Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-10-10 godz: 17:02Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzyZakup: 20.08.2025 nr. zam. 002068102 Reklamacja 22.08 Reklamacja uznana za zasadną 03,09 nr reklamacji 0000112209/0000131063 Gres dotarł do magazynu komfort uszkodzony, nie odebrałem towaru, od razu zgłosiłem reklamacje w sklepie, myślałem naiwnie że reklamacja potrwa tyle czasu co realizacja zamówienia. Dostawa towaru w 3 dni, reklamacja trwa ponad miesiąc i na dzień dzisiejszy nie mam ani pieniędzy ani towaru. Wielokrotnie prosiłem o zwrot pieniędzy za niedostarczony towar, ponieważ musiałem go kupić dwa miesiące temu gdzie indziej. Sklep nie odpowiada na maile, dwa razy osobiście zgłaszałem problem w sklepie i byłem zapewniany przez kierownika sklepu że za godzinę do mnie oddzwoni i wyjaśni sprawę. Brak kontaktu ze sklepem.
2025-10-10 godz: 14:54Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlE.J.
Uszkodzony bagaż W dniu 08.10.2025 na lotnisku w Krkodebralam uszkodzony bagaż, linia lotnicza uszkodzila go w kilku miejscach- pdzerysoawna a wlasciwie zdarty nadrk na dolnej czesci walizki oraz urwanie stopek chroniacych wlaizek od podloza. Do tegouszkodze ia te dojonaly rowniez zniszcze ia dolnej czesci odziezy ktora mialam na sobie w dniu lotu - wystajace ostre metalowe elementy przy stomach wlaizki rozdarly mi leggi sy. Proces skladania reklamacji w tych liniach jest koszmarny, oczekuja niezloczona ilosc potiwerdzen dokumemtow I zdjec I kaza czekac 30 dni. OCZEKUJE ZWORTU SRODMOW ZA WALIZKE, LEGGINSY I REKOMPENSATE ZA POWYZSZE STRATY
2025-10-10 godz: 14:05Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu9 września 2025 r. o godz. 19:33 złożyłam zamówienie nr 1500082490 w sklepie Stone Skirt. Następnie odstąpiłam od umowy i odesłałam towar. Zgodnie z informacją sklepu/śledzeniem przesyłki zwrot został przyjęty 19 września 2025 r. o godz. 11:04. Do dziś upłynęło ponad 14 dni od przyjęcia zwrotu, a nie otrzymałam zwrotu płatności. Zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przedsiębiorca ma obowiązek zwrócić wszystkie dokonane płatności nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Sądząc po opiniach ta sytacja się powtarza: https://www.trustpilot.com/review/stoneskirts.pl
2025-10-10 godz: 13:34Publiczna
Otwarta
brak zwrotu środków za01.09.2025 złożyłam i opłaciłam zamówienie za posiłki wojskowe. W tym samym dniu złożyłam rezygnację z zamówienia z prośbą o zwrot środków. Po wykonaniu kilku telefonów (które obecnie są w ogóle nie odbierane) i wysłaniu kilku maili w dniu 12.09.2025 otrzymałam potwierdzenie, że zwrot środków został zlecony. Niestety do chwili obecnej środki nie wpłynęły. Nawet po wysłaniu listu poleconego na adres firmowy. Upomnienia mailowe pozostają bez odpowiedzi.
2025-10-10 godz: 10:23Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlP.F.
