Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-02 godz: 21:05Publiczna
Rozwiązana
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dnia 16.07.2024 zakupiłam w sklepie internetowym Fasardi sukienkę.W tym samym tygodniu sukienka została zwrócona wraz z paragonem i formularzem zwrotu w dniu 25.07.2024 dostałam e-mail że zwrot został rozpatrzony pozytywnie oraz że zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni .Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy na konto. Firma Fasrdi nie odpowiada na moje email ani nie odbiera telefonów po mimo wielu kontaktów . Proszę o pomoc w jaki sposób mogę odzyskać pieniądze
2024-10-02 godz: 19:00Publiczna
Zamknięta
Zamówimy „Złożone”Złożyłam zamówienia w dniu 30.09, pisało ze czas realizacji jest to jeden dzien roboczy, przesyłka została z gory opłacona a narazie ani widu ani słychu. Pisałam e-mail dwa razy - zero odzewu. Nie dostaje żadnych informacji na temat tej paczki, czy coś sie z nią w ogole dzieje. Co jest nie tak z tą marką? Poproszę albo zwrot pieniędzy albo o wyslanie mojej paczki !!!
2024-10-02 godz: 14:53Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.M.
R/Mod/2024/09/10/44508Zwróciłam jeden produkt z zamówienia do sklepu, sklep paczkę odebrał 12.09. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wg. regulaminu sklepu zwrot ma nastąpić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki ze zwrotem . Żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
2024-10-02 godz: 14:36Publiczna
Zamknięta
Vision hubWitam w jaki sposób mogę anulować zamówienie przed jego wysyłką?
2024-10-02 godz: 12:33Publiczna
Rozwiązana
Odzyskanie pieniędzyZaczęło się od tego , że w internecie szukałem firmy sprzedającej pompy hydroforowe. Pech chciał, że wyskoczyła mi firma z Mławy jako sponsorowana w wyszukiwarce. Zadzwoniłem, Panu z drugiej strony telefonu powiedziałem, że w tej kwestii jestem laikiem i że liczę na jego profesjonalizm. Powiedziałem również, że mam taką a taką pompę tej firmy, że potrzebuję nową, mocniejszą, gotową do wymienienia. Pan zaproponował mi typ, na który się zgodziłem i tak nie mając do końca pojęcia biorąc pod uwagę wszystkie parametry. Zapytałem o możliwość zamówienia więc Pan powiedział mi, że przyjmie ode mnie je telefonicznie. Podałem dane do wysyłki i zakończyliśmy rozmowę. Następnego dnia za zaliczeniem kurierskim otrzymałem w opakowaniu producenckim z przyklejonym paragonem i gwarancją pompę. Po otwarciu pudełka okazało się, że pompa którą otrzymałem to golas bez osprzętu czyli trzeba jeszcze dokupić inne elementy, żeby ją zamontować. Nie o to mi chodziło, chciałem kompletną. Zajrzałem na stronę internetową sklepu od którego kupiłem I okazało się, że cena którą zapłaciłem jest inna wyższa jak cena tej pompy na stronie internetowej sklepu. I od tego się zaczęło. Sprzedawca tłumaczył się, że się pomylił, że jak odeślę mu paragon to on zwróci mi różnicę. Ja natomiast nie chciałem zwrotu nadpłaty tylko pompę, którą mógłbym podłączyć bez dodatkowych już kosztów. Po utarczkach mailowych ze sprzedającym podjąłem decyzję o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość o czym poinformowałem sklep. Po tym jak wysłałem maila informującego o moim zamiarze od właściciela sklepu dostałem odpowiedź z ostrzeżeniem, że przyjrzy się on zwracanemu towarowi. Z opinii w internecie oraz po otrzymaniu maila wyczułem, że sprzedawca będzie coś kombinować, żeby mnie ukarać, że miałem czelność domagać się swojego i że zwracam mu towar. Przed wysyłką zrobiłem zdjęcia jak wygląda pompa, jak wyglądają dokumenty i jak wygląda pakunek. Owinąłem karton w którym otrzymałem pompę od sprzedającego dodatkową folią bombelkową budowlaną i wysłałem w drogę powrotną do sprzedawcy. Przesyłkę nadałem w niedzielę na opakowaniu i w liście przewozowym zaznaczając ostrożnie, nie rzucać. W poniedziałek kurier podjął paczkę z paczkomatu. We wtorek po 11-tej dostałem informację, że kurier dostarczył paczkę. Po 12-tej od sprzedawcy otrzymałem maila, że kurier paczkę zostawił, że odbierający przesyłki nie sprawdził, że pompa jest uszkodzona. Na dowód tego sprzedawca w mailu wysłał 2 zdjęcia uszkodzonej pompy. Czyli tak jak przewidywałem sprzedawca postanowił postawić na swoim I swoje zarobić. Tylko, że zdjęcia które mi wysłał nie były zdjęciami pompy odesłanej przeze mnie. Ja odesłałem pompę lśniącą jak lustro, którą otrzymałem od sprzedawcy natomiast on wysłał mi zdjęcia pompy zakurzonej, która musiała pewnie stać na magazynie już jakiś czas bez opakowania. Poprosiłem o więcej zdjęć. Reakcji nie było przez parę dni. Ósmego