Brak zamówienia, brak odpowiedziSkładałam zamówienie w dniu 08.10.2024r w kwocie 192,88zł. Gdy po 2 tygodniach nie otrzymałam paczki, napisałam maila do nich z prośbą o informację odnośnie mojego zamówienia. W ciągu 4 dni nie otrzymałam żadnego maila zwrotnego, więc napisałam ponownie. Znów brak odpowiedzi, a dzisiaj już 10 listopada.
Brak dostawyZamówiłem projektor firmy Vision Hub i do tej pory nie doszedł towar ,odpisują z automatu,dałem się nabrać straciłem 149zl tylne kosztował projektor,Pan [daje usunięte przez moderatora],jest wiele osób które dały się nabrać , napisałem o zwrot pieniędzy,ciekawe co dalej,,sprawa zgłoszona także do Rzecznika Praw Konsumenta
Zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]Zostałem [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez sklep internetowy:
andomagd.pl [dane usunięte przez moderatora]
Zrobiłem zakup w sierpniu wraz z przelewem bankowym kwoty z numerem zamówienia.
Do tej pory nie otrzymałem towaru, nikt nie odbiera telefonów, nie odpowiada na maile.
W zał. zamówienie, info ze sklepu, dowód przelewu, mail z pytaniem.
Oczekuję zwrotu wpłaty za towar, przesyłkę i zadośćuczynienie.
pozdrawiam
Brak zwrotu pieniędzy Dzień dobry,.
Dnia 13.10. 2024 złożyłam zamówienie na stronie sklepu Stone Skirts za kwotę 721,40 zł.
23.10 wysłałam zapytanie co z moim zamówieniem i otrzymałam wiadomość :
Hej Dziewczyny! 💖
Dzięki za wiadomość! 💕 Z powodu dużej ilości zapytań, czas oczekiwania na Wasze maile może być wydłużony, jednak obiecujemy że odpowiemy na wszystkie wiadomości
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Ściskamy mocno, Stone Skirts
Oczywiście była cisza.
01.11.2024 wysłałam ponownie maila.
Otrzymałam odpowiedź :
Dzień dobry,
Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pani zamówienia! Mamy tu do czynienia z prawdziwą „klęską urodzaju” – liczba zamówień, która wpłynęła, przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Nasz zespół i szwalnia pracują pełną parą, by jak najszybciej zrealizować wszystkie zamówienia, w tym oczywiście i Pani.
Aktualnie wszystkie produkty z kolekcji, z której zakupiła Pani produkt zostały wyłączone ze sprzedaży i zablokowane na stronie, żebyśmy mogli skupić się na jak najszybszej realizacji już złożonych zamówień. Chcielibyśmy zaznaczyć, że szyjemy z materiałów o bardzo wysokiej jakości. Są one wzbogacone o specjalny enzym przeciw mechaceniu, dzięki czemu będą jeszcze bardziej przyjemne w użytkowaniu.
Rozumiemy, że oczekiwanie może być frustrujące, dlatego zrozumiemy, jeśli wykorzysta Pani prawo przysługujące do anulowania zamówienia. Będzie nam jednak szalenie miło, jeśli zdecyduje się Pani zostać z nami i poczekać około 10 dni roboczych, a produkt na pewno wynagrodzi Pani ten czas.
Nasze tkaniny posiadają certyfikaty GOTS oraz OEKO-TEX, co potwierdza ich wysoką jakość oraz zgodność z ekologicznymi standardami.
Dziękujemy za Pani cierpliwość i wyrozumiałość. Jeśli ma Pani dodatkowe pytania, służymy pomocą.
Pozdrawiam,
[dane usunięte przez moderatora] - Stone Skirts
Odpisałam, że w takim razie rezygnuje z zamówienia na podstawie przyznanego mi prawa.
Oczywiście w dalszym ciągu cisza i nie ma zwrotu pieniędzy. Po tygodniu wysłałam kolejnego maila :
Dzień dobry,
Proszę o informację kiedy nastąpi zwrot poniesionych przeze mnie środków.
Szczerze mówiąc jestem bardzo zniesmaczona Państwa postawą.
Zastanawiam się nad pójściem do Rzecznika Praw Konsumenta oraz zgłoszeniem na Policję.
Kontakt z Państwem jest zerowy oraz cały okres oczekiwania przekracza wszelkie granice.
