Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-08-03 godz: 07:35Publiczna
Otwarta
brak zwrotu środków za zwrócone zamówienie przez fSzanowni Państwo, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w rozwiązaniu sprawy dotyczącej braku zwrotu pieniędzy za odesłane zamówienie w sklepie internetowym Stone Skirts. Szczegóły sprawy: Data złożenia zamówienia: 31.05.2025 Data dostarczenia zamówienia: ok. 2.06.2025 Data nadania zwrotu: 7.06.2025 Data przyjęcia zwrotu przez sklep: 12.06.2025 Kwota do zwrotu: 197,10 zł Metoda płatności: BLIK Pomimo prawidłowego odesłania towaru oraz jego przyjęcia przez sklep, do dnia dzisiejszego (03.08.2025) nie otrzymałam należnego zwrotu środków. Przebieg korespondencji: 1. 4.07.2025 – wysłałam pierwsze upomnienie na adres: biuro@stoneskirts.pl, informując, że pomimo upływu ustawowego terminu (14 dni od przyjęcia zwrotu), nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Odpowiedź sklepu (tego samego dnia): sprawa została przekazana do działu księgowości i zapewniono mnie, że zostanie jak najszybciej rozwiązana. 2. 14.07.2025 – ponowiłam zgłoszenie, podkreślając, że od ostatniej wiadomości nadal nie otrzymałam środków. Zaznaczyłam, że transakcja odbyła się przez BLIK, a w takim przypadku zwrot powinien zostać zrealizowany w ciągu maksymalnie kilku dni. Podałam ostateczny termin realizacji: 15.07.2025. Odpowiedź sklepu: ponownie przekazano sprawę do działu księgowości i zapewniono, że zwrot na pewno zostanie dokonany. 3. 22.07.2025 – wysłałam przedsądowe wezwanie do zapłaty z 7-dniowym terminem realizacji. Odpowiedź 23.07.2025: kolejny raz przekazano sprawę do działu księgowości i zapewniono o jak najszybszym rozwiązaniu sprawy. Niestety, do dnia dzisiejszego, 03.08.2025, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Uważam, że firma rażąco narusza prawa konsumenta oraz ignoruje kolejne próby polubownego rozwiązania sprawy. Prośba: Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy i egzekucji należnego zwrotu środków. W załączeniu udostepniam potwierdzenia nadania i przyjęcia zwrotu oraz korespondencję z firmą Stone Skirts.
2025-08-02 godz: 18:45Publiczna
Zamknięta
Zbiorowe naruszenie praw konsumentówDzień dobry. Piszę jako osoba, która analizowała działalność firmy Rendin Polska Sp. z o.o. w kontekście rynku najmu, jej regulaminów, przekazu marketingowego i opini publicznej. Marketing – "zero kaucji", "kaucja to przyszłość", "nie martw się kaucją". W rzeczywistości – ukryta kara pieniężna zapisana w regulaminie i o której nikt nie mówi. Podczas opłaty kary należy napisać w tytule "kaucja". Rendin tworzy wrażenie, jakby był ubezpieczycielem, przez odpowiednie słownictwo. W regulaminie jednak używa słownictwa ubezpieczyciela i poręczyciela. Do podpisania, razem z umową najmu, dają "umowę poręczenia", nie informując o tym i o skutkach. Rozbieżności dotyczące stanowisk pracowników – te same osoby mają różne zawody, zależnie od wersji językowej strony internetowej. Utrudniony dostęp do regulaminu, ponieważ brak jest wyraźnego linku w widocznym miejscu na stronie głównej. Ukryty rachunek i tzw. "mityczne odsetki". W regulaminie wspomniany jest jakiś rachunek, gdzie przechowywana jest "kaucja" i odsetki od której należą się najemcy, ale nic konkretnego nie wiadomo na ten temat. "Opłata Rendin" pobierana nie wiadomo za co. Brak jasnego tłumaczenia, czym to jest. W regulaminie "opłata Rendin" staje się "opłatą serwisową". Promowanie mieszkań niebezpiecznych dla życia i zdrowia (pleśń, grzyb) (załączniki dostępne na żądanie poniewarz zawierają informacje osobistą - leczenie, adres zamieszkania i t.d.) Możliwe naruszenia: 1. Art. 6 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym; 2. Art. 24 ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów; 3. Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2005/29/WE. Na dziś, nie ujawniono żadnych zezwoleń którze dają firme możliwość legalnie działać w obszarze ubiezpieczenia, poręczenia, pomocy prawnej. Pracowniki ignorują listy, a wszystkie moje wiadomości zostały bez odpowiedzi. Domagam się od założyczela firmy Aluina Auna wyjaśnień na jakich zasadach "firma-córka" Rendin Polska Sp. z o.o. działa na terenie Polski? Jak odprowadzane podatki? Ujawnienia ukrytych rachunków. Wytłumaczenia, dlaczego "kara umowna", musi być podpisana jako "kaucja"? Odpowiedzi na pytanie, czy firma Rendin Polska wogóle działa legalnie? Domagam się też zwrócenia uwagi na działalność założyczela i pracowników tej firmy organów państwowych I społeczeństwa. Dziękuję. Z wyrazami szacunku i do usłuszenia.
2025-08-01 godz: 10:31Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Brak zwrotu środków za niezrealizowane zamówienieZamówienie złożone 20 czerwca 2023 roku. Po wielu próbach kontaktu z firmą, otrzymaniu wielu terminów, z czego żaden nie został dotrzymany, wysłałem rezygnację z realizacji 3 kwietnia 2024 roku. Do dzisiaj nie otrzymałem środków, nawet pomimo telefonicznych zapewnień, że sprawa "trafiła już do księgowości". Proszę o pomoc w odzyskaniu środków.
