Brak kontaktu/ brak zwrotu środków Zamówienie po odpakowaniu okazało się błędnie wysłane, towar całkowicie się nie zgadzał z tym co zamówiłem. Kontaktowałem się ze sprzedawcą wielokrotnie i wielokrotnie byłem zbywany. Lampa która przyszła , była uszkodzona i nie zgodna z tym co rzeczywiście zamówiłem. Zwróciłem Lampę poprzez zwrot strony , lecz zwrot pieniędzy został odrzucony.
Uważam a nawet jestem pewny , że zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]przez tego sprzedawcę . Gdy poinformowałem go o sytuacji ten wrzucił na swoje konto Lampę na sprzedaż , którą tak naprawdę ja zakupiłem. A także lampa okazała się sprzedana poprzez allegro tego samego Pana ;) Od 2 tygodni czekam na informację, odpowiedź w sprawie zwrotu od strony Ovoko.
Komunikacja Zakup sukienki odbył się bez najmniejszych problemów. Niestety komunikacja przy zwrocie produktu (którego rozmiar został przeze mnie wybrany niedokładnie) okazał się być problematyczny. Nie ma możliwości zwrotu paczkomatem.
Trzeba paczkę wysłać na własną rękę. Będąc nie pewną czy paczke mam nadać na poczcie w takim razie, próbuje od około tygodnia skontaktować się z firmą. Telefon nie odpowiada, na maila zwrotnego od firmy również ciężko się doczekać. Mam do zwrotu także drugie zamówienie, ale tutaj schody zaczynają się szybciej, ponieważ formularz zwrotu nie działa, i nie mogą nawet zacząć działania że zwrotem.
Proszę firmę o kontakt, inaczej zgłoszę sprawę dalej.
Brak kontaktu po zakupieDnia 2.09.2024 zakupiłem maty gumowe na kwotę 1680+ wysyłka, łącznie 1860, pieniądze przelałem od razu. Kilka dni później próbowałem wielokrotnie kontaktować się z firmą w sprawie dostawy towaru, ale nikt nie odbierał. Również na maile nikt nie odpowiadał. Na stronie zakupu anulowalem zamówione, w stosownym czasie wysłałem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale to również nie spowodowało zwrotu środków. Aktualnie wchodząc na stronę nawgum.pl jest informacja że sklep został zamknięty. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
Brak zwrotu za odwołany kurs językowy W czerwcu zapisałem się na kurs wakacyjny który ze względu na problemy techniczne został przełożony na wrzesień. We wrześniu otrzymałem informację iż kurs będzie wznowiony w październiku. W październiku dostałem informację że kurs startuje i dostanę dane do logowania. Zgłosiłem się po dane do logowania na kurs ale nie dostałem zadniej odpowiedzi. Kurs się nie odbył do tej pory. Zgłosiłem prośbę o zwrot środków ze względu na niewywiązanie się z umowy jednak nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Również pod numerem kontaktowym nikt nie odbiera.
Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za kurs wraz z opłatami bankowymi które poniosłem.
Zwrot pieniędzy Witam.
Chciałbym zrezygnować z zamówienia. Przekroczony termin na wysyłkę.
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 19.04.24 roku złożyłam zamówienie na stronie Amber sport, przesyłka dotarła do mnie dnia 08.05.24r. Z powodu złego doboru rozmiaru butów przesyłkę zwróciłam, zgodnie z regulaminem firmy odstąpienie od umowy wysłałam mailem (03.05) a przesyłkę opłaciłam i wysłałam na adres firmy (dotarła 10.05). Do dnia dzisiejszego (11.11) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie. Pisałam do amber sportu kilka maili odnośnie zwrotu natomiast na żadnego maila nie dostałam odpowiedzi, jak również dzwoniłam - albo nie odbierali albo odsyłali do napisania maila. Oczekuję zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przeze mnie do tej pory w związku z tą sytuacją czyli zwrotu pieniędzy za zamówione produkty (114 zł) oraz za opłacenie przeze mnie przesyłki zwrotnej (25 zł).
Nie otrzymałam towaru opłaconego Kupiłam przez internet 10 koszulek pielęgniarskich za 229zl. Nie otrzymałam maila potwirdzajacego zakup Strona nosi nazwę Szafa medyka, wysłałam 2 maile _ beż odpowiedzi.. Na FB znalazłam stronę,, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez szafę medyka. Poszkodowanych jest dużo. Proszę o pomoc
Sprawa nr 3078 [UWAGA! Tytuł zmieniony przez moderatora]Zwykle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], większość osób została tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], pieniądze wpłacone, przedmiotu brak, żądam zwrotu środków na moje konto!
Brak pieniędzy za zwrotW dniu 10.10.2024 odesłałam przy pomocy strony Wygodne Zwroty dwie sukienki. 14 października 2024 w wiadomości e-mail dostałam potwierdzenie od firmy La Rochell, że sukienki dotarły do ich magazynu. Zgodnie z regulaminem firma ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Niestety do dnia dzisiejszego (10.11.2024) zwrotu nie otrzymałam. Jest to zwrot na kwotę 614,97 zł.
Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy, w innym przypadku będę musiała zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji!
Niezrealizowane zamówienie ze sklepu Amber SportW dniu 25 października 2024 roku złożyłam zamówienie na męskie buty adidas Cloudfoam Comfy w kolorze czarnym (kod produktu IH6129). Zamówienie zostało w pełni opłacone z góry. Zgodnie z regulaminem Państwa sklepu, realizacja zamówienia powinna nastąpić w ciągu 2-4 dni roboczych. Jednak do tej pory zamówienie nie zostało zrealizowane.
Wielokrotnie próbowałam kontaktować się w tej sprawie, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W załącznikach przesyłam kopie mojej korespondencji z Państwa firmą, potwierdzenie transakcji oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
W związku z powyższym, żądam niezwłocznego zwrotu wpłaconej kwoty.