego momentu środki nie zostały zwrócone przez platformę pomimo wielu wiadomości e-mail i wezwań. Nie było żadnej odpowiedzi prócz automatu. Cena przedmiotu: 1275,00 zł Koszt wysyłki: 84,96 zł Razem 1359,96 zł + 15 zł opłati serwisowej. Takie koszty poniosłem. Dziś mija miesiąc. Proszę o pomoc w odzyskaniu środków
2024-09-30 godz: 08:48Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlJ.S.
Zwrot towaru Chciałam zwrócić jedną parę butów gdyż okazały się za duże a drugie były dobre. Firma nie odpowiada na email nie mam numeru telefonu. Chciałam zgłosić sprawę na policję gdyż sporo osób ma z tą firmą problem. Nie wiem co robić. Proszę o pomoc
2024-09-30 godz: 07:58Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.B.
Brak zwrotu pieniędzy Brak zwrotu pieniędzy po odesłaniu przesyłki. Od lipca próbuje odzyskać swoje pieniądze, sklep przyjął zwrot a ja nie otrzymałam pieniędzy od ponad 2 miesięcy.
2024-09-30 godz: 07:28Publiczna
Zamknięta
Niezrealizowane zamówienie - zwrot środków- 16.05.2024 złożyłam zamówienie o wartości 1695,75zł, czas realizacji do 12 tyg. - 8.08.2024 - wysłałam maila z pytaniem o datę dostarczenia zamówienia, dostałam odpowiedź, że zakład miał więcej zamówień niż założono i sklep oczekuje na dodatkową produkcję - 26.08.2024 - wysłałam kolejnego maila (2 tyg po terminie realizacji) z prośbą o zwrot środków - 28.08.2024 - mail z ponowną prośbą, dostałam odpowiedź podobną do poprzedniej, przeporsinami i podziękowaniem za okazanie cierpliwości, zero odwołania się do mojej prośby o zwrot środków - 30.08.2024 - wysłałam kolejnego maila z prośbą o zwrot środków - 5.09.2024 - kolejny mail z prośbą o potwierdzenie zwrotu środków - 6.09.2024 - kolejny wraz z załączonym oficjalnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (art.27) - dalej cisza - 9.09.2024 - kolejny mail z prośbą o potwierdzenie zwrotu środków, dwa dni później dostałam podziękowanie za cierpliwość i informację, że w najbliższych dniach sklep planuje odebrać moje zamówienie z produkcji i czy w takim przypadku jestem skłonna poczekać jeszcze kilka dni, na co odpisałam, że nie i że proszę o zwrot środków] - 16.09.2024 - kolejny mail z tą samą prośbą - 20.09.2024 - kolejny mail z przypomnieniem o moim prawie do odstąpienia od umowy zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Do dnia dzisiejszego (30.09.2024) nie dostałam odpowiedzi, nie dostałam również zwrotu środków.