Wymuszenie zakupuDzień dobry, piszę w sprawie bardzo nieprzyjemnej sytuacji, w jakiej znalazłem się po zakupach w sklepie Bootky, działającym na platformie Kaufland.pl. Kupiłem dwie pary butów marki DemoniaCult – jedną w rozmiarze 38, a drugą w rozmiarze 37. Niestety żaden z rozmiarów nie pasował. Buty zostały jedynie przymierzone. Pierwszą parę odesłałem w sierpniu, ponieważ rozmiar nie pasował. Zwrot został przyjęty bez żadnego problemu, pieniądze zostały mi zwrócone. Druga para, o jeden rozmiar mniejsza, również okazała się niepasująca. Zgodnie z zasadami zwrotów sklepu, odesłałem buty 1 września 2025 roku, używając etykiety zwrotnej, którą sam sklep mi przesłał. Buty były tylko raz przymierzone, po czym od razu zapakowałem je z powrotem do pudełka i odesłałem – dokładnie tak samo jak poprzednią parę, którą przyjęto bez zastrzeżeń. Po kilku dniach dostałem od sklepu wiadomość, że nie przyjmą zwrotu, ponieważ ich zdaniem buty są „używane”. Sklep zaczął powoływać się na opinię jakiegoś rzeczoznawcy, którego nie znam, i przysłał zdjęcia butów z opisem, że są „brudne” i „rozwleczone w zapięciach”. Dla mnie to całkowicie absurdalne – buty były tylko raz przymierzone. Od tego czasu próbuję bezskutecznie wyjaśnić sprawę zarówno ze sklepem Bootky, jak i z platformą Kaufland.pl, przez którą dokonałem zakupu. Mimo wielokrotnych wiadomości i dowodów (w tym potwierdzenia dostarczenia zwrotu przez DHL), nie otrzymałem żadnej realnej pomocy. Kaufland potwierdził, że towar do sklepu dotarł, ale poza tym nie zrobił nic, by egzekwować zwrot moich pieniędzy. Co gorsza, ponieważ płatność była realizowana przez Klarna, system automatycznie wznowił płatność, uznając, że zwrot nie został przyjęty. W efekcie zostałem zmuszony do zapłacenia za buty, których już nie mam – odesłałem je dawno temu. Mam 100% pewności, że odesłane buty były tylko przymierzone, w stanie takim samym jak w dniu, gdy je otrzymałem. Zostały odesłane terminowo, w oryginalnym pudełku i z pełnym zestawem dokumentów. Nie wiem już, co mogę zrobić, bo czuję się całkowicie bezsilny – zarówno sprzedawca, jak i platforma Kaufland od miesięcy przerzucają winę na siebie nawzajem, a ja zostałem z niczym. Z mojego punktu widzenia sklep stosuje nieuczciwą praktykę, bo: - przyjmuje zwroty wybiórczo – jedną parę uznał, drugiej nie, mimo że postąpiłem dokładnie tak samo, - powołuje się na niejasną „opinię rzeczoznawcy”, której nie mogę zweryfikować, - odmawia przyjęcia zwrotu wbrew przepisom o prawie odstąpienia od umowy, - próbuje wymusić na mnie odbiór butów za własne pieniądze lub zaakceptowanie produktu, który mi nie pasuje. W praktyce czuję się zmuszony do zakupu butów, które są mi absolutnie niepotrzebne, bo nie pasują rozmiarem. Co więcej, kupiłem już inne buty w innym sklepie, bo nie sądziłem, że sprzedawca będzie robić jakiekolwiek problemy skoro poprzedni zwrot przyjął bez tego typu problemów. Mam wrażenie, że sklep celowo utrudnia zwroty, żeby zniechęcić klientów do egzekwowania swoich praw. Cała komunikacja była bardzo nieprzyjemna i jednostronna – sklep nie dopuszcza żadnej dyskusji i z góry zakłada winę klienta. Nie wiem już, gdzie mam się zwrócić o pomoc. Proszę o poradę lub interwencję w tej sprawie, bo naprawdę nie rozumiem, jak to możliwe, że sklep działający na dużej platformie może w taki sposób traktować klientów i łamać podstawowe zasady prawa konsumenckiego. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora]
2025-10-09 godz: 18:56Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlD.N.
Brak zwrotu pieniędzy i wysłania zamówenia30 września złożyłem internetowy wniosek o zwrot środków za pośrednictwem platformy Complaio R/GEB/2025/09/30/57369. Moje zamówienie nr 23107 na model samolotu AN-225 od 2025-08-19 nie zostało wysłane w ciągu wskazanych 30 dni roboczych. Na ten moment nadał jest w statusie "w trakcie realizacji" Co więcej, ten produkt został usunięty ze strony internetowej. Sklep nie udzielił żadnej odpowiedzi na moje zapytania. W formularzu zwrotu podałem numer konta, na które mają zostać przelane środki. Otrzymałem potwierdzenie, że zwrot jest przetwarzany. Jednak na ten moment koszty nie zostały zwrócone. ŻĄDAM NATYCHMIASTOWEGO ZWROTU MOICH PIENIĘDZY!