Proszę o pilny kontakt.
Dalej cisza.
Postanowiłam komentować ich stronę na FB oraz na Instagramie. Oczywiście komentarze były usuwane, nawet otrzymałam wiadomość na messenger :
Szanowna Pani,
Bardzo poważnie podchodzimy do każdej opinii na temat naszej działalności, w tym także do krytyki. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że wszelkie oskarżenia o oszustwo są bezpodstawne i godzą w dobre imię naszej firmy. W związku z tym prosimy o usunięcie lub sprostowanie powyższego komentarza.
Nasza firma działa zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Kodeksem cywilnym (art. 23), który chroni nasze dobre imię i renomę. Publikowanie bezpodstawnych oskarżeń może podlegać odpowiedzialności cywilnej z tytułu naruszenia dóbr osobistych.
Jeśli wystąpiły jakiekolwiek nieporozumienia lub Państwa doświadczenia były negatywne, prosimy o kontakt bezpośredni. Chętnie wyjaśnimy wszelkie wątpliwości i zrobimy wszystko, aby sprostać Państwa oczekiwaniom.
Odpisałam, że żądam zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie i że sprawę zgłoszę na Policję, oto odpowiedź :
Dzień dobry 🐻
Dziękujemy za Twoją wiadomość!
Bardzo prosimy o przesłanie jej na e-mail: kontakt@stoneskirts.pl .
Nie odpowiadamy na wiadomości FB i IG, gdyż otrzymujemy codziennie dość sporo zapytań, a w mailu najłatwiej jest zachować porządek korespondencyjny. 😘
Pozdrawiamy,
Zespół Stone Skirts
Wysłałam tam maila i kolejna odpowiedź :
Hej Dziewczyny! 💖💖
Dzięki za wiadomość! 💕 Odpowiemy na nią w ciągu 4 dni roboczych, w godzinach naszej pracy 8-16, od poniedziałku do piątku. Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych.
Na pewno odpowiemy na wszystkie wiadomości.
Ściskamy, Stone Skirts
Oczywiście moje konto zablokowali na portalach społecznościowych więc nie da się już ostrzec innych kupujących.
Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu moich pieniędzy.
We wtorek idę zgłosic sprawę na Policję.
Pozdrawiam serdecznie
[dane usunięte przez moderatora]
Brak zwrotu środków za zamówienie nr 1500042603Zamówienie zwrócone do producenta 18.10 ( mam potwierdzenie odbioru zwrotu od firmy DPD ) . Towar został zwrócony dwa dni po otrzymaniu przesyłki. Od 26.10 próbuje skontaktować się z firmą w sprawie zwrotu środków. Niestety na każdy e-mail otrzymuje automatyczną odpowiedź o konieczności czekania na odpowiedź. Po kliku dniach otrzymałam e-mail zwrotny, który nie dotyczył mojej sprawy i odpowiedzi na moje pytanie.
Dzisiaj minął termin 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy, których nie otrzymałam. Proszę o uczciwość i zwrot środków. Poniżej przebieg korespondencji ( w kolejności od najnowszych do najstarszych):
07.11 2024
Dzień dobry,
to jakaś pomyłka. Ta odpowiedź nie dotyczy mojego pytania.
Zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko, za co dziękuję.
Niestety okazało się że ten model dresu był nietrafiony dla mnie i został szybko do Państwa odesłany. Dnia 18.10 około godziny 14.40 został odebrany przez Państwa zwrot. ( wysłany dzień po odebraniu zamówienia )
Moje pytanie odnosiło się do zwrotu środków za zamówienie. Kiedy mogę oczekiwać zwrotu pieniędzy?
pozdrawiam,
czw., 7 lis 2024 o 13:53 Stone Skirts Customer Service <kontakt@stoneskirts.pl> napisał(a)
Dzień dobry,
Niestety, ale przeczytałem tą wiadomość po wysyłce towaru.
Przepraszam za długi czas oczekiwania na realizację zamówienia. Cieszymy się, że przesyłka została już odebrana. Mam nadzieję, że zamówione produkty spełnią mimo wszystko Pani oczekiwania i będą zadowalające.
Jeszcze raz serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności, które mogły wyniknąć w związku z oczekiwaniem. Jeśli ma Pani jakiekolwiek pytania lub potrzebuje dalszej pomocy, proszę śmiało się z nami kontaktować.