dnia po dostarczeniu pompy do sprzedawcy a więc po terminie, w którym miał prawo wezwać kuriera i sporządzić protokół szkody wysłałem wezwanie do zapłaty (zwrotu należności) powiększonej o wartość przesyłki, którą ja poniosłem zgodnie z art.34 ust.2 PK. Natomiast sprzedawca w tym samym dniu bez mojej zgody po pierwsze sporządził fakturę do paragonu a po drugie jakimś cudem obciążył mnie naprawą rzekomej pompy ( którą to naprawił w momencie) sporządzając korektę do faktury i odliczając mi koszty naprawy. Rozmawiałem telefonicznie z producentem i nie mają terenowych punktów napraw. Wszystkie wadliwe urządzenia, szczególnie nowe trafiają do nich. Czas transportu i wymiany części oraz dokument potwierdzający taką usługę to parę dni dlatego sprzedający nie mógł w tym czasie dokonać naprawy rzekomo uszkodzonej pompy. W dniu wczorajszym czyli w 14 dniu po przyjęciu pompy według art 32 ust.1 PK powinienem otrzymać rządaną kwotę. Otrzymałem i owszem ale sprzedający odliczył sobie rzekome koszty naprawy na podstawie . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]domniemuję dokumentów i nie uwzględnił moich kosztów odesłania towaru. W dniu dzisiejszym zamierzam wystosować mailowo powtórne wezwanie do zapłaty czyli różnicę pomiędzy kwotą z wezwania pierwszego a kwotą przelaną przez sprzedającego na moje konto powiększaną codziennie od dzisiaj o odsetki ustawowe. Nie chciałbym poruszać nieba i ziemi ale jeżeli trzeba będzie nie zawacham się. Nie podaruję . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]300 zł bo mam na kogo wydać a . [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]trzeba nauczyć pokory.
2024-10-02 godz: 11:01Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.K.
brak dostawy zamowieniaDnia 25 maja zamówiłam 3 koszulki medyczne z nadrukiem . Dokonałam płatności online . Nie otrzymałam zamawianego towaru w wyznaczonym terminie . Próbowałam skontaktować się telefonicznie ale nie odbierano telefonu , a po pewnym czasie już słyszałam że podany numer nie istnieje . Pisałam maile , na początku mnie zwodzili że zaraz wyślą towar ,a później nie odpowiadali na nie . Nie mam towaru ani pieniędzy . Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy . Liczę na to że odzyskam swoje pieniądze
2024-10-02 godz: 09:49Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.S.
Brak zwrotu środków za zwracany towar Witam, 2 września zrobiłam zwrot towaru do sklepu CATALINA . Otrzymalam potwierdzenie nadania zwrotu,i proźbe o akceptację nr. konta bankowego, co oczywiście zrobiłam. Myślałam że wszystko jest ok. Dzisiaj mamy 2 października a zwrotu pieniędzy ani jakiegoś powiadomienia od firmy CATALINA ,jak nie było tak nie ma. Telefon firmy nie dostępny. W żaden sposób nie można się z nimi skontaktować. Oczekuje że dzięki tej wiadomości uda mi się odzyskać pieniądze. Ale firmy CATALINA nie polecam.
2024-10-02 godz: 09:01Publiczna
Rozwiązana
Odstąpienie od umowy Zakupiłam fototapetę na wymiar,samoprzylepna, gdy odebrałam paczkę,okazało się, że jest fizelinowa,możliwe,że w systemie nastąpił błąd, że nie otrzymamam samoprzylepnej.odeslalam zakupiony towar,opłacony,zadzwoniłam,że tapeta nie spełnia moich oczekiwań,napisałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna,prosząc o zwrot poniesionych kosztów.Firma w odpowiedzi na moje oświadczenie, stwierdziła,że jestem klientem będącym jednocześnie konsumentem i nie mam takiego prawa,by odstąpić od umowy, proszę o pomoc w polubownym załatwieniu sprawy.
2024-10-02 godz: 08:04Publiczna
Zamknięta
Inteligentny dom zero kompetencjiDzień dobry. W dniu 20.08.2024 złożyłem zamówienie w sklepie Inteligentny Dom płacąc blikiem 219 zł za produkt (Wymienny akumulator Yale Linus® Smart Lock L2 USB-C). W dniu 15 września anulowałem zakup i poprosiłem o zwrot środków na konto, bo ile można czekać na produkt który miał być dostępny od razu. Dostałem informację ,że pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni i od tamtej pory kontakt z firmą się "urwał". W dniu 02.10.2024 wysłałem pismo z wezwaniem do zapłaty.
2024-10-01 godz: 19:06Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.G.
Sprawa nr 2616 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam koszulkę, po zapłaceniu blikiem od razu dostałam potwierdzenie płatności, nr zamówienia i... Cisza. Od miesiąca brak jakiegokolwiek kontaktu. Na maile nie odpowiadają, telefon nie istnieje. Wszystkie wiadomości, łącznie z [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], bez odzewu. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] Oczekuję zwrotu pieniędzy