Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-08-20 godz: 09:30Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy 10.07 zamówiłam przez stronę stoneskirts.pl sukienkę, za którą zapłaciłam z góry 429 zł. Po określonym na stronie czasie 14 dni roboczych na wysyłkę, sukienka nadal nie została wystana więc zrezygnowałam z zamówienia (sukienka była mi potrzebna na konkretne wydarzenie, a już i tak nie zdążyłaby przyjść, szczególnie po przeczytaniu opinii, mogłam czekać nawet 2 miesiące). Anulowałam zamówienie, dostałam potwierdzenie anulowania 1.08 oraz informacje o zwrocie środków na konto w ciągu 14 dni. Po 14 dniach nie otrzymałam zwrotu, na moje maile przypominające otrzymuje odpowiedzi, że zwrot został zlecony. Nadal jednak brak pieniędzy na koncie. W tym momencie nie dostaje już nawet odpowiedzi na maile.
2024-08-20 godz: 07:46Publiczna
Otwarta
Niezrealizowane zamówienie Dnia 22.04.2024 złożyłam zamówienie w sklepie completo.pl. najpierw zostałam poinformalowana, że czas realizacji zamówienia to ok 20 dni. Po tym czasie dostałam informację, że zamówienie zostanie zrealizowane dopiero 14 czerwca, zaproponowano zamiennik, ale, że nie spieszyło mi się to odpisałam, że poczekam. Kolejny maili informował o realizacji zamówienia ok 12 lipca. 10 lipca napisałam do sklepu maila, że chciałabym anulować zamówienie, bo znalazłam ten sam przedmiot gdzieś indziej. Na stronie widniała informacja, że można to zrobić zanim towar zostanie skompletowany. Od tamtego czasu nie ma kontaktu z firmą. Strona przestala działać, telefon nie odpowiada, czytając komentarze z ostatnich tygodni okazuje się, że nie tylko ja zostałam oszukana. Wartość mojego zamówienia to prawie 800 złotych. firma została wypisana z bazy ceidg. Sprawę zgłosiłam na policję. Dodatkowo wysłali do oszukanych wiadomość mailem, że ogłosili upadłość, co nie jest prawdą, upadłość nie widnieje w żadnych rejestracjach.
2024-08-20 godz: 07:27Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zwrócone zamówienie amówienie Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwierdzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.
2024-08-20 godz: 07:15Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy po anulowanym zamówieniuZamówienie złożone w dniu 11/07 nie zostało zrealizowane w deklarowanym terminie, po jego upływie i mojej interwencji dowiedziałam się, że zamówienie może być zrealizowane z poślizgiem 8 dni roboczych. W tej sytuacji w dniu 5/08 anulowałam zamówienie. Zostałam poinformowana o zwrocie środków w ciągu 14 dni. 14 dni minęło, środków na koncie brak. Niestety jest to powszechna praktyka stosowana przez firmę, oczekuję natychmiastowego zwrotu środków, w przeciwnym razie zgłaszam sprawę do UOKiK oraz na policję.
Brak zwrotu pieniędzy za odesłany towar Zamówiłam kilka rzeczy, część z nich odesłałam. Towar został dostarczony do firmy 19.07.2024, jest 20.08 pieniędzy za zwrot nadal nie otrzymałam
2024-08-20 godz: 06:50Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu pieniędzy6 czerwca 2024 złożyłam zamówienie w sklepie Stone Skirts. Czas realizacji miał wynosić 14 dni roboczych. Zamówienie otrzymałam dopiero po 6 tygodniach, już po kilku moich mailach, w których dopytywałam o wysyłkę i w odpowiedzi otrzymywałam informację, że przesyłka jest opóźniona ze względu na bardzo dużą ilość zamówień. Paczkę wysłano do mnie po kilku godzinach, po tym jak mailowo zrezygnowałam z zamówienia, ponieważ okazja, na którą zamówiłam rzecz już minęła oraz postanowiłam nie wspierać tej firmy moimi zakupami, skoro stosują takie nieuczciwe praktyki. Przesyłkę odebrałam 25 lipca, a następnie 31 lipca nadałam zwrot do sklepu. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, tj 273,39 zł. W zeszłym tygodniu kontaktowałam się mailowo w tej sprawie ze sklepem, ale twierdzą, że na zwrot mają 14 dni. Wiem, że wszystkim upominającym się o zwrot czy wysyłkę towaru wysyłają maile w podobnym tonie, czyli zbywają klientów, przeciągają w czasie wysyłkę ze względu na "bardzo dużą ilość zamówień" itp. Dodatkowo usuwają nieprzychylne komentarze w social mediach oraz blokują osoby, które te komentarze zostawiły (również mnie zablokowano po tym jak napisałam komentarz z opinią na instagramie). Przeczytałam, niestety już po fakcie, wiele opinii na ich temat, chociażby na stronie Trustpilot. Wszędzie pojawia się podobny schemat. Zależy mi na tym by odzyskać pieniądze za zamówienie, czyli 273,39 zł. Będę wdzięczna za pomoc w tej sprawie.