2025-08-01 godz: 09:35Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za anulowane zamówienie 30.06. Złożyłam zamówienie w sklepie na kwotę 647,00 zł. Ze względu na przedłużony czas oczekiwania na wysyłkę 11.07. Złożyłam prośbę o anulację zamówienia, która została zatwierdzona z informacją, że pieniądze wrócą na konto max do 14 dni. Jest 1.08. I nadal nie otrzymałam od firmy pieniędzy i przestali odpowiadać na maile.
2025-08-01 godz: 09:25Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za zakupione biletyKupiłam trzy bilety na Koncert Muzyki filmowej James Horner w Gdyni. Koncert się nie odbył i kiedy wydarzenie zostało odwołane po raz drugi poprosiłam o zwrot pieniędzy za 3 bilety zakupione 22.02.2024 r. nr rezerwacji: TG/10379597 1000249062240. Napisałam już kilka maili, dzwoniłam, pisałam smsy z prośbą o zwrot do pana [dane usunięte przez moderatora], który ponoć jest odpowiedzialny za zwrot, niestety bez odzewu. Oczekuję zwrotu pieniędzy za zakupione bilety. [dane usunięte przez moderatora]
2025-07-31 godz: 12:47Publiczna
Otwarta
Sprawa nr 5472 [tytuł zmieniony]Firma która nie szanuje ludzi, od czerwca czekam na pelny zwrot po pierwszym napisaniu na tej stronie odeslali zwrot, dalej czekam jednak na rekompensate w wysokosci 70zl na ktore sie umawialismy, firma bezczelinie probowala mnie oklamac ze wyslali te pieniadze jednak wyslali mi potwierdzenie zwrotu dalej za paczke a nie rekomensate, oczywiscie kontakt sie urwal a ja dalej czekam na 70zl- uwazam rowniez ze za rok czekania ta rekomensata powinna wynosic 100zl. Niby minelo duzo czasu ale ja nie bede dawala robic w kulki mnie i mojej rodziny. Dalej czekam na rekompensate.
2025-07-31 godz: 12:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar01.07.2025 r. zamówiłam sukienkę w sklepie Stone Skirts. Zwróciłam ją. Sklep poinformował mnie 10.07.2025, że zwrot został prawidłowo zarejestrowany a pieniądze otrzymam maksymalnie w ciągu 14 dni. Niestety nie udało mi się odzyskać moich pieniędzy. Jestem zbywana automatycznymi odpowiedziami mailowymi o „przekazaniu sprawy do działu księgowości”, przelewu nadal nie otrzymałam. Oszukanych przez Stone Skirts jest wiele. Niektórzy klienci sklepu od miesięcy nie odzyskali swoich pieniędzy lub nie otrzymali zamówionego towaru. Potwierdzeniem tego co piszę są liczne negatywne komentarze w internecie i grupa „Oszukane przez Stone Skirts” na FB. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.
2025-07-31 godz: 10:42Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towarDzień dobry. Zrobiłam zamówienie 07.06.2025r na komplet ubran za kwote 255.60zl. Zamówienie dotarło do mnie z opoznieniem okolo 18 czerwca podobno bylo z preorderu.Dnia 27.06.2025r odesłałam przesyłkę. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a jest juz 31lipca. Po kontakcie kilkukrotnie obiecywano mi zwrot. Kontakt sie urwał a zwrotu nie otrzymalam. Firma to [słowa usunięte przez moderatora] i także wiele innych osób. Proszę o pomoc z odzyskaniu pieniędzy.
2025-07-31 godz: 08:42Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniedzy za niezrealizowane zaówienieW dniu 27.05.2025 złożyłam zamówienie z sklepie internetowym Charlotte Fashion na kwotę 193,48 (175,49 zakup spodni + 17,99 koszty dostawy). Zamówienia nie otrzymałam pomimo kilkukrotnego zgłaszania tego firmie. Otrzymywałam w zamian informacje że firma czeka na dostawe. W ślad za tym w dniu 26.06.2025 wysłałam drogą mailową formularz zwrotu tj. Rezygnację z zamówienia. Anulowanie zamówienia zostało przyjęte przez firmę natomiast środków pieniężnych do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Po wielokrotnym kontaktowaniu się z firmą dostaje tylko informacje że sprawa jest na końcowym etapie i na dniach otrzymam zwrot. Niestety to się nie dzieje. Chciałabym otrzymać swoje pieniądze.
2025-07-31 godz: 00:25Publiczna
Zamknięta
Wadliwie wprawione okna w domuZgłosiłam 19.06.23 firmie Plast-Profil za pomocą pracownika na piśmie, że mam zastrzeżenia, co do wprawienia okna - podpisal. Zgłaszałam wielokrotnie juz reklamację na ten temat, przesyłałam emaile z reklamacjami, ale zostały one pomijane. W końcu po kontakcie z właścicielem i po tym, jak był na wizji - okna nie idzie właściwie zamknąć, ani otworzyć. Wyleciały całe rolki w oknie. Podpisał dokument, że jeśli przedstawię Mu dokument potwierdzający wadę uzna ją. Przedstawiłam mu opinię biegłego sądowego, a on twierdzi, że jej nie uznaje. Przesytrzegam przed jakimkolwiek zakupem okien w tej firmie. Brak reakcji na zgłaszanie wad, wysyłanie pism przez ich radcę prawną, do tego za takie opinie grożą wyciągnięciem konsekwencji Prawnych za złe opinie o nich. Domagam sie juz w chwili obecnej rekompensaty ì nowego okna wraz z poprawą po wprawieniu - elewacji i uszkodzenia paneli. Nie idzie z tą firmą w ogóle się porozumieć. Kolejne pliki podpisy właściciela dodam, wraz z dokumentem pracownika.