2025-10-09 godz: 16:38Publiczna
Otwarta
Odmowa zwrotu towaruW tym sklepie kupiłam kombinezon, który okazal się zbyt mały. Zwróciłam się do sprzedawcy z prośbą o informację, w jaki sposób mam zwrócić towar. Sprzedawca najpierw bezczelnie odpisał, że mogę go sobie wystawić na grupie sprzedażowej, a po moim upomnieniu napisał, że zwrotów nie przyjmuje. Oczekuję zwrotu pieniędzy za towar i przyjęcie zwrotu towaru.
2025-10-09 godz: 16:04Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.W.
ModivoZamówienie złożone 10.09.2025. 15.09.2025 dostałem od ich partnera realizującego zamówienie paczkę DPD 08448864026480 Nadawca: LOGISTICA STOCK Numer referencyjny przesyłki 1: 25142021741834 Numer referencyjny przesyłki 2: ModPL-50820601 w której zamiast zakupionej kurtki były naklejki Hello Kitty. Sprawa zgłoszona do modivo poprzez email . 22.09 zostałem poproszony o podesłanie zdjęć przesyłki z naklejkami, 23.09 otrzymałem informację od Modivo iż sprawa została przekazana do ich partnera. Otrzymane naklejki odesłałem 25.09 do ich parte nar (został przez nich przysłany kurier po nie). Od tamtej pory nie mam kontaktu z Modivo, nie odpisują na moje maile, i nadal nie mam zamówionego i zapłaconego towaru.
2025-10-09 godz: 12:15Publiczna
Otwarta
Uszkodzona lodówka Samsung - glośna pracaRodzaj usterki: Z lodówki wydobywa się dźwięk podobny do bulgotania Opis: Od momentu zakupu, czyli od około pół roku, urządzenie wydaje niepokojące dźwięki niemal przez całą dobę, z niewielkimi przerwami. Zgłosiłem ten problem do producenta, jednak nawet się niepofatygował z wizytą i stwierdził, że są to normalne odgłosy. Nie zgadzając się z tą diagnozą, skorzystałem z usług niezależnego serwisanta, który potwierdził, że te dźwięki nie są normalne i wskazują na usterkę. Proszę o podjęcie natychmiastowej interwencji w celu naprawy usterki, wymiany lodówki lub innego rozwiązania, które rozwiąże problem
2025-10-09 godz: 12:09Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlN.P.
Brak zwrotu pieniędzyZwróciłam część zamówienia. Przesyłka zwrotna była odebrana przez firmę 24 lipca i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a mamy już październik. Od połowy sierpnia upominam się mailowo o zwrot, ale cierpliwie czekałam. Pod koniec września wysłałam firmie przedsądowe wezwanie do zapłaty, lecz firma je zignorowała tłumacząc się "nietypową sytuacją rynkową" proponując mi zamiast przelewu bon do realizacji w ich sklepie, lecz po tej sytuacji nie jestem zainteresowana zakupami w tej firmie. Żadne z zapewnień firmy nie znalazły odbicia w rzeczywistości, terminy, które sami wyznaczali na zwrot nie zostały dotrzymane. Próba kontaktu telefonicznego - telefon ciągle wyłączony. Po przeczytaniu innych spraw z Państwa strony widzę, że nie tylko ja zostałam potraktowana w taki sposób. Cytując z innego zgłoszenia, ponieważ moja sytuacja wygląda identycznie: "ciągłe zwodzenie bezsensownymi pytaniami mającymi na celu wydłużenie rozwiązania sprawy, unikanie odpowiedzi na prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu. Najpierw dostaję informację, że zwrot zostanie zrealizowany w przeciągu dwóch dni, a po upływie tego czasu na moją prośbę o wysłanie potwierdzenia dostaję pytanie: ile było sukienek do zwrotu?" Staram się być wyrozumiała, ale moja cierpliwość się już skończyła. Oczekuję od firmy zwrotu za zwrócone towary tj. 597 zł wraz z odsetkami ustawowymi.