Pozdrawiam serdecznie,
[dane usunięte przez moderatora] – Stone Skirts
pon., 4 lis 2024 o 12:47[daje usunięte przez moderatora]
napisał(a):
Dzień dobry,
Kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków za zwrócone zamówienie?
Pozdrawiam
sob., 26 paź 2024, 08:47 użytkownik [dane usunięte przez moderatora] napisał:
Dzień dobry,
Zamówione rzeczy zostały zwrócone do Państwa 17.10.
Kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków?
wt., 15 paź 2024, 05:53 użytkownik STONE SKIRTS <store+79039463758@t.shopifyemail.com> napisał:
STONE SKIRTS
Zamówienie #1500042603
Twoje zamówienie zostało wysłane.
Śledź swoją przesyłkę, sprawdzając status dostawy
R/Mod/2024/10/23/4588725 października firma otrzymała ode mnie paczkę zwrotną z zamówiona sukienką. Nie otrzymałam zwrotu środków, w wiadomości mailowej dostałam informację, że "w ciągu 2 dni zwrot będzie przetwarzany". Firma nie zwraca pieniędzy, nie odpisuje na e-maile, 14 dni minęło. Oczekuję informacji i zwrotu środków, w innym wypadku podejmę czynności prawne. Kwota do zwrotu: 239zł.
zakup butówZakupiłam buty i chcę je zwrócić. Napisałam do firmy na meila (info@modakrakow.pl). Ale niestety echo no i strona już nie istnieje.
Nie wiem co mogę jeszcze zrobić . Zgłosić [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] na policję mogłabym ale w zasadzie buty dostałam.
Reklamę tego sklepu znalazłam na fb wydawała się normalna.
Chcę [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] w jakiś sposób ukarać
brak zwrotu za niezrealizowane zamówienieDzień dobry
22 września 2024 r. złożyłem zamówienie (numer: 912_1726995496_0d4bfb30aece7cdfe) w sklepie violamuzyczny.pl (obecnie: dobreinstrumenty.pl) na kwotę 1 220,99 zł.
25 września 2024 zgłosiłem w sklepie rezygnację z zamówienia (brak działania ze strony w sklepie w celu realizacji zamówienia)
Oficjalnie na stronie sklepu zamówienie jest anulowane (towar nigdy nie został do mnie wysłany).
Nie doczekałem się jeszcze zwrotu środków za niezrealizowane zamówienie
Poniżej odpowiedzi mailowe ze "sklepu":
Dnia 07 października 2024 11:24 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a):
Witaj, przepraszamy za wydłużony czas realizacji przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć. Wkrótce wrócimy z potwierdzeniem.
N.STRADA
Dnia 22 października 2024 09:48 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a):
Realizujemy przelew zwrotny.
N.STRADA
Dnia 29 października 2024 08:43 biuro@violamuzyczny.pl napisał(a):
(...) KLIENCI CZEKAJĄCY NA ZWROTY, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość oraz o czas od 3 do 7 dni roboczych. Jesteśmy na ukończeniu wdrażania nowej jakości.
N.STRADA
Żądam zwrotu środków na konto.
Brak należności za zwrot towaruDzień dobry,
zakupiłam na stronie Fasardi w dniu01.10.2024 sukienkę cekinową. Przesyłke otrzymałam 03.10.2024. Niestety po przymiarce, okazało się, że zakup jest nietrafiony dlatego zdecydowałam się ja odesłać. Zwrot został zarejestrowany 05.10.2024 , nadany w paczkomacie 07.10.2024 o numerze przesyłki 630149917495200021933335. Przesyłka została doreczona w dniu 09.10.2024 i 14.10.2024 otrzymałam notę korygującą z FASARDI (załącznik).
Należności jednak do dzisiaj nie zostały mi zwrócone. Pisałam kilkukrotnie do sklepu Fasardi - początkowo otrzymałam wiadomość, że mają problemy techniczne w księgowości, jednak później kontakt się urwał. Brak odpowiedzi na maile , na Whatss up, który jest podany na stronie wiadomosci nie docierają. Telefonu nie odbierają.
Bardzo Proszę pomóc mi odzyskać pieniądze, które powinny już dawno zostać zwrócone za oddany towar.
Dziekuje !
brak zwrotu pieniędzyzakup 25 pazdziernika. zrezygnowalam z zamówienia. do tej pory brak zwrotu srodków