2024-08-20 godz: 06:24Publiczna
Otwarta
Brak zwrotu środków za anulowane zamówienieW dniu 18.07 dokonałam zakupy sukienki Sarah mięta za kwotę 429,00 zł (445,99 zł z przesyłką). Z uwagi na długi okres oczekiwania anulowałam zamówienie dnia 23.07 (w systemie sklepu zamówienie zostało anulowane 24.07). 24.07 dostałam informację, że środki zostaną zwrócone na moje konto, otrzymam je w ciągu 14 dni i zlecono zwrot środków do księgowości. Dzień dobry Pani [dane usunięte przez moderatora], Dziękuję za wiadomość. Bardzo Nam przykro, że nie udało się zrealizować Pani zamówienia. Potwierdzam anulację i przekazuję zlecenie zwrotu środków do Działu Księgowości. Zwrot środków zostanie zlecony w ciągu 14 dni przez platformę, z której dokonała Pani płatności. 09.08 z uwagi na brak zwrotu odezwałam się do sklepu z prośbą o informację, kiedy zostanie zlecony zwrot. Tego samego dnia otrzymałam informację, iż sklep przeprasza za opóźnienie i zleca zwrot środków do księgowości (PONOWNIE). Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za opóźnienie w zwrocie. Przekazuję zlecenie zwrotu środków do Księgowości. W przypadku dalszych pytań służę pomocą. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. [dane usunięte przez moderatora]- Stone Skirts 12.08. ponownie zwróciłam się do sklepu, ponieważ minął czas, o którym pisali, w czasie którego miałam otrzymać zwrot - 14 dni. Otrzymałam informację, że sklep jest w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów i mój zwrot jest już rzekomo zgłoszony i przekazany do księgowości, jest w trakcie realizacji. Zapewniono mnie, że środki na pewno do mnie wrócą. Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jesteśmy w trakcie stabilizowania sytuacji związanej z opóźnieniem zwrotów. Zwrot już został zgłoszony i przekazany do Księgowości. Jest w trakcie realizacji. Rozumiemy Pani obawy, jednak zapewniamy, że środki na pewno wrócą na Pani konto. Mamy nadzieję, że ponowne problemy nie będą miały miejsca w przyszłości. 14.08 przesłałam maila, gdzie zażądałam zwrotu i dałam na to czas do poniedziałku 19.08. Zwrotu nadal nie otrzymałam. Proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy!
2024-08-19 godz: 21:44Publiczna
Otwarta
Zamówienie 754321 sierpnia 2024 r. dokonałam zakupu (18904_20240626203217 | Łóżko tapicerowane rozkładane szuflady HERMES | 1 499,00 zł - 1 szt.). Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej w sklepie internetowym jeszcze przed jej faktycznym wykonaniem przez sprzedawcę, tj. przed wysłaniem zakupionego towaru, w załączniku przesłałam drogą mailową oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dnia 2 sierpnia 2024 r. Do dnia dzisiejszego (tj. 19.08.2024) nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, ani zwrotu pieniędzy. Z tego co mi wiadomo Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Tym bardziej niepokoi mnie ta sytuacja, gdyż po dokonaniu zakupu trafiłam na niepochlebne opinie na temat tego sklepu. Ludzie skarżą się, że nie mają ani mebli, ani przesłanych pieniędzy. Bardzo proszę o zwrot moich pieniędzy.
2024-08-19 godz: 18:36Publiczna
Otwarta
Od
avatar-urlK.W.
Jx00002388Wyslane buty zupelnie inne niz.zamowione Brak kontaktu i adresu.zwrotnego.do.firmy, mail nie odpowiada Zaplacono gotówka przy odbiorze czy jest szansa na jakakolwiek pomoc z Panstwa strony? Dysponuje jedynie nr whatsup
2024-08-19 godz: 14:11Publiczna
Otwarta
Zwrot pieniędzy za zamówienie Dnia 30.07 zwrot mojego zamówienia został rozpatrzony pozytywnie, na co otrzymałam potwordzenie mailowe. Dnia 13.08 otrzymałam fakturę korygującą. Na tym kontakt z firmą ucichł, nie otrzymałam zwrotu środków za zwrócona sukienkę. Po próbie kontaktu otrzymałam wiadomość, o problemach z księgowością, natomiast po kolejnych dniach i próbach kontaktu, zaczęłam otrzymywać informacje iż moje maile są odrzucane przez odbiorcę, na telefony nikt nie reaguje. Chciałabym odzyskać swoje pieniądze.