Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy w dniu 1 lipca 2025 r. złożyłam zamówienie na obuwie. Przesyłka dotarła następnego dnia, jednak niestety otrzymałam produkt w niewłaściwym kolorze, a dodatkowo buty były poplamione.
W związku z tym odesłałam przesyłkę 3 lipca 2025 r. jako zwrot błędnie dostarczonego i uszkodzonego towaru. Do dnia dzisiejszego, tj. 6 sierpnia 2025 r., nie otrzymałam jednak zwrotu środków.
2025/REKLEXT/038643łóżko rozkładane Indiana 80-160x200 dąb sutter z pojemnikiem materacem i poduszkami beż
łóżko rozkładane Indiana 80-160x200 dąb sutter z pojemnikiem materacem i poduszkami beż
po uzywaniu pół roku łuzko się rozpadło na części
Brak opłaconej paczkiZamówienie zostało złożone i opłacone 25.07.2025, dziś jest 04.08.2025 - brak kontaktu ze sprzedawcą, próbowałam maile i telefon. Rządam zwrotu płatności.
Brak zwrotu pieniędzy za niewysłany towar Brak zwrotu pieniędzy za zakupiony dres ted J&K w cenie 99zł. Proszę o zwrot pieniędzy
Numery niedostępneKupiłem starter plus na kartę w dniu 30 lipca 2025 r. zarejestrowałem i doładowałem. Numer stał się niedostępny w dniu następnym. Plus nie chce zwrócić środków bo twierdzi że nie spełniono warunków.
Nie jest to jedyny starter z którym tak się stało.
W 2023 r. korzystałem z smsów bez limitu ale z poczatkiem roku 2024 plus stwierdził nagle ze naruszyłem warunki regulaminu i zablokował również moje numery.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrot towarów Dzień dobry, sprawa dotyczy zamówień nr: #1500073675 oraz #1500074570. Po zwrocie towaru otrzymałam informację o akceptacji zwrotu oraz zwrocie należności w terminie 14 dni od dnia doręczenia zwrotu. Niestety termin upłynął, sklep zapewniał, że zwrot będzie zrealizowany. Niestety do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Płatności dokonywałam przez Pay po, który nalicza odsetki od zaleglosci. Problem zgłosiłam płatnikowi- Pay po i również próbuje pomóc, niestety bez rezultatu. Bardzo proszę o pomoc. Wartość to ponad 800zl .
Zwrot pieniędzy za nie zrealizowane zamówienieDzień dobry, Złożyłem zamówienie 9 lipca, po tygodniu dowiedziałem się że niema instrumentu chciałem wymienić na droższą, po czym dostawałem maile z informacją że sklep ma problemy z zamówieniami więc tydzień temu poprosiłem o zwrot pieniędzy, po czym dostałem informacje żeby przyspieszyć zwrot pieniędzy mam odpisać na maila, którego nie dostałem.
Brak zwrotu pieniędzy za odwołany koncertDnia 23.12.2023 roku kupiłam bilety na koncert muzyki filmowej junior na dzień 1.12.2024 poprzez serwis biletyna.pl. 6.11.2024 dostałam maila bezpośrednio od Trinity Group o odwołaniu koncertu i możliwości przeniesienia rezerwacji na 16.11.2025, jednak wybrałam zwrot pieniędzy. Do tej pory, pomimo wielu ponagleń nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Jestem odsyłana a odpowiedzi, ze sprawa będzie ponaglona dostaje na co trzeci email. Oczekuję niezwłocznego zwrotu pieniędzy w kwocie 447,00zl.
Zwrot pieniędzyW marcu br.złożyłem i opłaciłem zamówienie/dywan/.Nie otrzymałem towaru w terminie ,natomiast zaczęły przychodzić maile ,że termin ulegnie wydłużeniu.Cierpliwie czekałem ok.trzech miesięcy.W maju zgodnie z sugestią z biura obsługi klienta anulowałem zamówienie.Dostałem maila ,że środki zostaną zwrócone.Mija kolejne dwa miesiące ,mimo moich licznych monitów oraz polecenia zapłaty pieniędzy nie otrzymałem.Od firmy oczekuję albo natychmiastowego zwrotu pieniędzy albo wysyłki towaru.W załączeniu przesyłam część korespondencji.
brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie przez fSzanowni Państwo,
zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy dotyczącej braku zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts.
Szczegóły sprawy:
Data złożenia zamówienia: 31.05.2025
Data dostarczenia zamówienia: ok. 2.06.2025
Data nadania zwrotu: 7.06.2025
Data przyjęcia zwrotu przez sklep: 12.06.2025
Kwota do zwrotu: 197,10 zł
Metoda płatności: BLIK
Pomimo prawidłowego odesłania towaru oraz jego przyjęcia przez sklep, do dnia dzisiejszego (03.08.2025) nie otrzymałam należnego zwrotu środków.
Przebieg korespondencji:
1. 4.07.2025 – wysłałam pierwsze upomnienie na adres: biuro@stoneskirts.pl, informując, że pomimo upływu ustawowego terminu (14 dni od przyjęcia zwrotu), nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.
Odpowiedź sklepu (tego samego dnia): sprawa została przekazana do działu księgowości i zapewniono mnie, że zostanie jak najszybciej rozwiązana.
2. 14.07.2025 – ponowiłam zgłoszenie, podkreślając, że od ostatniej wiadomości nadal nie otrzymałam środków. Zaznaczyłam, że transakcja odbyła się przez BLIK, a w takim przypadku zwrot powinien zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie kilku dni. Podałam ostateczny termin realizacji: 15.07.2025.
Odpowiedź sklepu: ponownie przekazano sprawę do działu księgowości i zapewniono, że zwrot na pewno zostanie dokonany.
3. 22.07.2025 – wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty z 7-dniowym terminem realizacji.
Odpowiedź 23.07.2025: kolejny raz przekazano sprawę do działu księgowości i zapewniono o jak najszybszym rozwiązaniu sprawy.
Niestety, do dnia dzisiejszego, 03.08.2025, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Uważam, że firma rażąco narusza prawa konsumenta oraz ignoruje kolejne próby polubownego rozwiązania sprawy.
Prośba:
Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy i egzekucji należnego zwrotu środków. W załączeniu udostepniam potwierdzenia nadania i przyjęcia zwrotu oraz korespondencję z firmą Stone Skirts.